دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

شیر آشپزخانه تهران دوش توانا مدل پرنس

مشخصات محصول

  • تعداد خروجی آب: 1
  • جنس تنه: آلیاژ برنج
  • جنس دسته: زاماک
مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت شیر آشپزخانه تهران دوش توانا مدل پرنس

مشخصات شیر آشپزخانه تهران دوش توانا مدل پرنس

ابعاد
8x4x30 سانتی‌متر
برند
tehran doosh tavana تهران دوش توانا
جنس تنه
آلیاژ برنج
جنس دسته
زاماک
سایر توضیحات
بدنه شیرآلات به طور کلی دارای دو بخش عمده، یعنی لایه داخلی (بدنه اصلی شیر) و لایه خارجی (روکش شیرآلات) یا همان رنگی که روی بدنه می‌زنند، تشکیل می‌شود. جنس بدنه شیرآلاتی که در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً از جنس سرب خشک یا آلیاژ برنج است. سرب از نظر بهداشتی مورد تایید نیست و با گذشت زمان دچار خوردگی می‌شود. همچنین اگر شیرآلات سربی به خوبی آبکاری نشوند پس از مدتی به دلیل قرار گرفتن در معرض آب به مرور زمان حل می‌شوند و سرب وارد آب آشامیدنی می‌شود، که برای سلامتی بسیار مضر است. جنس بدنه با آلیاژ برنج به لحاظ کیفیت و البته سلامت گزینه بهتری است. تمامی شیرآلات تهران دوش، از جمله شیر ظرفشویی مدل پرنس از جنس آلیاژ برنج ساخته شده، دارای ضخامت و وزن بسیار مناسبی بوده و بهترین کیفیت شیرآلات را در بین شیرآلات بهداشتی داراست.
بعد از جنس فلز استفاده شده در بدنه شیرآلات، آبکاری آن دارای اهمیت زیادی است که می‌تواند در مقاومت شیر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و هر چه کیفیت آبکاری بهتر باشد شیرآلات دیرتر فرسوده می‌شوند. در فرآیند آبکاری از فلزات مختلفی همچون کروم، برنج، برنز، مس و استیل استفاده می‌شود. که رایج‌ترین آن آبکاری کروم است.

همچنین در حال حاضر آبکاری PVD بهترین نوع آبکاری شیرآلات است که علاوه بر بالا بردن کیفیت شیرآلات در برابر خوردگی، زنگ زدگی و … طول عمر آن را نیز افزایش می دهد. تمامی محصولات تهران دوش چه با رنگ کروم و چه سایر شیرآلات رنگی دارای یک لایه آبکاری کروم هستند. شیر ظرفشویی مدل پرنس استیل علاوه بر یک دور آبکاری کروم، دارای یک دور آبکاری پی وی دی (PVD) به رنگ استیل است که این لایه آبکاری مضاعف استحکام و ماندگاری شیرآلات رنگی را دو برابر می کند.

نوع پوشش نیکل- کروم - PVD
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
نوع پوشش
PVD تیتانیوم
وزن
2 گرم
رنگ
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
3 ( از 45 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره شیر آشپزخانه تهران دوش توانا مدل پرنس بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات