دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

ادو پرفیوم لیدی میلیون حجم 80 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • طبع: شیرین و ملایم
  • گروه بویایی: گلی و میوه ای
  • جنسیت: زنانه
  • نت ابتدایی: لیمو ترش، بهار نارنج، تمشک
  • نت میانی: یاس، گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال
  • نت پایانی: کهربا، نعناع هندی ، عسل
  • ماندگاری: 6 ساعت
  • پخش بو: متوسط
  • مناسب برای: اوقات روزمره، محیط کار، مجالس شبانه
  • فصل: پاییز و زمستان
  • برند: پاکو رابان
  • سال ارائه: 2010
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • حجم: 80 میلی لیتر
مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت ادو پرفیوم لیدی میلیون حجم 80 میلی لیتر

نقد و بررسی ادو پرفیوم لیدی میلیون حجم 80 میلی لیتر

تصور کنید که میلیون ها دلار پول در حساب بانکی تان دارید. تصور کنید که هر آرزویی که دارید به راحتی برآورده می شود و به هر چه که می خواهید می رسید و هیچ چیز غیرممکن نیست. این ها فقط تصورات نیستند، بلکه احساساتی هستند که با استفاده از ادکلن لیدی میلیون از برند پاکو رابان تجربه خواهید کرد.

یک عطر لاکچری زنانه با طراحی الماس طلا با رایحه ملایم و شیرین که مناسب خانم های با اعتماد به نفس و قدرت طلب است؛ این توصیف بسیار ساده ای از ادو پرفیوم لیدی میلیون از برند مشهور پاکو رابان است. پاکو رابان بعد از موفقیت بی نظیر ادکلن وان میلیون مردانه، تصمیم گرفت که همتای زنانه آن یعنی ادکلن لیدی میلیون (Lady Million) را ارائه کند و همه افراد را با رایحه و طراحی محصول جدید خود انگشت به دهن کند.
با استشمام این محصول، شخصیتی باور نکردنی، آتشین و تابنده در شما متجلی می شود. اعتماد به نفس شما به طور شگفت انگیزی افزایش می یابد و احساس قدرت تمام وجودتان را فرا می گیرد.

 
مشخصات ادکلن لیدی میلیون
 

رایحه ادکلن لیدی میلیون

عطرسازان ادکلن لیدی میلیون، با ظرافت و دقت تمام، نت های معتدل و شیرین را در هم آمیخته تا عطری فریبنده و اغوا کننده خلق کنند. با اولین اسپری این ادکلن زنانه بر روی پوستتان، طوفانی از رایحه های میوه ای-گلدار به مشامتان می رسد. لیمو ترش زرد، تمشک و گل بهار نارنج در کنار هم، شخصیتی پرقدرت و در راس توجه را به شما هدیه می دهند.

پس از گذر زمان کوتاهی، نت های میانی خودنمایی می کنند. گل گاردنیا، یاسمن سفید و شکوفه پرتقال، با رایحه ای گلدار و دل انگیز، انرژی های مثبت و احساساتی سرشار از آرامش و حس رضایت را به شما سرازیر می کنند. گویی در باغ گل های بهشتی قدم می زنید و از طراوت و شادابی آن سیراب می شوید.

در نهایت، نت های پایانی با حضور گرم و شیرین خود، جای نت های میانی را می گیرند. عسل، کهربا و نعناع هندی، ترکیبی آبنباتی و لذت بخش ایجاد می کنند که احساس اعتماد به نفس و شجاعت را در شما دوچندان می کند. گویی میلیون ها دلار پول و الماس در انتظار شماست و هیچ چیز غیرممکن نیست.

 

ماندگاری عطر لیدی میلیون

به طور کلی، لیدی میلیون عطری با ماندگاری متوسط ​​تا خوب است. ادوپرفیوم پاکو رابان لیدی میلیون که غلیظ ترین نوع این محصول است، بین 4 تا 6 ساعت روی پوست باقی می ماند که البته این زمان با توجه به جنس پوست و آب و هوا متفاوت است. ماندگاری عطر lady million در آب و هوای گرم و روی نقاط نبض بدن مانند پشت گوش، مچ دست و گردن و همچنین روی لباس بیشتر خواهد شد.
 

میزان پخش رایحه ادکلن Lady Million

به طور کلی ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون جزء عطرهای با پخش بوی بالا به شمار می رود، زیرا نت هایی که در ساخت آن به کار رفته شرقی و گلی هستند. بسیاری از افرادی که این محصول را خریده اند، درباره تجربه سیلاژ رایحه لیدی میلیون گفته اند که با زدن مقدار کمی اسپری رایحه آن کاملا پخش شده و افرادی که در اطرافشان بوده اند متوجه عطر آنها شده اند.
 
ماندگاری و پخش بوی خوب عطر لیدی میلیون
 

موارد استفاده از ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون

عطر پاکو رابان لیدی میلیون با رایحه گرم و شیرین و کمی تند، به طور کلی برای مناسبات شبانه و فصول خنک سال مانند پاییز و زمستان مناسب‌تر است، زیرا:
 
  • گرمی رایحه: نت‌های غالب این عطر زنانه گرم و شیرین، شامل کهربا، عسل و نعناع هندی هستند که گرما و عمق را به رایحه آن می‌بخشند. این گرما در هوای خنک پاییز و زمستان دلنشین‌تر است و می‌تواند به بهتر پخش شدن بو کمک کند.
  • شیرینی رایحه: رایحه تمشک و شکوفه بهار نارنج در آن، شیرینی ملایمی ایجاد می‌کنند که در کنار گرمای آن، حس خوشایندی را القا می‌کند. این شیرینی در مهمانی‌ها و شب‌نشینی‌ها می‌تواند جذابیت شما را دوچندان کند.
  • ماندگاری بالا: لیدی میلیون از عطرهای ماندگار به حساب می‌آید و بوی آن تا ساعت‌ها روی پوست و لباس شما باقی می‌ماند. این ماندگاری بالا، آن را برای استفاده در مناسباتی که می‌خواهید بوی عطرتان ماندگار باشد، مانند مهمانی‌های شبانه و مجالس خاص، مناسب می‌کند.
همچنین تمام خانم ها در هر سنی از ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون می توانند استفاده کنند، اما مخاطبان این ادکلن، بیشتر خانم های جوان و میانسال هستند.
 

طراحی شیشه عطر پاکو رابان لیدی میلیون

یکی از دلایلی که موجب فروش و محبوبیت عطر زنانه لیدی میلیون شد، طراحی خارق العاده و منحصر به فرد آن است. این ادکلن زنانه لوکس به شکل یک الماس تراش خورده طلایی است، نمادی از ثروت، جاودانگی و قدرت یک زن. این انتخاب هوشمندانه، رقابت شایسته‌ای با شمش طلای وان میلیون، همتای مردانه لیدی میلیون ایجاد می‌کند. از طرفی خطوط صاف و هندسی روی شیشه، اعتماد به نفس و قدرت زن امروزی را به نمایش می‌گذارد.
 

جزئیات طراحی بطری عطر One Million

  • رنگ: بطری به رنگ طلایی براق است که به لوکس بودن عطر می‌افزاید و یادآور درخشش طلا و جواهرات است.
  • نام: نام "Lady Million" با خطی زیبا و برجسته روی بطری حک شده که به وضوح قابل مشاهده است.
  • درب: درب شیشه ادو پرفیوم نیز به شکل یک الماس کوچک طراحی شده است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد.
  • مایع: مایع درون بطری به رنگ طلایی روشن است که زیبایی بصری آن را دو چندان می‌کند.
 قیمت عطر و ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون

قیمت ادکلن لیدی میلیون

قیمت عطر لیدی میلیون زنانه با کیفیت اصل حجم 80 میل، در فروشگاه های معتبر از 5 میلیون تومان شروع می شود و بسته به فروشگاه این قیمت افزایش میابد. شما می تواند قیمت ادکلن lady million را در بازار آنلاین قلاب در فروشگاه های مختلف مقایسه کرده و ارزان ترین و بهترین مورد را انتخاب نمایید.

مشخصات ادو پرفیوم لیدی میلیون حجم 80 میلی لیتر

برند
paco rabanne پاکو رابان
پراکندگی رایحه
متوسط
جنسیت
بانوان
حجم
80 میلی لیتر
رایحه
شیرین
گرم
خوراکی
طبیعت
ساختار رایحه
میوه
مرکبات
صمغ
گیاهان معطر
سال معرفی
2010
طبع
ملایم و شیرین
عطرساز
دومنیک روپیون، بیاتریس پیکه، برونو ایوانوویچ، آن فلیپو
غلظت
ادو پرفیوم
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
ماندگاری
4 تا 6 ساعت
مناسب برای
مجالس شبانه، مهمانی، روزمره، محیط کار
مناسب برای فصل
پاییز و زمستان
نت آغازی
تمشک – لیمو – بهار نارنج
نت بویایی
میوه ای و گلی
نت پایانی
کهربا – عسل سفید – نعناع – عنبر – نعناع هندی
نت میانی
یاسمن – گل یاس – گل پرتقال افریقایی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
امتیاز داده نشده است ( از 0 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره ادو پرفیوم لیدی میلیون حجم 80 میلی لیتر بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی