دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

کرم ضدافتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50 مناسب پوست های چرب حجم 40 میلی لیتر

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت کرم ضدافتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50 مناسب پوست های چرب حجم 40 میلی لیتر

مشخصات کرم ضدافتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50 مناسب پوست های چرب حجم 40 میلی لیتر

SPF
50
برند
la farrerr لافارر
جنس محفظه
تیوپی
حجم
40 میلی‌ لیتر
سازگار با پوست‌های
چرب
سایر مشخصات
مقدار کافی از کرم را ۱۵ دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۴ ساعت تکرار کنید.
شماره مجوز
۵۶/۱۳۵۵۰
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
مناسب برای
بانوان و اقایان
نوع عصاره
عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، الوئه ورا و پاپایا
ویژگی‌های ضدآفتاب
رنگی
کشور مبدا برند
ایران
مشاهده بیشتر

نقد و بررسی کرم ضدافتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50 مناسب پوست های چرب حجم 40 میلی لیتر

لافارر یک برند ایرانی با کیفیت است که محصولات مراقبت از پوست را در آزمایشگاه های تخصصی خود تولید می کند. ضد آفتاب بی رنگ لافارر به طور خاص برای پوست های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است و برای افرادی با آن نوع پوست مناسب است. با این حال، برای کسانی که پوست خشک دارند و به دنبال ضد آفتاب رنگی هستند، مناسب نیست.

ضد آفتاب و ضد لک La Farerr برای پوست های مختلط فرموله شده است. این محصول حاوی عصاره شیرین بیان، زغال اخته، سنتلا آسیاتیکا، آلوئه ورا و پاپایا است که به جلوگیری و کاهش تغییر رنگ پوست، کنترل ترشح سبوم، مات کردن پوست، ایجاد خواص ضد حساسیت، کند کردن روند پیری، جلوگیری از پوست کمک می کند. همچنین ضد آفتاب و ضد لک لافارر با SPF 50 مخصوص پوست چرب جلوگیری از ایجاد جوش و محافظت بالایی در برابر اشعه های UV-A و UV-B ارائه می دهد. این محصول با SPF 50 طراحی شده است که برای پوست های بسیار حساس و روشن مناسب است.

این
کرم ضد آفتاب و ضد لک فرمولاسیون بسیار سبکی داشته که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند. بسته بندی آن در یک لوله و ظرف پلاستیکی است که استفاده از آن را آسان می کند. اگر پوست چرب و حساسی دارید و می خواهید پوست خود را در برابر نور خورشید محافظت کنید، این ضد آفتاب می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. پوست یکی از با ارزش ترین قسمت های بدن است که نیاز به مراقبت و محافظت دارد، زیرا تاثیر آن بر زیبایی صورت با هیچ محصول آرایشی قابل مقایسه نیست.
 

مزایای کرم ضد آفتاب لافارر

این ضد آفتاب و ضد لک که به طور خاص برای پوست های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است، طیف وسیعی از مزایای منحصر به فرد را ارائه می دهد، از جمله:
•    با عاری بودن از هر گونه عامل روغنی یا ایجاد آکنه به طور موثر از بروز آکنه جلوگیری می کند.
•    با فرمولاسیون فوق سبک خود پوشش کامل و یکنواختی را در عین مهار ترشح سبوم و کاهش تیرگی پوست ایجاد می کند.
•    این ضدآفتاب ضد حساسیت و غیر کومدون زا بوده و سازگاری با انواع پوست های حساس را تضمین می کند.
•    محافظت بسیار بالایی در برابر اشعه های مضر UV، کند کردن روند پیری پوست و خنثی کردن رادیکال های آزاد را ارائه می دهد.
•    کرم ضد آفتاب لافارر برای پوست چرب فاقد اسانس است و برای کسانی که گزینه های مراقبت از پوست بدون روغن را ترجیح می دهند مناسب است.

 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر برای پوست چرب

برای استفاده صحیح از ضد آفتاب لافارر برای پوست های چرب، مراحل زیر را دنبال کنید:
•    صورت خود را تمیز کنید: با تمیز کردن کامل صورت خود با استفاده از یک پاک کننده ملایم مناسب برای پوست های چرب شروع کنید. با آب ولرم بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید.
•    پوست خود را آماده کنید: از هر مرطوب کننده یا سرم سبکی که مناسب نوع پوست چرب شما است استفاده کنید. قبل از رفتن به مرحله بعدی اجازه دهید کاملا جذب شود.
•    کرم ضد آفتاب را پخش کنید: مقدار کافی کرم ضد آفتاب La Farerr را روی نوک انگشتان خود فشار دهید. مقدار مورد نیاز ممکن است بسته به اندازه صورت شما متفاوت باشد، اما معمولا مقداری به اندازه یک نخود کافی است.
•    به طور یکنواخت بمالید: با زدن کرم ضد آفتاب روی پیشانی، گونه ها، بینی و چانه خود شروع کنید. به آرامی محصول را با استفاده از نوک انگشتان خود پخش کنید و از پوشش یکنواخت روی کل صورت و گردن خود اطمینان حاصل کنید. در اطراف خط مو و فک مراقب باشید تا کرم ضد آفتاب یکپارچه ترکیب شود.
•    ماساژ و ترکیب: با استفاده از حرکات رو به بالا و بیرونی، کرم ضد آفتاب را روی پوست خود ماساژ دهید. این به جذب بهتر آن کمک می کند و کاربرد یکنواخت را تضمین می کند. وقت خود را صرف کنید و آن را به طور کامل با هم ترکیب کنید و به نواحی مستعد چربی یا آکنه توجه کنید.
•    نواحی ظریف را فراموش نکنید: کاربرد را به قسمت هایی که اغلب نادیده گرفته می شوند اما همچنان در معرض نور خورشید هستند، مانند گوش ها، گردن و پشت دست ها گسترش دهید. این نواحی همچنین مستعد آسیب خورشید هستند و نیاز به محافظت دارند.
•    اجازه دهید جذب شود: قبل از آرایش کردن یا بیرون رفتن در مقابل آفتاب، چند دقیقه به کرم ضد آفتاب اجازه دهید تا کاملا جذب پوست شود. این اطمینان حاصل می کند که یک مانع محافظ تشکیل می دهد و به طور موثر عمل می کند.
•    در صورت نیاز دوباره استفاده کنید: به خاطر داشته باشید که کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یکبار تجدید کنید، به خصوص اگر در معرض نور مستقیم خورشید هستید یا بیش از حد عرق می کنید. این کار باعث حفظ اثر ضد آفتاب در طول روز می شود.
نظرات کاربران
3 ( از 73 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره کرم ضدافتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50 مناسب پوست های چرب حجم 40 میلی لیتر بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی