دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

کرم ضد افتاب فتودرم مکس 100 بیودرما رنگ بژ تیره

مشخصات محصول

  • مناسب برای پوست های حساس و چرب
  • ضد آب و ضد تعریق
  • محافظت بسیار بالا از پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB
  • رنگ بژ تیره
  • قابل استفاده به جای کرم پودر
  • محافظت از DNA سلولی و افزایش مقاومت سلول های پوستی در مقابل اشعه ماورای بنفش
  • فرمولاسیون سبک
  • جذب سریع
  • حجم 40 میلی لیتر
  • ضد التهاب و ضد حساسیت
مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت کرم ضد افتاب فتودرم مکس 100 بیودرما رنگ بژ تیره

نقد و بررسی کرم ضد افتاب فتودرم مکس 100 بیودرما رنگ بژ تیره

کرم ضد آفتاب فتودرم مکس با SPF 100 و رنگ بژ تیره، یکی از محصولات برجسته و بی‌نظیر برند فرانسوی بایودرما برای محافظت از پوست های حساس و چرب در برابر اشعه‌های مضر آفتاب است.

ضد آفتاب PHOTODERM MAX 100 که با نام کرم ضد آفتاب رنگی بایودرما 100 نیز مشهور است، با فناوری پیشرفته‌ای که در فرمولاسیون آن به کار رفته است، حفاظت کاملی از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB ارائه می‌دهد. SPF 100 به معنای حداکثر محافظت در برابر آفتاب سوختگی و آسیب‌های ناشی از تابش خورشید است.

علاوه بر این، رنگ بژ تیره این
ضد آفتاب باعث می‌شود که پوست شما علاوه بر حفاظت، ظاهری یکدست و طبیعی داشته باشد. این ویژگی برای افرادی که به دنبال محصولی با پوشش ملایم و طبیعی هستند، بسیار جذاب است.
 کرم ضد آفتاب فتودرم مکس 100 بژ تیره با بافت سبک و غیر چرب خود، به راحتی جذب پوست می‌شود و احساس سنگینی یا چسبندگی ایجاد نمی‌کند.

همچنین این محصول ضد آب و تعریق است و تا ساعت ها از در برابر آب مقاومت میکند که آن را به انتخابی ایده‌آل برای استفاده در طول روز و در شرایط مختلف آب و هوایی تبدیل می‌کند. مخاطب این کرم ضد آفتاب رنگی بیودرما، افرادی هستند که پوست حساس و چرب دارند.


 
ضد آفتاب فتودرم مکس 100 برای پوست چرب
 

ویژگی های کرم ضد آفتاب رنگی بیودرما مکس 100

کرم ضد آفتاب فتودرم مکس بایودرما با SPF100 یکی از محصولات معروف و پرطرفدار در زمینه مراقبت از پوست است. این محصول ویژگی‌های متعددی دارد که آن را برای استفاده روزانه و همچنین محافظت در برابر اشعه‌های مضر خورشید بسیار مناسب می‌سازد. در ادامه به توضیح کامل هر یک از ویژگی‌های این کرم ضد آفتاب می‌پردازیم:
 

محافظت بسیار بالا با SPF 100

SPF (Sun Protection Factor) نشان‌دهنده میزان محافظت محصول در برابر اشعه‌های UVB خورشید است. SPF 100 بالاترین مقدار ممکن برای یک کرم ضد آفتاب است که به معنی محافظت بسیار قوی و موثر در برابر سوختگی‌های خورشیدی و آسیب‌های ناشی از UVB می‌باشد و این محصول مجهز به SPF 100 می باشد.
 

طیف گسترده بودن

کرم فتودرم مکس بژ تیره بایودرما نه تنها در برابر اشعه‌های UVB بلکه در برابر اشعه‌های UVA نیز محافظت می‌کند. اشعه‌های UVA به عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و می‌توانند باعث پیری زودرس، چین و چروک و آسیب‌های پوستی شوند. این محصول با ترکیب فیلترهای محافظ، از پوست در برابر هر دو نوع اشعه محافظت می‌کند.
 

فرمولاسیون سبک و غیر چرب

این کرم دارای فرمولاسیونی سبک و بدون چربی است که به راحتی جذب پوست می‌شود و احساس سنگینی یا چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که کرم برای انواع پوست، حتی پوست‌های چرب و مختلط نیز مناسب باشد.
 

بدون ایجاد حساسیت

ضد آفتاب رنگی بیودرما 100 از نظر آلرژی‌زا بودن تست شده و برای پوست‌های حساس هم مناسب است. این محصول بدون عطر، پارابن و مواد تحریک‌کننده بوده و احتمال بروز حساسیت‌های پوستی را به حداقل می‌رساند.
 

مقاوم در برابر آب و تعریق

ضد آفتاب PHOTODERM MAX 100 بژ تیره مقاوم در برابر آب و تعریق است، که باعث می‌شود حتی در شرایط رطوبت بالا یا فعالیت‌های ورزشی نیز از پوست محافظت کند و دوام بیشتری داشته باشد.
 

حفاظت از DNA سلولی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این کرم، فناوری Cellular Bioprotection است که از DNA سلول‌های پوستی محافظت می‌کند و باعث افزایش مقاومت طبیعی پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه UV می‌شود.
 

قابلیت استفاده به جای کرم پودر

کرم بایودرما مکس 100 رنگ های متفاوتی دارد که یکی از بهترین آنها بژ تیره است. این رنگ باعث می شود که پوستتان کاملا یکدست، یکرنگ و صاف باشد و حتی نیاز به کرم پودر هم نداشته باشید.  در واقع با خرید کرم ضد آفتاب رنگی بایودرما فتودرم مکس، انگار دو محصول خریده اید.
 

قابل استفاده برای تمام سنین

این کرم برای استفاده بزرگسالان و کودکان بالای ۳ سال مناسب است، بنابراین خانواده‌ها می‌توانند با اطمینان از آن برای حفاظت پوست خود و کودکانشان استفاده کنند.

این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که کرم ضد آفتاب بیودرما SPF 100 بیودرما بژ تیره به عنوان یکی از بهترین و موثرترین محصولات محافظت از پوست در برابر آفتاب شناخته شود.

 
ویژگی های ضد آفتاب پوست چرب فتودرم مکس بیودرما
 

ترکیبات سازنده محصول:

کرم ضد آفتاب فتودرم مکس 100 رنگی محصولی از برند بیودرما است که ترکیبات موثری برای حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب دارد. برخی از ترکیبات سازنده این کرم عبارتند از:
  • دی‌اکسید تیتانیوم
  • اکتوکريلن
  • آووبنزون
  • متیلن بیس-بنزوتریازول تترا متیل بوتیل فنول
  • گلیسرین (Glycerin)
  • ویتامین E

نحوه مصرف ضد آفتاب بیودرما فتودرم مکس 100 بژ تیره

برای مصرف کرم ضد آفتاب photoderm max 100 بژ تیره بایودرما به شکل زیر عمل کنید:
 
  • پاکسازی پوست: ابتدا صورت خود را با یک پاک‌کننده ملایم و مناسب نوع پوستتان بشویید و خشک کنید.
  • استفاده از مرطوب‌کننده: اگر پوستتان نیاز به مرطوب‌کننده دارد، قبل از ضد آفتاب از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید و اجازه دهید کاملاً جذب شود.
  • مصرف ضد آفتاب: مقدار کافی از کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی 100 را به اندازه یک بند انگشت روی صورت و گردن خود بمالید. مطمئن شوید که همه نواحی در معرض نور خورشید پوشش داده شوند.
  • پخش کردن کرم: محصول را به آرامی و به صورت یکنواخت روی پوست پخش کنید. می‌توانید از نوک انگشتان یا یک اسفنج مخصوص استفاده کنید تا کرم به خوبی جذب شود و روی پوست خطوط و نواحی ناهموار ایجاد نکند.
  • تجدید مصرف: هر دو ساعت یک بار و همچنین بعد از تعریق زیاد، شنا یا خشک کردن صورت با حوله، کرم ضد آفتاب را تجدید کنید.
  • استفاده در تمام فصول: ضد آفتاب photoderm max 100 رنگی باید در تمام روزهای سال استفاده شود، حتی در روزهای ابری و فصول سرد.
نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب فتودرم مکس 100
 

قیمت کرم ضد آفتاب بایودرما بژ تیره فتودرم مکس 100

قیمت کرم ضد آفتاب photoderm max 100 بژ تیره در فروشگاه های مختلف متفاوت است. شما می توانید این محصول را بین 130 تا 170 هزار تومان در فروشگاه های حضوری و آنلاین پیدا کنید. با بازار آنلاین قلاب دیگر نیازی نیست که تک تک وب سایت هایی که کرم ضد آفتاب فتودرم مکس 100 بژ تیره را می فروشند، چک کنید. قلاب این امکان را فراهم کرده تا قیمت یک محصول را در سایت های مختلف بررسی و مقایسه کنید.
 

سوالات متداول

کرم ضد آفتاب فتودرم مکس 100 چه رنگ هایی دارد؟

این محصول در انواع بدون رنگ، بژ تیره و بژ روشن موجود است.
 

آیا ضد آفتاب بیودرما رنگی 100 ضد آب است؟

بله این محصول در برابر آب و تعریق کاملا مقاوم است.
مشاهده بیشتر

مشخصات کرم ضد افتاب فتودرم مکس 100 بیودرما رنگ بژ تیره

SPF
100
بافت
سبک
برند
bioderma بایودرما
تاریخ انقضا
1 سال پس از تولید
ترکیبات
بدون عصاره
جلوه رنگ
مات
حجم
40 میلی‌ لیتر
راهنمای استفاده
مقدار کافی از کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی 100 را به اندازه یک بند انگشت روی صورت و گردن خود بمالید. مطمئن شوید که همه نواحی در معرض نور خورشید پوشش داده شوند.
رنگ و مدلها
بژ تیره
سازگار با پوست‌های
حساس و چرب
سن
تمام سنین
شماره مجوز
۸۸۹۰۸۱۸۵۵۰۷۵۵۷۶۱
ضد اب
است
فاقد چربی
است
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
میزان محافظت در برابر افتاب
بسیار بالا
نوع ضدافتاب
رنگی
ویتامین‌های موجود
ویتامین E
ویژگی‌های ضدآفتاب
محافظت بسیار بالا، ضد التهاب، ضد حساسیت، ضد آب و تعریق، فاقد چربی
کارائی
روزمره
کشور مبدا برند
ایران
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
3 ( از 78 نظر )
نظر خود را درباره این کالا بنویسید
ثبت نظر جدید

پرسش خود را درباره کرم ضد افتاب فتودرم مکس 100 بیودرما رنگ بژ تیره بیان کنید

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی