دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

کرم ضد افتاب الارو SPF25 سری Foundation Effect مدل Light Beige حجم 40 میلی لیتر

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت کرم ضد افتاب الارو SPF25 سری Foundation Effect مدل Light Beige حجم 40 میلی لیتر

نقد و بررسی کرم ضد افتاب الارو SPF25 سری Foundation Effect مدل Light Beige حجم 40 میلی لیتر

اگر به دنبال پوستی بی عیب و نقص و محافظت شده هستید، کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect یکی از گزینه های عالی روی میز است. اکثر کرم های ضد آفتاب الارو رنگی هستند و این محصول هم به رنگ بژ روشن است که با اعمال آن روی صورت خود، انگار کرم پودر هم زده اید. در واقع ضد آفتاب الارو مدل Foundation Effect بژ روشن ترکیب کرم پودر و کرم ضد آفتاب است که تجربه ای منحصر به فرد و بی نظیری که فراتر از آرایش سنتی است فراهم میکند. بیایید به شگفتی های این محصول نوآورانه بپردازیم.
 

مزایای کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect SPF 25

مهم ترین مزایای کرم ضد آفتاب الارو بژ روشن 25 عبارتند از:

•    حفاظت از پوست در برابر آفتاب
ضد آفتاب الارو مدل Foundation Effect کاملا از پوست شما در برابر آفتاب سوزان محافظت میکند. این محصول با spf 25 با طیف وسیع الهام گرفته شده، سپر بسیار خوبی در برابر اشعه های مضر UVA و UVB ایجاد می کند که می تواند منجر به پیری زودرس، آفتاب سوختگی و سایر اشکال آسیب های خورشید شود. با Ellaro، می‌توانید با اطمینانخاطر حتی در گرم ترین روزهای تابستان بیرون بروید، زیرا پوستتان در برابر اثرات مضر خورشید در امان است و در عین حال درخشان به نظر می‌رسد.

•    پوشش بدون درز و درخشش طبیعی
چیزی که کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect را از سایر انواع ضد آفتاب متمایز می کند، توانایی آن در ارائه پوششی بی عیب و نقص بدون به خطر انداختن ظاهر طبیعی است. رنگ بژ روشن با دقت طراحی شده است تا طیف وسیعی از رنگ های پوست را تکمیل کند و ظاهری یکپارچه و طبیعی ارائه دهد. چه در حال آماده شدن برای یک موقعیت خاص باشید و چه قصد دارید ظاهر روزمره خود را بهبود ببخشید، این محصول بدون زحمت با پوست شما ترکیب می شود و چهره ای درخشان و براق را نشان می دهد که بدون زحمت زیبا به نظر می رسد.

•    تغذیه و آبرسانی
Ellaro Foundation Effect فقط بر افزایش زیبایی ظاهر بیرونی صورت شما متمرکز نیست، بلکه پوست شما را از درون تغذیه و آبرسانی می کند. این محصول غنی شده با مواد مغذی مانند اسید هیالورونیک، ویتامین های C و E و عصاره های گیاهی، این کرم پودر برای آبرسانی، احیا و شادابی پوست شما با هر بار استفاده سخت کار می کند. همانطور که در طول روز از آن استفاده می کنید، متوجه بهبود قابل توجهی در بافت، استحکام و سلامت کلی پوست خود خواهید شد.

•    بافت سبک و تنفس پذیر
یکی از نگرانی های رایج در مورد محصولات فونداسیون وزن و احساس خفگی آنهاست. با این حال ضد آفتاب ، Foundation Effect بژ روشن این مفاهیم را با فرمول سبک وزن و تنفس پذیر خود به چالش می کشد. این به پوست شما اجازه می دهد تا بدون زحمت نفس بکشد و در عین حال پوشش و محافظت از آفتاب مورد نظر شما را فراهم می کند.

•    افزایش اعتماد به نفس
با استفاده از Ellaro Foundation Effect، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد، زیرا با مصرف این محصول پوست شما در بهترین و زیباترین حالت خود قرار می گیرد. با افزایش زیبایی طبیعی و مراقبت از پوست، به شما این قدرت را می دهد که ویژگی های منحصر به فرد خود را در آغوش بگیرید و در هر موقعیتی اعتماد به نفس ایجاد کنید.

•    عملکرد طولانی مدت:
کرم ضد آفتاب الارو بژ روشن به گونه ای طراحی شده است که در تمام روز دوام داشته باشد و از صبح تا شب پوست شما بی عیب و نقص باقی بماند و از آن محافظت شود. فرمول طولانی مدت آن نیاز به لمس مکرر را از بین می برد و به شما این امکان را می دهد که با اطمینان روز خود را بدون نگرانی در مورد آرایش خود بگذرانید.

 

مشخصات کرم ضد افتاب الارو SPF25 سری Foundation Effect مدل Light Beige حجم 40 میلی لیتر

برند
ellaro الارو
ترکیبات
بدون عصاره
حجم
40 میلی‌ لیتر
رنگ و مدلها
سازگار با پوست‌های
حساس
سایر مشخصات
عدم ایجاد چربی روی پوستمحافظت در برابر اشعه UVمحافظت در برابر اشعه UVBآنتی باکتریالضد آکنهلایه بردار ملایممقاوم در برابر آبماندگاری بالاپوشش کرم پودریمات کننده پوست
شماره مجوز
۵۰۲۷۴۴۸۸۴۶۶۹۳۵۱
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
2 ( از 43 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره کرم ضد افتاب الارو SPF25 سری Foundation Effect مدل Light Beige حجم 40 میلی لیتر بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی