دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

عطر و ادکلن زنانه

1

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

آیا می خواهید یک ادکلن زنانه برای خودتان بخرید یا قصد دارید عطر زنانه را به عنوان یک هدیه به خانم زندگی خود بدهید؟ عطر و ادکلنی که با دقت و عشق، انتخاب و خریداری شده باشد، استفاده از آن را لذت بخش تر می کند، اما خرید عطر و ادکلن زنانه به همان اندازه که میتواند باعث خوشحالی یک خانم شود، میتواند بسیار مشکل و پیچیده هم باشد، زیرا شما با صدها برند و رایحه مختلف مواجه هستید و نمی دانید دقیقا کدامیک از این پرفیوم ها مناسب شخصیت و سلیقه شما یا خانمی که قصد کادو خریدن برای او را دارید است، اما در قلاب همه چی برای شما مهیاست.
ما در قلاب به شما کمک می کنیم تا بهترین و خوشبوترین عطر،
ادکلن، ادو پرفیوم و ادو تویلت زنانه را از بین برندهای معروف دنیا انتخاب کنید. با اینکه خرید عطر زنانه به صورت آنلاین به چالش های پروسه خرید ادکلن زنانه اضافه میکند، اما شما در فروشگاه قلاب می توانید بهترین عطر و ادکلن شیرین، تلخ، گرم، خنک و ملایم را برای محیط کار، مجالس رسمی، قرارهای عاشقانه، بعد از ورزش و ... انتخاب و خریداری کنید. با راهنمایی هایی که در ادامه ارائه می کنیم و تنوع محصولات قلاب، می توانید از ادکلن های ملایم و خوشبو زنانه گرفته تا عطر لاکچری زنانه و از برندهای معروفی مانند لانکوم، لالیک، شانل، کرید اونتوس، 212، ایو سن لورن و صدها رند دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

چه عطر زنانه ای بخرم؟


خرید ادکلن زنانه باید با توجه شخصیت و سلیقه فرد انجام شود. البته عوامل دیگری مانند ماندگاری عطر، شیرین، تلخ یا تند بودن رایحه، قدرت پخش بو و قیمت هم در خرید ادکلن زنانه باید در نظر گرفته شوند. ما در جدول زیر انواع مختلف عطر زنانه را بر اساس تایپ شخصیتی زیر معرفی کرده ایم و اینکه چه برندهایی از ادکلن زنانه برای این افراد با این روحیه مناسب تر است.
 
نوع عطر یا ادکلن زنانه مناسب برای چه افرادی است نام عطر زنانه مناسب طبع عطر یا ادکلن
ادکلن شیرین زنانه خانم های جذاب، مهربان و اجتماعی و افرادی که میخواهند حس شادی، عتماد به نفس و خوشبختی داشته باشند لانکوم لا نویت ترایزور، شنل چسن، گوچی بلوم، دیور ساواج، ورساچه یلو دیاموند معمولا گرم
عطر زنانه ترش خانم شاد، پر انرژی، جوان، مستقل، فعال و افرادی که به دنبال حس شادابی، سرزندگی و طراوت در زندگی خود هستند. جورجیو آرمانی سی، شنل کوکو مدموزل، دیور ادیکت، لانکوم مینی مالیست، ورساچه ورساچه معمولا خنک
ادکلن تلخ زنانه خانم های قدرتمند، با اعتماد به نفس، موفق، کاریزماتیک، بالغ و اصیل بلک افغان، لالیک مشکی، ورساچه ایروس، دیور جادور، گوچی بامبر معمولا گرم
عطر تند زنانه خانم های جسور، جذاب، مستقل، کاریزماتیک و کسانی که میخواهند حس اعتماد به نفس داشته باشند ورساچه ورساچه رولت بلوند، جیوانچی ل انج نویر، گوچی بامبر، بولگاری پور فم، کارولینا هررا گودگرلl معمولا گرم
 

قیمت ادکلن زنانه

 

طیف قیمت عطر زنانه بسته به برند، نوع رایحه، فروشگاه و حجم آن می تواند بسیار گسترده باشد. در کل قیمت عطر و ادکلن زنانه اصل برای یک بطری کوچک، بین 10 تا 20 دلار و برای عطرهای زنانه لاکچری به چند صد دلار نیز می رسد، مثلا عطر شنل به عنوان لاکچری ترین و گران ترین پرفیوم زنانه، بین 5 تا 16 میلیون تومان قیمت دارد. شما میتوانید قیمت ادکلن زنانه از برندها و فروشگاه های مختلف را در سایت قلاب باهم مقایسه کنید. قلاب این امکان را برای شما فراهم کرده تا قیمت یک محصول را در فروشگاه های مختلف مقایسه کرده تا بتوانید ارزان ترین و بهترین محصول را انتخاب کنید.


عطر زنانه بخریم یا ادکلن زنانه؟


اول از همه بگوییم که عطر زنانه با ادکلن زنانه تفاوت اساسی دارد. با آنکه هر دو وسیله ای برای ایجاد رایحه خوش و مطبوع هستند، اما از نظر غلظت و اسانس با هم فرق دارند. عطر زنانه که به آن پرفیوم نیز میگویند، بالاترین درصد غلظت ترکیبات معطر را دارد. اسانس به کار رفته در عطر خالص زنانه بین 20 تا 30 درصد بوده در حالی که این عدد در ادکلن زنانه حدود 2 تا 4 درصد می باشد. به خاطر خالص تر بودن پرفیوم، ماندگاری آن بالا بوده اما پخش بوی کمتری نسبت به ادکلن زنانه دارد. همچنین قیمت خرید عطر زنانه اصل بسیار گران است.

هر زن باید کلکسیونی از عطرهای منحصر به فردی را داشته باشد که نشان دهنده روح او باشد. انتخاب و خرید عطر و ادکلن زنانه می تواند بسیار سخت و دلهره آور باشد. شما با صدها رایحه و نت عطر مختلف رو به رو هستید، اما مسئله فقط این نیست. در خرید ادکلن زنانه باید موارد مهمی مانند فصل، موقعیت و مکانی که قصد رفتن به آنجا را دارید، تیپ شخصیتی و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید زیرا عطر زنانه می تواند آینه ای از خلق و خو، روحیه و استایل زندگی یک دختر جوان یا یک خانم باشد. در نتیجه شناخت کافی از خانواده رایحه عطر،
ادکلن، ادو پرفیوم و ادو تویلت زنانه می تواند شما را به سمت خوشبوکننده هایی که بیشترین تطابق را با شما دارند، سوق دهد.


اهمیت خرید عطر و ادکلن زنانه


با اختراع عطر و ادکلن زنانه هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که این اکسسوری ها روزی بر روی اعتماد به نفس خانم ها و تاثیری که روی اطرافیان خود می گذارند، موثر باشند. خرید ادکلن زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا:
  • عطر مناسب می تواند اعتماد به نفس یک زن را با ایجاد احساس جذابیت و زنانگی در او افزایش دهد.همچنین با بهبود خلق و خوی او یک حالت عاطفی مثبت ایجاد کند که می تواند رفتار و رفتار کلی او را بهبود بخشد.
  • عطر زنانه، می تواند هاله ای از شخصیت فرد را برای اشخاص دیگر ترسیم کند تا آنها درک بهتری از شخصیت او داشته باشند، مثلا، یک عطر ظریف و می تواند حس ظرافت و حرفه ای بودن را منتقل کند، در حالی که یک عطر جسورانه و پر جنب و جوش می تواند شخصیتی سرگرم کننده و ماجراجو را نشان دهد.
  • ادکلن زنانه می تواند بازتابی از هویت و استایل یک زن باشد. عطر یک زن می تواند بخشی از برند شخصی او باشد و به او کمک کند تا خود را از طریق رایحه نشان دهد. با انتخاب عطری که با شخصیت، سلیقه و سبک زندگی یک خانم یا یک دختر جوان مطابقت داشته باشد، او می تواند رایحه ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کند که او را از دیگران متمایز می کند.


انواع نت ادکلن زنانه


بارزترین تفاوت بین ادکلن های زنانه، رایحه آنهاست. هر یک از خانواده های عطر ویژگی های منحصر به فردی دارند و احساسات متفاوتی را برانگیخته می کند. شناخت کافی از خانواده رایحه اهمیت فوق العاده ای در خرید ادکلن زنانه دارد زیرا تاثیر قابل توجهی بر خلق و خو و روحیه یک زن دارد و به یک خانم در انتخاب عطر محبوبش که متناسب با شخصیتش باشد کمک می کند. با اینکه عطر زنانه از ده ها منبع مختلف مانند گل ها، مرکبات و … ساخته می شود که ترکیب تمام این مواد، بوی بسیار دلنشین و منحصر به فردی می سازد، اما به طور کلی ادکلن های زنانه از نظر رایحه به چند دسته زیر تقسیم می شوند:
 
  • عطر زنانه گلفام: عطر و ادکلن های زنانه گلی معمولاً از ترکیب رایحه‌های گلی مانند گل رز، یاسمن و زنبق ساخته می‌شوند. آنها زنانه و رمانتیک هستند و می توانند احساس شادی و گرما ایجاد کنند.
  • عطرهای شرقی: ادکلن زنانه شرقی عجیب و مرموز است و رایحه های تند و شیرینی مانند وانیل، دارچین و مشک دارند. با خرید عطر زنانه شرقی، رایحه ای اغواگرانه و تحریک کننده پیدا می کنید که معمولا برای آقایان بسیار جذاب هستند.
  • ادکلن زنانه چوبی: این خوشبو کننده ها گرم و خاکی هستند و رایحه هایی مانند چوب صندل، چوب سدر و نعناع هندی دارند. آنها برای ماه های پاییز و زمستان عالی هستند و می توانند احساس راحتی ایجاد کنند.
  • ادکلن زنانه فرش: عطر و ادکلن فرش سبک و مطبوع هستند و بوی مرکبات، چای سبز و خیار از خود منتشر میکنند. آنها برای ماه های تابستان عالی هستند و حس تازگی و طراوت به شخص مصرف کننده و اطرافیان میدهند.
  • عطر زنانه میوه ای: عطرهای میوه ای شیرین و آبدار هستند و رایحه هایی مانند سیب، هلو و توت دارند. خرید عطر زنانه میوه ای برای خانم ها و دخترانی که جسور و پر جنب و جوش هستند، توصیه می شود.
  • گُلی: رایحه‌های کلاسیک و رمانتیک مانند رز، یاس، بنفشه و مگنولیا.
  • فوق گلی: رایحه‌های متمرکز و قوی‌تر از گل‌های خاص مانند یاس رازقی و رز صدبرگ.

پیش از خرید ادکلن زنانه حتما با انواع رایحه عطرها آشنا شوید تا محصولی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با موقعیت و تیپ شخصیتی شما داشته باشد.
 

انواع طبع عطر زنانه

یکی دیگر از مواردی که باید در خرید عطر زنانه بدانید این است که هر یک از رایحه هایی که گفته شد، زیر مجموعه دسته بزرگتری هستند که عطرهای خنک، گرم و معتدل مهم ترین آنها هستند. در واقع طبع ادکلن زنانه، خانواده نت و رایحه آن را تعیین میکند. در ادامه این مطلب به بررسی اجمالی هر یک از انواع طبع ادکلن زنانه می پردازیم:
 

عطر ادکلن خنک زنانه:

  عطر خنک زنانه، یک عطر یا ادکلنی است که رایحه خنک و تازه ای دارد. ادکلن های زنانه ای که طبع خنک دارند با نت‌های تازه، ترد و ملایم مشخص می‌شوند که معمولا از میوه ها، گیاهان و رایحه های دریایی ساخته می شوند. عطرهای خنک برای بهار و تابستان مناسب هستند و اغلب خانم هایی که خواهان رایحه ای با طراوت و نشاط هستند این عطر و ادکلن ها را ترجیح می دهند. از آنجایی که ترکیبات ادکلن خنک زنانه، از ترکیبات رقیق و سبک تشکیل شده، این ادکلن از پخش بو و ماندگاری متوسطی برخوردار است. از جمله بهترین و خوشبوترین ادکلن های خنک زنانه می توان به امواج هانر زنانه، ویکتوریا سکرت مدل بامب شل، کوکو شنل، لانکوم مدل لاویه بل و کرید اونتوس اشاره کرد.
 

عطر و ادکلن گرم زنانه: 

ادکلن های گرم با نت های آرامش بخش و دلپذیر مانند وانیل، عنبر و مشک، ادویه ها و گل های گرم مشخص می شوند. این عطرها اغلب دارای بوی شیرین، تند یا تلخ هستند که حس گرما و تحریک پذیری را در فرد ایجاد می کند. فرمولاسیون ادکلن هایی که طبع گرم دارند،با نت های سنگین آمیخته شده اند و ماندگاری بیشتری نسبت به عطرهای خنک زنانه دارند. اکثر عطر فروشان خرید ادکلن زنانه با طبع گرم را به خانم هایی که دنبال افزایش اعتماد به نفس و حس جذابیت هستند و همچنین در فرصول سرد سال، پیشنهاد می کنند. خانواده نت هایی که در ساخت ادکلن های گرم زنانه به کار می روند، شامل موارد زیر می شوند:
 
  • چوب‌های معطر، مانند چوب صندل، سدر، گایاک و بلسان
  • ادویه‌های گرم، مانند دارچین، زنجبیل، فلفل سیاه، و هل
  • گل‌های گرم، مانند گل یاس، رز، و مریم
  • مواد غذایی شیرین مانند وانیل، شکلات، و کارامل
 

عطر و ادکلن زنانه ملایم:

عطرهای با طبع معتدل یا ملایم، محصولاتی هستند که در فرمولاسیون اسانس آن‌ها از ترکیبی از رایحه‌های گرم و سرد استفاده شده است. این عطرها معمولاً ملایم‌تر از ادکلن های زنانه سرد و گرم هستند، امام ماندگاری کمتری هم نسبته به آنها دارند و به همین خاطر برای تمام فصل ها انتخاب مناسبی هستند. از جمله بهترین و خوشبوترین ادکلن های زنانه با طبع معتدل می توان به لانکوم لانویت ترایزور، ورساچه یلو دیاموند، گوچی بلوم، شنل چنس و دیور ساواج اشاره کرد.  رایحه عطرهای معتدل زنانه شامل ترکیبی از موارد زیر می شود:
  • رایحه‌های گرم مانند چوب‌های معطر، ادویه‌های گرم، گل‌های گرم، و مواد غذایی شیرین
  • رایحه‌های سرد: میوه‌ها، گیاهان، و گل‌های سرد

انواع رایحه های ادکلن زنانه


رایحه عطر، ترکیبی از روغن های معطر است که از گیاهان، گل ها، میوه ها، چوب ها، ادویه جات، و سایر مواد طبیعی یا مصنوعی به دست می آید. این روغن ها به وسیله فرآیندی به نام تقطیر استخراج می شوند و اسانس ادکلن زنانه را تشکیل میدهند. رایحه عطر و ادکلن زنانه به طور کلی به 4 دسته اصلی تقسیم می شود:
 

ادکلن زنانه تلخ:

عطرهای تلخ با رایحه های تند مانند چرم، تنباکو، چوب، ادویه های شرقی و قهوه مشخص می شوند. این دسته از عطر زنانه اغلب رایحه عمیق و تندی دارند که برخی آنها را بسیار خوشبو و جذاب می دانند و برخی افراد هم آنها را آزار دهنده و عامل سردرد می دانند، اما نکته واضحی که درباره ادکلن های تلخ زنانه وجود دارد، این است که آنها قطعا توجه تمام افراد را به خود جلب میکنند و از آنجایی که در ساخت این عطرها از اسانس تند و سنگین استفاده می شود، ماندگاری بالایی نیز دارند. عطر و ادکلن زنانه تلخ معمولا در مراسم های رسمی و شبانه به کار می رود و نشان دهنده شخصیت اصیل، فریبنده و کلاسیک است.
 

ادکلن زنانه ترش:

عطر و ادکلن های ترش زنانه را از مرکباتی مانند لیمو، پرتقال، و گریپ فروت، میوه های ترش مانند آلبالو و توت فرنگی و گیاهانی مانند اسطوخودوس، رزماری، و نعناع می سازند. نتیجه این اسانس ها، رایحه ای ملایم و تازه است که معمولا در نت ابتدایی عطرها قرار میگیرند. عطر ترش اگر با گل ها و میوه ها ترکیب شود، ملایم تر می شود اما اگر در فرمولاسیون آن، چوب و ادویه ترکیب کنند، تبدیل به یک عطر زنانه قوی و ماندگاری با رایحه تند می شود. اگر خانمی هستید که عاشق رایحه طراوت بخش و تازه هستید، عطر و ادکلن زنانه ترش، می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
 

عطر شیرین زنانه:

رایحه های شیرین، پرفروش ترین عطر و ادکلن های زنانه هستند. ادکلن شیرین زنانه معمولا طبع گرمی دارند و احساس شادی، خوشبختی، شیزنت و اعتماد به نفس در فرد ایجاد میکنند. این عطرها برای مناسبت های رسمی و غیر رسمی و در تمام فصول سال به کار می روند. عناصری که در ساخت اسانس عطرهای شیرین زنانه به کار می روند همگی از میوه ها، گل ها و مواد غذایی شیرین گرفته می شوند از جمله:
  • گل‌ها: گل‌ها مانند گل رز، یاسمن، و ارکیده، رایحه‌ای لطیف و دلپذیر دارند.
  • میوه‌ها: میوه‌ها مانند توت فرنگی، هلو، و گلابی، رایحه‌ای شیرین و جذاب دارند.
  • مواد غذایی شیرین: مواد غذایی شیرین مانند وانیل، شکلات، و کرم کارامل


بهترین عطر و ادکلن های زنانه 2023


تنوع گسترده و تعدد بالای برندهای عطر و ادکلن، باعث شده که خرید عطر زنانه بسیار چالش برانگیز باشد. هر کدام از برندهای ادکلن زنانه یک دستورالعمل کاملا سری برای طراحی محصولات خود دارند که منجر به تولید عطر یا ادکلنی شده است که رایحه ای کاملا منحصر به فرد دارد. از جمله بهترین و لاکچری ترین عطر زنانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • عطر زنانه شنل (Chanel): شنل یک برند لوکس بسیار معروف است که از دهه 1920 عطرهای نمادین را برای زنان ایجاد کرده است. برخی از محبوب ترین عطرهای آنها عبارتند از Chanel No. 5، Chance و Coco Mademoiselle.
  • ادکلن دیور زنانه: اگر اهل خرید عطر زنانه لاکچری هستید، ما برند دیور را پیشنهاد می کنیم. دیور دهه هاست که عطر و ادکلن های شیک را برای خانم ها خلق کرده است. برخی از محبوب ترین عطرهای آنها عبارتند از J'adore، Miss Dior و Poison.
  • عطر تام فورد زنانه: تام فورد یکی دیگر از لاکچری ترین ادکلن های زنانه است که محصولاتی با رایحه پیچیده، زنانه و جنسی تولید می کند. برخی از محبوب ترین عطرهای آنها عبارتند از بلک ارکیده، ارکیده مخملی و پاتچولی سفید.
  • ادکلن زنانه جو مالون: جو مالون یک برند عطر و ادکلن بریتانیایی است که به خاطر رایحه‌های منحصر به فرد و بی‌نظیر خود برای زنان شناخته شده است. Lime Basil & Mandarin, Peony & Blush Suede از جمله بهترین ادکلن زنانه این برند می باشد.
  • عطر زنانه گوچی: گوچی یک برند مد است که چند سالی است به تولید عطر و ادکلن زنانه با کیفیت نیز می پردازد. برخی از محبوب ترین عطرهای آنها عبارتند از: Gucci Bloom، Guilty و Bamboo.
  • عطر لانکوم زنانه (Lancôme): لانکوم یک برند زیبایی است که طیف گسترده ای از عطر و ادکلن زنانه را طراحی می کند. اگر قصد خرید عطر زنانه لانکوم را دارید، باید بدانید که محبوب ترین محصولات آن La Vie Est Belle، Idôle و Trésor هستند.
 

لاکچری ترین عطر زنانه


منظور از عطر لاکچری، یعنی عطر یا ادکلنی که بسته بندی و رایحه بسیار لوکسی دارد و معمولا از قیمت گرانی هم برخوردار است. در واقع هر کسی که از این عطر و ادکلن ها بزند، به طور غیر مستقیم کلاس اجتماعی و میزان ثروتمند بودن خود را به دیگران ثابت می کند. برندهایی که در ادامه معرفی می کنیم، جزو لاکچری ترین عطر و ادکلن های زنانه دنیا به شمار میروند:
 
  • عطر ادکلن هرمس تویلی د هرمس: رایحه ای شیطون و پر جنب و جوش که ترکیبی از نت های گلی، تند و شرقی است و رایحه ای منحصر به فرد و مدرن ایجاد می کند. عطر و ادکلن زنانه Hermès Twilly d'Hermès ابتدا رایحه میوه ای، ملایم و شاداب دارد، اما نت پایانی آن از زنجبیل ساخته شده است.
  • عطر ادکلن زنانه ایو سن لورن بلک اپیوم: ادکلن Yves Saint Laurent Black Opium رایحه ای اغوا کننده و اعتیاد آور که نت های تلخ قهوه، وانیل را با نت های گلی ترکیب می کند و رایحه ای جذاب ایجاد می کند.
  • عطر زنانه دیور جادور: J'adore by Dior عطری پر زرق و برق و مجلل است که نت های گلی را با حس میوه ای ترکیب می کند. ترکیب نت های آن بسیار لوکس است و حس زنانگی و جنسیت را برمی انگیزد.
  • عطر ادکلن گرلن شالیمار: شالیمار (Guerlain Shalimar) عطری افسانه ای از گرلین است که به خاطر نت های شرقی و پودری اش شناخته شده است. این حس لوکس بودن را القا می کند و از زمان عرضه در سال 1925، کاربران را مجذوب خود کرده است.
 

انتخاب ادکلن زنانه مناسب

 

برای انتخاب ادکلن زنانه مناسب، به چند نکته‌ی کلیدی توجه کنید:

  1. شخصیت خود را بشناسید: به شخصیت و سبک زندگی خود فکر کنید. آیا به رایحه‌های کلاسیک و ملایم علاقه دارید یا رایحه‌های جسورانه و خاص را می‌پسندید؟
  2. فصل را در نظر بگیرید: در فصل‌های گرم، رایحه‌های سبک‌تر و میوه‌ای مناسب‌تر هستند، در حالی که در فصل‌های سرد، رایحه‌های گرم و شرقی می‌توانند انتخاب بهتری باشند.
  3. مناسبت را بسنجید: برای موقعیت‌های رسمی، رایحه‌های ملایم‌تر و کلاسیک‌تری انتخاب کنید، در حالی که برای مهمانی‌های شبانه، می‌توانید از رایحه‌های جسورانه‌تر و خاص‌تر استفاده کنید.
  4. ماندگاری و پخش بو: به میزان ماندگاری و پخش بوی ادکلن توجه کنید.
 

خرید ادکلن زنانه اورجینال از سایت قلاب


اگر شما هم مانند بسیاری از افراد نگران هستید که به جای عطر زنانه اصل، عطر تقلبی را خریداری کنید، چاره کارتان فقط خرید ادکلن زنانه از فروشگاه های معتبر مانند قلاب است. در سایت قلاب با کلیک بر روی هر محصول، به فروشندگان آن متصل خواهید شد و امکان مقایسه قیمت را خواهید داشت. از آنجایی که قلاب یک فروشگاه اینترنتی است، پیشنهاد می کنیم که ابتدا یک تستر عطر و ادکلن زنانه را تهیه کنید و سپس در صورت رضایت، محصول اصلی را خریداری نمایید.

دسترسی سریع:

مشاهده بیشتر