دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسو

مشخصات محصول

معرفی برند رکسول

رکسول یک برند آمریکایی تولید کننده‌ی محصولات زیبایی مردان و زنان بوده و تقریبا سه دهه است که تحقیقات خود را بر روی ترکیباتی چون آلفا هیدروکسی اسید، ویتامین C، خاویار، کلاژن، رتینول با فن آوری‌های پیشرفته برای تولید محصولات نوآورانه و خلاقانه ادامه می‌دهد. در خط تولیدی جامع پیشرفته رکسول، محصولات مراقبت از پوست و محصولات با کیفیت در ایالات متحده و در بیش از 40 کشور جهان در سراسر جهان فروخته می‌شود.

ویژگی‌های محصولات رکسول

هر محصول با پیشرفته ترین، امن ترین، بهترین و موثر ترین مواد تشکیل شده برای اطمینان از نتایج مطلوب ایجاد شده است.
رکسول از مواد گیاهی استفاده می‌کند و محصولات خود را بر روی حیوانات آزمایش نمی‌کند.
هر محصول برای محافظت شما مهر و موم شده است.
تمام محصولات در آزمایشگاه‌های پیشرفته‌ای در جنوب کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا تولید می‌شوند.

محصولات رکسول

رکسول یکی از بهترین برندهای تولید کننده‌ی محصولات مراقبت از پوست و مو در دنیا است. برخی از محصولات این برند شامل: تونیک ضد ریزش مو و مخصوص موهای معمولی، کرم روشن کننده، کرم ضد چروک، ضد پف و تیرگی دور چشم، کرم لایه بردار، کرم ترمیم کننده پوست و سرم ضد چروک و سفت کننده حاوی ویتامین c است.
 
 

  مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسو

مشخصات کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسو

حجم
120 میلی لیتر
نوع محفظه
بطری پلاستیکی
کشور سازنده
آمریکا
رنگ و مدلها
سایز
120 میلی لیتر
نوع پوست
انواع پوست
نوع محصول
کرم
کارائی
ضد چروک و لیفتینگ
کد بهداشتی
460/7
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسو

ویژگی های اصلی کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول

     - ضد چروک
     - لایه بردار پوست
     - درمان افتادگی پوست
     - کمک به بازسازی پوست
     - مناسب برای پر کردن خطوط صورت
     - ضد لک

معرفی کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول

کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول یکی از پرکاربرد ترین کرم های ساخت شرکت آمریکایی رکسول می باشد. کرم رکسول می توانند به عنوان ضد چروک مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا این قابلیت را دارد که انواع چین و چروک به وجود آمده بر روی پوست را از بین ببرد. کرم پیلینگ رکسول با از بین بردن چروک می تواند پوست را بسیار جوان تر و شاداب تر نماید. کرم ضد چروک رکسول می تواند مزایای بسیار دیگری را نیز برای پوست انسان به همراه داشته باشد. لایه برداری یکی دیگر از بهترین قابلیت هایی بوده که کرم رکسول می تواند برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد. لایه برداری پوست می تواند در از بین بردن جای جوش و چین و چروک نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد. همچنین کرم ضد چروک رکسول از افتادگی پوست جلوگیری می کند. بدین ترتیب می تواند محصولی بسیار مناسب برای رفع مشکلات پوستی باشد. این موضوع باعث شده تا افراد بسیار زیادی از این کرم ضد چروک استفاده نمایند.
کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول کمک می کند تا پوست بتواند خود را بازسازی نماید. بازسازی پوست می تواند یکی از بهترین ویژگی هایی باشد که یک کرم می تواند برای پوست داشته باشد. بدین ترتیب کرم رکسول می تواند یکی از موثر ترین کرم های موجود در بازار برای حفظ سلامت پوست انسان باشد. خطوط موجود بر روی پوست با استفاده از کرم پیلینگ رکسول پر شده و از بین می روند. همچنین در از بین بردن لکه ها نیز کرم لایه بردار رکسول می تواند بسیار مفید و موثر باشد. بدین ترتیب بسیاری از مشکلات پوستی را می توان تنها با استفاده از کرم ضد چروک رکسول از بین برد.

ترکیبات کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول

ویتامین های E، A و D از جمله ویتامین های موجود در ترکیبات کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول می باشند. این ویتامین ها می توانند ویژگی های کرم پیلینگ رکسول را بسیار بیشتر نمایند. زیرا این ویتامین ها در پیشگیری و درمان برخی از مشکلات پوستی تاثیرات زیادی دارند. مثلا ویتامین E دارای خاصیت آنتی اکسیدان بوده و ویتامین A نیز در تولید کلاژن و همچنین از بین بردن تیرگی های پوست و روشن تر نمودن پوست کاربرد زیادی دارد.
اسید گلیکولیک از دیگر ترکیبات موجود در کرم پیلینگ رکسول بوده و برای لایه برداری اثرات بسیار مناسبی دارد. عصاره خاویار نیز برای رفع خطوط و چین و چروک پوست در ترکیبات کرم رکسول موجود می باشد. عصاره خزه دریایی نیز از دیگر ترکیبات موجود در کرم رکسول بوده و برای از بین بردن جای آکنه بسیار مفید و موثر می باشد. عصاره کالاندولا پنتانول نیز برای رفع التهابات پوستی در ترکیبات کرم رکسول مورد استفاده قرار گرفته است. بدین ترتیب کرم پیلینگ و ضد چروک رکسول می تواند محصولی بسیار کاربردی برای افرادی باشد که نیاز به رفع خطوط و چین و چروک و همچنین لایه برداری پوست دارند.

طرز مصرف کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول

برای اینکه بتوان نتیجه بهتری از کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول بدست آورد، بهتر است در دو هفته آغازین شروع مصرف یک شب در میان از این کرم استفاده شود. بعد از گذشت دو هفته در صورتی که التهاب و قرمزی در پوست مشاهده نشود، می توان هر شب کرم رکسول را بر روی موضوع مورد نظر مالید. از نگهداری در معرض آفتاب خودداری شود. بهتر است کودکان به کرم رکسول دسترسی نداشته باشند.

خرید کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول

افرادی که دارای چین و چروک و یا لک و مک و یا هر مشکل دیگری بر روی پوست بوده و نیاز به لایه برداری از پوست داشته، می توانند از کرم پیلینگ و ضد چروک رکسول استفاده نمایند. برای خرید کرم ضد چروک رکسول می توان از طریق داروخانه اینترنتی مهتاطب اقدام نمود. قیمت کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسول نسبتا مناسب تر از قیمت این محصول در روش خرید حضوری می باشد. هزینه های خرید اینترنتی و زمانی که برای این امر صرف می شود، بسیار کمتر از خرید حضوری کرم ضد چروک رکسول می باشد.
نظرات کاربران
2 ( از 14 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره کرم پیلینگ و ضد چروک AHA20 رکسو بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی