دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80

مشخصات محصول

  • نوع اتصال: باسیم
  • ظرفیت: یک ترابایت
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر گرد و غبار
مشاهده بیشتر

ارزانترین قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80
مقداد آی تی
مشاهده فروشگاه
رضایت خریداران
عملکرد فروشگاه جدید
4,900,000 تومان

قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80

مشخصات هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80

اقلام همراه هارد دیسک
یک عدد کابل USBدفترچه راهنمای کاربر
برند
silicon power سیلیکون پاور
توضیحات نشانگر LED
دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
سازگار با سیستم‌عامل‌های
Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Linux 2.6.31 or later, MacOS 10.4 or later
سایر قابلیت‌ها
مطابق با آزمایشات MIL-STD-810F 516.5 ارتش آمریکادارای تکنولوژی دو مرحله‌‌ای پیشرفته ضد شوک
ضد آب مطابق استاندارد IEC 529 IPX7
سرعت انتقال داده‌ها
با رابط USB 3.0 با حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و با رابط USB 2.0 با سرعت حداکثر 480 مگابیت بر ثانیه
ظرفیت
یک ترابایت,1 ترابایت
قابلیت‌های مقاومتی
مقاوم در برابر گرد و غبار
قابلیت‌های هارد دیسک اکسترنال
نشانگر LED
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا,گارانتی ۳۶ ماهه داده پرداز رایانه متین
نوع اتصال
باسیم
وزن
270 گرم
رنگ
سرمه ای,مشکی,آبی متالیک,
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80

در عصر دیجیتال، زندگی ما حول محور داده ها می چرخد. ما خاطرات، فایل‌های کاری و اطلاعات ارزشمند خود را در دستگاه‌های مختلف ذخیره می‌کنیم و امنیت و دوام داده‌ها را ضروری می‌کنیم. در اینجاست که هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A80 وارد می شود—راه حلی قدرتمند و قابل اعتماد که برای محافظت از داده های شما در چالش برانگیزترین محیط ها طراحی شده است.
 
هارد اکسترنال
 

ماندگاری بی نظیر

Armor A80 برای تحمل سخت ترین شرایط ساخته شده است. ساختار ناهموار آن دارای یک پوشش سیلیکونی بادوام است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه ایجاد می کند و اطمینان می دهد که داده های شما دست نخورده باقی می مانند حتی در صورت افتادن تصادفی، برآمدگی یا سایر ضربه های فیزیکی. با حفاظت درجه نظامی (مقاومت در برابر آب با درجه IPX7 و مقاومت در برابر گرد و غبار با درجه IP6XA80 می تواند غوطه ور شدن در آب را تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه تحمل کند، و برای ماجراجویی در فضای باز، کار میدانی یا هر موقعیت سختی که ممکن است با آن روبرو شوید ایده آل است.
 

ظرفیت ذخیره سازی گسترده

Armor A80 با ارائه گزینه های ذخیره سازی سخاوتمندانه در ظرفیت های مختلف از 500 گیگابایت تا 5 ترابایت در دسترس است. چه نیاز به ذخیره هزاران عکس با وضوح بالا، ویدیوهای HD یا مجموعه گسترده ای از فایل ها داشته باشید، این هارد دیسک اکسترنال شما را پوشش می دهد. رابط پرسرعت USB 3.2 Gen 1 آن، انتقال سریع داده ها و دسترسی راحت به فایل های شما را تضمین می کند، در وقت شما صرفه جویی می کند و بهره وری شما را افزایش می دهد.
 

امنیت داده ها و پشتیبان گیری

Armor A80 امنیت داده ها را جدی می گیرد. دارای فناوری رمزگذاری پیشرفته برای محافظت از اطلاعات حساس شما در برابر دسترسی غیرمجاز است. با رمزگذاری داخلی 256 بیتی AES، حتی اگر هارد دیسک به دست اشتباهی بیفتد، اطلاعات شما ایمن باقی می ماند. علاوه بر این، A80 یک عملکرد پشتیبان گیری با یک لمس ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی از فایل های خود با یک فشار یک دکمه محافظت کنید. بدون زحمت از اطلاعات ارزشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و با دانستن اینکه اطلاعات شما ایمن هستند از آرامش خاطر لذت ببرید.
 
هارد اکسترنال
 

سازگاری بین پلتفرم

چه از سیستم ویندوز، مک یا لینوکس استفاده کنید، Armor A80 با تمام سیستم عامل های اصلی سازگار است. این به هیچ درایور یا نصب نرم افزار اضافی نیاز ندارد، و آن را به یک راه حل plug-and-play تبدیل می کند. به طور یکپارچه درایو را به دستگاه خود وصل کنید و فایل ها را بدون هیچ مشکلی بدون نگرانی از سازگاری انتقال دهید. تطبیق پذیری A80 تضمین می کند که شما می توانید در هر زمان و هر مکان، صرف نظر از پلتفرم مورد نظر خود، به داده های خود دسترسی داشته باشید.
 

طراحی مناسب سفر

طراحی جمع و جور و سبک Armor A80 آن را به یک همراه عالی برای سفر تبدیل کرده است. آن را در کیف یا جیب خود قرار دهید و اطلاعات مهم خود را به راحتی در هر کجا که بروید در دسترس خواهید داشت. چه یک عکاس، فیلمبردار یا حرفه ای تجارت باشید، A80 ذخیره سازی قابل اعتمادی را در حال حرکت فراهم می کند و این اطمینان را به شما می دهد که هیچ لحظه یا یک ضرب الاجل حساس را از دست ندهید.
 

نتیجه گیری

وقتی نوبت به حفاظت از داده‌های ارزشمند شما می‌رسد، هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A80 محافظت نهایی را ارائه می‌دهد. با ساختار ناهموار، ظرفیت ذخیره سازی فراوان، رمزگذاری پیشرفته و سازگاری بین پلتفرم، راه حلی قابل اعتماد و همه کاره برای حرفه ای ها، دانش آموزان، ماجراجویان و هرکسی است که به اطلاعات دیجیتالی خود اهمیت می دهد. روی Armor A80 سرمایه گذاری کنید و بگذارید نگهبان اطلاعات مورد اعتماد شما در دنیای غیرقابل پیش بینی ذخیره سازی و امنیت داده باشد.
 
نظرات کاربران
2 ( از 96 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80 بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی