دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

گوشی هوآوی

2

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

در حال بارگذاری 40 رکورد بعدی

بهترین گوشی هواوی بخریم؟ یا به سراغ برند بهترِ دیگری برویم؟ این سوالی است که هر شخصی پیش از انتخاب یک برند گوشی برای برگزیدن یک محصول میان کل محصولات متنوع ِآن، از خود و دیگران می پرسد. حقیقت این است که پیش از انتخاب برند هواوی باید حقایق و دروغ هایی که در مورد آن وجود دارد را بررسی و بعد انتخاب کنید. پیش از انتخاب یکی از گوشی های هواوی یا به کل، کنار گذاشتنِ این برند توصیه می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه کنید و پس از آن تصمیم گیری نمایید.
 

آیا با وجود تحریم گوگل همچنان گوشی هواوی بخریم؟

از زمانی که گوگل – به خاطر تحریم آمریکا - اقدام به تحریم برند هواوی کرده است، بسیاری از کاربران ترجیح داده اند که به جای گوشی موبایل هواوی، گوشی های دیگری را از برند های معروف خریداری کنند. با اینکه عدم ارائه خدمات گوگل بر روی گوشی های تولید این برند می تواند نگران کننده باشد. و همچنین بر روی خدمات کاربری یا امنیت آن تاثیر سوء بگذارد، اما جای نگرانی نیست. قرار نیست هواوی در تاریخ گم شود. و یا استفاده از آن غیر ممکن باشد.
شما می توانید گوشی هواوی بخرید و روی آن اپلیکیشن نصب کنید. زیرا تعویقی از جانب آمریکا به تایید رسیده است که اجرای کامل این تحریم را دور خواهد زد. در صورتی که بخواهیم تاثیر این تعویق را نادیده بگیریم بازهم جای نگرانی نیست. اما دلیل ِاین عدم نگرانی چه می تواند باشد؟

1. برخی از گوشی های موجود در بازار از برند هواوی تحریم نیستند. بنابراین وقتی اقدام به خرید گوشی هواوی می کنید باید بررسی کنید و ببینید که مشمول معافیت تحریمی می شود یا نه. در این مورد جزئیات زیادی وجود دارد. به همین خاطر است که هنوز فروش گوشی هواوی، همچنان با استقبال خوبی مواجه است.

2. هواوی از قبل انتظار تحریم از سوی آمریکا را داشته است. بنابراین پیش از وقوع حادثه، برای دور زدن تحریم ها راهکاری اندیشیده است. قصد هواوی این است که EMUI (رابط کاربری هواوی) را نوسازی کند. یعنی نیازی به گوگل پلی و کد اصل اندروید نداشته باشد. اما پرسش بسیاری از کاربران این است که آیا امنیت در این سیستم وجود دارد یا خیر؟ با توجه به اینکه نوشتن این رابط کاربری بر اساس پروژه اوپن سورس اندروید بوده است. بنابراین اگر از جانب آمریکا تحریم شود، قابل استفاده بودن ِآن زیر سوال نخواهد رفت.

3. گوگل به اندازه هواوی می تواند از این تحریم آسیب ببیند. چون بخش عمده ای از کاربران‌ خود را که از گوشی هواوی استفاده می کنند، از دست می دهد. اما گوگل در پی یافتن راهی برای برقراری ارتباط و رفع این تحریم خواهد بود.

4. در صورت قوی شدن یا بهبود روابط چین و آمریکا، تحریم گوشی هواوی از جانب گوگل نیز برطرف خواهد شد. امید اکثریت بر این است که چنین اتفاقی در آینده حتما رخ می دهد. بنابراین خرید گوشی هواوی نه ریسک است و نه کار اشتباهی به حساب می آید.
 

قیمت گوشی هواوی

اگر به فکر خرید گوشی ارزان هستید، گوشی های میان رده هواوی بهترین گزینه هستند. این برند توانسته است به عنوان یک برند خوب و دارای محصولات ارزان و دارای تضمین خود را به کاربران ایرانی معرفی کند. بسیاری از سری گوشی های هواوی کیفیت بالایی دارند و نمی توان قیمت ِآنها را مبنایی برای تعیین کیفیت شان دانست.
 
با این حال اگر قصد خرید گوشی هواوی را دارید می توانید نگاهی به سری های P/ Mate/ Y/ Honor بزنید. این سری ها معروف ترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب در پیش چشمان تان قرار می دهند. شما می توانید از 2 میلیون تومان تا ده میلیون تومان به بالا گوشی هواوی بیابید که برای خرید و استفاده، مناسب و کاربردی هستند.
 

گارانتی گوشی هواوی مشابه اپل

یکی از استراتژی های برند هواوی تولید گوشی هایی است که مشابه گوشی های دیگر برند ها گارانتی می شوند. بنابراین، شما می توانید گوشی هواوی خریداری کنید اما از مزایای گارانتی مشابه گوشی های برند اپل برخوردار شوید. خریداران اصولا به صورت اس ام اس می توانند اطلاعات مربوط به گارانتی گوشی خود را اخذ کنند.
تعدد مراکز ارائه دهنده خدمات گارانتی گوشی هواوی در ایران باعث شده است که کاربران این گوشی ها بتوانند به آسانی و در اسرع وقت برای تعمیر گوشی خود اقدام کنند. ارائه گارانتی برای گوشی هواوی دقیقا 18 ماه پس از خرید به صورت تضمین شده ارائه می شود. همچنین ارائه گارانتی برای باتری نیز به صورت 6 الی 18 ماهه است. به این صورت که اگر باتری قابل جدا شدن باشد گارانتی 18 ماهه و اگر باتری جدا شدنی نباشد، گارانتی 6 ماهه به آن تعلق خواهد گرفت. همچنین برای لوازم جانبی گوشی هواوی نیز ضمانت 6 ماهه ارائه می شود. مانند شارژر، کابل و ...
 

بهترین دوربین گوشی در اختیار هواوی است؟

خرید گوشی هواوی، مزیت های متعددی را به همراه دارد. یکی از این مزایا دوربین آن است. برند هواوی همواره در تلاش است تا اشکالات فنی خود را رفع کرده و به این واسطه به کسب رضایت بیشتر مشتری دامن بزند. ارتقا و بهبود کیفیت دوربین های گوشی هواوی یکی از این موارد است.
گوشی های جدید تولید شده توسط این برند توانسته‌اند روز به روز بهتر از قبل در ارائه کیفیت عکاسی و فیلمبرداری عمل کنند. به عنوان مثال یکی از بهترین گوشی های برند هواوی که دارای دوربین فوق العاده عالی می باشد – به گفته کاربران – Huawei P50 Pro است. در سال 2020 نیز هواوی توانست عنوان بهترین برند گوشی از نظر دوربین را به خود اختصاص دهد.


 

قیمت گوشی هواوی و ارزش بالای خرید آن در مقایسه با رقبا

گوشی هواوی یک مزیت ویژه نسبت به سایر برند های محبوب گوشی در بازار مانند سامسونگ، اپل، اچ تی سی، و.. دارد و آن هم قیمت مناسب آن است. در مقایسه ای سرانگشتی با سایر محصولات موجود در بازار، شما می توانید به نتیجه ای شگرف برسید. قیمت گوشی هواوی – چه میان رده و چه پرچمدار – به مراتب پایین تر است.
در مقابل امکاناتی مانند ارائه گارانتی بلند مدت، خدمات به روز، ارتقا مداوم، دوربین عالی، رابط کاربری نرم و آسان، نصب و عملکرد عالی اپلیکیشن ها و ... می توان گوشی هواوی را یکی از برترین گوشی ها در بازار دانست.
 

بهترین گوشی هواوی


گوشی موبایل هواوی مدل P50 Pro: از پرچمداران گوشی هواوی با کیفیت دوربین عالی
گوشی موبایل هواوی مدل Y9a FRL-L22:  بهترین گوشی میان رده هواوی با طراحی عالی
گوشی موبایل هواوی مدل Y7 Prime 2019: از گوشی های اقتصادی هواوی با طراحی و باتری مناسب
 

مشاهده بیشتر