مشخصات نرم افزار آموزش Inventor 2020 نشر دنیای نرم افزار سینا
برند
lohe gostaresh لوح گسترش دنیای نرم افزار
تعداد
2DVD
سایر توضیحات
سرفصل های آموزشی بخش اول 1- معرفی کلی نرم افزار
2- بررسی اعتبار نامه های نرم افزار
3- تکنیک های آموزشی برای یادگیری مفاهیم اولیه
4- معرفی محیطHome page
5- بررسی فایل های مورد استفاده در اینونتور
6- انتخاب فایل های پروژه
7- ایجاد فایل های پروژه
8- تعریف یک پروژه
9- نگاهی به رابط کاربری
10- کار روی رابط کاربری
11- استفاده از گزینه Browser
12- استفاده از نوار Ribbon
13- استفاده از نوار Quick Access
14- ایجاد تغییرات گرافیکی
15- برسی یک ایده طراحی قبل از شروع کار
16- آشنایی با مفهوم Geometry
17- آشنایی باConstraints
18- ایجاد خطوط اولیه طراحی
19- سه بعدی سازی اشکال مختلف
20- استفاده از Spline در طراحی
21- کار با Construction Geometry
22- رسم و بوجود آوردن ابعاد
23- اضافه کردن هوش به پروژه
24- ایجاد تغییرات در Geometry
25- نحوه دستکاری Geometry با استفاده از Offset
26- نحوه ایجاد تغییرات Geometry با استفاده از Mirror Sketch
27- آشنایی با مفهوم Work Features و Work Plin
28-ایجاد صفحات Offset
29- روش ایجاد صفحات مختصات مختلف
30- طراحی محور ها و نقاط در صفحات
31- طراحی کناره های اشیاء
32- روش دیگری از ایجاد Geometry
33-بررسیمدل های سه بعدی
34-بررسی فرمان های Part Moddeling
35- روش دیگر برای اجرای دستور Extru
36- بررسی ویژگی های Revolve
37- کار با فرمان Loft
38- کنترل یک مدل سه بعدی
39-کار با ویژگی Sweep
40- به کارگیری Sweep در پروفایل ها
41- ایجاد حفره ها در مدل ها
42- ایجاد یک Sketched Hole
43- نحوه طراحی Threaded hole
44- تغییر حالت گوشه مدل ها با دستور Fillets And Chamfe
45- بررسی ویژگی Shell Feature
2- بررسی اعتبار نامه های نرم افزار
3- تکنیک های آموزشی برای یادگیری مفاهیم اولیه
4- معرفی محیطHome page
5- بررسی فایل های مورد استفاده در اینونتور
6- انتخاب فایل های پروژه
7- ایجاد فایل های پروژه
8- تعریف یک پروژه
9- نگاهی به رابط کاربری
10- کار روی رابط کاربری
11- استفاده از گزینه Browser
12- استفاده از نوار Ribbon
13- استفاده از نوار Quick Access
14- ایجاد تغییرات گرافیکی
15- برسی یک ایده طراحی قبل از شروع کار
16- آشنایی با مفهوم Geometry
17- آشنایی باConstraints
18- ایجاد خطوط اولیه طراحی
19- سه بعدی سازی اشکال مختلف
20- استفاده از Spline در طراحی
21- کار با Construction Geometry
22- رسم و بوجود آوردن ابعاد
23- اضافه کردن هوش به پروژه
24- ایجاد تغییرات در Geometry
25- نحوه دستکاری Geometry با استفاده از Offset
26- نحوه ایجاد تغییرات Geometry با استفاده از Mirror Sketch
27- آشنایی با مفهوم Work Features و Work Plin
28-ایجاد صفحات Offset
29- روش ایجاد صفحات مختصات مختلف
30- طراحی محور ها و نقاط در صفحات
31- طراحی کناره های اشیاء
32- روش دیگری از ایجاد Geometry
33-بررسیمدل های سه بعدی
34-بررسی فرمان های Part Moddeling
35- روش دیگر برای اجرای دستور Extru
36- بررسی ویژگی های Revolve
37- کار با فرمان Loft
38- کنترل یک مدل سه بعدی
39-کار با ویژگی Sweep
40- به کارگیری Sweep در پروفایل ها
41- ایجاد حفره ها در مدل ها
42- ایجاد یک Sketched Hole
43- نحوه طراحی Threaded hole
44- تغییر حالت گوشه مدل ها با دستور Fillets And Chamfe
45- بررسی ویژگی Shell Feature
سیستم عامل مورد نیاز نصب
ویندوز 7 , مک , اندروید
شماره پروانه یا مجوز
051806-00093-8
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
مرجع صادر کننده
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کاربرد نرم افزار
مهندسی
نظرات کاربران 3 ( از 83 نظر )