دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

کرم ضد افتاب و ابرسان فیزیکی سراوی بدون رنگ 75 میل

مشخصات محصول

  • مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست حساس
  • آبرسان و رطوبت رسانی بسیار قوی
  • فاقد هرگونه عطر، پارابن، مواد حساسیت زا
  • بافت سبک و زود جذب
  • فرمولاسیون مینرال
  • حاوی فیلترهای فیزیکی قوی برای محافظت از پوست
  • جلوگیری از التهاب و قرمزی پوست
  • حجم 75 میلی لیتر
  • مناسب برای خانم ها و آقایان
  • حاوی SPF 50
مشاهده بیشتر

ارزانترین قیمت کرم ضد افتاب و ابرسان فیزیکی سراوی بدون رنگ 75 میل

رضایت خریداران
عملکرد فروشگاه جدید
1,300,000 1,190,000 تومان

قیمت کرم ضد افتاب و ابرسان فیزیکی سراوی بدون رنگ 75 میل

نقد و بررسی کرم ضد افتاب و ابرسان فیزیکی سراوی بدون رنگ 75 میل

کرم ضد آفتاب آبرسان سراوی بی رنگ مدل hydrating mineral sunscreen یکی از انواع ضد آفتاب‌های فیزیکی یا همان مینرال برای صورت و گردن است که از پوست شما در برابر بسیاری از اشعه‌های مضر خورشید، از جمله UVA و UVB، محافظت می‌کند.

این ضدآفتاب از ترکیب فیلترهای 100% فیزیکی UV، مانند دی‌اکسید تیتانیوم (6%) و زینک اکساید (5%) تشکیل شده است. این فیلترها به‌عنوان پوشش محافظتی روی سطح پوست شما عمل کرده و اشعه‌های خورشید را منعکس می‌کند تا به سطح پوست شما برخورد نکند. با این عملکرد کرم ضد آفتاب سراوی به شکل تأثیرگذاری از پوست شما در برابر آسیب‌های اشعه ماورا بنفش محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب و آبرسان مینرال سراوی برای انواع پوست و مخصوصا پوست حساس مناسب است، زیرا به خوبی از پوست محافظت کرده و بافت آن کاملا سبک و بدون ایجاد حس چربی یا سنگینی روی پوست طراحی شده است.
ضد آفتاب Hydrating برند CeraVe دارای مهر پذیرش انجمن ملی اگزما (NEA) و تاییدیه استفاده روزانه از بنیاد سرطان پوست (Skin Cancer Foundation) است و افراد با شرایط پوستی مختلف می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

این محصول علاوه بر محافظت قوی و ایمنی برای پوست‌های حساس، خاصیت آبرسانی نیز دارد که باعث کاهش خشکی و کشیدگی پوست می‌شود. همچنین این کرم ضد آفتاب آبرسان از نظر آلرژی‌زایی تست شده و عدم حساسیت‌زایی آن تأیید شده است.

این محصول بدون عطر، چربی و ترکیبات کومدوژن‌زا تولید شده و فاقد اکسی بنزون است، بنابراین برای محیط ‌زیست ایمن و فاقد نگهدارنده‌های مضر پارابنی است که آن را سالم‌تر نیز می‌سازد.
 
کرم ضد آفتاب و آبرسان سراوی بی رنگ
 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب آبرسان سراوی بی رنگ برای پوست حساس

ضد آفتاب آبرسان سراوی یک محصول چند کاره است که از مزایای زیادی برخوردار است:
 
  • حاوی آبرسان و مرطوب ‌کننده: ضد آفتاب مینرال cerave با فرمولاسیون تشکیل شده از مواد آبرسان و مرطوب ‌کننده، برای پوست‌های حساس طراحی شده است.
  • SPF 50: این محصول با  داشتن SPF 50 از پوست در برابر نور خورشید و طیف وسیعی از اشعه‌های مضر محافظت می‌کند.
  • فاقد مواد معدنی و روغن اما با داشتن مواد محافظ: این ضد آفتاب فاقد مواد معدنی و روغن است و با استفاده از دی‌اکسید تیتانیوم و اکسید روی، یک سد محافظ روی سطح پوست ایجاد می‌کند که به انعکاس اشعه‌های مضر خورشید بدون نفوذ اشعه‌های UVA و UVB کمک خواهد کرد.
  • حاوی سه سرامید ضروری: فرمولاسیون این محصول غنی از سرامیدهای ضروری (NP، AP و EOP) است که به بازسازی سد طبیعی پوست کمک شایانی می‌کند. این سرامیدها با تقویت ساختار پوست، مانع از تبخیر آب و حفظ رطوبت طبیعی پوست می‌شوند و در نتیجه پوستی نرم، لطیف و هیدراته را به ارمغان می‌آورند.
  • حاوی نیاسینامید: نیاسینامید موجود در این محصول بر روی آرامش و تسکین پوست شما تأثیرگذار است؛ بنابراین کسانی که دچار التهاب پوست هستند می‌توانند برای بازگرداندن آرامش به پوست خود از این مدل ضد آفتاب سراوی استفاده کنند.
  • بدون عطر و فاقد پارابن، سولفات و فتالات: کرم ضد آفتاب و آبرسان سراوی بدون عطر و فاقد پارابن، سولفات و فتالات تولید می‌شود. همچنین به‌خاطر نبود این ترکیبات، همان‌طور که گفته شد این محصول مورد تأیید انجمن ملی اگزما و بنیاد سرطان پوست برای استفاده روزانه قرار گرفته است.
  • مناسب برای استفاده روزانه: کرم ضد آفتاب و آبرسان مینرال سراوی برای استفاده روزانه و به‌عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

ترکیبات مهم ضدآفتاب CeraVe مدل Hydrating

فیلتر UV ای که در این ضدآفتاب به کار می‌رود از نوع فیزیکی یا مینرال است. علاوه بر آن، این محصول حاوی انواع ویتامین‌ها، مواد آبرسان و مرطوب ‌کننده به شرح زیر است:
 
  • نیاسینامید: نوعی ویتامین B3 که به بهبود رطوبت‌رسانی پوست، تقویت سد محافظتی آن، آرامش و کاهش قرمزی پوست حساس و روشن‌تر شدن آن کمک خواهد کرد. همچنین کرم ضد آفتاب آبرسان سراوی بی رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود، از ایجاد لک‌های ناشی از نور خورشید و رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند.
  • سرامیدها: این کرم ضدآفتاب حاوی سه نوع سرامید ضروری (NP، AP و EOP) است که در بازسازی سد طبیعی پوست تاثیر می‌گذارند. علاوه بر آن این سرامیدها با حفظ رطوبت، از خشکی پوست جلوگیری کرده و احساس راحتی به پوست می‌دهند، بدون اینکه چرب و سنگین باشند.
  • سدیم هیالورونات: فرم محلول در آب هیالورونیک اسید که با جذب و نگه‌داشتن رطوبت در پوست، آن را آبرسانی می‌کند.
  • پانتنول: ویتامین B5 نقش مهمی در مرطوب و نرم کردن پوست دارد. همچنین، این ویتامین به کاهش التهاب و قرمزی ناشی از آفتاب ‌سوختگی کمک کرده و از پوست حساس محافظت می‌نماید.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب و آبرسان مینرال

15 دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، شما باید میزان کافی از ضدآفتاب مینرال سراوی مدل hydrating  را روی کف دست خود ریخته و سپس آن را به طور کامل روی تمام سطح پوست صورت و گردن بمالید و ماساژ دهید تا به‌خوبی پخش شود و هیچ ردی از آن باقی نماند. این کرم ضدآفتاب فیزیکی است و روی پوست یک لایه ‌نازک ایجاد می‌کند؛ بنابراین، حتماً محصول را طبق دستورالعمل استفاده کنید تا از ایجاد رد سفید و گچ مانند روی پوست جلوگیری شود.

شما باید این کار را به شکل روزانه انجام دهید تا تاثیرات مضر اشعه‌های خورشید به حداقل برسد. برای محافظت بیشتر در اوج گرما، به‌خصوص در ساعات 10 تا 14، مقدار بیشتری از کرم ضد آفتاب آبرسان بی رنگ سراوی را استفاده کنید.
همچنین، هر 2 ساعت یک‌بار یا پس از شنا و تعریق، این محصول را تمدید کنید. با این حال، حتی با استفاده از کرم ضدآفتاب، از ماندن طولانی‌ مدت زیر نور خورشید خودداری کنید؛ چرا که ممکن است باعث ایجاد لک، پیری زودرس و سرطان پوست شود.
 

منع مصرف کرم ضد آفتاب آبرسان سراوی

برخی افراد ممکن است در اثر استفاده از ضد آفتاب آبرسان مینرال سراوی دچار التهاب، قرمزی و خارش پوست شوند. توجه داشته باشید که همواره در زمان خرید ضدآفتاب باید ترکیبات آن را بررسی نمایید. اگر به ترکیبات موجود در یک ضد آفتاب آلرژی دارید، برای کاهش احتمال بروز این حساسیت‌ها، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خریداری محصول، با متخصص پوست مشورت نمایید.

جالب است بدانید که این ضد آفتاب از موادی مانند اکسید تیتانیوم و اکسید روی ساخته شده و به‌خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند؛ بنابراین استفاده از آن در دوران بارداری و شیردهی هم مشکلی ندارد. انتخاب یک ضدآفتاب خوب در این دوران برای بسیاری از بانوان چالش‌برانگیز است؛ اما شما می‌توانید با خیال راحت از ضد آفتاب آبرسان سراوی در دوران بارداری و شیردهی استفاده کنید.
 

قیمت کرم ضد آفتاب مینرال سراوی اصل

اصالت محصولات آرایشی و بهداشتی از فاکتورهای مهمی است که در هنگام انتخاب و خرید باید به آن توجه کرد. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بسیاری وجود دارند که این محصول را به همراه محصولات آرایشی و بهداشتی این برند با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کنند. قیمت ضد آفتاب مینرال سراوی در بازار جهانی معمولاً بین 12 تا 14 دلار متغیر است. بسته به اینکه شما این ضدآفتاب را از چه فروشنده‌ای خریداری می‌کنید قیمت آن متفاوت خواهد بود.

برای پیدا کردن بهترین قیمت کرم ضد آفتاب آبرسان مینرال سراوی می توانید از بازار آنلاین قلاب کمک بگیرید. قلاب به شما کمک می کند تا ارزانترین فروشنده این محصول را پیدا کرده و از آن خرید نمایید.
 

سؤالات متداول

از چه سنی استفاده از کرم ضد آفتاب آبرسان سراوی بی رنگ مدل hydrating mineral توصیه می‌شود؟  

استفاده از این کرم از سنین 10 سال به بالا توصیه می‌شود.
 

آیا نیاز به تکرار مصرف این ضد آفتاب در طول روز است؟  

بله معمولاً توصیه می‌شود که هر ۲ تا ۳ ساعت یک‌بار  ضد آفتاب را تجدید کنید.
 

بهترین تایم استفاده از ضد آفتاب و آبرسان سراوی  روی صورت چه زمانی است؟  

بهترین زمان برای استفاده از ضد آفتاب، ۲۰ دقیقه قبل از خروج از منزل و در طول روز خواهد بود.
 
مشاهده بیشتر

مشخصات کرم ضد افتاب و ابرسان فیزیکی سراوی بدون رنگ 75 میل

SPF
50
بافت
بسیار سبک و زود جذب
برند
cerave سراوی
جنسیت
آقایان و بانوان
حجم
75 میلی لیتر
راهنمای استفاده
15 دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، شما باید میزان کافی از ضدآفتاب مینرال سراوی مدل hydrating را روی کف دست خود ریخته و سپس آن را به طور کامل روی تمام سطح پوست صورت و گردن بمالید و ماساژ دهید تا به‌خوبی پخش شود و هیچ ردی از آن باقی نماند.
سازگار با پوست‌های
انواع پوست | پوست حساس
سن
بالای 10 سال
فاقد چربی
است
میزان محافظت در برابر افتاب
بالا
نوع ضدافتاب
بی رنگ
نوع محفظه
تیوپی
ویژگی‌های ضدآفتاب
آبرسانی عمیق پوست، فاقد پارابن، عطر، روغن و مواد معدنی، حاوی فیلترهای فیزیکی برای محافظت از پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB
کارائی
استفاده روزانه
کشور مبدا برند
آمریکا
مشاهده بیشتر
نظر خود را درباره این کالا بنویسید
ثبت نظر جدید

پرسش خود را درباره کرم ضد افتاب و ابرسان فیزیکی سراوی بدون رنگ 75 میل بیان کنید

محصولات مرتبط

در حال بارگذاری رکورد بعدی

در حال بارگذاری رکورد بعدی