دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

کارت گرافیک ام اس ای مدل GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G

مشخصات محصول

  • رابط‌ها: PCI Express 3.0
  • نوع حافظه: GDDR5X
  • HDMI: دو عدد
  • DisplayPort: دو عدد
  • فضای نصب مورد نیاز: دو اسلات
  • DVI-D: یک عدد
مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت کارت گرافیک ام اس ای مدل GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G

نقد و بررسی کارت گرافیک ام اس ای مدل GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G

 MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G یک کارت گرافیک با کارایی بالا است که برای ارائه تجربیات بازی استثنایی طراحی شده است. این کارت گرافیک مجهز به فناوری پیشرفته، خنک کننده عالی و عملکرد قدرتمند، یک تغییر دهنده بازی برای گیمرها و علاقه مندانی است که به دنبال تصاویری بی نظیر و گیم پلی روان هستند.
 
کارت گرافیک
 

عملکرد بی نظیر

GTX 1080 Ti GAMING X 11G بر اساس معماری پاسکال NVIDIA ساخته شده است و دارای 11 گیگابایت GDDR5X VRAM و 3584 هسته CUDA است. این ترکیب قدرتمند به سرعت فوق العاده و عملکرد استثنایی اجازه می دهد تا سخت ترین بازی ها و برنامه ها را به راحتی مدیریت کند. چه در حال غرق شدن در واقعیت مجازی باشید، چه جدیدترین عناوین AAA را پخش کنید یا محتوا ایجاد کنید، GTX 1080 Ti GAMING X 11G تجربه ای روان و پاسخگو را تضمین می کند.
 

سیستم خنک کننده پیشرفته

MSI خنک کننده را جدی می گیرد و کارت گرافیک GAMING X 11G گواهی بر تعهد آنهاست. این کارت دارای راه حل خنک کننده انحصاری Twin Frozr VI است که دارای دو فن TORX 2.0 است. این فن ها از فناوری پیشرفته پره پراکندگی برای ایجاد جریان هوای قدرتمند و در عین حال حفظ عملکرد بی صدا استفاده می کنند. هیت سینک بزرگ که با چندین لوله حرارتی تقویت شده است، گرما را به طور موثر دفع می کند و عملکرد حرارتی مطلوب را حتی در طول جلسات شدید بازی تضمین می کند.
 

نورپردازی RGB قابل تنظیم

با نورپردازی قابل تنظیم RGB در GTX 1080 Ti GAMING X 11G، سبکی به تنظیمات بازی خود اضافه کنید. با نرم افزار Mystic Light MSI، کنترل کاملی بر جلوه های نوری کارت دارید و به شما این امکان را می دهد که ریگ خود را مطابق با روحیه یا محیط بازی خود شخصی سازی کنید. نور را با سایر اجزای سازگار MSI برای یک تجربه نورپردازی یکپارچه و همه جانبه همگام کنید.
 
کارت گرافیک
 

پشتیبانی از VR Ready و Multi-Display

با GTX 1080 Ti GAMING X 11G در دنیای واقعیت مجازی غرق شوید. VR Ready است و تجربه‌های VR روان و پاسخگو با حداقل تأخیر ارائه می‌کند. این کارت همچنین از تنظیمات چند صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا نمای بازی خود را با نمایشگرهای متعدد برای تجربه بازی واقعاً همه‌جانبه یا افزایش بهره‌وری گسترش دهید.
 

اورکلاک و سفارشی سازی

برای کاربرانی که خواهان عملکرد بیشتر هستند، MSI ابزارهایی را برای باز کردن پتانسیل کامل GTX 1080 Ti GAMING X 11G ارائه می‌کند. نرم افزار MSI Afterburner امکان اورکلاک آسان را فراهم می کند و شما را قادر می سازد تا محدودیت ها را پشت سر بگذارید و هر ذره انرژی را از کارت گرافیک خود استخراج کنید. علاوه بر این، این کارت دارای اجزای کلاس نظامی است که پایداری و طول عمر را حتی در شرایط استفاده زیاد تضمین می کند.
 

فناوری های NVIDIA

GTX 1080 Ti GAMING X 11G مجهز به فناوری های NVIDIA است که تجربه بازی شما را بهبود می بخشد. NVIDIA G-SYNC™ نرخ تازه سازی نمایشگر را با کارت گرافیک همگام می کند، پارگی صفحه را از بین می برد و تاخیر ورودی را به حداقل می رساند تا بازی روان و بدون پارگی انجام شود. با NVIDIA Ansel می‌توانید اسکرین‌شات‌های خیره‌کننده درون بازی بگیرید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این کارت همچنین از NVIDIA GameStream™ پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد بازی‌های خود را به دستگاه‌های پشتیبانی‌شده برای بازی در حال حرکت استریم کنید.
 

نتیجه گیری

در پایان، کارت گرافیک ام اس ای MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G یک نیروگاه است که عملکرد بازی استثنایی، تصاویری خیره‌کننده و فناوری خنک‌کننده پیشرفته را ارائه می‌دهد. این کارت گرافیک با قدرت بی‌نظیر، نورپردازی RGB قابل تنظیم و پشتیبانی از جدیدترین فناوری‌های بازی، برای گیمرها و علاقه‌مندانی که به دنبال تجربه نهایی بازی هستند، باید داشته باشند. دستگاه بازی خود را با GTX 1080 Ti GAMING X 11G ارتقا دهید و سطح جدیدی از قدرت بازی را باز کنید.
 
مشاهده بیشتر

مشخصات کارت گرافیک ام اس ای مدل GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G

DisplayPort
دو عدد
DVI-D
یک عدد
HDMI
دو عدد
باس رابط
352 بیت
برند
msi ام اس آی
تعداد مانیتور قابل اتصال
چهار عدد عدد
حداقل منبع تغذیه مورد نیاز
600 وات
خنک‌ کننده
خنک کننده اختصاصی TWIN FROZR VI
رابط‌ها
PCI Express 3.0
رزولوشن تصویر
4320 × 5760 پیکسل
سازنده تراشه
NVIDIA
سازنده حافظه
نامشخص
سوکت برق 8 پین PCI-E
دو عدد
فرکانس موثر
11124 مگاهرتز
فضای نصب مورد نیاز
دو اسلات
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
لیتوگرافی
16 نانومتر
مشخصات تکمیلی
دارای 3584 هسته CUDAآماده برای واقعیت مجازی (VR Ready)
نسخه OpenGL
4.5
نوع حافظه
GDDR5X
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
2 ( از 83 نظر )
نظر خود را درباره این کالا بنویسید
ثبت نظر جدید

پرسش خود را درباره کارت گرافیک ام اس ای مدل GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G بیان کنید

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی