دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13

مشخصات محصول

  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت,128 گیگابایت
  • حافظه رم: 4 گیگابایت,6 گیگابایت
  • سایز صفحه نمایش : 6.6 اینچ
  • دوربین پشت : چهارگانه 50 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
  • دوربین جلو : 8 مگاپیکسل (لنز واید، f/2.2) فیلمبرداری 1080p
  • چهارگانه 50 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری : باتری لیتیوم-پلیمر فست شارژ با ظرفیت 5000 میلی‌امپرساعت
مشاهده بیشتر

ارزانترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13

رضایت خریداران
عملکرد فروشگاه جدید
7,690,000 7,490,000 تومان

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13

Wi-Fi
Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
ابعاد
۸.۸×۷۶.۴×۱۶۵.۱
استاندارد کارت حافظه
eMMC ۵.۱
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما
شارژر,دفترچه‌ راهنما
شارژر
امکانات موبایل
شیار مجزا برای کارت حافظه
اندازه
۶.۶ اینچ
اکتیو/نات اکتیو
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش
۶.۰ اینچ و بزرگتر
برند
samsung سامسونگ
بلوتوث
A۲DP, LE
پارت نامبر
پردازنده‌ی گرافیکی
Mali-G۵۲ MC۲ GPU,Mali-G۵۲ GPU
پردازنده‌ی مرکزی
۲x Cortex-A۷۵ + ۶x Cortex-A۵۵,۴x Cortex-A۵۵ + ۴x Cortex-A۵۵
پشتیبانی از کارت حافظه
microSD
تراشه
Mediatek MT۶۷۶۹V/CU Helio G۸۰ Chipset,Exynos ۸۵۰ Chipset
تراکم پیکسلی
۴۰۰ پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت,
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
توضیحات کارت حافظه جانبی
شیار مجزا کارت حافظه,شیار مجزا برای کارت حافظه
حافظه داخلی
۶۴ گیگابایت,۱۲۸ گیگابایت
حس‌گرها
اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
شتاب‌سنج (Accelerometer)
قطب‌نما (Compass),اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
شتاب‌سنج (Accelerometer)
قطب‌نما (Compass)
خروجی صدا
جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
درگاه‌های ارتباطی
USB Type-C ۲.۰
دسته ‌بندی
‌میان‌رده
دوربین سلفی
دارای حسگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS),یک دوربین در قسمت جلویی | حسگر با رزولوشن ۸ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) و دریچه دیافراگم f/۲.۲ فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
دوربین‌های پشت گوشی
۴ ماژول دوربین
رادیو
ندارد
رزولوشن
۱۰۸۰×۲۴۰۸,۱۰۸۰×۲۴۰۰
رزولوشن عکس
۵۰ مگاپیکسل
زمان معرفی
۴ مارس ۲۰۲۲
ساختار بدنه
قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
سایر توضیحات اقلام همراه
کابل USB-C,کابل USB به USB-C
سایر قابلیت‌ها
رابط کاربری One UI ۴.۱
سیستم عامل
Android
شبکه 2G
GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ برای هر دو سیم‌کارت
شبکه 3G
HSDPA ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۲۱۰۰
شبکه 4G
۱, ۳, ۵, ۷, ۸, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱
شبکه 5G
ندارد
شبکه های ارتباطی
۲G
۳G
۴G,۲G
۳G
۴G
ظرفیت
64 گیگابایت,128 گیگابایت
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
۱.۸ - ۲.۰ گیگاهرتز,۲.۰ گیگاهرتز
فلش
LED
فن‌آوری موبایل
A-GPS
BDS
GALILEO
GLONASS,A-GPS
BDS
GALILEO
GLONASS
فناوری صفحه‌نمایش
PLS,PLS IPS
فناوری فوکوس
PDAF
فناوری‌های ارتباطی
Wi-Fi
بلوتوث,GPRS
Wi-Fi
بلوتوث
فیلمبرداری
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
قابلیت‌های دوربین
چهار دوربین در قسمت پشت گوشی | ۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل سنسور اول از نوع عریض (wide) با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، گشودگی دریچه دیافراگم f/۱.۸ و فوکس PDAF سنسور دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۲ و زاویه دید گسترده ۱۲۳ درجه سنسور سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ سنسور چهارم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ عکاسی حالت HDR عکاسی حالت پانوراما,دارای ۴ حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF - حسگر دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ و زاویه دید ۱۲۳ درجه - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ - حسگر چهارم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار
گارانتی
گارانتی شرکتی,گارانتی سلامت فیزیکی کالا
محافظت
Corning Gorilla Glass ۵
مدل
Galaxy A۱۳
مشخصات باتری
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌امپرساعت توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان ۱۵ وات,باتری لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌امپرساعت قابلیت شارژ سریع با توان ۱۵ وات
مقدار RAM
4 گیگابایت,,6 گیگابایت
میزان شارژ مکالمه
۳۸ ساعت و ۲۰ دقیقه
نسبت تصویر
۲۰ ۹
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه
۸۳.۲
نسخه بلوتوث
۵.۱,۵.۰
نسخه سیستم عامل
Android ۱۲
نوع پردازنده
۶۴ بیتی
وزن
۱۹۵ گرم
وضعیت رجیستری
رجیستر نشده,رجیستر شده
ویژگی‌های خاص
مجهز به حس‌گر اثرانگشت
مناسب عکاسی,مجهز به حس‌گر اثرانگشت
مناسب عکاسی
ویژگی‌های کلیدی
دوربین اصلی قدرتمند باتری مناسب طراحی جذاب,دوربین اصلی قدرتمند باتری مناسب
کارت حافظه
microSD,پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
رنگ
مشکی,سفید,ابی,
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13

معرفی گوشی سامسونگ A13


گوشی سامسونگ A13 به عنوان مدلی که با قیمت مقرون به صرفه و کارایی بالا می تواند نیازهای کاربران را برآورده کند، مطرح است. این گوشی به دلیل برخی مزایا از رقبای هم رده خود متمایز شده است. سامسونگ A13 با طراحی شیک و مدرن خود، استانداردهای کلاس خود را با سخت افزار به کار رفته، بالا می برد. این اسمارت فون پرطرفدار سامسونگ با حافظه قابل ارتقا تا 1 ترابایت به نیازهای ذخیره سازی شما پاسخ می دهد. به این ترتیب می توانید اپلیکیشن ها و فایل های رسانه ای مورد نظر را بدون نگرانی از فضای کافی بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.
 

علاوه بر همه اینها، گوشی سامسونگ A13 را می توان به لطف حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه کناری، به صورت ایمن، سریع و روان باز کرد. در حالت کلی در مورد تمام گوشی های موجود در بازار، دارا بودن اثر انگشت خوان یک مزیت مهم برای کسانی محسوب می شود که می خواهند اقدامات امنیتی بیشتری را در مورد قفل گوشی خود فراهم کنند.

سامسونگ A13 با صفحه نمایش بزرگ و شیک خود، فضای قابل استفاده صاف و بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد. باتری 5000 میلی آمپری این محصول دوام بالای باتری را در استفاده روزانه فراهم می کند. علاوه بر این، با استفاده از Samsung A13 که دارای دوربین چهارگانه است، می توان عکس ها و فیلم های واضح و با کیفیت بالا گرفت.

 
 

 

گوشی سامسونگ A13، یک اسمارت فون موفق

گوشی سامسونگ A13 با سخت افزار موفق خود یک تلفن همراه مهم در طبقه گوشی های متوسط است. این دستگاه دارای چیپست Exynos 850 می باشد. پردازنده 8 هسته ای سامسونگ A13 با 4 هسته اصلی 2.0 گیگاهرتز و 4 هسته کمکی 2.0 گیگاهرتز عملکرد نرم و مطلوبی از خود نشان می دهد.

حافظه دستگاه با ظرفیت رم 4 گیگابایتی، امکان استفاده سریع و روان از آن را در چندین عملیات همزمان فراهم می کند. این محصول با پشتیبانی از شارژ سریع برای استفاده از دو سیم کارت مناسب است. سامسونگ A13 از نظر امکانات برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی هوشمند با کارایی بالا و مقرون به صرفه هستند جذاب است. بسیاری از افراد به سبب صرفه جویی در هزینه ها از خرید گوشی های گران قیمت خودداری می کنند. برای برخی افراد نیز اهمیتی ندارد که چه مدل گوشی در دست می گیرند. آنها از گوشی تنها به عنوان وسیله ای که نیازهای روزمره شان را برطرف کند، استفاده می کنند. از این رو سامسونگ A13 می تواند امکان دسترسی آنها به یک محصول با عملکرد مطلوب از تمام جهات و در عین حال دارای قیمت اقتصادی را فراهم آورد.


 

ویژگی های دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A13


گوشی سامسونگ A13 برای کاربرانی که از گرفتن عکس و فیلم با دوربین اسمارت فون خود لذت می برند جذاب است. سخت افزار دوربین اصلی در پنل پشتی با وضوح 50 مگاپیکسل و دیافراگم بالا عملکرد مطلوبی را از خود نشان می دهد.
این امکان به شما کمک می کند تا در شرایط نور کم عکس هایی قابل مشاهده و با وضوح بالا بگیرید. علاوه بر این، با قابلیت برچسب گذاری موقعیت جغرافیایی این سخت افزار اصلی، اطلاعات موقعیت مکانی بر روی GPS به دست آمده و تصاویر به فایل ها منتقل می شوند. به این ترتیب می توانید در حین ذخیره عکس ها محل ثبت آنها را نیز مشاهده کنید. این گوشی با حالت سخت افزاری اصلی Portrait Mode به شما این امکان را می دهد تا با برجسته کردن عناصر مورد نظر، عکس ها را به دلخواه خود بگیرید. دوربین دوم دستگاه برای عکاسی از نمای نزدیک مناسب است.

با استفاده از دوربین دوم گوشی سامسونگ A13 می توانید نتایج بهتری را در نمای نزدیک به دست آورید. دوربین سوم دارای وضوح 2 مگاپیکسل و بوکه است. با سخت‌افزار سوم، عکس‌های ماکرو، منظره و عکس‌های زاویه باز را می‌توان با موفقیت گرفت. رزولوشن دوربین چهارم 5 مگاپیکسل است.

با دوربین جلو گوشی سامسونگ A13 می توانید عکس های سلفی با کیفیت بالا و چشمگیری با حالت پرتره بگیرید. علاوه بر این، با این دوربین می توان ویدئوهایی با کیفیت 30 فریم و وضوح 1080p گرفت. از این رو، این سخت افزار توسط کسانی که به طور گسترده از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند بسیار مورد استقبال است. سخت افزار دوربین جلویی ویژگی های دیگری مانند حالت پرتره، HDR و فلش مجازی را نیز دارا می باشد. تمامی این مشخصات و ویژگی ها باعث می شوند که عکس ها و ویدیوهای ضبط شده با این گوشی به اندازه کافی با کیفیت باشند. انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی قطعا بازخوردهای خوبی از بیننده خواهد گرفت و افراد فعال در این زمینه این موضوع را تایید کرده اند.

 




 

گوشی هوشمند سامسونگ A13 با نرخ رفرش صفحه نمایش 60 هرتز


گوشی سامسونگ A13 که با صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی خود از سایر محصولات هم رده متمایز شده، با فناوری PLS تولید شده است. Samsung A13 که کیفیت و تجربه خوبی را در استفاده از آن به شما ارائه می دهد دارای صفحه نمایش فول اچ دی 1080 x 2408 است.
 
این دستگاه با تراکم پیکسلی 400 PPI تصاویر را واضح و روشن نمایش می دهد. این محصول با نسبت اندازه صفحه نمایش ایده آل خود همچنین به راحتی در دست قرار می گیرد. این مدل با نسبت صفحه نمایش به بدنه 80.35 درصد از محصولات هم رده خود پیشی گرفته است. بسیاری از افراد به این موضوع اعتقاد دارند که هنگام مشاهده یک گوشی بیشترین توجه به صفحه نمایش آن است. از این رو گوشی هایی که دارای عملکرد خوب در زمینه ارائه صفحه نمایش با کیفیت بالا هستند، همواره در بازار مورد استقبال قرار می گیرند.

گوشی سامسونگ A13 که با طراحی شگفت انگیز خود جلب توجه می کند، کاربران هر سن و سالی را به خود جذب می نماید. دوربین جلوی دستگاه در یک بریدگی کوچک قطره ای شکل در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. بنابراین، گوشی موبایل سامسونگ A13 با صفحه نمایش خود یک منطقه استفاده گسترده و صاف را برای کاربران فراهم می کند.

 


 

برخی ویژگی های فیزیکی گوشی سامسونگ A13


گوشی سامسونگ A13 دارای 76.5 میلی متر عرض، 164.5 میلی متر طول و 8.8 میلی متر ضخامت است. این محصول همچنین به لطف وزن 195 گرمی خود، حالتی راحت در دست دارد. رنگ های گوشی موبایل سامسونگ A13 حسی مدرن و شیک به دستگاه می دهند. سامسونگ A13 در رنگ های سفید، آبی و مشکی در بازار موجود است. جنس بدنه و فریم این مدل، پلاستیکی می باشد. محصول با این ویژگی ها قطعا دوام و استحکام بالایی از خود نشان می دهد و شما را تا سال ها در استفاده بدون مشکل از آن همراهی می کند.
 

Samsung A13 مساحت قابل استفاده 104.34 سانتی متر مربع را فراهم می کند. با نرخ رفرش صفحه نمایش 60 هرتز، این گوشی هرگز به هنگام بازی دچار عملکرد کند یا هنگ نمی شود. صفحه نمایش سامسونگ A13 دارای استحکام بالایی بوده و با فناوری Corning Gorilla Glass 5 دارای دوام بالا ساخته شده است. به این ترتیب صفحه نمایش این گوشی هوشمند با ویژگی دوام بالای خود جلب توجه می کند. صفحه نمایش لمسی خازنی سامسونگ A13 نیز در این زمینه بسیار مفید و موثر است.

 


 

سخت افزاری که گوشی هوشمند سامسونگ A13 را منحصر به فرد می کند


گوشی سامسونگ A13 که می تواند نیازهای روزانه را از نظر ویژگی های سخت افزاری برآورده کند، با پردازنده 8 هسته خود عملکرد موفق و روانی نشان داده است. سامسونگ گلکسی A13 که در آن می‌توانید داده‌ها را به سرعت و بدون هیچ مشکلی استریم کنید، با حافظه رم 4 گیگابایتی خود باعث هنگ گوشی به هنگام استفاده نمی شود. 2 پردازنده مشترک 2.0 گیگاهرتزی دستگاه، انرژی 2 هسته اصلی را تامین می کنند و سرعت مدل را در سطح مشخصی حفظ می نمایند. بنابراین می توان با Samsung A13 یک استفاده روان و سریع از گوشی تلفن همراه داشت. این پردازنده گرافیکی Samsung A13 Mali-G52 MP1 را به صورت کاملا موفقیت آمیز با چیپست همگام سازی می کند و روان بودن تصاویر را به ارمغان می‌آورد. پردازشگر گرافیکی که بتواند انتقالات روان را در بازی ها انجام دهد، تجربه و لذت شما را به عنوان یک گیمر حرفه ای به حداکثر می رساند.

سامسونگ A13 با رابط اندروید 12 به دلیل سهولت در استفاده، کاربران گسترده ای را از سراسر جهان به خود جذب می کند. سامسونگ A13 در گزینه های حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی موجود است. پشتیبانی از حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی می تواند به بهترین وجه مکمل چیپست باشد. با ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایتی این گوشی، می توانید به سرعت بین برنامه ها جابجا شوید.


 

ظرفیت بالای باتری گوشی سامسونگ A13


عملکرد موفق گوشی سامسونگ A13 با باتری خود می تواند نیازهای روزانه شما را برآورده کند. با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این اسمارت فون می توانید 54 ساعت صحبت کنید، 21 ساعت از اینترنت استفاده نمایید، 20 ساعت به تماشای ویدیو در دستگاه بپردازید و 94 ساعت به موسیقی گوش دهید. مسئله ظرفیت بالای باتری برای کاربران سیار که در طول روز دسترسی محدودی به پریز برق دارند بسیار حائز اهمیت است. در حالت کلی هر گوشی تلفن همراهی که زمان شارژ باتری آن کم و مدت زمان دشارژ باتری بالا باشد، از نظر کاربران عملکرد ایده الی در زمینه باتری دارد. از این رو سازندگان اسمارت فون ها همواره سعی می کنند در ارائه محصولات برند خود به این موضوع توجه ویژه ای نمایند.
علاوه بر تمامی این ویژگی های سخت افزاری، گوشی سامسونگ A13 دارای ویژگی شارژ سریع 15 واتی است. این گوشی با ورودی USB Type-C سرعت انتقال داده را برای شما فراهم می کند. اگر به کارایی گوشی اهمیت می دهید، می توانید مشخصات فنی محصولات هم رده با گزینه های قیمت مقرون به صرفه سامسونگ A13 را با این مدل بسیار پرطرفدار مقایسه کنید. قطعا برای شما به عنوان یک کاربر آگاه مهم ترین مسئله این است که محصول منتخب تان علاوه بر دارا بودن امکانات و مزایای خرید بالا، دارای قیمت مناسب باشد. این همان چیزی است که مدل گلکسی A13 شرکت سامسونگ در اختیار خریداران این محصول قرار می دهد.
مزایا و معایب گوشی سامسونگ A13
 

 

مزایا و معایب گوشی سامسونگ A13


گوشی سامسونگ A13 مزایای بسیاری را برای کاربران فراهم می کند. این مدل با مزایایی که دارد، برای طیف وسیعی از کاربران در سراسر جهان جذاب به نظر می رسد. اگر بخواهیم مزایای مدل A13 سامسونگ را به صورت کلی ذکر کنیم، باید مواردی از قبیل آنچه در ذیل آورده شده است را متذکر شویم.


 

نقاط قوت گوشی سامسونگ A13

  • اینکه گوشی سامسونگ A13 با اندروید 12 عرضه شده است را می توان به عنوان یک مزیت در نظر گرفت.
  • یکی از مزیت های مهم آن داشتن صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی است. این کار نوشتن پیام ها را آسان تر می کند.
  • این واقعیت که این مدل دارای یک دوربین جلو با 4 دوربین عقب است، مزیت مهمی برای محصول محسوب می شود.
  • این واقعیت نیز که تلفن هوشمند A13 سامسونگ امکان استفاده از دو سیم کارت را می دهد نیز یک مزیت مهم است.
  • باتری 5000 میلی آمپری این محصول نیز امتیاز مهمی محسوب می شود.
  • این دستگاه دارای اسلات Micro-SD است و به این ترتیب امکان افزایش ظرفیت حافظه آن وجود دارد.
  • علاوه بر این، سیستم امنیتی Knox تلفن همراه، مزیتی در امنیت داده ها برای کاربران خود فراهم می کند.


 

نقاط ضعف گوشی سامسونگ A13


اما همانطور که گفتیم سامسونگ گلکسی A13 مزایا و معایب زیادی دارد. برای راهنمایی صحیح کاربران جهت انتخاب و خرید گوشی بایستی در کنار مزایای آن به معایب این محصول نیز اشاره کنیم. معایب مدل A13 سامسونگ عبارتند از:

 
  • عدم وجود قابلیت ضد آب و گرد و غبار این گوشی هوشمند را می توان از نکات منفی آن دانست.
  • این مورد نیز یک نقطه ضعف است که باتری گوشی سامسونگ A13 قابل جدا شدن نمی باشد.
  • عدم وجود ویژگی NFC نیز یک نکته منفی برای این محصول شامل می شود.
  • همچنین نداشتن سنسور مادون قرمز در این گوشی هوشمند یک نقطه ضعف است.
  • کاربران می توانند با مقایسه این نقاط قوت و ضعف با معیارهای مد نظر خود در مورد خرید گوشی سامسونگ A13 تصمیم گیری کنند. این گوشی با کارایی بالا و عملکرد مطلوب نسبت به قیمت اقتصادی آن مورد استقبال بسیاری از خریداران در سراسر جهان است.


 
نظرات کاربران
3 ( از 31 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی