دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

رله سوئیچ هوشمند آسانه مدل 8C

مشخصات محصول

  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • سازگار با: Android
مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت رله سوئیچ هوشمند آسانه مدل 8C

مشخصات رله سوئیچ هوشمند آسانه مدل 8C

ابعاد
160x90x60
اقلام همراه
آداپتور AC-5VA
برند
asaneh آسانه
سازگار با
Android
سایر مشخصات
سخت افزاررله سیم کارتی هوشمند آسانه برای کاربردهای مختلفی طراحی شده است. این کنترلر سیم کارتی دارای هشت رله با قابلیت جریان کشی تا ۱۰ آمپر میباشد.هر یک از رله ها دارای سه کنتاکت مشترک ، نرمال بسته و نرمال باز میباشد. با توجه به ورودی مجزا برای هر رله ، میتوان برای انواع کاربردها با ولتاژهای مختلف مورد استفاده باشد.

نرم افزار
دستگاه رله سیم کارتی هوشمند دارای اپلیکیشن اندروییدی برای نصب بروی گوشی همراه میباشد. همچنین با استفاده از مرورگر اینترنتی میتوان بدون نیاز به نصب نرم افزار از طریق انواع دستگاههای دیجیتال از قبیل گوشی ، تبلت ، رایانه و … کنترل و تنظیمات مورد نظر را انجام داد. برای کار با نرم افزار بدون نیاز به حضور در محل و از هرکجای دنیا میتوان کنترل رله ها و تنظیمات را انجام داد. تعریف سناریو و اتوماسیون به راحتی از طریق نرم افزار امکان پذیر میباشد. سناریو های مختلف مبتنی بر رویدادها و زمانبندی در حافظه داخلی این دستگاه ذخیره شده و حتی در صورت قطع اینترنت به صورت خودکار اجرا خواهد شد.

اس ام اس
این دستکاه قابلیت ارسال پیامک به ۱۰ شماره موبایل را دارد. پیامکهای هشدار در صورت تغییر وضعیت رله ها ، اجرای اتوماسیون و قطعی شبکه همگی همگی از طریق ارسال میشود. همچنین به واسطه این دستگاه میتوان پیامکهای مختلفی برای سایر دستگاههای آسانه به شماره های مختلف ارسال نمود.

ارتباط اینترنتی
از قابلیتهای مهم و کلیدی این رله سیم کارتی هوشمند ، ارتباط اینترنتی است. ارتباط اینترنتی امن SSL متضمن امنیت این سیستم میباشد. پلتفرم اینترنت اشیاء آسانه با ضریب دسترسی بالا از طریق سرورهای داخل کشور احتمال قطعی را به کمترین میزان میرساند. ارتباط این دستگاه با اینترنت از دو طریق امکان پذیر است . اولی با استفاده از وای فای داخلی دستگاه و دومی شبکه اینترنت موبای
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا,گارانتی ۱۲ ماهه آسانه,۷ روز تضمین بازگشت کالا
نوع اتصال
بی‌سیم
وزن
500 گرم
رنگ
مشکی,
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
3 ( از 19 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره رله سوئیچ هوشمند آسانه مدل 8C بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات