مشخصات نرم افزار آموزش Maya 2019 نشر دنیای نرم افزار سینا
برند
lohe gostaresh لوح گسترش دنیای نرم افزار
تعداد
2DVD9
سایر توضیحات
سرفصل های آموزشی بخش اول1- مقدمه
2- دسترسی به فایل های تمرین
3- بررسی قابلیت ها و ابزارهای جدید مایا
4- بررسی محیط کاری مایا 2016
5- کار باHotkey Editor
6- تنظیمات محیطی نرم افزار
7- شخصی سازی محیط کاری
8- استفاده از مواد و بافت
9- خروجی گرفتن اشیاء به وسیله Game Exporter
10- خروجی گرفتنانیمیشن ها به وسیلهGame Exporter
11- کار با Render Sitting
12- سیستم مدیریت رنگ در Maya2016
13- بررسیو تنظیمات Color manegment
14- خروجی گرفتن فایلRaw
15- بررسی Color Manegment Preferences
16- بررسی Physical Sun
17- بررسی تغییرات Physical Sun Ssky
18-کامپوزیت کردن اولیه پیش از Render
19- کاربا Hypershade Material Editor
20- بررسی Lookdev Editor
21- نمایش Materail در Hypershade
22- تغییرات تنظیمات در Hypershade
23- غیر فعال کردن آپدیت لحظه به لحظه
24- بررسیModeling Toolkit
25- بررسی Blend Shape در Maya 2016
26- بررسی ابزارهای Sculpting
27- کار با ابزار Uv Brush
28- نقاشی پوست یا لایه ای رو کار
29- بررسی ابزار Xgen
30- امکان حرکت جسم در صفحه
31- شبیه سازی به کمک MakeNurbCircle
32- شبیه سازی مایعات
33-بررسی برخورد آب با استخر
34- پایان
سرفصل های آموزشی بخش دوم
- معرفی دوره
- آشنایی با رابط کاربری نرم افزار
- ناوبری در نرم افزار
- نحوه کار با فایل های پروژه
- نحوه کار با فایل های صحنه
- آشنایی با اجزاء آبجکت ها
- معرفی حالت های مختلف نمایش آبجکت
- ابزار های انتخاب
- تغییر آبجکت
- ویژگی های آبجکت
- ایجاد گروه و رابط پدر و فرزندی
- معرفی هات باکس
- آشنایی با ساخت مدل در نرم افزار
- روند ساخت یک مدل )تمرین (<
2- دسترسی به فایل های تمرین
3- بررسی قابلیت ها و ابزارهای جدید مایا
4- بررسی محیط کاری مایا 2016
5- کار باHotkey Editor
6- تنظیمات محیطی نرم افزار
7- شخصی سازی محیط کاری
8- استفاده از مواد و بافت
9- خروجی گرفتن اشیاء به وسیله Game Exporter
10- خروجی گرفتنانیمیشن ها به وسیلهGame Exporter
11- کار با Render Sitting
12- سیستم مدیریت رنگ در Maya2016
13- بررسیو تنظیمات Color manegment
14- خروجی گرفتن فایلRaw
15- بررسی Color Manegment Preferences
16- بررسی Physical Sun
17- بررسی تغییرات Physical Sun Ssky
18-کامپوزیت کردن اولیه پیش از Render
19- کاربا Hypershade Material Editor
20- بررسی Lookdev Editor
21- نمایش Materail در Hypershade
22- تغییرات تنظیمات در Hypershade
23- غیر فعال کردن آپدیت لحظه به لحظه
24- بررسیModeling Toolkit
25- بررسی Blend Shape در Maya 2016
26- بررسی ابزارهای Sculpting
27- کار با ابزار Uv Brush
28- نقاشی پوست یا لایه ای رو کار
29- بررسی ابزار Xgen
30- امکان حرکت جسم در صفحه
31- شبیه سازی به کمک MakeNurbCircle
32- شبیه سازی مایعات
33-بررسی برخورد آب با استخر
34- پایان
سرفصل های آموزشی بخش دوم
- معرفی دوره
- آشنایی با رابط کاربری نرم افزار
- ناوبری در نرم افزار
- نحوه کار با فایل های پروژه
- نحوه کار با فایل های صحنه
- آشنایی با اجزاء آبجکت ها
- معرفی حالت های مختلف نمایش آبجکت
- ابزار های انتخاب
- تغییر آبجکت
- ویژگی های آبجکت
- ایجاد گروه و رابط پدر و فرزندی
- معرفی هات باکس
- آشنایی با ساخت مدل در نرم افزار
- روند ساخت یک مدل )تمرین (<
سیستم عامل مورد نیاز نصب
ویندوز 7 , مک , اندروید
شماره پروانه یا مجوز
054961-00093-8
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
مرجع صادر کننده
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کاربرد نرم افزار
انیمیشن
نظرات کاربران 3 ( از 34 نظر )