دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Plus

مشخصات محصول

  • نوع پردازنده: Exynos 2400 (بازار جهانی)
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم:  12 گیگابایت
  • صفحه نمایش : 6.7 اینچ
  • دوربین پشت : 50 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل
  • باتری: 4900 میلی‌آمپر ساعت
  • نسخه سیستم عامل : اندروید 14
مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Plus

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Plus

سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس، یکی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ است که با نمایشگر 6.7 اینچی Dynamic LTPO AMOLED 2X با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل، تصویری فوق العاده را به شما ارائه می دهد. این گوشی سامسونگ از تراشه قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 (بازار آمریکای شمالی و چین) یا Exynos 2400 (بازار جهانی) بهره می برد و در دو نسخه با حافظه داخلی 256 گیگابایت و 512 گیگابایت، هر دو با رم 12 گیگابایت، عرضه می شود.
در بخش دوربین، گلکسی اس 24 پلاس از سیستم دوربین سه گانه در پشت بهره می برد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی می شود. دوربین سلفی این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی است. این گوشی از باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات و شارژ بی سیم 15 وات بهره می برد. همچنین از درگاه USB Type-C 3.2، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و پشتیبانی از 5G نیز پشتیبانی می کند.
گلکسی اس 24 پلاس در رنگ های مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، سبز، نارنجی، ارغوانی عرضه می شود و با توجه به مشخصات قدرتمند و قیمت 999 دلاری، می تواند رقیبی سرسخت برای سایر پرچمداران بازار باشد.
 

آنباکسینگ گوشی اس 24 پلاس

مانند تمام گوشی های دیگر سامسونگ، این گوشی نیز با حداقل لوازم جانبی  ازائه می شود و خبری از آداپتور شارژر یا هندزفری در این جعبه نیست. با بیرون آوردن گلکسی اس 24 پلاس از جعبه مشکی رنگ و باریک آن، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، کابل USB-C است که همراه گوشی ارائه می شود. نکته قابل توجه در مورد این سری از گوشی های سامسونگ، کابل داخل جعبه است که به طور رسمی از توان 3 آمپر یا همان شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند. بنابراین اگر شارژر قوی تری مانند 45 وات خریداری می کنید و کابلی مجزا همراه آن نیست، برای استفاده از حداکثر سرعت شارژ، نیاز به تهیه یک کابل سازگار خواهید داشت.
سامسونگ در کنار کابل USB-C، ابزار مخصوص درآوردن سیم کارت را نیز قرار داده است که تعویض سیم کارت را بیسیار آسان می کند. در مجموع، محتویات جعبه گلکسی اس 24 پلاس نشان دهنده ی توجه سامسونگ به جزئیات و نیازهای کاربران است.
 

آنباکسینگ گوشی اس 24 پلاس

طراحی،کیفیت ساخت و هندلینگ اس 24 پلاس

گلکسی اس ۲۴ پلاس، همانطور که از نامش پیداست، نسخه ی بزرگ تر و ارتقا یافته ی گلکسی اس ۲۴ است. این گوشی با حفظ زبان طراحی تخت و مدرن مدل معمولی، در ابعاد بزرگ تر و با ویژگی های جذاب تر عرضه شده است.
 

طراحی ظاهری و مواد مورد استفاده در ساخت

اس ۲۴ پلاس از پنل های تخت و فریم صاف مشابه مدل معمولی بهره می برد که ظاهری شیک و مدرن به آن بخشیده است. این طراحی تخت، در کنار لبه های صاف و صیقلی، حس لوکس و مدرنی را القا می کند. گواهینامه ی IP68 برای این گوشی، خیال شما را از نفوذ گرد و غبار و آب به داخل دستگاه آسوده می کند.
همچنین شیشه ی محافظ Victus+ برای این گوشی در نظر گرفته شده که از جمله شیشه های پرچمدار به شمار می رود. این شیشه در برابر ضربه و خط و خش مقاوم بوده و از نمایشگر گوشی به خوبی محافظت می کند. فریم فلزی این مدل نیز ارتقا یافته و اکنون رسما نسخه ی ۲ نامیده می شود. این فریم جدید، مقاومت بیشتری در برابر ضربه و خط و خش دارد و به استحکام کلی گوشی می افزاید. طراحی تخت تر و روکش مات فریم نیز به بهبود ظاهر و حس در دست گرفتن گوشی کمک کرده است. این روکش مات، از لیز خوردن گوشی در دست جلوگیری می کند و حس خوشایندی به هنگام استفاده از آن می دهد.
 

رنگ بندی

گلکسی اس ۲۴ پلاس در رنگ های متنوع و جذابی عرضه می شود. چهار رنگ عمومی مشکی براق، خاکستری صدفی، بنفش کبالت و زرد کهربایی در دسترس هستند. رنگ بنفش کبالت این گوشی، ظاهری منحصر به فرد و چشم نواز به آن بخشیده است. این رنگ در دنیای واقعی بسیار خیره کننده تر از عکس ها به نظر می رسد و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.


رنگ بندی اس 24 پلاس

 

نمایشگر گوشی اس 24 پلاس

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس، نسل جدید گوشی های پرچمدار سامسونگ، با حفظ زبان طراحی نسل قبلی، در بخش نمایشگر پیشرفت های قابل توجهی را به ارمغان آورده است. این گوشی با وجود استفاده از بدنه ای مشابه مدل اس ۲۳ پلاس، به لطف پنل LTPO جدید و حاشیه های باریک تر، از نمایشگری کمی بزرگتر بهره می برد.
صفحه نمایش ۶.۷ اینچی این گوشی (در مقایسه با ۶.۶ اینچ در مدل اس ۲۳ پلاس) با رزولوشن +Quad HD، تجربه ای بصری فوق العاده را ارائه می دهد. تصاویر با وضوح و شفافیت خیره کننده به نمایش گذاشته می شوند و محتوای بصری، چه فیلم و بازی و چه وب گردی و مطالعه، به لطف تراکم پیکسلی بالا، زنده تر و پویاتر به نظر می رسند.
علاوه بر ارتقای اندازه و وضوح، نرخ نوسازی تصویر در این گوشی نیز به ۱۲۰ هرتز افزایش یافته است. این موضوع به معنای اسکرول روان تر، انیمیشن های نرم تر و تجربه کاربری لذت بخش تر، به خصوص در هنگام انجام بازی ها و تماشای ویدیو است.
در بالای این نمایشگر عظیم، شاهد حفره ی کوچکی برای جای گیری دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار هستیم. این دوربین سلفی که در مقایسه با نسل قبل تغییری نکرده، برای عکس های سلفی باکیفیت و تماس های تصویری واضح کافی به نظر می رسد.
یکی از ویژگی های ظریف و جالب توجه در این گوشی، بلندگوی مکالمه/بالایی آن است. این بلندگو که در لبه ی بالایی گوشی قرار گرفته، دارای شکافی به قدری باریک است که به سختی می توان آن را تشخیص داد. این طراحی ظریف، به زیبایی و یکپارچگی هرچه بیشتر نمای جلویی گوشی می افزاید.
 

نمایشگر گوشی اس 24 پلاس

حسگر اثر انگشت گوشی اس 24 پلاس

سامسونگ در گوشی پرچمدار جدید خود، گلکسی S24 پلاس، از نسل جدید حسگر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده کرده است که تجربه ای سریع، دقیق و مطمئن را برای کاربران به ارمغان می آورد. این حسگر که به طور نامحسوس در زیر نمایشگر تعبیه شده، از طریق امواج فراصوت، برجستگی ها و خطوط منحصربفرد اثر انگشت شما را اسکن می کند و با تطبیق آن با اطلاعات ذخیره شده در گوشی، هویت شما را تأیید می کند.
برخلاف حسگرهای اپتیکال که از نور برای اسکن اثر انگشت استفاده می کنند، حسگر اولتراسونیک S24 پلاس حتی در شرایط نوری کم یا زمانی که انگشتان شما خیس یا چرب هستند، عملکردی دقیق و قابل اعتماد دارد. علاوه بر این، ناحیه ی تشخیص اثر انگشت در این حسگر به اندازه کافی بزرگ است که به راحتی بتوانید انگشت خود را روی آن قرار دهید.
سرعت بالای اسکن و امنیت مثال زدنی این حسگر، S24 پلاس را به یکی از امن ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار تبدیل کرده است. با استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک S24 پلاس می توانید به سرعت و به آسانی قفل گوشی خود را باز کنید، به برنامه ها و اطلاعات شخصی خود دسترسی پیدا کنید و تراکنش های امن را انجام دهید.
 

دوربین گوشی اس 24 پلاس

طراحی بخش پشتی سامسونگ S24 پلاس، مینیمالیستی و مدرن به نظر می رسد. برخلاف برخی گوشی های هوشمند که برجستگی های اغراق آمیز و شلوغی در اطراف دوربین ها دارند، در این گوشی شاهد ظاهری تمیز و ساده هستیم. سامسونگ از سه حلقه ی فلزی مجزا به عنوان قاب برای هر دوربین استفاده کرده که کمی از سطح پشتی گوشی بیرون زده اند. این نوع طراحی، ظاهری ظریف و در عین حال متمایز به دوربین ها بخشیده و به خوبی از آنها در برابر خط و خش و ضربه محافظت می کند.
 

دوربین ها گوشی اس 24 پلاس

فرم فریم گوشی اس 24 پلاس

فرم جدید فریم اس ۲۴ پلاس یک پیشرفت قابل توجه محسوب می شود، چرا که به خوش دستی گوشی و تجربه ی کلی حمل آن کمک می کند. این مدل یک گوشی بزرگ است، اما به اندازه ی مدل “آلترا” غول پیکر نیست. به خوبی در دست جای می گیرد و همچنان در اکثر جیب ها قرار می گیرد. وزن این گوشی همچنان زیر ۲۰۰ گرم باقی مانده است که برای یک گوشی با این ابعاد، وزن قابل قبولی محسوب می شود.
 

صفحه نمایش گوشی اس 24 پلاس

سامسونگ در گوشی گلکسی اس 24 پلاس، بار دیگر برتری خود را در زمینه نمایشگر اثبات کرده است. این گوشی هوشمند از نمایشگری 6.7 اینچی از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X بهره می برد که تجربه ای بصری بی نظیر را به کاربر ارائه می دهد.
همانطور که از سامسونگ انتظار می رود، وضوح تصویر این نمایشگر در سطحی خیره کننده است. رزولوشن Quad HR معادل 1440 در 3120 پیکسل، تراکم پیکسلی 513 پیکسل در اینچ را به ارمغان می آورد که به معنای نمایش جزئیات باورنکردنی و وضوحی حیرت انگیز است.
اما سامسونگ به وضوح تصویر بالا بسنده نکرده و نرخ تازه سازی 120 هرتز را نیز برای این نمایشگر در نظر گرفته است. این نرخ تازه سازی به معنای انیمیشن ها و اسکرول های روان تر و تجربه کاربری لذت بخش تر، به خصوص در هنگام بازی و تماشای ویدیو است.
علاوه بر این، نمایشگر گلکسی اس 24 پلاس از +HDR10 پشتیبانی می کند که طیف وسیع تری از رنگ ها را به نمایش می گذارد و تصاویر را با کنتراست و جزئیات بیشتر نشان می دهد. این ویژگی برای تماشای فیلم های HDR و محتوای بصری با کیفیت بالا ایده آل است.
همچنین سامسونگ برای محافظت از این نمایشگر ارزشمند، از شیشه گوریلا گلس Victus 2 استفاده کرده است. این شیشه در برابر خط و خش و ضربه بسیار مقاوم است و خیال کاربر را از بابت سلامت نمایشگر گوشی راحت می کند.
 

صفحه نمایش گوشی اس 24 پلاس

 

روشنایی گوشی اس 24 پلاس

سامسونگ در گوشی S24 Plus با ارتقای قابل توجه حداکثر روشنایی به 2600 نیت، گامی بلند در جهت بهبود تجربه بصری کاربران برداشته است. این میزان روشنایی که 50 درصد بیشتر از نسل قبلی یعنی S23 Plus است، به معنی وضوح و شفافیت خیره کننده تصاویر، حتی در زیر نور مستقیم خورشید خواهد بود.
در بررسی های انجام شده، روشنایی دستی نمایشگر S24 Plus در حالت پیش فرض به 441 نیت می رسد که در نوع خود قابل قبول است. اما با فعال کردن حالت افزایش روشنایی اضافی از تنظیمات، این عدد به 781 نیت افزایش می یابد و وضوح تصویر را به طور قابل توجهی ارتقا می دهد.
اما نقطه قوت اصلی نمایشگر S24 Plus در زمینه روشنایی خودکار نهفته است. سامسونگ در این نسل، وعده افزایش قابل توجه روشنایی خودکار را داده بود که به نظر می رسد به خوبی به آن عمل کرده است. در تست های انجام شده، با نمایش الگوی سفید استاندارد که 75 درصد از صفحه را پوشش می دهد، روشنایی خودکار به 1452 نیت رسید که عددی خیره کننده است.
علاوه بر این، با کوچک تر کردن الگوی سفید، می توان به روشنایی هایی فراتر از 2000 نیت نیز دست یافت که نشان می دهد رسیدن به حداکثر روشنایی 2600 نیت تبلیغ شده توسط سامسونگ دور از دسترس نیست. در مقابل، حداقل روشنایی نمایشگر در حالت تمام صفحه سفید تنها 0.9 نیت است که برای استفاده در تاریکی مطلق ایده آل به نظر می رسد.
در مجموع، نمایشگر S24 Plus با اتکا به نرخ تازه سازی پویا، حداکثر روشنایی 2600 نیت، روشنایی خودکار ارتقا یافته و حداقل روشنایی مناسب، تجربه ای بصری بی نظیر را برای کاربران به ارمغان می آورد و به عنوان یکی از نقاط قوت برجسته این پرچمدار جدید سامسونگ شناخته می شود.
 

نرخ تازه سازی گوشی اس 24 پلاس

گلکسی اس 24 پلاس با یک نمایشگر LTPO همراه است که از نرخ تازه سازی داینامیک پشتیبانی می کند. این گوشی همچنان دو حالت نرمی حرکت (Motion Smoothness) دارد – تطبیقی (Adaptive) و استاندارد (Standard). طبق توضیحات، حالت تطبیقی به طور خودکار بین حالت های مختلف جابجا می شود و می تواند تا 120 هرتز برسد، در حالی که حالت استاندارد همین کار را انجام می دهد اما برای عمر باتری بیشتر می تواند تا 60 هرتز پایین بیاید.
هنگام استفاده از حالت تطبیقی، مشاهده شد که صفحه نمایش در سراسر رابط کاربری، همه برنامه های سازگار و تعدادی از بازی ها از نرخ 120 هرتز استفاده می کند. در اکثر موارد، زمانی که تصویر ثابت است نرم افزار معمولا نرخ را تا 24 هرتز کاهش می دهد. هنگام جابه جایی بین برنامه ها، ویدیوها، مرور وب و غیره نیز شاهد نرخ های 80 هرتز، 70 هرتز، 50 هرتز و چند مقدار دیگر بودیم.
پخش ویدئو نیز به صورت تطبیقی انجام می شود و بسته به نرخ فریم محتوا متغیر است. برای مثال، ویدیوهای 24 فریم بر ثانیه با نرخ تازه سازی 24 هرتز، ویدیوهای 30 فریم بر ثانیه با نرخ 30 هرتز و همچنین استفاده از نرخ 60 هرتز برای ویدیوهای 48 و 60 فریم بر ثانیه در برنامه های مختلف مشاهده شد. نمایشگر همیشه روشن با نرخ تازه سازی 24 هرتز کار می کند که کمترین مقدار ممکن است.
هنگام استفاده از حالت استاندارد، رفتار نرخ تازه سازی مشابه حالت تطبیقی است و در صورت امکان از 24 هرتز، 30 هرتز و 60 هرتز استفاده می کند. در صورت انتخاب حالت استاندارد، بازی ها و پخش ویدیو از حالت های 120 هرتز استفاده نخواهند کرد.
در کل صفحه نمایش گلکسی اس 24 پلاس با ارائه وضوح بالا، نرخ تازه سازی 120 هرتز داینامیک، روشنایی فوق العاده و محافظت Gorilla Glass Victus 2، یک نمایشگر عالی در میان گوشی های هوشمند امروزی به شمار می رود.
 

نرخ تازه سازی گوشی اس 24 پلاس

 

عمر باتری گوشی اس 24 پلاس

سامسونگ در گوشی گلکسی S24 پلاس با ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری، از جمله تراشه جدید و رابط کاربری One UI 5.1، انتظار داشتیم شاهد پیشرفت چشمگیری در زمینه عمر باتری باشیم، به خصوص با توجه به باتری 4900 میلی آمپر ساعتی آن. با این حال، نتایج تست ها نشان می دهد که این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود، عملکرد ضعیف تری را در زمینه عمر باتری ارائه می دهد.
در بررسی های انجام شده، گلکسی S24 پلاس امتیاز 12 ساعت و 30 دقیقه را در تست عمر باتری PCMark کسب کرده است که 80 دقیقه کمتر از امتیاز S23 پلاس است. این افت عملکرد، کمی ناامید کننده به نظر می رسد، به خصوص با توجه به ارتقای سخت افزاری که در این گوشی شاهد آن بودیم.
با این حال، لازم به ذکر است که S24 پلاس در زمینه پخش ویدیو عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد. در این تست، S24 پلاس موفق به کسب امتیاز 17 ساعت و 15 دقیقه شده که 2 ساعت و 15 دقیقه بیشتر از S23 پلاس است. این موضوع نشان می دهد که سامسونگ در زمینه بهینه سازی مصرف باتری برای پخش ویدیو پیشرفت هایی داشته است.
اما در سایر بخش ها، مانند مکالمه تلفنی، شاهد افت عملکرد باتری هستیم. S24 پلاس در این تست امتیاز 28 ساعت و 30 دقیقه را کسب کرده که 3 ساعت کمتر از S23 پلاس است. این موضوع می تواند برای کاربرانی که از گوشی خود برای تماس های طولانی استفاده می کنند، نگران کننده باشد.
به طور کلی، عمر باتری گلکسی S24 پلاس نسبتاً متوسط است و آنطور که انتظار می رفت، از نسل قبلی خود بهتر عمل نمی کند. با این حال، عملکرد بهتر آن در زمینه پخش ویدیو می تواند برای برخی از کاربران، نقطه قوت محسوب شود.
 

عمر باتری گوشی اس 24 پلاس

سرعت شارژدهی گوشی اس 24 پلاس

از نظر شارژ، اس 24 پلاس از شارژ سریع 45 واتی با سیم (فست شارژ 2.0 به گفته ی سامسونگ) و همچنین شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. نکته ی قابل توجه این است که درون جعبه ی گوشی شارژر وجود ندارد و تنها در پیش خرید، یک شارژر 25 واتی همراه با آن عرضه می شود. این شارژر نیاز شما را برطرف می سازد اما سرعت ایده آل را ارائه نمی ده کند. برای دستیابی به بیشترین سرعت، باید از شارژرهای 45 واتی و بالاتر با قابلیت USB PowerDelivery+PPS استفاده کنید. همچنین نیاز به کابلی با کیفیت بالاتر خواهید داشت، زیرا کابل درون جعبه ی گوشی تنها تا 25 وات را پشتیبانی می کند. در تست انجام شده، با استفاده از یک شارژر 45 واتی و کابل 100 واتی، میزان شارژ به 41 درصد در 15 دقیقه، 74 درصد در 30 دقیقه و 100 درصد در 58 دقیقه رسید. استفاده از شارژر 25 واتی، زمان شارژ کامل را 10 تا 15 دقیقه افزایش می دهد و با 30 دقیقه شارژ، تنها به 60 درصد باتری خواهید رسید.
خوشبختانه، اس 24 پلاس از قابلیت «حفاظت از باتری» پشتیبانی می کند که به طول عمر باتری کمک می کند. این قابلیت دارای سه حالت پایه (شارژ تا 100 درصد و با افت 5 درصد دوباره شروع می شود)، تطبیقی (با توجه به الگوی خواب و شارژ شما تنظیم می شود)، و حداکثر (محدودیت شارژ تا 80 درصد) است.
 

اسپیکر گوشی اس 24 پلاس

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس به عنوان یکی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ، در بخش صدا نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی از اسپیکرهای استریو هیبریدی بهره می برد که متشکل از یک اسپیکر اصلی در لبه پایینی گوشی و اسپیکر مکالمه به عنوان اسپیکر دوم است.
همانطور که در سیستم های هیبریدی مرسوم است، اسپیکر مکالمه صدای ظریف تری دارد و بیشتر روی بازتولید صداهای زیر و متوسط تمرکز می کند. در مقابل، اسپیکر اصلی وظیفه ی پخش صداهای بم و همچنین وضوح مناسب مکالمه را بر عهده دارد.
علاوه بر این، گلکسی اس ۲۴ پلاس از فناوری دالبی اتموس با حالت های مختلف فیلم، موسیقی، صدا و خودکار پشتیبانی می کند. این موضوع به همراه گزینه ی مجزای دالبی اتموس برای بازی ها، تجربه ی صوتی فراگیر و غوطه ورانه ای را برای کاربران به ارمغان می آورد.
بر اساس بررسی های انجام شده، بلندی صدای اسپیکرهای گلکسی اس ۲۴ پلاس در سطح "خیلی خوب" ارزیابی شده است. کیفیت صدا نیز به طور کلی بسیار عالی توصیف می شود. به طوری که جزئیات صدا به خوبی تفکیک شده و صدای خواننده با وضوح بالا به گوش می رسد. با این حال، به نظر می رسد در بخش صداهای بم، این اسپیکرها عملکرد ضعیف تری دارند و آنطور که باید قادر به تولید صداهای عمیق و قدرتمند نیستند. نکته ی قابل توجه این است که شواهد حاکی از آن است که هر دو مدل گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس از اسپیکرهای مشابهی بهره می برند.
در مجموع، می توان گفت که گلکسی اس ۲۴ پلاس با ارائه اسپیکرهای استریو هیبریدی، پشتیبانی از دالبی اتموس و کیفیت صدای مطلوب، تجربه ی صوتی لذت بخش و فراگیری را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. اگرچه در بخش صداهای بم جای پیشرفت دارد، اما به طور کلی عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد و می تواند نظر علاقه مندان به موسیقی و فیلم را به خود جلب کند.
 

اسپیکر گوشی اس 24 پلاس

نرم افزار و عملکرد گوشی اس 24 پلاس

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس، جدیدترین پرچمدار سامسونگ، با رابط کاربری One UI 6.1 بر پایه اندروید 14 گوگل عرضه می شود. اگرچه این به روزرسانی در نگاه اول ممکن است جزئی به نظر برسد، اما One UI 6.1 قابلیت های جدید و پیشرفته ای را به ارمغان می آورد که مهم ترین آنها، هوش مصنوعی Galaxy AI است.
سامسونگ در One UI 6.1 تمرکز ویژه ای بر روی قابلیت های هوش مصنوعی داشته و دستیار هوشمند آن، Bixby، را با امکانات جدید و قدرتمندتری مجهز کرده است. این به روزرسانی شامل ویژگی های متعددی مانند ترجمه زنده، رونویسی زنده، دستیار گفتگو و جستجوی تصویری با Google می شود که تجربه کاربری را به طور قابل توجهی ارتقا می دهد.
علاوه بر هوش مصنوعی، سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ پلاس توجه ویژه ای به امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران نیز داشته است. این گوشی از آخرین نسخه Knox، پلتفرم امنیتی اختصاصی سامسونگ، بهره می برد که از اطلاعات شما در برابر تهدیدات سایبری محافظت می کند.
یکی از مهم ترین نکات قابل توجه در مورد گلکسی اس ۲۴ پلاس، تعهد سامسونگ به ارائه به روزرسانی های طولانی مدت است. سامسونگ در راستای طرح ابتکار محیط زیست خود، برای سری اس ۲۴ قول داده است که تا هفت سال به روزرسانی های امنیتی و نرم افزاری One UI و سیستم عامل را ارائه دهد. این در حالی است که نسل قبلی پرچمدار سامسونگ، سری اس ۲۳، تنها 4 سال آپدیت نرم افزار و 5 سال آپدیت امنیتی دریافت می کرد.
با در نظر گرفتن تمام این موارد، می توان گفت که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس نه تنها یک گوشی قدرتمند و پیشرفته است، بلکه از نظر امنیت، حریم خصوصی و پشتیبانی نرم افزاری نیز در سطح بالایی قرار دارد.
 

CPU  و گوشی اس 24 پلاسGPU

سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ از دو چیپست متفاوت استفاده کرده است. گلکسی اس ۲۴ الترا، مدل پرچم دار این سری، تنها با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از شرکت کوالکام عرضه می شود. در مقابل، مدل های اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس بسته به منطقه عرضه، با یکی از دو چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ به دست کاربران می رسند. در بازارهای آمریکا، کانادا و چین، مدل های اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده اند، در حالی که در سایر نقاط دنیا نسخه اگزینوس ۲۴۰۰ را دریافت می کنند.
 

اگزینوس ۲۴۰۰، چیپست جدید سامسونگ

همانطور که گفته شد، گوشی گلکسی اس ۲۴ پلاس که در این بررسی مورد بحث قرار می گیرد، از چیپست اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده می کند. این چیپست کاملاً جدید توسط سامسونگ طراحی و ساخته شده و با استفاده از فرآیند لیتوگرافی ۴ نانومتری EUV تولید می شود. اگزینوس ۲۴۰۰ از معماری جدیدی بهره می برد و شامل یک هسته اصلی قدرتمند ARM Cortex-X4 با فرکانس کاری 3.2 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز، سه هسته دیگر Cortex-A720 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و در نهایت چهار هسته کم مصرف Cortex-A520 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز است.
در بخش پردازنده گرافیکی، اگزینوس ۲۴۰۰ از پردازنده Xclipse 940 استفاده می کند که بر پایه معماری مدرن RDNA 3 کمپانی AMD ساخته شده است. این پردازنده گرافیکی با فرکانس 1.1 گیگاهرتز فعالیت می کند و توانایی انجام 3407 GFLOPS عملیات محاسباتی از نوع FP32 را دارد. برای درک بهتر قدرت این پردازنده گرافیکی، می توان گفت که قابلیت های آن مشابه پردازنده گرافیکی مجتمع شده در چیپ M1 اپل با 8 هسته یا کارت گرافیک مجتمع پردازنده های Alder Lake اینتل است. در دنیای موبایل، پردازنده گرافیکی Adreno 750 موجود در اسنپدراگون 8 نسل 3 و Immortalis-G720 MC12 موجود در مدیاتک دایمنسیتی 9300 نیز عملکردی مشابه اگزینوس 2400 دارند.
 

عملکرد اگزینوس 2400 در مقایسه با سایر چیپست ها

با توجه به مشخصات فنی، اگزینوس 2400 چیپست قدرتمندی به نظر می رسد و انتظار می رود که عملکرد قابل قبولی را در گوشی های گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس ارائه دهد. با این حال، برای قضاوت دقیق تر در مورد عملکرد این چیپست، باید منتظر بررسی ها و تست های benchmark گوشی های مجهز به آن باشیم.
انتخاب بین اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 تا حدودی به نیازها و اولویت های کاربر بستگی دارد. اسنپدراگون 8 نسل 3 چیپست قدرتمندتر و شناخته شده تری است، در حالی که اگزینوس 2400 چیپست جدیدتر و کم مصرف تری به شمار می رود.
سامسونگ با ارائه دو چیپست متفاوت برای نسل اس 24، تنوع انتخاب را برای کاربران افزایش داده است. هر دو چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 از نظر فنی قدرتمند هستند و انتظار می رود که عملکرد قابل قبولی را در گوشی های گلکسی اس 24 ارائه  دهند. انتخاب بین این دو چیپست تا حدودی به نیازها و اولویت های کاربر بستگی دارد.
 

دوربین گوشی اس 24 پلاس

در نگاه اول، به نظر می رسد که سامسونگ در سری S24 از همان سخت افزار دوربین نسل قبل استفاده کرده است و با بررسی دقیق تر، متوجه می شویم که با وجود عدم تغییر در برخی اجزا، همچنان با مجموعه ای از دوربین های توانمند در پشت گوشی روبرو هستیم. به این مجموعه، باید دوربین سلفی باکیفیت این گوشی را نیز اضافه کرد که عکس ها و ویدیوهای کم نظیری را ثبت می کند.
 

مشخصات کلیدی دوربین

  • دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل، حسگر Samsung ISOCELL GN3 با سایز 1/1.56 اینچ و پیکسل های 1.0 میکرومتری، دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار دوپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال تصویر
  • دوربین تله فوتو: 10 مگاپیکسل، حسگر Samsung ISOCELL 3K1 با سایز 1/3.94 اینچ و پیکسل های 1.0 میکرومتری، دیافراگم f/2.4، فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصویر
  • دوربین فوق عریض: 12 مگاپیکسل، سایز 1/2.55 اینچ و پیکسل های 1.4 میکرومتری، دیافراگم f/2.2، فوکوس ثابت
  • دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل، سایز 1/3.2 اینچ و پیکسل های 1.12 میکرومتری، دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار تشخیص فاز و قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه
 
سامسونگ از حسگر 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 در دوربین اصلی استفاده کرده که تصاویر با جزئیات خارق العاده و داینامیک رنج بالا را در شرایط نوری مختلف ثبت می کند. این حسگر بزرگ، پیکسل های 1.0 میکرومتری و دیافراگم f/1.8 را به همراه دارد که به عملکرد عالی در نور کم نیز کمک می کند. دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، به شما امکان می دهد تا از سوژه های دوردست بدون افت کیفیت عکس، عکس هایی
با جزئیات بالا ثبت کنید. دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل، زاویه دید 120 درجه ای را ارائه می دهد که برای عکاسی از مناظر و عکس های گروهی ایده آل است. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز با فوکوس خودکار و قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، عکس ها و ویدیوهای سلفی با کیفیتی را ارائه می دهد.
اما در کمال تعجب، دوربین فوق عریض برخلاف مدل های اولترا سری S24، از فوکوس خودکار بهره نمی برد. این موضوع می تواند برای عکاسی از سوژه های نزدیک در این زاویه، چالش برانگیز باشد.
با وجود عدم ارتقای چشمگیر در سخت افزار  دوربین نسبت به نسل قبل، سامسونگ S24 همچنان با اتکا به مجموعه دوربین های قدرتمند خود، یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای عکاسی و فیلمبرداری در بازار به شمار می رود. دوربین اصلی با وضوح بالا، زوم اپتیکال قدرتمند، دوربین فوق عریض با میدان دید گسترده و دوربین سلفی عالی، این گوشی را به انتخابی ایده آل برای عکاسان و علاقه مندان به ثبت تصاویر باکیفیت تبدیل کرده است.
 

عکاسی در نور روز با گلکسی اس ۲۴ پلاس

عملکرد دوربین اصلی گلکسی اس ۲۴ پلاس در نور روز بسیار عالی است. سامسونگ در زمینه رنگ و محدوده دینامیکی (طیف وسیع روشنایی در تصویر) ما را ناامید نکرده و می توان گفت هیچ ایرادی از نظر کیفیت کلی تصاویر وجود ندارد.
تراز سفیدی (تنظیم رنگ نور) در فضای باز و بسته به خوبی عمل می کند و رنگ های زنده ای ثبت می شود که اغراق آمیز نیستند. سامسونگ دیگر از آن ظاهر بیش از حد اشباع گذشته استفاده نمی کند. نوردهی تصاویر در اس ۲۴ پلاس ثابت است و گوشی می تواند جزئیات را در هر دو انتهای طیف روشنایی به خوبی ثبت کند و در عین حال کنتراست کلی فوق العاده ای ارائه دهد. به نظر می رسد کنتراست تصاویر کمی نسبت به اس ۲۳ افزایش یافته است، البته این تفاوت خیلی زیاد نیست.
میزان شارپ سازی نسبت به نسل قبلی کاهش یافته و جزئیات به شکل طبیعی تری نمایش داده می شوند. یکی دیگر از جنبه های این پردازش محتاطانه، ساختار کمی دانه دارتر تصاویر است. وجود کمی نویز درخشندگی به معنی ثبت بافت های ظریف تر و نمایش ارگانیک تر تصاویر است.
دسترسی مستقیم به زوم ۲ برابر در منظره یاب وجود ندارد، اما با حرکت دو انگشتی روی صفحه می توان به آن دست پیدا کرد. همچنین با ضربه زدن روی یکی از زوم های موجود، دکمه ی ۲ برابر ظاهر می شود. با وجود اینکه زوم پیش فرض ۳ برابر به اندازه ی کافی به ۲ برابر نزدیک است و زوم ۳ برابر گلکسی هم از نوع کم  بزرگ نمایی محسوب می شود، ممکن است گاهی اوقات به زوم ۲ برابر نیاز داشته باشید. در این حالت، کمی نویز بیشتر می شود و بافت های نامنظم خیلی واضح به نظر نمی رسند، اما وجود گزینه ی زوم ۲ برابر در اس ۲۴ پلاس می تواند مفید باشد.
دوربین تله فوتو ۳ برابر عملکرد اثبات شده ای با خروجی کمی اصلاح شده نسبت به نسل قبل دارد. افزایش جزئی کنتراست در اینجا نیز قابل مشاهده است و دانه ای بودن که در دوربین اصلی به آن اشاره کردیم در این دوربین هم وجود دارد. هیچ کدام از این موارد افت کیفیت محسوب نمی شوند، بلکه هر دو تغییر به ایجاد شخصیت کمی متفاوت در تصاویر کمک می کنند. جزئیات عالی هستند و نمی توان متوجه شد که بزرگ نمایی دیجیتالی انجام شده است (که با توجه به سنسور ۱۰ مگاپیکسلی و تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اجتناب ناپذیر است).
به نظر می رسد سخت افزار دوربین فوق عریض تغییری نکرده باشد، اما همچنان شاهد پیشرفت هایی هستیم. رویکرد جدید به کاهش نویز به این معنی است که همچنان مقداری دانه وجود دارد، اما این دانه ها نسبت به تصاویر مسطح تر اس ۲۳ در نور کم یا سایه ها، ریزتر هستند. به طور کلی می توان گفت تصاویر دوربین جدید شارپ تر هستند.
مهم ترین تغییر در دوربین فوق عریض، نحوه ی مدیریت رنگ آبی توسط الگوریتم های پردازش رنگ سامسونگ است. این تغییر در دوربین های دیگر هم قابل مشاهده بود، اما در این دوربین برجسته تر است. این شاید آخرین گام در فرآیند طولانی حذف رنگ آبی بیش از حد از آسمان باشد که یکی از ایرادات اصلی پردازش در گوشی های گلکسی قدیمی تر بود. بنابراین از نظر بازتولید رنگ و محدوده ی دینامیکی هیچ ایرادی به دوربین فوق عریض وارد نیست.
 

عکاسی در نور روز با گلکسی اس ۲۴ پلاس

دوربین سلفی گوشی اس 24 پلاس

دوربین سلفی گلکسی اس ۲۴ پلاس در نگاه اول ممکن است تفاوتی با نسل قبلی خود، اس ۲۳، نشان ندهد، اما این موضوع به هیچ وجه نقطه ضعفی برای این گوشی محسوب نمی شود. چرا که سامسونگ در اس ۲۳ از یک دوربین سلفی فوق العاده با کیفیت بالا استفاده کرده بود و اس ۲۴ پلاس نیز به عنوان جانشین این گوشی، میراث بر جای مانده را به نحو احسن به دوش می کشد و عملکردی مشابه و درخشان را ارائه می دهد.
در واقع، اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم، می توانیم شاهد پیشرفت هایی جزئی در عملکرد این دوربین باشیم. تصاویر سلفی ثبت شده با اس ۲۴ پلاس، جزئیات دقیق تر و نویز کمتری را به نمایش می گذارند، که این امر به خصوص در مقایسه با اس ۲۳ به وضوح قابل مشاهده است.
علاوه بر این، رنگ پوست در عکس های سلفی این گوشی بسیار طبیعی و زنده به نظر می رسد، که نشان دهنده ی دقت بالای دوربین در بازتولید رنگ ها است. این موضوع در کنار دیگر نقاط قوت دوربین سلفی اس ۲۴ پلاس، مانند دامنه دینامیکی بالا و عملکرد عالی در نور کم، آن را به یکی از بهترین دوربین های سلفی موجود در بازار تبدیل می کند.
علاوه بر موارد ذکر شده، در اینجا به برخی دیگر از نکات برجسته دوربین سلفی گلکسی اس ۲۴ پلاس اشاره می کنیم:
  • حالت پرتره: این حالت با ایجاد افکت بوکه دقیق در اطراف سوژه، عکس های سلفی پرتره ای زیبا و چشم نواز را به ارمغان می آورد.
  • فیلمبرداری سلفی: امکان فیلمبرداری با وضوح 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه با این دوربین وجود دارد که کیفیتی فوق العاده برای ثبت ویدیوهای سلفی ارائه می دهد.
  • فوکوس خودکار سریع و دقیق: دوربین سلفی اس ۲۴ پلاس از فوکوس خودکار سریع و دقیقی بهره می برد که به شما کمک می کند تا در هر شرایطی، عکس های سلفی شارپ و واضحی را ثبت کنید.
با در نظر گرفتن تمامی این موارد، به جرات می توان گفت که گلکسی اس ۲۴ پلاس یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار برای عکاسی سلفی است و می تواند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را در این زمینه به طور کامل برآورده کند.
عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۴ پلاس در نور کم
عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۴ پلاس در نور کم نیز خوب و قابل قبول است که در ادامه به بررسی هر یک از دوربین ها در نور کم می پردازیم:
 

دوربین اصلی گوشی اس 24 پلاس

دوربین اصلی گلکسی اس ۲۴ پلاس در نور کم، عملکردی مطلوب و قابل اتکا ارائه می دهد. تصاویر ثبت شده در حالت عکاسی خودکار، از نوردهی متعادل و گستره دینامیکی وسیعی برخوردارند که جزئیات سایه ها و هایلایت ها را به خوبی حفظ می کند. این امر، عکس هایی با ظاهری طبیعی و چشم نواز به ارمغان می آورد. با این حال، ممکن است این سبک پردازش تصویر، مورد پسند همه سلیقه ها نباشد. برخی کاربران، تصاویر با کنتراست و اشباع رنگ بیشتر را ترجیح می دهند.
در محیط های کم نور، حالت شب به کمک می آید. این قابلیت، با افزایش زمان نوردهی و اعمال پردازش های خاص، تصاویری روشن تر و با جزئیات بیشتر خلق می کند. نویز دیجیتال که در عکس های با نور کم دوربین اصلی تا حدی مشهود بود، در حالت شب به طور قابل توجهی کاهش می یابد. سایه ها نیز در این حالت، به طور چشمگیری بهبود پیدا می کنند و جزئیات بیشتری از آن ها به نمایش گذاشته می شود.
با این وجود، استفاده از حالت شب بی نقص نیست. در برخی موارد، شاهد جایگزینی جزئیات ظریف با نویز و بافت های مسطح در تصاویر هستیم. این موضوع، بیشتر در عکس هایی با سوژه های دارای بافت های ریز مانند پارچه یا مو، قابل مشاهده است.
 

دوربین تله فوتو گوشی اس 24 پلاس

دوربین تله فوتو در گلکسی اس ۲۴ پلاس اگرچه در زوم اپتیکال و ثبت جزئیات از فاصله دور توانایی قابل قبولی دارد، اما در نور کم عملکردی ناامیدکننده را به نمایش می گذارد. نویز دیجیتال در سطوح مختلف زوم به وضوح قابل مشاهده است و حتی در صحنه های با نوردهی مناسب نیز، جزئیات به خوبی به ثبت نمی رسند.
با وجود این ضعف، استفاده از دوربین تله فوتو در نور کم، به مراتب بهتر از زوم دیجیتال با دوربین اصلی است. زوم دیجیتال، افت کیفیت قابل توجهی را به همراه دارد و جزئیات تصاویر را به شدت از بین می برد. حالت شب در دوربین تله فوتو نیز معایب خاص خود را دارد. در برخی موارد، به جای افزایش زمان نوردهی و کاهش نویز، تصویری مشابه با حالت عادی ثبت می کند. عدم ثبات تراز سفیدی خودکار در این حالت نیز مشهود است که منجر به نتایج متناقض و رنگ های غیرطبیعی در عکس های پیاپی از یک صحنه می شود. به طور کلی، دوربین تله فوتو در گلکسی اس ۲۴ پلاس برای عکاسی در نور کم مناسب نیست و در این شرایط، بهتر است از دوربین اصلی با زوم دیجیتال استفاده کنید.
 

دوربین فوق عریض  گوشی اس 24 پلاس

دوربین فوق عریض سامسونگ اس ۲۴ پلاس، با وجود رزولوشن 12 مگاپیکسل و میدان دید 120 درجه، عملکردی متناقض را ارائه می دهد. در شرایط نوری ایده آل، تصاویر ثبت شده با این دوربین از جزئیات قابل قبولی برخوردارند و رنگ ها به طور دقیق به نمایش گذاشته می شوند. با این حال، در محیط های با نور کم، عملکرد این دوربین به طور قابل توجهی افت می کند. عکس ها اغلب نویزدار و تار به نظر می رسند و دقت رنگ ها به طور محسوسی کاهش می یابد. این مشکل، خصوصاً در هنگام عکاسی در شب مشهودتر است.
یکی از نقاط ضعف عجیب دوربین فوق عریض اس ۲۴ پلاس، عدم ثبات تراز سفیدی خودکار در حالت شب است. در این حالت، رنگ ها در عکس های پیاپی از یک صحنه، به طور قابل توجهی متفاوت به نظر می رسند که نشان دهنده ناتوانی الگوریتم های پردازش تصویر گوشی در تنظیم دقیق دمای رنگ در شرایط نوری کم است.
علاوه بر این، در برخی از بررسی ها مشاهده شده که دوربین فوق عریض این گوشی، تمایل زیادی به استفاده خودکار از حالت شب دارد، حتی زمانی که نور محیط نسبتاً کافی باشد. این امر می تواند منجر به افت کیفیت تصاویر، خصوصاً در عکس های پرتره و اشیاء نزدیک شود.
دوربین گلکسی اس ۲۴ پلاس در نور کم، نقاط قوت و ضعف متعددی دارد. دوربین اصلی در حالت عکاسی خودکار، عملکردی مطلوب ارائه می دهد و حالت شب نیز به طور قابل توجهی کیفیت تصاویر را در محیط های کم نور بهبود می بخشد. با این حال، دوربین های تله فوتو و فوق عریض در نور کم عملکرد ضعیف تری دارند و نویز دیجیتال و عدم ثبات تراز سفیدی خودکار، از جمله چالش های اصلی آن ها هستند.
 

ضبط ویدیو گوشی اس 24 پلاس

با گلکسی اس ۲۴ پلاس می توانید با هر چهار دوربین آن تا کیفیت ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. دوربین اصلی در پشت گوشی همچنین قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۸K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. کدک پیش فرض برای ضبط ویدیو h.265 (HEVC) است و شما می توانید بین اولویت بندی بر کیفیت (تنظیمات پیش فرض) یا حجم کمتر فایل، یکی را انتخاب کنید. همچنین امکان استفاده از کدک قدیمی تر h.264 که کارایی کمتری دارد نیز وجود دارد. لرزشگیر ویدیو در تمام حالت ها و برای همه دوربین ها در دسترس است، اما می توانید در صورت داشتن روش دیگری برای تثبیت تصویر، آن را غیرفعال کنید.
صدا با نرخ ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه به صورت استریو ضبط می شود، در حالی که نرخ بیت برای ویدیو در حالت های مختلف مناسب است: ۴۰ مگابیت بر ثانیه برای ۴K با ۳۰ فریم بر ثانیه، ۶۰ مگابیت بر ثانیه برای ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه و ۸۰ مگابیت بر ثانیه برای ۸K با ۳۰ فریم بر ثانیه (با کدک h.265 و اولویت کیفیت)
کیفیت فیلم برداری گلکسی اس ۲۴ پلاس در نور خوب از تمام دوربین هایش عالی است. رنگ ها در دوربین های پشتی به خوبی باهم مطابقت دارند و تصاویری زنده اما طبیعی ارائه می دهند. نوردهی دقیق است و محدوده دینامیکی جای هیچ شکایتی باقی نمی گذارد. جزئیات در هر سه دوربین پشتی عالی است و هنگام فیلم برداری با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، هیچ افت کیفیتی در جزئیات وجود ندارد.
دوربین سلفی نیز ویدیوهای باکیفیتی را ضبط می کند و میدان دید آن به اندازه ای است که به راحتی بتوانید کل سر و کمی از شانه ها را در حالت افقی و با فاصله یک دست نگه داشتن گوشی، در ویدیو جای دهید. لرزشگیر گوشی اس ۲۴ پلاس نیز فوق العاده است. هنگام فیلم برداری با دوربین اصلی یا فوق عریض در پشت (و همچنین دوربین سلفی) می توانید مطمئن باشید که لرزش های ناشی از راه رفتن به طور کامل برطرف می شوند. تمام دوربین ها به طور نرم و بدون پرش تصویر حرکت می کنند و تا زمانی که آن ها را به سمت سوژه نگه دارید، روی آن ثابت باقی می مانند.
همان طور که انتظار می رود، کیفیت فیلم برداری در نور کم به اندازه نور خوب نیست، اما عملکرد دوربین در این شرایط ناامید کننده نیست. هر دو دوربین اصلی و فوق عریض، کیفیت قابل قبولی را با جزئیات مناسب و عملکرد نویز معقول ارائه می دهند. محدوده دینامیکی در حد متوسط است و اشباع و وفاداری رنگ نیز به خوبی حفظ می شود. دوربین تله فوتو کمی از دو دوربین دیگر عقب است، اما همچنان در مواقع ضروری قابل استفاده است.
 

نتیجه گیری

S24 Plus سامسونگ، گوشی ای میان رده در سری S24 است که با ارائهٔ مشخصات و قابلیت های قابل قبول، در کنار قیمتی مناسب، به انتخابی ایده آل برای کاربران معمولی تبدیل شده است. این گوشی از نظر طراحی، شبیه به نسل قبلی خود بوده و از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد. در مجموع، S24 Plus گوشی ای متعادل و مقرون به صرفه است که می تواند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برآورده کند. اگر به دنبال گوشی ای هستید که عملکردی خوب، دوربینی با کیفیت و قیمتی مناسب داشته باشد، S24 Plus می تواند گزینهٔ مناسبی برای شما باشد.
 
 

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Plus

اکتیو/نات اکتیو
پارت نامبر
تعداد سیم کارت
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
مقدار RAM
وضعیت رجیستری
رجیستر شده
رنگ
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
امتیاز داده نشده است ( از 0 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Plus بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی