دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

ماسک صورت و بدن

1

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

پیشتر که محصولات مراقبت پوست مانند کرمها، آبرسان و ... با این تنوع وجود نداشتند، افرادی که به فکر سلامت و زیبایی پوست خود بودند با کمک میوه ها و مواد طبیعی یک ماسک صورت خانگی درست می کردند، اما تاثیرگذاری این ماسک های صورت به ترکیبات آن، مقدار مواد و زمان ماندگاری آن روی پوست بستگی داشت و بسیار یا از مردم از این موارد غافل می شدند. امروزه انواع ماسک صورت متناسب با نوع پوست و برای رفع مشکلات پوستی مختلف در بازار وجود دارند که در خیلی سریع شادابی و زیبایی پوست شما را بازیابی میکنند. در این مطلب نکات کاربردی برای خرید ماسک صورت و بدن ارائه شده است که پیشنهاد میکنیم آنها را از دست ندهید.

ماسک صورت چیست؟

ماسک صورت (Face Mask) یکی از محصولات مراقبت پوست و جوانسازی آن است که ترکیبات داخل آن از طریق آبرسانی، افزایش رطوبت و لایه برداری، پوست را کاملا پاکسازی، سرزنده و شفاف کرده و مشکلات پوستی از قبیل لک، جوش، تیرگی، انسداد منافذ پوستی و خشکی پوست را با مواد طبیعی یا گیاهی درمان می کند.
به طور کلی، مواد زیادی با درصدهای متفاوتی داخل ماسک های صورت و بدن با هم ترکیب شده اند و هر یک از این مواد، خاصیت خاصی دارد. به همین خاطر ماسک صورت به جادوی چند دقیقه ای مشهور است، زیرا تنها چند دقیقه بعد از قرار دادن این مواد روی پوست خود، شادابی، لایه برداری و روشن شدن پوست خود را تجربه خواهید کرد.

 

خواص ماسک صورت

بزرگترین خاصیت استفاده از ماسک صورت، آرامش پوست صورت است. زمانی که ماسک را روی پوست خود اعمال میکنید، درواقع دارید به پوست خود استراحت میدهید. همین مسئله باعث کاهش استرس و به وجود آوردن حس خوبی در فرد می شود. هیچ فرقی نمی کند، چه از ماسک های ورقه ای استفاده کنید یا کرمی، در هر صورت در حین فرآیند احساس خوبی خواهید داشت.  
استفاده از ماسک صورت ساده و آسان است و فواید فوق العاده ای به شما می دهد، به همین خاطر بسیاری از متخصصان پوست توصیه میکنند که آن را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید. از جمله مهم ترین خواص ماسک صورت عبارتند از:
  • پاکسازی منافذ پوست: پاکسازی عمیق منافذ پوست از سلول های مرده، ضایعات متابولیک و مواد روغنی و چربی های اضافه که پوست را مسدود کنند، یکی از مهم ترین خواص ماسک صورت است.
  • افزایش آبرسانی و رطوبت رسانی پوست: آب حاصل از ماسک صورت به عمق اپیدرم پوست نفوذ می کند تا پوست را نرم کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش دهد. هنگامی که پوست مرطوب شود، به راحتی می توان آن را آرایش کرد. همچنین ظاهری حجیم تر و جوان تر به پوست می بخشد.
  • کاهش چین و چروک های پوست: استفاده منظم از ماسک صورت می تواند علائم پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک و لکه های قهوه ای را کاهش دهد. همچنین می توانید با این محصول مراقبت پوست از بافت پوست نرم تر و صاف تر لذت ببرید.
  • افزایش شفافیت پوست: ماسک صورت به کاهش هایپرپیگمانتاسیون کمک می کند و رنگ و بافت پوست را یکدست تر می کند. همچنین ترشح غدد تعریق را تقویت می کند تا اکسیژن پوست را افزایش یابد. تمام این مواد باعث شفافیت پوست می شود.
  • پوست سفت تر: پوست شل می تواند شما را مسن تر از سن واقعی شما نشان دهد. انواع خاصی از ماسک‌های صورت وجود دارند که به افزایش تولید کلاژن و مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند که به تدریج منجر به سفت‌تر و شاداب‌تر شدن پوست می‌شود.
 

انواع ماسک صورت و بدن

آشنایی و آگاهی از انواع ماسک صورت اولین قدم در خرید ماسک صورت میباشد. شما باید اولویت های خود از خرید ماسک صورت مشخص نمایید. مثلا محصولی می خواهید که استفاده از آن آسان باشد؟، نتیجه آن برای شما اولویت است؟ قیمت مناسبی داشته باشد؟ با توجه به این موارد انواع ماسک صورت عبارتند از:
 

ماسک های ورقه ای

ماسک‌های ورقه‌ای که به دلیل سهولت استفاده از آن‌ها محبوب هستند، اغلب حاوی مرطوب‌کننده و مملو از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند. استفاده از ماسک های ورقه ای معمولا ساده است و به راحتی برداشته می شود. برای لذت بردن از تجربه خنک کردن ماسک صورت ورقه ای و تقویت اثرات آرام بخش این حصول، آن را در یخچال قرار دهید.
 

ماسک های لایه بردار

 ماسک‌های لایه‌بردار، خاصیت پاکسازی و لایه برداری بالایی دارند. ماسک های لایه بردار روی پوست اعمال می شوند، برای مدتی باقی می مانند، سپس به آرامی لایه برداری می شوند. تجربه ها نشان داده شده اند که ماسک های لایه بردار پوست را بهتر از لوسیون های سنتی مرطوب و آبرسانی می کنند.
 

ماسک های خاک رس

 ماسک های ساخته شده از خاک رس، گوگرد یا گل فواید زیادی برای مراقبت از پوست دارند. آنها برای از بین بردن چربی های اضافی پوست، گزینه خوبی هستند. همچنین این نوع ماسک ها آلودگی ها را به حداقل می رساند و پوست شما را لایه برداری می کند.
 

ماسک صورت هیدروکلرایدی

ماسک های هیدروکلریدی یا هیدروژل ها از یک ژل ضخیم ساخته شده اند که مواد قوی را ارائه می دهد. این محصول برای ماسک های چشم یا لکه های صورت مناسب هستند زیرا می توانند خشکی پوست را بهبود بخشند، به خصوص وقتی با پپتید کلاژن ترکیب شوند.
 

بهترین برندهای ماسک صورت و بدن

بسیاری از شرکت های آرایشی و بهداشتی اقدام به ساخت ماسک صورت و بدن کرده اند که از جمله بهترین آنها می توان به برند فریمن، هیدرودرم، انیپک، سودا، لافارر، سینره و لورآل اشاره کرد. بهترین مارک ماسک صورت لزوما ربطی به ایرانی یا خارجی بودن آن ندارد، بلکه مهم ترین مسئله این است که مواد سازنده آن متناسب با جنس پوست شما و مشکلی که به دنبال درمان آن هستید باشد.

از جمله بهترین برندهای ماسک صورت و بدن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ماسک صورت فریمن (Freeman)

اگر به دنبال یک ماسک صورت و بدن مقرون به صرفه با تاثیرگذاری بالا و سریع هستید، بهترین گزینه روی میز، ماسک صورت فریمن است. فریمن یک شرکت آمریکایی است که برای محصولات خود از مواد طبیعی مانند خیار، پاپایا، آلوئه ورا، خیار و ... است که به جوانسازی، پاکسازی، شادابی و لایه برداری پوست کمک می کند.
 

ماسک صورت سودا (Sevda)

یکی دیگر از برندهای برتر ساخت ماسک صورت و بدن، سودا است که ماسک زغال آن شهرت زیادی دارد. زغال یک جاذب مواد سمی قوی است و به همین خاطر بهترین نوع ماسک برای از بین بردن جوش های سرسیاه پوست، لایه برداری و رفع آلودگی های پوست به شمار میرود.
 

ماسک صورت لورآل (LOREAL)

برند لورآل یک ماسک کرمی خاک رس است که خاصیت براق کنندگی، شفاف کنندگی، بستن منافذ پوست، نرم کنندگی، افزایش رطوبت و آبرسانی پوست و رفع خشکی پوست را دارد. ماسک صورت لورآل یکی از برندهای گران در این محصول میباشد.
 

قیمت ماسک صورت و بدن

قیمت خرید ماسک های صورت و بدن به مواردی از جمله برند (ایرانی یا خارجی بودن)، کاربرد، مواد سازنده و ... بستگی دارد. طبیعتا ماسک های خارجی هزینه بالاتری نسبت به مارک های ایرانی دارند.
 

خرید انواع ماسک صورت ایرانی و خارجی از قلاب

شما میتوانید بهترین ماسک های صورت و بدن را یا قیمت ارزان تر از همه جا در سایت قلاب بخرید. مزیتی که فروشگاه اینترنتی قلاب نسبت به سایت های مشابه دارد، امکان مقایسه قیمت است. قلاب این امکان را فراهم کرده تا کاربران تمام فروشندگان یک محصول را به همراه قیمت آن مشاهده کرده و ارزان ترین آن را انتخاب کنند.

مشاهده بیشتر