دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 5G

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 5G

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 5G

ابعاد
۸.۴×۷۶.۹×۱۶۵.۴
برند
samsung سامسونگ
تعداد سیم کارت
دوربین سلفی
دارای حسگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل از نوع عریض (Wide)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
زمان معرفی
۵ اگوست ۲۰۲۲
سایر قابلیت‌ها
رابط کاربری One UI ۴.۱
شبکه 2G
GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ برای هر دو سیم کارت
شبکه 5G
۱, ۳, ۷, ۸, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱, ۷۷, ۷۸ SA/NSA/Sub۶
ظرفیت
128 گیگابایت
فناوری‌های ارتباطی
NFC
Wi-Fi
بلوتوث
رادیو
قابلیت‌های دوربین
دارای چهار حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸ و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization) - حسگر دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۵.۰ اینچ (Sensor Size ۱/۵.۰ Inch) و زاویه دید ۱۲۳ درجه - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ - حسگر چهار از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا,گارانتی شرکتی
مدل
Galaxy A۲۳ ۵G
مشخصات باتری
باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌امپرساعت قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات
مقدار RAM
4 گیگابایت,
وزن
۱۹۷ گرم
وضعیت رجیستری
رجیستر نشده,رجیستر شده
ویژگی‌های کلیدی
صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز سنسور دوربین عریض قدرتمند پردازنده‌ای مناسب باتری قدرتمند
رنگ
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 5G

سامسونگ گلکسی A23 5G اینجاست تا با مشخصات استثنایی و قیمت مقرون به صرفه، رده گوشی های هوشمند اقتصادی را بازتعریف کند. این دستگاه با چیپست اسنپدراگون 695، صفحه نمایش خیره کننده، باتری کافی و سیستم دوربین همه کاره، نوید ارائه یک تجربه کاربری چشمگیر را بدون آسیب رساندن به بانک می دهد. در این بررسی، ویژگی‌ها و جنبه‌های مختلف سامسونگ گلکسی A23 5G را بررسی خواهیم کرد تا مشخص کنیم که آیا این گوشی موبایل به عنوان یکی از بهترین گوشی ها در محدوده قیمتی خود مطابقت دارد یا خیر.
 

طراحی و نمایش Samsung Galaxy A23

 
Samsung Galaxy A23 5G از زبان طراحی پیروی می کند که در اکثر گوشی های سری A سامسونگ دیده می شود. شباهت قابل توجهی به Samsung Galaxy A53 5G دارد، تنها با چند تفاوت ظریف. قابل توجه ترین تغییر، تعبیه جک هدفون است که در پایین دستگاه قرار دارد. علاوه بر این، دکمه‌های پاور و ولوم کمی در سمت راست تغییر مکان داده‌اند و دوربین جلویی به جای بریدگی سوراخ‌دار، درون یک بریدگی قطره‌ای قرار دارد. دکمه پاور نیز به عنوان حسگر اثرانگشت عمل می کند که به طور یکپارچه در ریل جانبی ادغام می شود.
در حالی که تغییرات طراحی حداقل است، ارتقاء سخت افزاری قابل توجه تر است. Samsung Galaxy A23 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن 1080x2408 پیکسل است. چیزی که آن را از نسل قبلی خود، A22 5G متمایز می کند، گنجاندن نرخ تازه سازی 120 هرتز است که تجربه کاربری روان تر و روان تر را ارائه می دهد. یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه تغییر از پردازنده مدیاتک به چیپست اسنپدراگون 695 5G کوالکام است که عملکرد و کارایی کلی را افزایش می دهد.
 
Samsung Galaxy A23
 
 

Samsung Galaxy A23 5G: نرم افزار، عملکرد، عمر باتری

 
سامسونگ گلکسی A23 5G با اندروید 12 عرضه می شود که جدیدترین ویژگی ها و پیشرفت های سیستم عامل گوگل را ارائه می دهد. این زبان طراحی Material You را در خود جای داده است که امکان سفارشی‌سازی بر اساس رنگ‌های پس‌زمینه را فراهم می‌کند. منوی پالت رنگ و فروشگاه تم سامسونگ طیف گسترده ای از تم های از پیش ساخته شده با نمادهای برنامه های سفارشی را ارائه می دهند و به کاربران این امکان را می دهند که ظاهر گوشی خود را شخصی سازی کنند.
از نظر عملکرد، گلکسی A23 5G دارای ارتقاء از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 به اسنپدراگون 695 است. این باعث افزایش عملکرد قابل توجهی می‌شود که باعث می‌شود گوشی از نظر ارزش نسبت به پول جذاب‌تر شود. در حالی که برخی دیگر از گوشی های مقرون به صرفه هنوز از Dimensity 700 استفاده می کنند، گنجاندن اسنپدراگون 695 با قیمت مشابه، A23 5G را متمایز می کند.
عمر باتری گلکسی A23 5G به لطف ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قابل توجه است. به راحتی می تواند چندین روز دوام بیاورد و از عمر باتری بسیاری از دستگاه های پرچمدار پیشی بگیرد. البته شایان ذکر است که این گوشی سامسونگ از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند که در این بازه قیمتی پیش بینی می شود. حداکثر نرخ شارژی که سامسونگ تبلیغ می کند 25 وات است، اما اندازه گیری های واقعی نشان می دهد که معمولا بین 16 تا 20 وات شارژ می شود. اگرچه این سرعت های شارژ سریع نیستند، اما برای شارژ یک شبه یا هر شب دیگر کافی است تا حداکثر استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بین شارژها انجام شود.
سامسونگ متعهد به ارائه پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت برای گوشی های سری A خود از جمله گلکسی A23 است. این دستگاه چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و سه نسخه به‌روزرسانی اندروید دریافت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که با آخرین نرم‌افزار و وصله‌های امنیتی به‌روز باقی می‌ماند. در حالی که هنوز خیلی زود است که بدانیم اندروید 15 چه چیزی ارائه می دهد، A23 در نهایت آن را به عنوان یک به روز رسانی دریافت می کند زیرا با اندروید 12 عرضه می شود.


گوشی های محبوب سامسونگ
گوشی a73
اس 23 اولترا
گوشی a14
گوشی a13
اس 22 اولترا
گوشی اس 24 اولترا
گوشی a54

 

Samsung Galaxy A23 5G: در دسترس بودن و اتصال به شبکه

 
سامسونگ گلکسی A23 5G در اصل برای اتصال 5G زیر 6 گیگاهرتز طراحی شده است. در حالی که از mmWave 5G سریع‌تر پشتیبانی نمی‌کند، سرعت‌های Sub-6GHz 5G هنوز برای دانلود داده‌ها مفید هستند. با گسترش روزافزون شبکه های 5G، ارتقاء از دستگاه 4G LTE به A23 5G احتمالاً سرعت قابل توجهی را افزایش می دهد. در دسترس بودن پوشش 5G بسته به موقعیت مکانی و شرکت مخابراتی شما متفاوت است.
در سطح بین المللی، سامسونگ نسخه های مختلفی از Galaxy A23 5G را در مناطق مختلف ارائه می دهد. در کشورهایی در سراسر بریتانیا، استرالیا، اروپا، کشورهای آسیایی منتخب، منطقه اقیانوس آرام و خاورمیانه در دسترس است. گزینه های رنگ ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد، با تغییراتی مانند سیاه، سفید، آبی و هلویی. پیکربندی‌های رم و فضای ذخیره‌سازی نیز می‌توانند متفاوت باشند، با گزینه‌هایی از 4 تا 8 گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت در بازارهای خاص.
 

Samsung Galaxy A23 5G: نمایشگر

 
سامسونگ گلکسی A23 5G دارای پنل PLS است که ارتقاء یافته ای از پنل TFT است که در نسل قبلی خود استفاده می شد. پنل PLS روشنایی بالاتر، زاویه دید بهتر و جزئیات بیشتر را ارائه می دهد. با زوایای دید 180 درجه، نمایشگر یک تجربه دید گسترده و واضح را ارائه می دهد. رزولوشن صفحه نمایش 1080x2408 است که باعث می شود تصاویر واضحی به نمایش بگذارند.
این صفحه نمایش می تواند به سطوح بالایی از روشنایی برسد و حتی در نور شدید خورشید یا زیر نور استودیو به راحتی قابل خواندن است. با این حال، در حداکثر روشنایی، سطوح سیاه ممکن است بیشتر شبیه خاکستری تیره به نظر برسند، و ممکن است در جایی که نمایشگر به حاشیه می رسد قابل توجه باشد.
از سوی دیگر، هنگامی که روشنایی کم می شود، صفحه نمایش بدون از بین بردن اشباع رنگ یا خرد شدن سیاهی کم رنگ می ماند. محدوده دینامیکی نمایشگر از بسیاری از گوشی های دیگر در این بازه قیمتی بهتر است. در حالی که این یک پنل LCD است و نه OLED، اما برای فعالیت‌های معمولی مانند تماشای ویدیوهای YouTube بیش از حد کافی است. نسبت تصویر 20:9 به به حداقل رساندن تأثیر بریدگی سلفی بر روی نمایشگر کمک می کند و تجربه تماشایی دلپذیری را ارائه می دهد.
گلکسی A23 5G همچنین نرخ تازه سازی بالاتری را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه می دهد. اگرچه چیپست اسنپدراگون 695 ممکن است نرخ فریم 120 فریم در ثانیه را در طول گیم پلی سخت حفظ نکند، اما فعالیت های منظم مانند پیمایش روان و روان به نظر می رسند. اگر نرخ تازه‌سازی استاندارد را ترجیح می‌دهید یا می‌خواهید عمر باتری را حفظ کنید، به راحتی می‌توانید نرخ تازه‌سازی را در تنظیمات نمایشگر به 60 هرتز محدود کنید.
 

Samsung Galaxy A23 5G: دوربین ها

 
Samsung Galaxy A23 5G به یک دوربین چهارگانه در پشت مجهز شده است، اگرچه در واقع، شما بیشتر از دو مورد از آنها استفاده خواهید کرد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است، اما پیکسل ها را تا 12.5 مگاپیکسل برای گرفتن عکس ذخیره می کند. دوربین زاویه باز دارای وضوح تصویر 5 مگاپیکسل است. علاوه بر این، این گوشی دارای یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است که معمولا در گوشی های ارزان قیمت یافت می شوند. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد که دومین لنز با وضوح بالا در دستگاه است.
در حالی که دوربین اصلی به عنوان 50 مگاپیکسل به بازار عرضه می شود، عدم وجود حالت تصویربرداری با وضوح کامل به این معنی است که شما فقط عکس های 12.5 مگاپیکسلی از آن دریافت خواهید کرد. با این حال، همچنان عکس‌های مناسبی می‌گیرد، اگرچه ممکن است تاخیر قابل توجهی بین فشار دادن دکمه شاتر و گرفتن عکس وجود داشته باشد. این دوربین در شرایط با نور خوب با دیافراگم f/1.8 عملکرد مناسبی دارد، اما در شرایط کم نور چندان چشمگیر نیست.
دوربین سلفی که یکی از دوربین های اصلی برای اکثر کاربران است، دارای تعداد مگاپیکسل بالاتری نسبت به سایر لنزهای گلکسی A23 است. عکس های قابل استفاده را در مناطقی با نور خوب می گیرد و از شارپنس مصنوعی بیش از حد یا صاف کردن هوش مصنوعی جلوگیری می کند.
لنز فوق عریض دارای دیافراگم f/2.0 است که عملکرد آن را در نور کم به طور محسوسی بدتر از دوربین اصلی می کند. با این حال، رزولوشن 5 مگاپیکسلی آن همچنان برای عکس‌های اینستاگرام، مناظر و عکس‌های گروهی کافی است. شایان ذکر است که هیچ حالت شب برای لنز فوق‌واید وجود ندارد، بنابراین عکس‌های در نور کم نیاز به استفاده از فلاش یا تکیه بر دوربین اصلی دارند.
ضبط ویدیو در گلکسی A23 5G دو تنظیم را ارائه می‌کند: ضبط 30 فریم بر ثانیه با وضوح 1080p یا 720p برای دوربین‌های اصلی، فوق‌عریض و سلفی، و همچنین 4 برابر حرکت آهسته در 720p مخصوص لنز اصلی. فیلم ویدئویی در نور روز قابل استفاده به نظر می رسد، اما در شرایط نوری داخلی، با افزایش ISO، دانه دانه می شود. برخی از کاربران مشکلات strobing را در شرایط نوری خاص، مانند انواع خاصی از چراغ‌های Hue، گزارش کرده‌اند.
 
 
 
 
 
نظرات کاربران
2 ( از 47 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 5G بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی