دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

چمدان شیائومی مدل کلاسیک سایز متوسط

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت چمدان شیائومی مدل کلاسیک سایز متوسط

مشخصات چمدان شیائومی مدل کلاسیک سایز متوسط

ابعاد خارجی
۵۱×۳۶×۲۳ سانتی‌متر
امکانات تغییر ابعاد و وزن
قابلیت جمع شدن
برند
xiaomi شیائومی
تعداد چرخ
چهار عدد
تعداد دسته
یک عدد
توضیحات چرخ
تا حالا شده که با چمدان داخل ترمینال باشید و صدای چرخ‌های چمدانتان روی زمین گوشتان را کر کند؟ چرخ‌های بی‌کیفیت عموما نمی‌توانند ضربه را جذب کنند به همین دلیل صدای زیادی تولید می‌کنند و مدام می‌لرزند. از انجایی که این چرخ‌های بی‌کیفیت علاوه بر الودگی صوتی به دلیل لرزش زیاد خودتان را هم خسته می‌کنند بهتر است سراغ چمدان Mi Luggage Classic ۲۰ inch برویم. در این چمدان رول‌ها از ماده فوق الاستیک TPE ساخته شده‌اند و می‌توانند به صورت ۳۶۰ درجه بچرخند. برای تقویت این چرخ‌ها پایه‌هایی هم در اطراف ان‌ها قرار دارد که نگرانی شما از بابت شکستن و خراب شدن را هم کم می‌کند. فاصله پایه‌ها از رول‌های چرخی به اندازه ۱۲.۵ میلی متر است که به نسبت باقی چرخ‌ها فاصله زیادی است. این طراحی خاص سبب می‌شود تا این چمدان نسبت به سایر چمدان‌های ۲۰ اینچی ۵ درصد ظرفیت بیشتری داشته باشد.
توضیحات دسته
قسمت دیگری که اگر خراب شد حسابی توی دردسر می‌افتیم دسته‌ی بلند چمدان است. جنس این دسته از الیاژ الومینیوم و به رنگ مشکی براق است. شما می‌توانید این دسته را در ۴ حالت متفاوت به ارتفاع مورد نیازتان تنظیم کنید. دو دسته دیگر یکی در قسمت کناری و دیگری در بالای چمدان قرار دارند که برای بلند کردن چمدان می‌باشند. پس زمانی که می‌خواهید چمدان خالی و سبک را بلند کنید، این کار هم به صورت افقی و هم عمودی ممکن است.
توضیحات قفل
اگر وسایلی که داخل چمدان Mi Luggage ۲۰ حمل می‌کنید دارای ارزش زیادی باشند قطعا دلتان می‌خواهد درش را قفل کنید تا با خیال تخت سوار هواپیما شوید. برای همین شیایومی از قفل TSA برای افزایش ایمنی چمدانش استفاده کرده است. قفل TSA در واقع برای همه کسانی که با هواپیما پرواز می‌کنند ضروری است. زیرا برای عبور چمدان از گیت باید داخل چمدان هم توسط مامورین بررسی شود. به همین دلیل اگر قفلی که برای بستن چمدان استفاده شده TSA نباشد مامورین مجبور می‌شوند تا قفل را بشکنند و در نتیجه به چمدان شما اسیب وارد خواهد شد. این قفل‌ها دارای یک کلید اصلی جهانی هستند که فقط در اختیار مامورین فرودگاه می‌باشد.
توضیحات محفظه لباس
داخل چمدان یک محفظه تقسیم بندی شده برای چیدن لباس‌ها و وسایل است. ظرفیت داخل چمدان ۳۸ لیتر بوده و برای همه وسایل جای مشخصی دارد. رویهداخل محفظه از فیبر پلی استر است که نرم و لطیف بوده و به لباس‌های حساس اسیبی نمی‌زند. زیپ‌های داخلی برای حفظ ایمنی بدون حلقه طراحی شده‌اند تا در صورت گیر کردن به لباس ان را پاره نکند. شاید اعلام ظرفیت به لیتر برای شما چندان مفهوم نباشداما از انجایی که استاندارد ظرفیت کوله و چمدان بر اساس لیتر است با مثال برایتان توضیح می‌دهیم. در واقع ظرفیت ۳۸ لیتر یعنی شما می‌توانید ۴ عدد تی‌شرت، ۱ کت، ۱ جفت کفش، ۱ سشوار، ۴ عدد شلوار، ۱ کیف شستشو و یک لپ تاپ را داخل چمدان به راحتی جا دهید.
جنس
پلی‌کربنات
جنس چرخ
TPE
روکش ضد باران
قابل اضافه شدن
ظرفیت وزنی
۴۰ کیلوگرم
قابلیت‌های مقاومتی
مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
قفل
قفل TSA
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
محفظه لباس زیر
مجزا
نحوه بسته شدن
با زیپ
نوع ساختار
سخت
وزن
۲.۷۰۰ کیلوگرم
سایز بندی محصول
سایز چمدان
سایز محصول
کاور مخصوص چمدان
رنگ
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
3 ( از 29 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره چمدان شیائومی مدل کلاسیک سایز متوسط بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی