دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر

ارزانترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G
مقداد آی تی
مشاهده فروشگاه
رضایت خریداران
عملکرد فروشگاه جدید
21,800,000 20,800,000 تومان

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

Wi-Fi
Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac/۶, dual-band, Wi-Fi Direct
ابعاد
۷.۹×۷۴.۵×۱۵۵.۷
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما
اکتیو/نات اکتیو
برند
samsung سامسونگ
بلندگو
استریو
بلوتوث
A۲DP, LE
پردازنده‌ی گرافیکی
Mali-G۷۸ MP۱۴,Mali-G۷۸ MP۱۴ GPU
پردازنده‌ی مرکزی
۱x Cortex-X۱ & ۳x Cortex-A۷۸ & ۴x Cortex-A۵۵
تراشه
Exynos ۲۱۰۰ ۵G Chipset,Exynos ۲۱۰۰ Chipset
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت,
توضیحات تکمیلی صدا
۳۲-bit/۳۸۴kHz audio
توضیحات کارت حافظه جانبی
عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
خروجی صدا
USB Type-C
دوربین سلفی
دارای یک دوربین در جلو گوشی | دوربین با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۲ و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر,دارای یک دوربین در جلو گوشی | دوربین با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۲ و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر فیلمبرداری رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰/۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ (Full HD) و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰FPS)
زمان معرفی
۴ ژانویه ۲۰۲۲
ساختار بدنه
قاب پشت از جنس پلاستیک قاب جلو از جنس شیشه فریم از جنس الومینیوم
سایر توضیحات اقلام همراه
کابلی USB-C فاقد اداپتور شارژر
شبکه 2G
GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G
HSDPA ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۷۰۰(AWS) / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰ CDMA۲۰۰۰ ۱xEV-DO
شبکه 4G
۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۲, ۱۷, ۲۰, ۲۶, ۲۸, ۳۲, ۳۸, ۴۰, ۴۱, ۶۶
شبکه 5G
۱, ۳, ۵, ۸, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱, ۶۶, ۷۸ SA/NSA/Sub۶
ظرفیت
256 گیگابایت,128 گیگابایت
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
۲.۹ - ۲.۸۰ - ۲.۲ گیگاهرتز
فناوری‌های ارتباطی
NFC
Wi-Fi
بلوتوث
فیلمبرداری
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰/۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ (Full HD) و سرعت ۳۰/۶۰/۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۲۴۰FPS) رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ (HD) و سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۹۶۰FPS)
قابلیت‌های دوربین
دارای سه دوربین در پشت گوشی | دوربین ۱۲ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، دارای PDAF و لرزشگیر اپتیکال (OIS) دوربین دوم از نوع تله‌فوتو (telephoto)، با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴، فاصله کانونی ۷۶ میلی‌متر و قابلیت زوم سه برابری اپتیکال دوربین سوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ و زاویه دید ۱۲۳ درجه قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا,گارانتی شرکتی
مدل
Galaxy S۲۱ FE ۵G
مشخصات باتری
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌امپرساعت پشتیبانی از شارژر ۲۵ وات با فناوری شارژ سریع پشتیبانی از شارژر وایرلس با توان ۱۵ وات پشتیبانی از تکنولوژی شارژ معکوس
مقدار RAM
8 گیگابایت,,6 گیگابایت
میزان شارژ مکالمه
۳۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه
۸۵.۳
نسخه بلوتوث
۵.۰
وزن
۱۷۷ گرم
وضعیت رجیستری
رجیستر شده,رجیستر نشده
ویژگی‌های خاص
دارای بدنه مقاوم
مجهز به حس‌گر اثرانگشت
مقاوم در برابر اب
مناسب بازی
مناسب عکاسی
مناسب عکاسی سلفی,مجهز به حس‌گر اثرانگشت
مقاوم در برابر اب
مناسب بازی
مناسب عکاسی
مناسب عکاسی سلفی
ویژگی‌های کلیدی
صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز صفحه‌نمایش همواره روشن (Always-on display) پردازنده قدرتمند دوربین قدرتمند دوربین سلفی قدرتمند
کارت حافظه
فاقد قابلیت دریافت کارت حافظه
رنگ
سفید,بنفش,خاکستری,زیتونی,
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

Samsung Galaxy S21 FE 5G یک محصول مورد انتظار برای سری گلکسی S21 است که تجربه ای پر از ویژگی های گوشی هوشمند را با قیمت مقرون به صرفه تری ارائه می دهد. Galaxy S21 FE 5G با عملکرد قدرتمند، صفحه نمایش خیره کننده، سیستم دوربین همه کاره و عمر باتری طولانی مدت، هدفش ارائه یک تجربه کاربری عالی به مخاطبان گسترده تر است. بیایید بیشتر به ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلیدی این گوشی موبایل بپردازیم.
 

طراحی و نمایش

 
Galaxy S21 FE 5G دارای طراحی شیک و مدرن با جلوی شیشه ای محافظت شده توسط Corning Gorilla Glass Victus، پشتی پلاستیکی و قاب آلومینیومی است. ابعاد این گوشی 155.7 x 74.5 x 7.9 میلی‌متر آن را جمع‌وجور و آسان کرده است، در حالی که وزن 177 گرمی آن، گرفتن راحت را تضمین می‌کند.
این
گوشی سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ است. صفحه نمایش با وضوح 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی تقریباً 403 ppi، تصاویری واضح و واضح ارائه می دهد. حاشیه‌های باریک و بریدگی سوراخ‌دار کوچک برای دوربین جلو باعث می‌شود نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 86.7 درصدی چشم‌گیر داشته باشد که تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهد. ویژگی نمایشگر همیشه روشن با ارائه دسترسی سریع به اطلاعات مهم در یک نگاه، راحتی را بیشتر می کند.
 
Samsung Galaxy S21 FE 5G
 

کارایی

 
گلکسی S21 FE 5G در زیر کاپوت، پیکربندی‌های سخت‌افزاری قدرتمندی دارد. بسته به منطقه، دستگاه به چیپست Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (نسخه 1) یا Exynos 2100 (نسخه 2) مجهز است که هر دو بر اساس فرآیند تولید 5 نانومتری هستند. اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 پردازنده‌های درجه یک هستند که از انجام چند وظیفه‌ای روان، راه‌اندازی سریع برنامه‌ها و عملکرد بدون تاخیر اطمینان می‌دهند.
پیکربندی CPU هشت هسته ای بین دو نسخه کمی متفاوت است، اما هر دو قابلیت پردازش عالی را ارائه می دهند. نسخه 1 دارای ترکیبی از هسته های 1x2.84 گیگاهرتز Cortex-X1، 3x2.42 گیگاهرتز Cortex-A78 و 4x1.80 گیگاهرتز Cortex-A55 است، در حالی که نسخه 2 شامل 1x2.9 گیگاهرتز Cortex-X1، 3x2.0 گیگاهرتز است. هسته های Cortex-A78 و 4x2.2 گیگاهرتز Cortex-A55. این راه‌اندازی امکان مدیریت کارآمد انرژی و وظایف با کارایی بالا را می‌دهد، چه بازی، چند رسانه‌ای یا بهره‌وری.
وظایف پردازش گرافیکی توسط پردازنده گرافیکی Adreno 660 در نسخه 1 و پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 در نسخه 2 انجام می شود. این GPU ها عملکرد گرافیکی چشمگیری را ارائه می دهند و از گیم پلی روان و گرافیک بصری خیره کننده برای برنامه های کاربردی سخت اطمینان می دهند.
گلکسی اس 21 FE 5G با گزینه های حافظه فراوان، از جمله 6 یا 8 گیگابایت رم و گزینه های حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه می شود. متأسفانه، پشتیبانی از حافظه قابل ارتقا وجود ندارد، بنابراین کاربران باید گزینه ذخیره سازی مورد نظر خود را بر این اساس انتخاب کنند.
 

دوربین Samsung Galaxy S21 FE 5G

 
سامسونگ گلکسی S21 FE 5G را به یک سیستم دوربین همه کاره مجهز کرده است که عکس ها و فیلم های خیره کننده ای را در سناریوهای مختلف ثبت می کند. این گوشی دارای دوربین پشتی سه گانه است که شامل یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و OIS، و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با ۱۲۳ است. میدان دید درجه
این سیستم دوربین به کاربران این امکان را می دهد تا عکس هایی با جزئیات و پر جنب و جوش با رنگ های دقیق و محدوده دینامیکی گسترده بگیرند. گنجاندن OIS به کاهش تاری ناشی از لرزش دوربین کمک می کند و در نتیجه تصاویر واضح تر و فیلم های تثبیت شده ایجاد می کند. لنز تله عکس با زوم اپتیکال تطبیق پذیری را فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد بدون کاهش کیفیت تصویر به سوژه نزدیکتر شوند.
سیستم دوربین از ویژگی هایی مانند فلاش LED، HDR خودکار و حالت پانوراما پشتیبانی می کند که تجربه کلی عکاسی را بهبود می بخشد. در بخش ویدیویی، Galaxy S21 FE 5G می‌تواند ویدیوهایی را با رزولوشن چشمگیر 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه و همچنین 1080p با سرعت 30/60/240 فریم بر ثانیه و 720p با سرعت 960 فریم بر ثانیه ضبط کند. گنجاندن HDR10+ و تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (EIS) ضبط ویدیویی روان و باکیفیت با محدوده دینامیکی عالی را تضمین می‌کند.
برای علاقه مندان به سلفی، این گوشی یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 ارائه می دهد. دوربین سلفی سلفی های واضح و دقیق می گیرد و همچنین از فیلمبرداری 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. گنجاندن HDR و EIS مبتنی بر ژیروسکوپ کیفیت عکس‌ها و فیلم‌های جلویی را بیشتر افزایش می‌دهد.
 

باتری و شارژ سامسونگ گلکسی

 
گلکسی اس 21 FE 5G از یک باتری غیر قابل جابجایی لیتیوم یونی 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که انرژی کافی برای کارکردن دستگاه در طول روز فراهم می کند. این گوشی با بهینه سازی سخت افزاری و نرم افزاری کارآمد خود، عمر باتری قابل ستایشی را ارائه می دهد.
این دستگاه از شارژ سیمی 25 واتی پشتیبانی می کند که کاربران را قادر می سازد تا به سرعت گوشی خود را شارژ کنند. همچنین از شارژ سریع PD3.0 پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شوند، همانطور که در آگهی‌ها اعلام شده است. علاوه بر این، این گوشی از شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند که گزینه مناسبی برای شارژ بدون کابل است. قابل ذکر است که گلکسی اس 21 FE 5G از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد سایر دستگاه ها یا لوازم جانبی سازگار را با قرار دادن آنها در پشت تلفن شارژ کنند.
 

نرم افزار و امکانات سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

 
گلکسی اس 21 FE 5G روی اندروید 12 به صورت پیش فرض اجرا می شود و در صورت موجود بودن، امکان ارتقا به اندروید 13 وجود دارد. پوسته سفارشی One UI 5.1 سامسونگ با رابط بصری و ویژگی های مفید خود، تجربه کاربری را بهبود می بخشد. این تلفن شامل طیف وسیعی از سنسورها مانند حسگر اثر انگشت نوری زیر صفحه نمایش، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب نما است که مجموعه ای جامع از ویژگی ها را برای راحتی کاربر تضمین می کند.
این دستگاه همچنین از دستورات و دیکته زبان طبیعی Bixby پشتیبانی می کند و قابلیت های کنترل صوتی را ارائه می دهد. Samsung Pay دارای گواهینامه Visa و MasterCard است که یک راه حل پرداخت امن و راحت را ارائه می دهد. علاوه بر این، Galaxy S21 FE 5G از Samsung DeX پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا گوشی خود را به یک مانیتور یا تلویزیون سازگار متصل کنند تا تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ داشته باشند.
 

قابلیت اتصال سامسونگ گلکسی

 
Galaxy S21 FE 5G طیف گسترده ای از گزینه های اتصال را ارائه می دهد، از جمله Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6، دو باند و Wi-Fi Direct برای اتصالات اینترنت بی سیم سریع و پایدار. بلوتوث 5.0 جفت شدن یکپارچه با دستگاه های سازگار را برای انتقال داده و پخش صدا تضمین می کند. این تلفن از GPS، GLONASS، BDS و GALILEO برای موقعیت یابی دقیق و مطمئن پشتیبانی می کند. قابلیت های NFC امکان پرداخت های بدون تماس و جفت شدن آسان با دستگاه های سازگار را فراهم می کند.
 

قیمت و خرید Samsung Galaxy S21 FE 5G

 
به طور کلی، سامسونگ گلکسی S21 FE 5G یک گوشی عالی است که نسبت به قیمت، ویژگی های زیادی را ارائه می دهد.
قیمت گوشی Samsung Galaxy S21 FE 5G در سایت قلاب به شرح زیر است:
 
  • مدل 128: 18,990,000 تومان
  • مدل 256: 21,490,000 تومان
قیمت این گوشی در سایر فروشگاه های اینترنتی نیز مشابه است.
 
برای خرید گوشی Samsung Galaxy S21 FE 5G از سایت قلاب، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
 
  • به سایت قلاب مراجعه کنید.
  • در قسمت جستجو عبارت "Samsung Galaxy S21 FE 5G" را وارد کنید.
  • مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • مشخصات گوشی را بررسی کنید.
  • تعداد و رنگ گوشی را انتخاب کنید.
  • آدرس و اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
  • روش پرداخت را انتخاب کنید.
  • سفارش خود را ثبت کنید.

 
نظرات کاربران
3 ( از 56 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

مقالات مرتبط

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی