دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

تام فورد فاکینگ فابولوس | Tom Ford F***ing Fabulous حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • طبع: گرم
  • رایحه : تند
  • ماندگاری : عالی
  • پخش بو : عالی
مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت تام فورد فاکینگ فابولوس | Tom Ford F***ing Fabulous حجم 100 میلی لیتر

مشخصات تام فورد فاکینگ فابولوس | Tom Ford F***ing Fabulous حجم 100 میلی لیتر

برند
tom ford تام فورد
حجم
100 میلی لیتر
رایحه
تند
طبع
گرم
ماندگاری
عالی
نت آغازی
اسطوخودوس ، سالویا اسکلاریا
نت بویایی
رایحه های چرمی
نت پایانی
دانه تونکا ، کهربا، چرم ، روایح چوبی، کشمران
نت میانی
وانیل ، چرم ، بادام ، پونه کوهی
کشور مبدا برند
ایالات متحده
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی تام فورد فاکینگ فابولوس | Tom Ford F***ing Fabulous حجم 100 میلی لیتر

ادوپرفیوم تام فورد فاکینگ فابولوس عطری خاص و منحصر به فرد است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. این ادکلن که مناسب آقایان و خانم ها می باشد، با رایحه تلخ و چرمی خود، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عطرهای تام فورد تبدیل شد. یکی از عواملی که باعث شهرت این ادکلن شده، نام جنجالی و جسورانه است. با این حال، فارغ از نام آن، Tom Ford Fucking Fabulous عطری باکیفیت و ماندگار است که می‌تواند برای افرادی که به دنبال عطری خاص و متمایز هستند، انتخاب مناسبی باشد.

اگر قصد خرید عطر و ادکلن تام فورد فاکینیگ فابولوس را داری، این مطلب برای شماست. در این مطلب ویژگی‌های ادوپرفیوم تام فورد فاکینگ فابولوس، از جمله رایحه، ماندگاری، پخش بو و ... و همچنین نکاتی را در رابطه با زمان مناسب استفاده و مخاطبان این عطر ارائه خواهیم کرد.


رایحه عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

عطر تام فورد فاکینگ فبیولس دارای رایحه ای گرم و تلخ است. رایحه‌ی این عطر با نت‌های اولیه از اسطوخودوس و مریم گلی آغاز می‌شود که حسی از طراوت و شادابی را ارمغان می‌آورد. این شروع قدرتمند، زمینه‌ای برای نت‌های میانی است که شامل بادام تلخ، وانیل، چرم، پونه کوهی و زنبق می‌شود. بادام تلخ و چرم، تلخی و قدرت را به این عطر اضافه می‌کنند، در حالی که وانیل و زنبق، نرمی و لطافت را به آن می‌بخشند. نت‌های پایانی شامل چرم، چوب کشمیر، عنبر، لوبیا تونکا و نت‌های چوبی هستند که عمق و استحکام عطر را نشان می‌دهند و رایحه‌ای غنی و پیچیده را به جای می‌گذارند.

استفاده از چرم در نت‌های مختلف ادکلن فاکینگ فابولس، رایحه ای خاص و منحصر به فرد به آن بخشیده است. این رایحه با گذشت زمان کمی شیرین‌تر می‌شود، اما همچنان حس تلخی ملایمی را به همراه دارد.


ماندگاری و پخش بوی Tom Ford Fucking Fabulous

تام فورد فاکینگ فابولوس دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است. به طور کلی، ادوپرفیوم‌ها ماندگاری بیشتری نسبت به سایر  انواع عطر دارند و تام فورد فاکینگ فابولوس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این عطر می‌تواند تا ۸ ساعت روی پوست شما باقی بماند و رد بویی ملایم از خود به جای بگذارد. سیلاژ بوی ادکلن f..king fabulous متوسط است به طوری که فضای اطراف شما را پوشش می‌دهد ولی بیش از حد غالب و آزاردهنده نیست، این ویژگی باعث می‌شود که در محیط‌های بسته و شلوغ نیز بتوان از آن استفاده کرد بدون آنکه موجب ناراحتی دیگران شود.


چه زمانی از ادکلن فاکینگ فابولوس استفاده کنیم؟

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس عطری گرم و تلخ است که برای استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب‌تر است. همچنین، این عطر معروف تام فورد برای استفاده در مجالس رسمی و شبانه انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. با توجه به رایحه خاص و جسورانه این عطر، بهتر است در استفاده از آن در محیط‌های کاری و اداری استفاده نکنید.


مخاطبان عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

تام فورد فاکینگ فابولوس عطری خاص و منحصر به فرد است که مناسب تمامی افراد نیست. این ادکلن برای کسانی که به دنبال عطری متمایز و جسورانه هستند، انتخاب مناسبی است. همچنین، این عطر می‌تواند برای افرادی که به رایحه‌های چرمی و تلخ علاقه دارند، گزینه جذابی باشد.
نظرات کاربران
امتیاز داده نشده است ( از 0 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره تام فورد فاکینگ فابولوس | Tom Ford F***ing Fabulous حجم 100 میلی لیتر بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی