دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر

ارزانترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13

رضایت خریداران
عملکرد فروشگاه جدید
5,870,000 تومان

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13

ابعاد
۹.۳×۷۶.۹×۱۶۵.۴
برند
samsung سامسونگ
تعداد سیم کارت
,دو سیم کارت
حافظه داخلی
۶۴ گیگابایت,۱۲۸ گیگابایت
حس‌گرها
اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
شتاب‌سنج (Accelerometer)
قطب‌نما (Compass)
دوربین سلفی
دارای حسگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۲ فیلمبرداری با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
زمان معرفی
۱۴ جولای ۲۰۲۲
ظرفیت
64 گیگابایت,128 گیگابایت
فناوری‌های ارتباطی
QZSS
Wi-Fi
بلوتوث
قابلیت‌های دوربین
دارای دوربین سه گانه روی قاب پشتی | دوربین ۵۰+۵+۲ مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، گشودگی دریچه دیافراگم f/۱.۸ و فوکس PDAF - دوربین دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide)، با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، زاویه دید ۱۲۳ درجه و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۲ - دوربین سوم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا,گارانتی شرکتی
مدل
Galaxy M۱۳
مشخصات باتری
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌امپرساعت قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۱۵ وات
مقدار RAM
,4 گیگابایت,6 گیگابایت
وزن
۲۰۷ گرم
وضعیت رجیستری
رجیستر شده,رجیستر نشده
ویژگی‌های خاص
مجهز به حس‌گر تشخیص چهره
مناسب عکاسی,مجهز به حس‌گر اثرانگشت
مناسب عکاسی
ویژگی‌های کلیدی
دوربین اصلی قدرتمند باتری قدرتمند
رنگ
ابی,سبز,قهوه ای,,سرمه‌ای
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13

سامسونگ گلکسی M13 یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند اقتصادی در بازار است و دلیل خوبی هم دارد. این ترکیبی عالی از ویژگی ها و عملکرد را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. در این مقاله نگاهی جامع به گلکسی M13 خواهیم داشت که از طراحی و نمایشگر گرفته تا دوربین و عمر باتری آن را پوشش می دهد.
 

طراحی و نمایش گلکسی M13

 
گلکسی M13 طراحی ساده اما ظریفی دارد. دارای بدنه ای پلاستیکی با روکش نرم و مات است که در دست گرفتن راحت است. این گوشی سامسونگ در سه رنگ سبز تیره، آبی روشن و مسی نارنجی موجود است.
گلکسی M13 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ با رزولوشن 2408x1080 پیکسل است. صفحه نمایش روشن و واضح است و برای تماشای فیلم و بازی عالی است. این نمایشگر همچنین دارای یک بریدگی قطره ای است که دوربین جلو را در خود جای داده است.
 

دوربین گلکسی M13

 
گلکسی M13 دارای سیستم دوربین پشتی با لنز سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی در شرایط نوری خوب عکس های عالی می گیرد و در نور کم نیز عملکرد خوبی دارد. سنسور فوق عریض برای ثبت مناظر و عکس های گروهی عالی است. حسگر عمق به محو کردن پس‌زمینه در عکس‌های پرتره کمک می‌کند.
گلکسی M13 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس های ویدیویی است. دوربین جلو در شرایط نوری خوب عکس های خوبی می گیرد، اما در نور کم مشکل دارد.


 
گوشی سامسونگ گلکسی M13
 
 

عملکرد و نرم افزار گلکسی M13

 
گلکسی M13 از پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 850 و رم 4 گیگابایتی بهره می برد. این ترکیب سخت افزاری برای کارهای روزمره مانند وبگردی، بررسی شبکه های اجتماعی و انجام بازی های سبک کافی است. با این حال، این گوشی موبایل ممکن است با کارهای سخت تری مانند چند وظیفه و بازی دست و پنجه نرم کند.
گلکسی M13 دارای اندروید 12 از پیش نصب شده است. روکش نرم افزار One UI 4.1 سامسونگ تمیز و آسان برای استفاده است. همچنین تعدادی ویژگی و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد.
 

عمر باتری گلکسی M13

 
گلکسی M13 دارای باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی است. این ظرفیت باتری بیش از اندازه کافی است تا شما را با یک بار شارژ یک روز کامل استفاده کنید. در آزمایش‌های ما، گلکسی M13 به راحتی با یک بار شارژ با استفاده متوسط دو روز دوام آورد.
Samsung Galaxy M13 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که ترکیب خوبی از ویژگی ها و عملکرد را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش بزرگ و روشن، سیستم دوربین توانمند، باتری بادوام و آخرین نسخه اندروید است. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه هستید که شما را ناامید نکند، گلکسی M13 یک گزینه عالی برای بررسی است.
مزایا
  • صفحه نمایش بزرگ و روشن
  • سیستم دوربین توانمند
  • باتری طولانی مدت
  • آخرین نسخه اندروید
منفی
  • عملکرد ممکن است گاهی کند باشد
  • دوربین در نور کم مشکل دارد
نظرات کاربران
3 ( از 12 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13 بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی