دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

کیف و کاور گوشی

1

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

خرید قاب گوشی مثل خرید لباس است. شاید از دور، اینطور به نظر برسد که انتخاب قاب و کاور گوشی کار چندان سختی نیست. سراغ یک فروشنده مورد اعتماد اکسسوری موبایل می روید. یک قاب را (که سازگار با مدل گوشی تان است) انتخاب می کنید. 
سپس از آن تا مدت زیادی استفاده خواهید کرد. اما همانطور که برای خرید یک گوشی، بی مهابا و بدون برنامه ریزی اقدام نمی کنید، برای خرید قاب گوشی نیز باید از قبل اطلاعات لازم را بررسی کرده باشید. این اطلاعات شامل انواع قاب ها و کیف گوشی، کارایی آنها، بررسی بهترین برند ها و در نهایت در نظر گرفتن قیمت آنها است. درست است که برخی از مدل های آنها بیشتر محبوب هستند، اما در عین حال نباید کارایی تک تک مدل های مختلف قاب و کاور گوشی را دست کم گرفت.

انواع کیف و قاب گوشی

برای اینکه در انتخاب قاب گوشی یا کیف گوشی بهتر عمل کنید، باید انواعِ آنها را بشناسید. شاید از خودتان بپرسید که مگر قاب گوشی انواع مختلف دارد؟ بله قطعا همینطور است. 
 
  • قاب گوشی پارچه‌ای
امنیت این نوع قاب ها برای گوشی، چندان زیاد نیست. اما زیبایی ویژه ای را برای موبایل شما به ارمغان می آورند. همچنین دارای طرح های متنوع و رنگ بندی زیبا هستند. پاک کردن لکه ها از روی این نوع قاب ها سخت است. پس به مراقبت بالایی نیاز دارند.
 
  • قاب گوشی ژله‌ ای
تقریبا روی اکثر گوشی ها، قاب ژله ای وجود دارد. جنس این قاب ها از پلاستیک پلیمری است. به همین خاطر هم نرمی خاصی دارند. و جلوی شوک و ضربه هایی که می تواند به گوشی آسیب برساند را می گیرند. مشکل این نوع قاب ها (مخصوص نوع شفاف آنها) این است که مدتی بعد از استفاده زرد می شوند. در نتیجه ظاهر گوشی را تحت تاثیر قرار می دهند. اما عمر خوبی دارند. تقریبا یک سال و نیم می توانند برای شما کار کنند.
 
  •  قاب گوشی چرمی
چه کسانی از استایل کلاسیک لذت می برند؟ همان کسانی که قاب گوشی چرمی می خرند. زیبایی ِاین قاب ها قابل چشم پوشی نیست. انگار که یک کت آمریکایی به تن گوشی تان کرده اید. حتی این نوع قاب ها باعث می شوند که گوشی شما خوش دست تر شود. و موقع کار اصلا لیز نمی خورند. و از دست رها نمی شوند.
 
  • قاب گوشی سیلیکونی
گروه محبوب بعدی برای زیباتر کردن و محافظت از گوشی ها در ایران، قاب های سیلیکونی هستند. آنها ضد تعریق اند. زیبا هستند. در رنگ های متنوع فانتزی و غیر فانتزی تولید می شوند. نرم بوده و چربی به خود نمی گیرند.
 

مهم ترین ویژگی در کیف و قاب گوشی

برخی معیار ها هستند که در انتخاب بهترین قاب گوشی یا کیف گوشی می توانند به شما کمک کنند. با هم این معیار ها را بررسی می کنیم:
 
  • حفاظت از گوشی
 اصولا کیف یا قاب گوشی به این دلیل خریداری می شود که از آن در برابر ضربه های احتمالی محافظت کند. اینطور نیست؟ بنابراین در وهله اول به جای توجه به رنگ و مدل ِآنها ببینید که از گوشی تان محافظت می کنند یا نه؟ به خصوص از پشت و جلوی گوشی. بهترین نوع قاب ها شامل قاب سیلیکونی، ژله ای، کیفی – کتابی هستند.
 
  •  سبک
استایل و مدل قاب گوشی یا کیف گوشی، گزینه بعدی است که باید به آن توجه کنید. چه مدلی را ترجیح می دهید؟ براق، دارای طرح و نقش شلوغ؟ مات کلاسیک یا طرح چوب؟ در این زمینه آنقدر تنوع وجود دارد، که کلیه سلیقه ها را پوشش می دهد.
 
  • حفاظت از صفحه گوشی
 بسیاری از کسانی که اقدام به خرید کیف یا کاور کتابی برای گوشی می کنند، می توانند از صفحه آن نیز محافظت خوبی به عمل آورند.
 
  • رنگ
 تنوع رنگی در زمینه تولید قاب گوشی بسیار زیاد است. سراغ هر برندی که بروید می تواند نیاز شما را از نظر تنوع رنگی راضی نگه دارد. برخی برندها اقدام به تولید کاور و کیف گوشی با رنگ های سفارشی و غیر رایج می کنند. این موضوع می تواند در جلب رضایت مشتری نقش بسزایی داشته باشد.
سفارشی سازی: برخی از قاب های گوشی را می توان به طور سفارشی درخواست کرد. درج تصویر خودتان، لوگوی برند تان و غیره راهی برای تبلیغ یا شخصی سازی قاب های گوشی به شمار می آید.
 

بهترین برند های کیف و کاور گوشی

برخی از برند های تولید قاب گوشی یا کیف گوشی نسبت به سایرین، برتری های ویژه ای دارند. به همین خاطر، شما می توانید محصولات آنها را چشم بسته بخرید. زیرا کیفیت شان در نظر کاربران کاملا اثبات شده است. از جمله این برند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
 
  • برند جی روم
این برند به صورت تخصصی اقدام به تولید و عرضه قاب گوشی و کاور گوشی می نماید. بخشی از برترین محصولات آن مربوط به تولید کاور هایی است که به طور خاص برای گوشی های پرچمدار برند سامسونگ تولید شده اند. اگر به دنبال خرید کاور های سیلیکونی هستید، از جی روم خرید کنید. زیرا  پشیمان نخواهید شد.
 
  • برند نیلکین
کیفیت تولید محصولات برند نیلکین زبانزد خاص و عام است. مقاومت کاور هایی که توسط این برند تولید می شوند زیاد است. چسبندگی و فیت شدن گوشی داخل قاب های این برند زیاد است. از این رو امکان جابجایی گوشی داخل کاور وجود ندارد. اگر گوشی سامسونگ یا شیائومی دارید، از این برند برای خرید کاور اقدام کنید.
 
  • برند کی اچ
آیا به دنبال یک قاب گوشی طرح دار هستید؟ محصولات برند کی اچ بهشت شما هستند. طرح های رنگارنگ و چشم نواز و در عین حال مختلف ِکی اچ باعث شده است بسیاری از علاقه مندان به کاور های طرح دار، به سراغ خرید محصولات ِآن بروند. در بین محصولات تولیدی توسط برند کی اچ، تصاویر و طرح های مربوط به فیلم ها و سریال های محبوب نیز به چشم می خورد.
 
  • برند تاپیکس
سادگی و سهولت در استفاده از اصلی ترین ویژگی های این برند است. به همین خاطر تولیدات آن را خیلی شاخص و منحصر به فرد کرده است. تولید کاور های شفاف یا کاملا تیره، تخصص این برند است. پلاستیک مرغوبی که در تولیدات برند تاپیکس به کار برده شده است، موجب بالا رفتن عمر گوشی و ایمن شدن در مقابل ضربه می شود.
 

مشاهده بیشتر