دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

دوربین دیجیتال بدون اینه سونی مدل Sony Alpha a9 III

مشخصات محصول

سنسور 24.6 مگاپیکسلی فول فریم Global Shutter
فیلم‌برداری تا حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه همراه با فوکوس و نوردهی خودکار
قابلیت ثبت، قبل از فشار دادن دکمه
دارای دکمه Speed Boost
سینک فلاش تا حداکثر سرعت 1/80000 ثانیه
فیلم‌برداری 4K 120p 10-bit همراه با پروفایل‌های رنگ S-Log3 و S-Cinetone
سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 759 نقطه‌ای
تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره با قدرت خنثی سازی لرزش دوربین تا 8 استاپ
منظره‌یاب الکترونیک با وضوح 9.44 میلیون نقطه‌ای و نرخ‌ بازسازی تصویر 240 فریم بر ثانیه
نمایشگر لمسی 3.2 اینچی 4 محور با وضوح 2.1 میلیون نقطه‌ای
دو درگاه کارت حافظه CFexpresss Type A/SD مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت دوربین دیجیتال بدون اینه سونی مدل Sony Alpha a9 III

مشخصات دوربین دیجیتال بدون اینه سونی مدل Sony Alpha a9 III

مشاهده بیشتر

نقد و بررسی دوربین دیجیتال بدون اینه سونی مدل Sony Alpha a9 III

Sony Alpha a9 III یک دوربین عکاسی بدون آینه حرفه ای است که مرزهای سرعت و عملکرد را جابجا می کند. این دوربین که در سال 2023 عرضه شد، جانشین دوربین بسیار تحسین شده a9 II است و برای عکاسان ورزشی، حیات وحش و اکشن که به دوربینی نیاز دارند که بتواند با سخت‌ترین سوژه‌ها هماهنگی داشته باشد، طراحی شده است.
 

کیفیت تصویر

 
با وجود تمرکز روی سرعت،
دوربین عکاسی سونی a9 III همچنان کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد. سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS پشته‌ای با شاتر سراسری تصاویری تمیز با کمترین نویز را حتی در تنظیمات ISO بالا ارائه می‌کند. محدوده دینامیکی چشمگیر است و به شما امکان می دهد جزئیات را هم در هایلایت و هم در سایه ها ثبت کنید. علم رنگ طبیعی و دلپذیر است و سیستم فوکوس خودکار فوق العاده دقیق و سریع است.
 

سرعت و عملکرد

 
a9 III واقعاً یک شیطان سرعت است. با فوکوس خودکار کامل و ردیابی نوردهی خودکار می‌تواند عکس‌های مداوم تا 120 فریم بر ثانیه بگیرد. این آن را برای ثبت لحظات گذرا در ورزش، حیات وحش، و عکاسی اکشن عالی می کند. شاتر سراسری اعوجاج شاتر غلتشی را که یک مشکل رایج در سنسورهای سنتی CMOS هنگام عکاسی از سوژه های متحرک سریع است، حذف می کند.
 
سیستم فوکوس خودکار یکی از بهترین های موجود در بازار است. از ردیابی سوژه با هوش مصنوعی استفاده می کند تا حتی نامنظم ترین سوژه ها را در فوکوس نگه دارد. منظره یاب نیز فوق‌العاده صاف و پاسخ‌گو است، با نرخ تازه‌سازی 120 فریم در ثانیه که ردیابی سوژه‌هایی را که در حال حرکت سریع هستند آسان می‌کند.
 
Sony Alpha a9 III

 

فیلم برداری

 
a9 III همچنین یک دوربین فیلمبرداری توانمند است. این دوربین می‌تواند ویدیوهای 4K 120p با کیفیت 6K و ویدیوهای 24p با کیفیت 8K فیلمبرداری کند. فیلم تمیز و واضح، با رنگ و جزئیات عالی است. سیستم فوکوس خودکار در حالت ویدیو به خوبی کار می کند و انواع مختلفی از ویژگی های ویدیویی خلاقانه مانند ضبط S-Log و پروفایل های HLG در دسترس است.
 

ارگونومی و کیفیت ساخت

 
a9 III یک دوربین خوش ساخت با بدنه ای از آلیاژ منیزیم است که در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. دستگیره راحت و مطمئن است، حتی در صورت استفاده از لنزهای بزرگ. کنترل‌ها به خوبی قرار گرفته‌اند و استفاده از آن آسان است، و صفحه نمایش لمسی LCD کاملاً مفصلی برای نوشتن عکس در زوایای عجیب و غریب عالی است.
 

عمر باتری

 
عمر باتری a9 III برای دوربین های بدون آینه متوسط است. می توانید انتظار داشته باشید که در هر بار شارژ حدود 500 عکس بگیرید که برای اکثر موقعیت های عکاسی کافی است. با این حال، اگر قصد دارید ویدیوهای زیادی بگیرید یا از حالت پشت سر هم 120 فریم بر ثانیه استفاده کنید، باید باتری های اضافی همراه داشته باشید.
 

به طور کلی

 
Sony Alpha a9 III یک دوربین استثنایی برای عکاسان حرفه ای است که به بهترین عملکرد ممکن از نظر سرعت، فوکوس خودکار و فیلم نیاز دارند. این ارزان‌ترین دوربین موجود در بازار نیست، اما اگر بتوانید آن را بپردازید، ارزش آن را دارد.
 
 

 
نظرات کاربران
امتیاز داده نشده است ( از 0 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره دوربین دیجیتال بدون اینه سونی مدل Sony Alpha a9 III بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات