دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

اسکراب و لایه بردار پوست

1

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دلتان بخواهد بعد از مصرف لوازم آرایش سنگین یا بعد از اینکه در یک روز آلوده به خانه برمیگردید، پوست صورت خود را عمیقا بشویید و تمام مواد زائد، آلوده و تیرگی های صورتتان را تمیز کنید. متاسفانه هر چقدر هم که با صابون پوست خود را بشویید، صورت و بدن شما کاملا پاکسازی نمی شود. چاره کار شما استفاده از اسکراب و لایه بردار است. داشتن یک اسکراب که هفته ای چند بار از آن برای از بین بردن سلول های مرده پوست استفاده کنید برای هر خانم و آقایی ضروری است، اما پیش از خرید اسکراب و لایه بردار باید نکاتی از جمله فواید، کاربرد، طرز استفاده و بهترین برندهای اسکراب را بدانید که در راهنمای خرید زیر به طور کامل به این موارد پرداخته شده است.

اسکراب چیست؟

اسکراب (Scrub) یک محصول لایه بردار و بازسازی صورت و بدن است که خاصیت سایش قوی داشته و با با پاکسازی بستر رویی پوست، تمام آلودگی ها، سلول های مرده، جوش های سرسیاه و سفید، چربی های طبیعی و حاصل از لوازم آرایش صورت را حذف کرده و منجر به افزایش درخشندگی، طراوت، جوانی و روشن شدن پوست صورت و بدن می شود.

در واقع وظیفه اسکراب این است که به عنوان یک لایه بردار، سلول های مرده و کدر پوست را با سلول های تازه و جوان جایگزین کند. تحقیقات نشان میدهند که استفاده از مواد ساینده سابقه طولانی در تاریخ داشته و مردم از این مواد برای لایه برداری پوست خود استفاده می کردند، مثلا سرخپوستان آمریکایی از بلال ذرت خشک و صدف های دریایی برای پاکسازی پوست خود استفاده می کردند. امروزه اسکراب ها با موادی مانند قهوه، شکر، نمک دریایی ریز آسیاب شده، دارچین، عسل، جو و غیره ساخته می شوند.

 

فواید اسکراب

اسکراب تنها یک محصول زیبایی نیست، بلکه یک روش زندگی است که پوستی زیبا، جوان و سالم را به ارمغان می آورد. اگر آلودگی های محیطی و روغن های طبیعی پوست از بین نروند، منافذ پوست بسته شده و لایه سطحی آن بسیار کدر و حتی خشک به نظر میرسد، اما لایه برداری تنها مزیت استفاده از scrub نیست. موارد زیر از جمله دلایلی هستند که چرا باید از اسکراب صورت و بدن استفاده کنیم:
 
  • حذف سلول های مرده پوست
یکی از مزایای اصلی اسکراب صورت و لایه بردار این است که به آرامی سلول های مرده پوست را که روی سطحی ترین لایه صورت هستند، را پاک میکند. این لایه همان چیزی است که باعث می‌شود پوست شما کدر، خشک و غیر شفاف به نظر برسد و همچنین می‌تواند منافذ را مسدود کرده و باعث ایجاد جوش شود.
 
  • بازسازی بافت کلی پوست
اگر به صورت مذهبی از اسکراب صورت استفاده کنید، متوجه خواهید شد که بافت پوست خود به طور چشمگیری بهبود می یابد. یکی از بزرگترین کاربردهای اسکراب صورت این است که به بازسازی سلول های پوست کمک می کند، به این معنی که لک ها سریع تر بهبود می یابند. همچنین لایه بردار، ذرات ریز پوست را صاف می‌کنند و بافت و ظاهر آن را بهبود می‌بخشند و در نتیجه پوست صاف‌تر و نرم‌تر به نظر می‌رسند.
 
  • کاهش چربی پوست
لایه برداری یک راه عالی برای متعادل کردن سطح تولید چربی های طبیعی در منافذ پوست شماست. زمانی که بدن بیش از حد سبوم تولید کند، پوست تمایل بیشتری به جذب آلودگی ها دارد، در نتیجه منافذ مسدود شده و جوش و آکنه بروز پیدا میکند. شما میتوانید با اسکراب و کرم لایه بردار مشکل را در خود از ابتدا حل کنید، در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید که در آینده پوست شما دچار جوش و آکنه نمی شود.
 
  • محو شدن جای جوش و آکنه
با هر بار استفاده، اسکراب صورت به محو شدن آثار آکنه، لکه های تیره، پر پیگمانتاسیون یا هر نوع تغییر رنگ کمک می کند. این مزیت اسکراب صورت به دلیل پاک کردن لایه سلولی مرده و آسیب دیده پوست که در بالا ایجاد می‌شود، رخ می‌دهد، بنابراین باعث می‌شود این لک‌ها روشن‌تر به نظر برسند. استفاده از اسکراب صورت همچنین رشد سلول‌های جدید و سالم‌تر پوست را تسریع می‌کند و در نتیجه هر بار که از آن استفاده می‌کنید، پوستی درخشان و آسیب‌دیده کمتر می‌شود.
 
  • از بین بردن موهای زائد صورت و بدن
موهای زائد اغلب می توانند منجر به ریزش شوند، به خصوص زمانی که روی صورت شما باشد. با لایه برداری موهای زائد توسط اسکراب صورت، فولیکول مو را به آرامی ماساژ می دهید و از نفوذ آن به منافذ خود جلوگیری می کنید.
 
  • جذب بهتر سایر محصولات مراقبت پوست
یکی از مهم ترین فواید اسکراب صورت این است که تاثیر گذاری سایر محصولات مراقبت پوست مانند کرم مرطوب کننده و ... را افزایش میدهند. هنگامی که لایه مرده پوست از روی صورت شما برداشته می شود، سایر محصولات مراقبت از پوست بهتر و بسیار کارآمدتر از قبل عمل می کنند زیرا دیگر هیچ مانعی برای عملکرد آنها وجود ندارد. همچنین وقتی صورت به خوبی لایه برداری شده باشد، آرایش را بهتر نگه می دارد.
 

بهترین اسکراب های ایرانی و خارجی

بهترین اسکراب، محصولی است که با جنس پوست شما سازگاری کامل داشته باشد. حتما پیش از خرید اسکراب، نوع پوست خود را در نظر گرفته و به مواد داخل آن توجه کنید که منجر به حساسیت شما نشود. نکته دیگری که باید پیش از خرید اسکراب در نظر بگیرید، برند آن است. برندهای ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد که از بهترین آنها میتوان به شون، فریمن، پریم، بایودرما و گارنیه اشاره کرد.
 

اسکراب و لایه بردار شون (Schon)

اگر به دنبال یک اسکراب قوی با قیمت مناسب میگردید، اسکراب و لایه بردار شون، یکی از بهترین گزینه های روی میز است. امکان ندارد که نام برند ایرانی شون را نشنیده باشید. از بین اسکراب های شون، لایه بردار با عصاره گردو شهرت و محبوبیت بیشتری دارد زیرا با انواع پوست سازگار است و در عین حال که قیمت مناسبی دارد، از کیفیت و کارایی بالایی نیز برخوردار است.
 

اسکراب صورت فریمن (Freeman)

به جرات میتوان گفت که مارک فریمن یکی از بهترین برندهای اسکراب در دنیا است. اسکراب و لایه بردار بسیار متنوع بوده و دارای عصاره های خیار، خاک رس، زغال، لیمو و ... است که هر یک  برای مورد خاصی استفاده می شود. از مزایای اسکراب فریمن می توان به جوانسازی، شفافیت و زیباسازی پوست صورت اشاره کرد.
 

اسکراب صورت پریم (Prime)

اسکراب پریم یک محصول ملایم است، یعنی برای پوست هایی که چندان آسیب دیده نیستند و فقط برای پاکسازی چربی ها و آلودگی ها به scrub نیاز دارند، انتخاب بسیار ایده آل و مناسبی است.
 

اسکراب بایودرما (Bioderma)

بایودرما یک برند خارجی است که اسکراب های آن خاصیت پاک کنندگی و لایه برداری نسبتا ملایمی دارند. اسکراب بایودرما عطر بسیار خوبی داشته و جوش های سرسیاه را پاک میکند. معمولا این محصول را برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند، توصیه می کنند زیرا فاقد چربی و پارابن است و غیر حساسیت زا میباشد. طبیعی است که اسکراب بایودرما به عنوان یک برند خارجی نسبت به محصولات ایرانی گران تر باشد.
 

قیمت اسکراب و لایه بردار

کرم های لایه بردار و اسکراب صورت و بدن با توجه به برند، عصاره به کار رفته در آن و خواص اضافی، قیمت متفاوتی دارند، مثلا برخی از انواع اسکراب علاوه بر لایه برداری و پاکسازی پوست، چین و چروک های صورت را از بین میبرند و یا حتی برخی از محصولات، باعث کاهش استرس می شوند. به طور متوسط قیمت اسکراب از 40 هزار تومان شروع شده و تا 200 هزار تومان نیز ادامه میابد.
 

خرید انواع اسکراب ایرانی و خارجی از قلاب

فروشگاه های آنلاین این امکان را به شما میدهند تا انواع برندهای یک محصول را تنها در چند ثانیه مشاهده کرده و مارک مورد نظر خود را انتخاب کنید، اما مزیتی که فروشگاه قلاب نسبت به سایر سایت های فروشگاهی دارد، امکان مقایسه قیمت یک محصول خاص است. شما می توانید ارزان ترین اسکراب ها و لایه بردارهای ایرانی و خارجی را که توسط تامین کنندگان مختلف ارائه می شوند در قلاب مشاهده کنید. همین طور میتوانید به عنوان یک فروشنده کالاهای نو و دسته دوم خود را در این سایت به فروش برسانید.

مشاهده بیشتر