دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

گوشی موبایل هواوی مدل Nova 9 NAM-LX9

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت گوشی موبایل هواوی مدل Nova 9 NAM-LX9

مشخصات گوشی موبایل هواوی مدل Nova 9 NAM-LX9

Wi-Fi
Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/a/۶, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
ابعاد
۷.۷۷×۷۳.۷×۱۶۰
اندازه
۶.۵۷ اینچ
اکتیو/نات اکتیو
نات اکتیو,
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش
۶.۰ اینچ و بزرگتر
برند
huawei هوآوی
بلوتوث
A۲DP, LE
پردازنده‌ی گرافیکی
Adreno ۶۴۲L
پردازنده‌ی مرکزی
۴x Kryo ۶۷۰ - ۴x Kryo ۶۷۰
پشتیبانی از کارت حافظه
فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
تراشه
Qualcomm SM۷۳۲۵ Snapdragon ۷۷۸G ۴G Chipset
تراکم پیکسلی
۳۹۲ پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت
دو عدد,
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
حافظه داخلی
۱۲۸ گیگابایت
حس‌گرها
اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
ژیروسکوپ (Gyro)
شتاب‌سنج (Accelerometer)
قطب‌نما (Compass)
مجاورت (Proximity)
درگاه‌های ارتباطی
USB Type-C ۲.۰
دوربین سلفی
حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۰ فیلمبرداری رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS) رزولوشن ۷۲۰p و سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه با تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
دوربین‌های پشت گوشی
۴ ماژول دوربین
رزولوشن
۱۰۸۰×۲۳۴۰
رزولوشن عکس
۵۰ مگاپیکسل
زمان معرفی
۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱
سایر قابلیت‌ها
رابط کاربری EMUI ۱۲
سیستم عامل
Android
شبکه 2G
GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ برای هر دو سیم‌کارت
شبکه 3G
HSDPA ۸۰۰ / ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۷۰۰(AWS) / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰
شبکه 4G
۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۲, ۱۷, ۱۸, ۱۹, ۲۰, ۲۶, ۲۸, ۳۴, ۳۸, ۳۹, ۴۰, ۴۱, ۶۶
شبکه های ارتباطی
۲G
۳G
۴G
ظرفیت
128 گیگابایت
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
۱.۸ - ۲.۴ گیگاهرتز
فلش
LED
فن‌آوری موبایل
A-GPS
BDS
GALILEO
GLONASS
Quasi-Zenith|QZSS
فناوری صفحه‌نمایش
OLED
فناوری فوکوس
AutoFocus
فناوری‌های ارتباطی
NFC
QZSS
Wi-Fi
بلوتوث
فیلمبرداری
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS) رزولوشن ۷۲۰p و سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه با تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
قابلیت‌های دوربین
دارای دوربین چهارگانه | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۸+۲+۲ مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹، فاصله کانونی لنز ۲۳ میلی‌متر (Focal Length ۲۳ mm) همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک PDAF - دوربین دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ - دوربین سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ - دوربین چهارم برای ایجاد عمق در تصویر (Depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR
گارانتی
گارانتی شرکتی,گارانتی سلامت فیزیکی کالا
مدل
Nova ۹ NAM-LX۹
مشخصات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی امپر ساعت قابلیت شارژ سریع با توان ۶۶ وات شارژ صفر تا ۶۰ درصد در مدت زمان ۱۸ دقیقه شارژ صفر تا ۱۰۰ درصد در مدت زمان ۳۸ دقیقه پشتیبانی از شارژ معکوس
مقدار RAM
,هشت گیگابایت
نسبت تصویر
۱۹.۵ ۹
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه
۸۹.۹
نسخه بلوتوث
۵.۲
نسخه سیستم عامل
Android ۱۱
نوع پردازنده
۶۴ بیتی
وزن
۱۷۵ گرم
وضعیت رجیستری
رجیستر شده,رجیستر نشده
ویژگی‌های خاص
فبلت
مجهز به حس‌گر اثرانگشت
مناسب بازی
مناسب عکاسی
مناسب عکاسی سلفی
رنگ
,مشکی,آبی
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی گوشی موبایل هواوی مدل Nova 9 NAM-LX9

معرفی و بررسی جزئیات گوشی هواوی nova 9

سری گوشی های nova از زمان اولین عرضه آن در سال 2016 به طور مداوم بهبود یافته است. گوشی هواوی nova 9 جدیدترین نسخه اضافه شده به این خانواده، مجهز به مجموعه ای از فناوری های دوربین درجه یک مانند آرایه فیلتر رنگی ( RYYB (CFA و موتور XD Fusion است که به کاربران نوید تجربه عکاسی حرفه ای را می دهد. مزایای دیگر اضافه شده به این گوشی عبارتند از: صفحه نمایش منحنی رنگی اصلی 120 هرتزی، پردازنده قدرتمند، عمر باتری عالی و شارژر 66 واتی هواوی. تمامی این عملکردهای پیشرفته، نوا 9 را به یک گوشی هوشمند عالی برای هر فرد مصرف کننده مدرن دارای سبک زندگی پرمشغله تبدیل می کند.

بررسی گوشی هواوی nova 9  

طراحی ظاهری و بدنه گوشی هواوی nova 9

طراحی ظاهری گوشی هواوی nova 9 واقعاً بسیار پر زرق و برق به نظر می رسد. می توان گفت که مواد مات به کار رفته در ساخت پنل پشت گوشی حس بسیار خوبی دارد، به خصوص زمانی که آن را در دست بگیرید. البته در حال حاضر گوشی های موبایل تبدیل به وسایل گران قیمتی شده اند و به دلیل ترس از شکستن آن ها در صورت افتادن یا آسیب دیدگی به ناچار باید از قاب های سیلیکونی برای محافظت از بدنه گوشی استفاده کنید.
اگر فردی هستید که به خوبی از گوشی خود مراقبت می‌کند، توصیه می‌کنیم که از قاب در گوشی نوا 9 خود استفاده نکنید تا زیبایی ظاهری بدنه و طراحی آن را به تصویر بکشید. زیرا این مدل از تلفن همراه از نظر ظاهر و بدنه بسیار خوب و جذاب است. خطوط طراحی باریک لبه ها، خطوط منحنی صفحه نمایش و سطح پشتی که با حاشیه های لبه برخورد می کنند و حتی نشان برجسته nova در پنل پشتی، جزئیات بسیار زیبایی در ظاهر این گوشی هستند. برای خرید قاب سیلیکونی نیز نیازی به هزینه اضافی برای ایجاد پوشش بدنه گوشی ندارید. یک قاب سیلیکونی مرغوب به هنگام آنباکسینگ از داخل جعبه گوشی بیرون می آید.
 

در ظاهر زیبا و ظریف گوشی هواوی nova 9، بلوک دوربین در پنل پشت گوشی قابل مشاهده است که ساختار جذاب این گوشی را جذاب تر می کند. دوربین اصلی گوشی که دارای بلوک مستطیلی شکل اما گرد است، ظاهری مستقل با قاب اطراف دارد و به این ترتیب به نوا 9 پیامی قوی در مورد دوربین می دهد. در قسمت پایین، 3 لنز دیگر را می بینیم. بدین ترتیب گوشی دارای یک بانک دوربین با مجموعا 4 لنز در پشت است.
وقتی به لبه‌های گوشی هواوی nova 9 نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به صورت کاملاً نازک در سمت راست قرار گرفته‌اند. در حالی که استفاده از این کلیدهای نازک بسیار ارگونومیک است، سایر اتصالات در لبه پایینی تلفن جمع شده اند. در لبه سمت چپ، کشوی سیم کارت در داخل قاب قرار دارد. با این حال، این بخش همچنین گزینه ای برای افزایش حافظه ارائه نمی دهد. بنابراین، متاسفانه، هیچ پشتیبانی از کارت میکرو اس‌دی روی گوشی وجود ندارد. همچنین کارت حافظه نانو هواوی نیز از کارت حافظه‌ی نانو پشتیبانی نمی‌کند. در کنار این کشو یک پورت USB-C وجود دارد که در کنار آن صفحه مشبک بلندگو را می بینیم. با اینکه صدای خروجی در گوشی بالا است، اما پشتیبانی از صدای استریو در این گوشی وجود ندارد.
  گوشی هواوی nova 9- طراحی و بدنه

با گوشی هواوی nova 9 هر لحظه را ثبت کنید، حتی در شب!

گوشی هواوی nova 9، گوشی هوشمندی است که متناسب با سرعت زندگی مدرن ساخته شده و می توانید برای عکاسی در روز و شب روی آن تکیه کنید. این گوشی موبایل هوشمند جدید دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی RYYB Ultra Vision با حساسیت نوربالا، سنسور 1/1.56 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین عمق 2 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 4 سانتی متری و سنسور بزرگ 1/2.8 اینچی برای گرفتن عکس است. با استفاده از این گوشی مجهز به دوربین جلو 32 مگاپیکسلی می توانید عکس های سلفی با کیفیتی نیز بگیرید.

با توجه به این ویژگی ها اکنون می‌توان با داشتن گوشی هواوی nova 9 عکس‌های با وضوح بالا را در هر زمان و در هر ساعتی از روز گرفت. البته به این موارد، الگوریتم منحصر به فرد Super Night Selfie هواوی و حالت Night Portrait Mode را نیز اضافه کنید. این امکانات، نویز دیجیتال را در عکس‌ها کاهش می‌دهند و پس‌زمینه را بازسازی می‌کنند. از این رو ما یک دوربین عالی برای عکاسی در شب خواهیم داشت. مناظر یا پرتره های شبانه، در عکاسی با این گوشی هوشمند تصاویر روشنی هستند اما بیش از حد نوردهی نمی شوند.
 گوشی هواوی nova 9- دوربین

عکاسی در شب با گوشی هواوی nova 9

همانطور که گفتیم Huawei Nova 9 هنگام فیلمبرداری و همچنین عکسبرداری در شب عملکرد خوبی دارد. با این گوشی دارای ویژگی‌های Extreme Night Shoot و Night Selfie Video، می‌توان با وضوح 4K با هر دو دوربین جلو و عقب در تاریکی عکاسی کرد. علاوه بر این، به لطف فناوری AIS Video Stabilization در هر دو دوربین جلو و عقب گوشی هواوی nova 9، لرزش دست دیگر مشکلی برای گرفتن عکس یا ضبط فیلم ایجاد نمی کند. دوربین پشتی هواوی Nova 9 همچنین از فیلمبرداری Slow Motion و Time-lapse پشتیبانی می کند و گزینه های سرگرم کننده و جالبی را برای سازندگان ویدیو ارائه می دهد.
 
 

گوشی هوشمند متناسب با سبک زندگی شما

دستگاه های تکنولوژیکی که در تمام ساعات شبانه روز ما را همراهی می کنند به لوازم جانبی تبدیل می شوند که بیانگر سبک زندگی، سلیقه و شخصیت ما هستند. هواوی نوا 9 به عنوان یک وسیله دیجیتال شیک از سایر گوشی های هم رده خود متمایز می شود. این گوشی با طراحی فوق العاده نازک و فوق سبک خود در دو رنگ آبی ستاره ای و مشکی به شما کمک می کند استایل خود را بهتر بیان کنید. بدنه آن هم در جلو و هم در پشت کمی خمیده است که باعث می شود در استفاده از آن احساس راحت تری داشته باشید. این گوشی هواوی  با ضخامت تنها 7.77 میلی متر و وزن تقریباً 175 گرم، بسیار نازک و خوش دست است.

 

با گوشی هواوی nova 9 دیگر مشکل باتری ضعیف را نخواهید داشت

هدف هواوی از تولید و عرضه گوشی هواوی nova 9 این است که اطمینان حاصل کند، باتری گوشی هوشمند می تواند با سرعت عمر کاربر خود مطابقت داشته باشد. باتری گوشی هوشمند HUAWEI nova 9 کاربر خود را محدود نمی کند. HUAWEI nova 9 دارای باتری 4300 میلی آمپری با ظرفیت بالا است که شارژ کامل آن 38 دقیقه طول می کشد. دیگر نیازی به نگرانی در مورد باتری کم نیست.

به لطف پشتیبانی 66 واتی Huawei SuperCharge، شارژ باتری این گوشی از صفر تا 53 درصد فقط 15 دقیقه طول می کشد. شارژ باتری نوا 9 می تواند حدود 96 ساعت استقامت را از خود نشان دهد. البته در استفاده عملی از این گوشی همه چیز متفاوت است و عمر باتری بسته به نحوه استفاده شما متفاوت خواهد بود. با این حال، در استفاده متوسط از این گوشی می توانید پس از اتمام روز آن را برای استفاده در روز دوم نیز بدون شارژ مجدد داشته باشید. می توان گفت که باتری این گوشی می تواند حدود 12 ساعت وبگردی و حدود 15 ساعت پخش ویدئو را در شرایط تست سنگین انجام دهد.


 

پلتفرم و صفحه نمایش هواوی nova 9

گوشی هواوی nova 9 از پلتفرم موبایل 6 نانومتری اسنپدراگون 778G 4G  استفاده می کند. عملکرد آن قوی است و این امکان را به گوشی می دهد که در تمامی فعالیت های روزانه از کاربران خود پشتیبانی کند. هواوی نوا 9 همچنین مجهز به سیستم خنک کننده مایع VC و خنک کننده گرافن است که به طور هوشمند دمای گوشی را تشخیص داده و عملکرد آن را تنظیم می کند تا دستگاه را برای مدت طولانی خنک نگه دارد. این کار باعث می شود که گوشی در زمان های طولانی به صورت بدون نقص کار کند.
گوشی هواوی nova 9 با نمایشگر 6.57 اینچی که قادر به ارائه 1.07 میلیارد رنگ (10 بیتی) است، از نرخ رفرش صفحه تا 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز و طیف رنگی P3 برای تولید تصاویری روانتر و فراگیرتر و پر از جزئیات پشتیبانی می کند. Huawei nova 9 عملکرد سریع، روان و قدرتمند و همچنین تجربه کاربری عالی را در کارهای روزمره و سرگرمی ارائه می دهد. این مزایا به لطف پلتفرم موبایل هواوی Snapdragon 778G 4G، با راه حل خنک کننده پیشرفته و فناوری هوش مصنوعی حاصل می شوند.
 گوشی هواوی nova 9- صفحه نمایش
 

امنیت گوشی هواوی nova 9

شرکت هواوی در مورد این محصول جدید میان رده خود برای تامین امنیت بالای گوشی به سراغ حسگر اثر انگشت در قسمت پایین صفحه نمایش رفته است. این سنسور عملکرد بسیار سریع و ایمنی دارد و از نوع اپتیکال یا نوری است. هر چند که سرعت عمل این سنسور در شناسایی اثر انگشت ثبت شده کاربر خود بالا و قابل قبول است اما افزودن اثر انگشت جدید به این گوشی پروسه ای واقعا سخت و آزار دهنده محسوب می شود. برای این منظور بایستی اثر انگشت جدید را با قرار دادن انگشت خود بیش از ده مرتبه بر روی صفحه نمایش در حافظه دستگاه ثبت کنید. باهر بار قرار دادن انگشت بر روی سنسور بخشی از اثر انگشت جدید در دستگاه ثبت می شود.
البته علاوه بر استفاده از سنسور اثر انگشت می توانید قفل صفحه نمایش گوشی هواوی nova 9 را با به کارگیری قابلیت تشخیص چهره دستگاه نیز باز کنید. این امکان تنها با استفاده از دوربین سلفی گوشی و اسکن 2 بعدی چهره فراهم می شود. علی رغم اتکای قابلیت تشخیص چهره هواوی nova 9 به دوربین سلفی خود این گوشی در محیط های تاریک نیز عملکرد سریع و ایمنی از خود نشان می دهد. در این مورد دقت داشته باشید که چهره در فاصله و زاویه مناسبی از گوشی قرار بگیرد تا امکان شناسایی سریع تر و صحیح تر برای دستگاه وجود داشته باشد.

 

سیستم عامل گوشی نوا 9

سیستم عامل گوشی هواوی نوا 9، EMUI 12 نام دارد و به عنوان پل ارتباطی بین HarmonyOS 2.0 عمل می کند. در حالی که صفحه اصلی و آخرین منوی برنامه همانطور که ما آن را قرار داده ایم ظاهر می شوند، پس از گذراندن مدتی روی رابط، متوجه میشوید که گزینه های عملی دیگری نیز وجود دارد. اگر صفحه را از سمت چپ به پایین بکشید، می توانید به صفحه اعلان و اگر آن را از سمت راست بکشید، می توانید به کنترل پنل برسید. همانند سایر گوشی‌های هواوی، Nova 9 نیز دارای قابلیت همکاری چند صفحه نمایش است. با استفاده از این قابلیت، اگر لپ تاپ هواوی دارید، می توانید صفحه نمایش گوشی خود را مستقیماً به لپ تاپ منتقل کنید تا بتوانید در تمام طول روز بدون دست زدن به گوشی، گوشی را به طور کامل از روی لپ تاپ کنترل نمایید
.
در گوشی هواوی nova 9 نیز مانند سایر محصولات عرضه شده این شرکت مارکت اندروید وجود ندارد. می دانید که اکنون هواوی بازار خاص خود را دارد و به یک پلتفرم بسیار غنی تبدیل شده است. وقتی وارد AppGallery می‌شوید، تقریباً هر برنامه‌ای را که به دنبال آن هستید، می‌توانید در اینجا پیدا کنید. شما فقط برنامه هایی مانند فیس بوک، واتساپ و اینستاگرام را از طریق بازارهای برنامه شخص ثالث دانلود خواهید کرد. می توانید برنامه هایی چون یوتیوب را هم در وب مشاهده کنید. اما اگر می خواهید به آنها در مارکت اندروید دسترسی داشته باشم و از یوتیوب به عنوان یک برنامه استفاده کنید، خرید این گوشی انتخابی مناسب برای شما نخواهد بود.
نقاط قوت و ضعف گوشی هواوی nova 9
  گوشی هواوی nova 9- سیستم عامل

نقاط قوت و ضعف گوشی هواوی nova 9

در نهایت می توان گفت که گوشی هواوی nova 9 یک گوشی جذاب و کاربردی در استفاده عملی است. این گوشی با طراحی زیبای خود، صفحه نمایشی حرفه ای دارد که به راحتی می تواند به عنوان یک پرچمدار در نظر گرفته شود. شارژ سریع 66 واتی، دوربین های موفق و پردازنده ای که عملکرد مناسبی را تولید می کند، در این گوشی میان رده جلب توجه می کنند. چند کاستی جزئی نیز در نوا  وجود دارد که در مورد آنها صحبت کردیم. یکی دیگر از نکات منفی این گوشی به نظر قیمت بالای آن است. در حالت کلی نقاط قوت و ضعف هواوی nova 9 شامل موارد ذیل می شوند.
 

نقاط قوت

  • طراحی نازک و سبک
  • صفحه نمایش OLED خمیده 120 هرتزی
  • شارژ با سرعت بالا و عمر باتری قابل قبول
  • عملکرد مناسب
  • دوربین 50 مگاپیکسلی زنده

 

نقاط ضعف

  • بدون پشتیبانی از حافظه قابل ارتقا
  • بدون اسپیکر استریو
  • قیمت بالا



 
نظرات کاربران
2 ( از 61 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره گوشی موبایل هواوی مدل Nova 9 NAM-LX9 بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات