دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل innocence حجم 65 میلی لیتر

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر

ارزانترین قیمت ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل innocence حجم 65 میلی لیتر

ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل innocence حجم 65 میلی لیتر
هرمز پرفیوم
مشاهده فروشگاه
رضایت خریداران
عملکرد فروشگاه جدید
830,000 605,000 تومان

قیمت ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل innocence حجم 65 میلی لیتر

نقد و بررسی ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل innocence حجم 65 میلی لیتر

رصاصی اینوسنس ( Rasasi Innocence)، عطری زنانه و مردانه با رایحه ای ملایم و دلنشین و با طبع خنک و شیرین است که در سال 2011 توسط برند اماراتی رصاصی به بازار عرضه شد. این ادکلن با الهام از طبیعت و رایحه های گرفته شده از گل ها و میوه ها ساخته شده است و حس طراوت و شادابی را به شما القا می کند. اگر قصد خرید ادکلن اینوسنس زنانه و مردانه را دارید، توصیه میکنیم که تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا با مشخصات آن از جمله رایحه، نت ها، ماندگاری و پراکندگی آن آشنا شوید. 


معرفی ادکلن اینوسنس

رصاصی اینوسنس عطری زنانه و مردانه از برند اماراتی رصاصی است که رایحه ای نیمه شاداب و ترش و شیرین دارد و گزینه ای عالی برای استفاده روزانه و تمام فصول از جمله تابستان، پاییز و زمستان است. ادکلن اینوسنس برای خانم ها و آقایان مناسب است، اما معمولا خانم ها مشتری این ادکلن می باشند. این ادکلن، یک محصول خوشبو و باکیفیت است که با الهام از طبیعت و رایحه های گرفته شده از گل ها و میوه ها ساخته شده است. ادکلن رصاصی اینوسنس با رایحه ی ملایم خود، حس طراوت و شادابی را به شما القا می کند و می تواند انتخابی مناسب برای استفاده در محل کار، مهمانی های دوستانه و دورهمی های خانوادگی باشد.


رایحه عطر رصاصی اینوسنس

ادکلن رصاصی اینوسنس زنانه و مردانه، عطری با طبع خنک و ملایم است. نت های اولیه این عطر زنانه با رایحه ی مرکبات ترش و شاداب مانند لیمو و گریپ فروت آغاز می شود. در نت های میانی، رایحه ی گل های لطیف مانند یاسمن، رز و گاردنیا به مشام می رسد که حس لطافت و زنانگی را به این محصول می بخشد. در نهایت، نت های پایه ی عطر innocence  با رایحه ی میوه های شیرین مانند هلو و زردآلو همراه با کمی مشک و چوب صندل به پایان می رسد. ترکیب این رایحه ها، عطری متعادل و دلنشین ایجاد کرده که نه بیش از حد شیرین و نه بیش از حد تلخ است. رایحه ی رصاصی اینوسنس به گونه ای طراحی شده است که با انواع سلیقه ها همخوانی داشته باشد.


ماندگاری و پخش بوی ادکلن اینوسنس زنانه و مردانه

عطر رصاصی اینوسنس از نظر ماندگاری، عطری متوسط محسوب می شود. این عطر به طور متوسط 3 تا 5 ساعت روی پوست شما ماندگار خواهد بود. پخش بوی این عطر نیز در حد متوسط است و به طور ملایم رایحه ی خود را در اطراف شما پخش می کند.
 

قیمت عطر innocence

قیمت ادکلن اینوسنس به عوامل مختلفی مانند حجم ادکلن و فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید بستگی دارد. به طور کلی، قیمت این ادکلن در رنج قیمتی متوسط قرار دارد و می توان آن را با قیمتی بین 500 هزار تومان تا 800 هزار تومان تهیه کرد. در بازار آنلاین قلاب شما میتوانید قیمت عطر اینوسنس را در فروشگاه های مختلف مقایسه کرده و ارزان ترین مورد را انتخاب نمایید.
مشاهده بیشتر

مشخصات ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل innocence حجم 65 میلی لیتر

برند
miscellaneous متفرقه
رایحه
شیرین
خوراکی
ساختار رایحه
میوه
چوب
مرکبات
گل
سال معرفی
۲۰۱۴
شماره مجوز
۱۷۶۶۲۰۱۷۵۵
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
مناسب برای
بانوان
نت آغازی
مرکبات - ترنج - یاسمن
نت پایانی
زرد الو - هلو - چوب صندل - وانیل
نت میانی
میخک صد پر - گل یاس - گل رز
کشور مبدا برند
امارات
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
3 ( از 23 نظر )
نظر خود را درباره این کالا بنویسید
ثبت نظر جدید

پرسش خود را درباره ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل innocence حجم 65 میلی لیتر بیان کنید

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی