دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال
خدمات

اموزش پذیرایی و تشریفات اداری

  • منطقه : تهران
  • انتشار : 1403/06/19
  • آخرین بروزرسانی : 1403/06/19
  • امتیاز : (0 دیدگاه)

هدف از آموزش کارکنان خدمات

آمادگی کارکنان خدمات در مواجهه با وظایف محوله از اهداف اصلی آموزش کارکنان خدمات می باشد که با ارائه آموزش‌های عملی و تئوری سعی می کند کلیه تجربیات خود را به صورت کارا و موثر به پرسنل خدمات انتقال دهد.

کنترل و ارزیابی بعد از آموزش

 تجربه به ما نشان داده آنچه باعث تأثیر زیاد آموزش می شود کنترل و ارزیابی بعد از آموزش است که باید از طریق یکی از سرپرستان انجام پذیرد.

 برای اینکه سرپرست بتواند به طور صحیح و یکنواخت از پرسنل تحت امر خود ارزیابی داشته باشد، گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان اقدام به طراحی چک لیست هایی مختص آبدارخانه و نظافت بخش های عمومی و اداری نموده است که با تکمیل این چک لیست ها می توانند تشخیص دهند که کدام یک از کارکنان خدمات وظایف خود را به درستی انجام داده است یا خیر.

 جهت مشاور و درخواست آموزش با ما تماس بگیرید.

محتوای آموزشی دوره خدمات به شرح زیر می باشد

  • آداب معاشرت شغلی و الگوهای رفتاری در ارتباطات موثر
  • اصول پذیرایی در جلسات و اتاق مدیریت
  • اصول جمع کردن و چیدمان اتاق جلسات و کنفرانس ها
  • تهیه و آماده سازی نوشیدنی های سرد و گرم
  • رعایت اصول بهداشتی در پذیرایی و آماده سازی
  • طریقه استفاده صحیح از شوینده ها و ضدعفونی کننده ها
  • رعایت اصول آراستگی محیط

مشاهده بیشتر
اموزش پذیرایی و تشریفات اداری
شعبه ها
نظرات
اطلاعات متخصص
نمایش اطلاعات
برای دریافت اطلاعات فوق کافیست کد زیر را اسکن کنید