دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

ضدافتاب سنتلا اسکین 1004 با حجم 50 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • مناسب برای انواع پوست
  • محافظت کامل پوست توسط ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 در برابر اشعه‌های مضر آفتاب
  • حاوی SPF 50 و PA++++
  • دارای خواص مرطوب کننده و آبرسانی بسیار عمیق
  • روشن کننده پوست
  • تسکین بخش و التیام بخش پوست های حساس
  • رفع قرمزی و التهاب
  • بدون رنگ
  • مرطوب‌ کننده و آب‌رسان پوست صورت
  • التیام‌بخش پوست
  • بافت کاملاً سبک و زود جذب، بدون اثر سفیدی
  • حجم 50 میل
  • کشور مبدأ برند: کره جنوبی


  مشاهده بیشتر

ارزانترین قیمت ضدافتاب سنتلا اسکین 1004 با حجم 50 میلی لیتر

رضایت خریداران
عملکرد فروشگاه جدید
900,000 640,000 تومان

قیمت ضدافتاب سنتلا اسکین 1004 با حجم 50 میلی لیتر

نقد و بررسی ضدافتاب سنتلا اسکین 1004 با حجم 50 میلی لیتر

ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 یک محصول ملایم و مرطوب‌ کننده پوست با بافتی سبک است که انواع پوست، از جمله پوست‌های حساس و مستعد آکنه می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

این ضدآفتاب مقاوم در برابر تعریق و فاقد رنگ و عطر، حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک است و به همین خاطر علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، به‌عنوان یک مرطوب‌ کننده عمیق پوست عمل می‌کند. همچنین، عصاره سنتلا آسیاتیکا موجود در آن به تسکین و کاهش تحریک و قرمزی پوست کمک کرده و پوست را در طول روز مرطوب و تازه نگه می‌دارد.

کرم ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 برای پوست خشک و حساس با ترکیباتی مانند توکوفرول (ویتامین E) که غنی از آنتی‌اکسیدان است، چای سبز و نیاسینامید که خاصیت روشن‌کنندگی دارد، به حفظ سلامت پوست و جلوگیری از آلودگی و التهاب کمک می‌کند.
 
نقد و بررسی کرم ضد آفتاب سنتلااسکین
 

 فرمول سبک و سرم ‌مانند این محصول به‌سرعت جذب پوست شده و بدون ایجاد حس چربی یا اثر سفیدی روی پوست شما، از آن محافظت خواهد کرد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در ضدآفتاب سنتلا با کاهش التهاب و قرمزی، پوست تحریک شده را آرام می‌کنند. این ترکیبات نه‌تنها به بهبود پوست کمک می‌کنند؛ بلکه با تحریک تولید کلاژن، بازسازی پوست را نیز تسریع می‌بخشند.

علاوه بر آن، این محصول به یکنواخت کردن رنگ پوست، حفظ رطوبت و کاهش جای زخم‌ها نیز کمک خواهد کرد.
 

ضد آفتاب centella اسکین 1004 برای چه پوست‌هایی مناسب است؟

این ضد آفتاب برای انواع پوست، از پوست چرب گرفته تا خشک، انتخاب مناسبی است. افرادی که پوست چرب دارند قطعاً از نتیجه نهایی و استفاده از  این محصول رضایت خواهند داشت.
 با این وجود افراد با پوست خشک، ممکن است نیاز به استفاده از یک مرطوب‌کننده اضافی داشته باشند. به طور کلی ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوست‌های چرب و مختلط به شمار می‌رود.
 

ویژگی‌های ضد آفتاب کره ای سنتلا اسکین 1004

برند اسکین 1004 توسط موسسه تحقیقاتی درماتولوژی کره بر روی ضد آفتاب خود آزمایشاتی انجام داده و نتیجه‌ی آن را منتشر کرده است. در این آزمایش، میزان حفاظت ضد آفتاب سنتلا در برابر اشعه‌های UVB برابر با 50.5+7.1 و در برابر اشعه‌های UVA معادل PFA 16.65+2.69 عنوان شده است. لازم به ذکر است که روش‌های مختلفی برای تست محافظت در برابر اشعه UVA وجود دارد، اما به طور خلاصه، عدد 16 برای PFA بالاترین سطح محافظت را نشان می دهد.

ضد آفتاب آب‌رسان سنتلا اسکین 1004 به‌عنوان محصولی چندکاره و مؤثر برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید معرفی می‌شود. این ضد آفتاب با استفاده از عصاره گیاه سنتلا آسیاتیکا، هیالورونیک اسید و فیلترهای UVA و UVB طراحی شده تا علاوه بر ارائه حفاظت عالی، رطوبت مورد نیاز پوست را نیز تأمین کند.

همچنین این محصول با فرمولاسیون سبک و جذب سریعی که دارد، حس چربی یا سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند؛  به‌خاطر همین ویژگی مناسب برای استفاده روزانه انواع پوست، حتی پوست‌های حساس، طراحی شده است.
خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی این کرم ضد آفتاب خارجی، به کاهش التهابات و آسیب‌های پوستی کمک کرده و پوست را همیشه شاداب و تازه نگه می‌دارد.

اگر به شکل منظم از این محصول استفاده کنید، در واقع از پیری زودرس، لکه‌های پوستی و دیگر آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری کرده‌اید.
 
نقد و بررسی کرم ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004
 

ترکیبات موجود در محصول

ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 با ترکیب موادی مؤثر و فعال، حفاظت و مراقبت کامل از پوست را فراهم می‌آورد که این ترکیبات شامل موارد زیر می‌شود:
 
  • عصاره سنتلا آسیاتیکا (Centella Asiatica Extract): این عصاره گیاهی به‌خاطر خواص ضدالتهابی و ترمیم‌ کننده‌ خود در ترکیبات محصولات مختلف استفاده می‌شود. سنتلا آسیاتیکا به آرامش پوست‌های حساس، کاهش قرمزی و تحریکات پوستی و تقویت روند بهبود زخم‌های سطحی کمک می‌کند. همچنین، این عصاره خواص آنتی‌اکسیدانی زیادی دارد که در جلوگیری از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد و پیشگیری از پیری زودرس پوست می‌تواند کمک‌ کننده باشد.
  • هیالورونیک اسید (Hyaluronic Acid): این ماده آب‌رسان عمقی پوست بوده و به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی و کم‌آبی آن کمک می‌کند. هیالورونیک اسید با نفوذ  به لایه‌های زیری پوست به طور عمقی آن را آبرسانی می‌کند. وجود این ماده در ترکیبات ضد آفتاب سنتلا منجر شده که افراد پس از آن، پوست نرم و لطیفی داشته باشند.
  • فیلترهای UV (UVA/UVB Filters): کرم ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 شامل فیلترهای مؤثری برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB است. این فیلترها به کاهش آسیب‌های ناشی از اشعه ماورا بنفش خورشید، جلوگیری از سوختگی‌های پوستی و کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست کمک می‌کنند.
  • پانتنول (Panthenol): به‌عنوان ویتامین B5 شناخته شده که به تسکین و نرم‌کنندگی پوست کمک می‌کند و علاوه بر آن خواص ضدالتهابی و مرطوب ‌کنندگی دارد. همچنین این ماده در تقویت سد دفاعی پوست و تسریع روند ترمیم طبیعی آن نقش اساسی خواهد داشت.
  • عصاره‌های گیاهی دیگر (Botanical Extracts): عصاره‌های گیاهی اضافی این محصول با خواص آرام‌بخش و آنتی‌اکسیدانی خود به بهبود کیفیت پوست و تقویت سد دفاعی طبیعی آن کمک می‌کنند.
  • ترکیب این مواد موجب می‌شود که ضدآفتاب کره ای سنتلا اسکین  1004 انتخاب مناسبی برای مراقبت و حفاظت روزانه پوست باشد، به‌ویژه برای کسانی که به دنبال محافظت مؤثر همراه با خواص آبرسانی و تسکین‌دهندگی هستند.

نحوه مصرف ضدآفتاب centella اسکین 1004

  • برای استفاده از ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004، در در مرحله اول باید پوست خود را به طور کامل تمیز کنید، به شکلی که هرگونه آلودگی و چربی سطح پوست از بین برود.
  •  در مرحله بعد مقداری از کرم را به طور یکنواخت روی صورت و گردن بزنید. توصیه می‌کنیم این کار را حدود 15 تا 20 دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض نور خورشید انجام دهید تا کرم به‌خوبی جذب پوست شود و اثر محافظتی آن به طور کامل عمل کند
  • برای حفظ اثر حفاظتی آن در طول روز، هر دو ساعت یک‌بار، به‌ویژه پس از تعریق یا شستشو تمدید کنید.
  •  نکته جالب توجه درباره این است که این محصول را می‌توانید به‌عنوان پایه آرایش نیز استفاده کنید؛ زیرا می‌تواند به‌عنوان زیرساز عمل کرده و پوست شما را مرطوب کند. ابتدا از این محصول استفاده کنید و سپس مواد آرایشی را به پوست خود بزنید.

قیمت و خرید ضدآفتاب و آبرسان سنتلا اسکین 1004

ضدآفتاب آب‌رسان سنتلا اسکین 1004 با حجم 50 میل، به دلیل کیفیت بالا و ترکیبات خاص خود، معمولاً در بازار با قیمتی متوسط تا بالاتر عرضه می‌شود. قیمت این محصول می‌تواند بسته به فروشگاه و منطقه جغرافیایی متفاوت باشد، اما به طور کلی برای محصولی با این ویژگی‌ها و سطح حفاظتی، قیمت آن منطقی و مناسب است.

برای خرید این ضدآفتاب، می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی، داروخانه‌ها یا وب‌سایت‌های معتبر آنلاین مراجعه کنید. توصیه می‌شود پیش از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و از اصالت محصول اطمینان حاصل نمایید تا از کیفیت و تأثیر مطلوب آن بر روی پوست خود بهره‌مند شوید. برای این کار می‌توانید از وب‌سایت قلاب کمک بگیرید تا فروشگاهی که مناسب‌ترین قیمت را برای کرم ضد آفتاب سنتلا اسکین ارائه می‌دهد پیدا کنید.
 
خرید کرم ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004
 

سؤالات متداول

آیا ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 دارای عطر است و امکان دارد روی پوست ایجاد حساسیت کند؟  

خیر، این ضدآفتاب بدون عطر بوده و برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس مناسب قابل‌استفاده است.
 

آیا می‌توان از این کرم ضدآفتاب در اطراف چشم استفاده کرد؟  

خیر، استفاده از این ضدآفتاب در ناحیه اطراف چشم توصیه نمی‌شود؛ چرا که ممکن است باعث سوزش و آسیب به ناحیه دور چشم شود. به طور کلی شما هیچگاه نباید از ضد آفتاب‌های صورت برای دور چشم استفاده کنید.
 

این محصول را باید قبل از آرایش مصرف کنیم یا بعد از آرایش؟

استفاده از ضد آفتاب قبل از لوازم آرایش توصیه می‌شود. دلیل این توصیه این است که کرم ضد آفتاب باید به طور مستقیم روی پوست تمیز اعمال شود تا بتواند به طور کامل و موثر جذب شود و از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند.
مشاهده بیشتر

مشخصات ضدافتاب سنتلا اسکین 1004 با حجم 50 میلی لیتر

SPF
50
بافت
کرمی
برند
centella سنتلا
جنسیت
آقایان و بانوان
حجم
50 میلی لیتر
راهنمای استفاده
بعد از پاکسازی پوست، مقداری از کرم را به طور یکنواخت روی صورت و گردن بزنید. توصیه می‌کنیم این کار را حدود 15 تا 20 دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض نور خورشید انجام دهید تا کرم به‌خوبی جذب پوست شود و اثر محافظتی آن به طور کامل عمل کند. برای حفظ اثر حفاظتی آن در طول روز، هر دو ساعت یک‌بار، به‌ویژه پس از تعریق یا شستشو تمدید کنید
سازگار با پوست‌های
انواع پوست
ضد اب
است
فاقد چربی
است
میزان محافظت در برابر افتاب
بالا
نوع ضدافتاب
بدون رنگ
نوع محفظه
تیوپی
ویژگی‌های ضدآفتاب
آبرسان و رطوبت رسان، روشن کننده پوست، حفاظت قوی از پوست صورت، حاوی PA++++، ضد التهاب و قرمزی، فاقد پارابن و مواد حساسیت زا
کارائی
استفاده روزمره
کشور مبدا برند
کره جنوبی
مشاهده بیشتر
نظر خود را درباره این کالا بنویسید
ثبت نظر جدید

پرسش خود را درباره ضدافتاب سنتلا اسکین 1004 با حجم 50 میلی لیتر بیان کنید

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی