دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

لوسیون مرطوب کننده و ضد افتاب نوتروژینا مدل سیتی شیلدحجم 50 میل

مشخصات محصول

  • آب‌رسان قوی برای پوست‌های خشک و حساس
  • حاوی ویتامین C
  • جذب سریع
  • ترکیبات فعال هیالورونیک اسید
  • دارای فیلتر های محافظتی SPF25
  • جلوگیری از چین و چروک پوست
  • مناسب برای همه رنگ و همه نوع پوست
  • حاوی اسید هیالورونیک برای هیدراتاسیون شدید
  • فرموله شده با آنتی اکسیدان برای کمک به مبارزه با آلودگی
  • دارای رایحه خوش
  • احیا کننده و جوان کننده پوست
  • فاقد پارابن
  • ساخت کشور : فرانسه
  • حجم : 50 میل
مشاهده بیشتر

ارزانترین قیمت لوسیون مرطوب کننده و ضد افتاب نوتروژینا مدل سیتی شیلدحجم 50 میل

لوسیون مرطوب کننده و ضد افتاب نوتروژینا مدل سیتی شیلدحجم 50 میل
جوزای بنفش
مشاهده فروشگاه
رضایت خریداران
عملکرد فروشگاه جدید
595,000 476,000 تومان

قیمت لوسیون مرطوب کننده و ضد افتاب نوتروژینا مدل سیتی شیلدحجم 50 میل

نقد و بررسی لوسیون مرطوب کننده و ضد افتاب نوتروژینا مدل سیتی شیلدحجم 50 میل

رطوبت و آب‌رسانی پوست از روتین‌های بسیار ضروری هستند که می‌تواند سلامت و شادابی پوست را تضمین کند. در طول روز استفاده از مرطوب ‌کننده‌ها را فراموش نکنید؛ زیرا هیدراتاسیون، پایه و اساس ظاهری سالم برای پوست است. عواملی مانند کمبود خواب، استرس و ننوشیدن آب کافی به‌صورت روزانه می‌تواند منجر به کم‌آبی و کدر شدن پوست شود و ظاهری خسته برای صورت شما به وجود آورد.

 استفاده از یک مرطوب‌ کننده مناسب و باکیفیت می‌تواند نیاز روزانه شما را تضمین کند. لوسیون مرطوب‌ کننده و ضد آفتاب نیتروژنا مدل هیدرو بوست سیتی شیلد یک فرمول منحصربه‌فرد است که دارای بافت فوق‌العاده سبک و غیر چرب است که باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود، این محصول حاوی ضد آفتاب است و به‌عنوان یک سپر طبیعی برای محافظت از پوست عمل می‌کند که آن را در برابر اشعه‌ی مضر فرابنفش و عوامل خارجی محافظت می‌کند، استفاده از لوسیون مرطوب کننده و ضد آفتاب نیتروژنا پوستی نرم و درخشان برای شما به جا می‌گذارد.

برای افرادی که دارای پوست‌های بسیار خشک هستند این کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده می‌تواند مانند یک معجزه‌گر عمل کند. هیالورونیک اسید موجود در این کرم به آب‌رسانی طبیعی پوست صورت کمک می‌کند و احساس ترک و کشیدگی پوست را از بین می‌برد و لطافت و شادابی را به پوست هدیه می‌کند و باعث تسکین آن می‌شود.

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده هیدرو بوست سیتی شیلد نوتروژینا حاوی SPF 25 است  و این یعنی محافظت نسبتا خوبی از پوست دارد.

 
نقد و بررسی کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل هیدروبوست سیتی شیلد
 

لوسیون مرطوب ‌کننده و ضد آفتاب نیتروژنا مدل هیدرو بوست سیتی شیلد برای چه کسانی مناسب است؟

لوسیون مرطوب ‌کننده و ضد آفتاب هیدرو بوست سیتی شیلد  نیتروژنا برای انواع پوست‌ها و به‌خصوص برای افراد دارای پوست خشک و حساس بسیار مناسب است. ویتامین E موجود در ترکیبات این کرم، خشکی پوست و مشکلات ناشی از آن را برطرف می‌کند؛ زیرا طیف گسترده‌ای از محافظت پوستی را ارائه می‌دهد. استفاده از این محصول باعث افزایش آب‌رسانی و محافظت در برابر اشعه‌ی مضر UV و محافظت در برابر آلودگی‌ها می‌شود و پوستی درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

لوسیون مرطوب ‌کننده و ضد آفتاب نیتروژنا برای پوست خشک فرموله شده با اسید هیالورونیک است، استفاده از این لوسیون برای افرادی که دارای خشکی پوست هستند بسیار مناسب است و می‌تواند آسیب‌های ناشی از خشکی پوست را در این افراد تا حد زیادی کاهش دهد.

لوسیون ضد آفتاب نوتروژینا حاوی آنتی‌اکسیدان قوی است و به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی و محافظت از سرما و گرما کمک می‌کند. شما با هر نوع پوست می‌توانید از مزایای این لوسیون ضد آفتاب بهره ببرید، زیرا این کرم علاوه بر رطوبت رسانی جوان ‌کننده و احیاکننده پوست بوده و برای تقویت پوست بسیار مناسب است. نتایج استفاده از آن در بین 79 درصد از زنان موفقیت‌آمیز بوده است و به افزایش لطافت و درخشندگی پوست در این افراد کمک کرده است.
 

ویژگی‌های ضد آفتاب و مرطوب کننده هیدرو بوست سیتی شیلد نوتروژینا

  • لوسیون مرطوب‌ کننده و ضد آفتاب نوتروژینا مدل هیدرو بوست سیتی شیلد یک آب‌رسان مناسب برای پوست‌های خشک است.
  •  این کرم دارای SPF 25 است و پوست شما از اشعه‌ی مضر خورشید حفظ می‌کند. در واقع این لوسیون سه‌کاره را می‌توان به عنوان مرطوب ‌کننده، آب‌رسان و ضد آفتاب استفاده کرد.
  • فاقد چربی: مرطوب کننده و ضد آفتاب نیتروژنا فاقد چربی است و  در عین حال به ‌شدت پوست را بازسازی می‌کند و با خاصیت رطوبت رسانی به پوست از پیری  زودرس آن  جلوگیری می کند.
  • حاوی اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان‌ها: این محصول برای افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند بسیار مناسب است زیرا حاوی اسید هیالورونیک است که طراوت و شادابی پوست شما را تضمین می‌کند.   آنتی‌اکسیدان‌های موجود در فرمول آن برای کمک به مبارزه با آلودگی‌ها و محافظت از پوست شما در برابر Uva و Uvb بسیار مؤثر است.
  • لوسیون مرطوب ‌کننده Neutrogena Hydro Boost City Shield با فرمولاسیون هیالورونیک اسید، با ایجاد سدی برای حفظ رطوبت طبیعی پوست، آب‌رسانی پیشرفته‌ای را فراهم می‌کند. همچنین با رهاسازی مداوم هیدراتاسیون در صورت لزوم و در صورت نیاز به حفظ تعادل رطوبت پوست کمک می‌کند.
  • این لوسیون نه‌تنها پوست را آب‌رسانی می‌کند، بلکه به دلیل آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن مانند یک محافظ به‌طور فعال پوست شما را در برابر تهاجمات حفظ می‌کند. استفاده از این محصول برای افرادی که مدت‌های زیادی را در بیرون از منزل سپری می‌کنند بسیار مناسب است؛ زیرا علاوه بر خاصیت رطوبت و آب‌رسانی حاوی ضد آفتاب است و می‌تواند نیاز روزانه پوست شما را تامین کند.
  • فرمولاسیون مغذی و قدرتمند این محصول تا 24 ساعت رطوبت پوست را تضمین می‌کند. شما می‌توانید مرطوب ‌کننده هیدروبوست سیتی شیلد نوتروژینا را به بخشی از رژیم آب‌رسانی خود تبدیل کنید.

 

ترکیبات محصول

ترکیبات لوسیون مرطوب‌ کننده و ضد آفتاب نیتروژنا شامل موارد زیر است:
 
  • آکوا، گلیسیرین، هموزالات، کاپریلیل متیکون، اتیل هگزیل سالیسیلات، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، فنیل بنزیمیدازول سولفونیک اسید، اکتوکریلن، سدیم آکریل دی متیل تورات/VP کراس پلیمر، سیلیکا، سدیم استیل کراسیتیل، هیالون فیلور متیل، پلی اکریلات سدیم و ...
  • هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید از ترکیبات اصلی در این کرم ضد آفتاب است که باعث خاصیت ارتجاعی پوست و شفافیت و درخشندگی آن می شود. همچنین هیالورونیک اسید موجود در آن باعث خاصیت نرم‌کنندگی و آب‌رسانی می‌شود و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.
  • گلیسرین: گلیسیرین یکی از ترکیبات پایه در این کرم مرطوب کننده ضد آفتاب است که به جذب رطوبت و نگه‌داری آب در بافت پوست کمک می‌کند و پوست را شما مرطوب نگه می‌دارد.
  • آنتی‌اکسیدان‌ها: آنتی‌اکسیدان‌های به‌کار رفته در ترکیبات این محصول آسیب‌های محیطی و آلودگی‌های ناشی از آن را برای پوست به حداقل می‌رسانند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.
  • SPF 25: کرم مرطوب‌ کننده نوتروژینا مدل هیدرو بوست سیتی شیلد حاوی مقداری از ضد آفتاب است که به حفظ پوست از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و به‌عنوان سدی در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب عمل می‌کند.
کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده نوتروژینا مدل هیدرو بوست
 

نحوه استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب نیتروژنا هیدرو بوست سیتی شیلد

این محصول کاربردی را می‌توانید به دو روش استفاده کنید. دقت داشته باشید در هنگام مصرف نکات زیر را حتماً رعایت کنید:
 
  • قبل از استفاده از محصول باید پوست را تمیز کنید. برای این کار می‌توانید از یک شوینده ملایم استفاده کنید. پس از خشک ‌کردن کامل صورت به مقدار مناسب از لوسیون مرطوب‌ کننده و ضد آفتاب نیتروژنا را بر روی پوست بمالید. می‌توانید برای گردن و پشت دست‌ها نیز از این کرم استفاده کنید.
  • در روش اول می‌توانید به‌عنوان روتین پوستی قبل از آرایش و به‌منظور حفظ رطوبت و آب‌رسانی پوست برای پایه آرایش صورت از این محصول استفاده کنید. لوسیون ضد آفتاب هیدرو بوست سیتی شیلد فاقد چربی و بسیار سبک است و برای استفاده روزانه توصیه می‌شود.
  • در حالت دوم می‌توانید به‌عنوان آخرین مرحله از آرایش مقداری از لوسیون را به‌صورت بمالید و به شکل دایره‌ای آن را ماساژ دهید تا جذب پوست شود. دقت داشته باشید که از این محصول برای دور چشم استفاده نکنید.
  • بهترین زمان استفاده از ضد آفتاب 20 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل است تا بتوانید تأثیر محافظت محصول را بر روی پوست مشاهده کنید. درصورتی‌که ساعت‌های طولانی‌تری را در بیرون از منزل سپری می‌کنید، نیاز است که دوباره ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

 

خرید ضد آفتاب و مرطوب کننده نوتروژینا مدل هیدرو بوست سیتی شیلد

سایت قلاب، بازار آنلاینی برای فروش محصولات آرایشی است که از برندهای مختلف به ارائه محصول می پردازد. شما می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین لوسیون مرطوب ‌کننده و ضد آفتاب نوتروژینا مدل هیدرو بوست سیتی شیلد را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

 قبل از اقدام به خرید، می‌توانید نظرات مصرف کنندگان این محصول را بررسی کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتری خرید کنید. لوسیون مرطوب کننده نیتروژنا با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان به دست شما خواهد رسید.
 
مشاهده بیشتر

مشخصات لوسیون مرطوب کننده و ضد افتاب نوتروژینا مدل سیتی شیلدحجم 50 میل

SPF
25
بافت
لوسیون
بافت محصول
لوسیون
برند
neutrogena نوتروژینا
جلوه رنگ
مات
جنسیت
آقایان و بانوان
حجم
50 میلی لیتر
راهنمای استفاده
بعد از پاکسازی پوست صورت، به مقدار کافی (2 بند انگشت) از لوسیون را روی پوست خود مالیده و با حرکات دورانی آن را به خوبی روی پوستتان ماساژ دهید. بعد از دو الی 3 ساعت لوسیون ضد آفتاب را تجدید نمایید.,بعد از پاکسازی پوست صورت، به مقدار کافی (2 بند انگشت) از لوسیون را روی پوست خود مالیده و با حرکات دورانی آن را به خوبی روی پوستتان ماساژ دهید. بعد از دو الی 3 ساعت لوسیون ضد آفتاب را تجدید نمایید.,بعد از پاکسازی پوست صورت، به مقدار کافی (2 بند انگشت) از لوسیون را روی پوست خود مالیده و با حرکات دورانی آن را به خوبی روی پوستتان ماساژ دهید. بعد از دو الی 3 ساعت لوسیون ضد آفتاب را تجدید نمایید.
سازگار با پوست‌های
خشک و حساس
ضد اب
است
فاقد چربی
است
مناسب برای فصل
تمام فصول
نوع ضدافتاب
بدون رنگ
نوع محفظه
تیوپی
ویژگی‌های ضدآفتاب
آبرسان و مرطوبت رسانی بسیار قوی، بافت سبک و زود جذب، روشن کننده پوست، ضد چین و چروک، آنتی اکسیدان، احیا کننده و جوان کننده پوست
کارائی
استفاده روزمره
مشاهده بیشتر
نظر خود را درباره این کالا بنویسید
ثبت نظر جدید

پرسش خود را درباره لوسیون مرطوب کننده و ضد افتاب نوتروژینا مدل سیتی شیلدحجم 50 میل بیان کنید

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی