بهترین تبلت های هواوی کدامند

  • تاریخ انتشار:۰۴ دی ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۶۳
بهترین تبلت های هواوی کدامند

مقدمه

بهترین تبلت هواوی، عنوان مقاله ای می باشد که می خواهیم درباره ی آن صحبت کنیم. امروزه تبلت ها از دستگاه های الکترونیکی فوق العاده کاربردی در جوامع می باشند. این محصولات به قدری با کیفیت و جذاب می باشند که می توانند تا ساعت ها افراد را سرگرم یا به کار آن ها رسیدگی کنند. از این بابت می توان تبلت ها را دسته ای از محصولات الکترونیکی قلمداد کرد که به دلیل صفحه نمایش بزرگی که دارند، بیشتر مورد توجه قرار دارند. هواوی، یکی از برند های معتبر در زمینه تولید محصولات الکترونیک می باشد. پیشتر این برند را با تلفن همراه هایی که ساخته، شناختیم. حال نوبت آن رسیده است که از تبلت های این برند، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.
اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات درباره بهترین تبلت هواوی می باشید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید به اطلاعات مفید، سودمند و با ارزشی دست پیدا کنید. در این مقاله، می خواهیم به بررسی برخی از جذاب ترین و بهترین تبلت های این برند برویم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما مخاطبین گرامی، قرار دهیم.

آیا تبلت های هواوی خوب هستند؟

در نخستین عنوان از مقاله بهترین تبلت هواوی، می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که آیا تبلت های هواوی، از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند؟ در واقع آیا می توان روی این برند برای استفاده از تبلت هایش، حساب باز کرد؟ قطعا معیار کیفیت و مناسب بودن یک محصول، ویژگی ها و کارایی هایی می باشد که درون آن قرار دارد. بنابراین برای اینکه بتوانیم تشخیص دهیم آیا تبلت های هواوی از کیفیت مطلوبی برخوردارند یا خیر، باید به ویژگی های موجود در محصولات این برند، توجه داشته باشیم. این برند مانند بسیاری از برند های دیگر در زمینه الکترونیک فعال بوده و توانسته محصولات خود را با تکنولوژی های روز دنیا تولید و روانه بازار کند.
توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین تبلت هواوی و اینکه آیا این برند دارای تبلت های مناسبی می باشد یا خیر، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانیم تعدادی از محصولات این برند را بررسی کنیم. سپس پاسخی شفاف به این سوال مهم می دهیم.

بهترین تبلت دانش آموزی هواوی

امورزه با وجود بیماری های واگیر دار مانند کرونا، مدارس به صورت آنلاین برگزار می شود و دانش آموزان را ملزم به داشتن یک تبلت کرده است حال این تبلت باید چه ویژگی هایی داشته باشد، مقرون به صرفه باشد و در عین حال دارای پردازنده و حافظه خوبی باشد ، در کل از نظر فنی خوب باشد، تبلت های دانش آموزی هواوی بهترین گزینه برای دانش آموزان می باشد، امورزه این برند در بازار حرفی برای گفتن دارد و می تواند گزینه مناسبی باشد.  

چگونه بهترین تبلت را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانیم بهترین تبلت هواوی را انتخاب نماییم، باید ابتدا به سطح کاربری مورد نیاز خود توجه داشته باشیم. سپس متناسب با این موضوع، اقدام به انتخاب بهترین محصول این برند نماییم. در واقع برای اینکه بتوانیم یک انتخاب ایده آل داشته باشیم، نیاز است ابتدا سطح نیازمندی خود را تعریف کنیم. دلیل استفاده از تبلت چیست؟ چرا به همچین وسیله ای نیاز داریم؟ در ابتدا باید پاسخ به این سوال کلیدی و مهم را بدهیم. اگر نیازمندی ما به تبلت به بازی ها و سرگرمی خلاصه می شود، باید به برخی از ویژگی ها توجه شود. اگر سطح نیازمندی ما به وب گردی و مشاهده سریال محدود می شود، باید ویژگی های دیگری لحاظ شود و ...
این موضوع برای گام اول مناسب است. در گام دوم، باید ویژگی های مورد نیاز را در تبلت مورد نظر جستجو کنیم و متوجه شویم آیا چنین ویژگی هایی در این تبلت وجود دارند یا خیر. به عنوان مثال برای بازی با تبلت، نیاز است یک تراشه قوی به همراه باتری قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ داشته باشیم. بنابراین باید به جستجوی چنین مشخصات برویم. یا به عنوان مثال دیگر، برای تماشای فیلم و سریال، کافیست یک صفحه نمایش با اندازه ای مناسب و کیفیت عالی خریداری نماییم تا بتوانیم به راحتی چنین نیازمندی موجود در خود را برطرف کنیم. با توجه به چنین موضوعاتی، حال می خواهیم به سراغ معرفی تعدادی از محصولات برند هواوی برویم. با ما همراه باشید.

Huawei MatePad 11 2021

 

 
نخستین محصول قابل معرفی در بهترین تبلت هواوی، مربوط به مدل MatePad 11 2021 می باشد. این محصول در جولای 2021 تولید و راهی بازار شد. این محصول دارای ابعاد 253.8 در 165.3 در 7.3 میلی متر بوده و وزن آن به 485 گرم می رسد. برای صفحه نمایش این محصول، هواوی از یک صفحه با سایز 10.95 اینچ و از نوع IPS LCD استفاده کرده است. نرخ بروز رسانی 120 هرتز و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می باشند. در بخش نرم افزاری، برای این محصول شاهد HarmonyOS 2.0 می باشیم. همچنین در بخش سخت افزاری، تراشه  QUALCOMM SM8250 Snapdragon 865 7 نانومتری پلاس هستیم. در کنار این تراشه ، رم های 4، و 6 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی حضور دارند.
هواوی برای این محصول، از یک باتری 7250 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است که با یک شارژر 22.5 واتی سیمی شارژ می شود. این محصول دارای قیمت 400 یورو می باشد. به دلیل قیمت مناسب و ویژگی های متمایزی همچون نرخ بروز رسانی بالا، تراشه قوی و وزن کم، این محصول برای طیف وسیعی از افراد کاربرد دارد. البته که نقطه ضعف اصلی این محصول، باتری نه چندان قوی آن می باشد.

Huawei MatePad Pro 10.8

 

 
دومین عنوان در لیست بهترین تبلت هواوی، مربوط به مدل MatePad Pro 10.8” می باشد. این محصول که در ژوئن 2021 وارد بازار شد، دارای ابعاد 246 در 159 در 7.2 میلی متر بوده که وزن این مجموعه به 460 گرم می رسد. در بخش صفحه نمایش، این محصول دارای یک صفحه به اندازه 10.8 اینچ بوده و نوع آن نیز از IPS LCD می باشد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 540 نیت بوده و رزولوشن آن نیز به 2560 در 1600 پیکسل می رسد. در بخش نرم افزاری، بر روی این تبلت، سیستم عامل مخصوص هواوی یعنی HarmonyOS 2.0 نصب شده است. همچنین در بخش سخت افزاری، این محصول دارای تراشه QUALCOMM SM8250 AC Snapdragon 870 5G 7 نانومتری می باشد. در کنار این تراشه، رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی قرار دارند.
برای باتری، هواوی از یک منبع تغذیه 7250 میلی آمپر بر ساعت برای این محصول استفاده کرده است. این باتری با یک شارژر 40 واتی سیم دار و یک شارژر بی سیم 27 واتی تغذیه می شود. قیمت این محصول توسط هواوی، 500 یورو تعیین شده است. این محصول به دلیل امکانات مناسب و ویژگی های جذابی که دارد، می تواند مناسب فعالیت هایی مانند گیمینگ، وب گردی، تماشای فیلم و سریال، انجام کار های شخصی و ... مفید باشد. شاید اصلی ترین نقطه ضعف این محصول، باتری ضعیف و قوی ترین آن، تراشه قدرتمندی باشد که درون محصول قرار دارد.

Huawei MediaPad T5 10.1

 
بهترین تبلت دانش آموزی
 
عنوان سوم از بهترین تبلت هواوی، به مدل MediaPad T5 10.1” می رسد. این محصول که مدل ساخت آن به نسبت قدیمی و مربوط به سال 2018 می باشد، دارای ابعاد 243 در 164 در 7.8 میلی متر بوده و وزن آن نیز به 460 گرم می رسد. این محصول در بخش صفحه نمایش، دارای یک صفحه به سایز 10.1 اینچ و نوع IPS LCD است. در این صفحه نمایش، شاهد رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل می باشیم. در بخش نرم افزاری، این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 8 است. همچنین برای سخت افزار این محصول، از تراشه Kirin 659 16 نانومتری استفاده شده است. در کنار این تراشه، رم های 2، 3 و 4 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی وجود دارند.
هواوی برای این محصول خود، از باتری 5100 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. در زمان تولید این محصول، قیمت آن 170 یورو بوده است. این محصول نیز به دلیل تکنولوژی قدیمی که دارد، مختص گیم نمی باشد و باید از آن برای فعالیت های عادی مانند وب گردی یا حضور در کلاس های آنلاین استفاده کرد.
 

Huawei MediaPad M5 Lite 10.1

  دیگر محصولی که قرار است در مقاله بهترین تبلت هواوی به آن اشاره ای داشته باشیم و درباره ویژگی های آن بدانیم، MediaPad M5 Lite 10.1” می باشد. این محصول که در سپتامبر 2018 تولید و روانه بازار شد، دارای ابعاد 243.4 در 162.2 در 7.7 میلی متر می باشد. همچنین وزن تبلت بالغ بر 475 گرم است. در بخش صفحه نمایش این تبلت، شاهد یک صفحه با سایز 10.1 اینچ می باشیم. کیفیت ساخت این صفحه نمایش از IPS LCD می باشد. رزولوشنی که این صفحه نمایش قادر به تولید آن است، 1920 در 1200 پیکسل است. در بخش نرم افزاری، هواوی برای این محصول از سیستم عامل اندروید 8 استفاده کرده است. همچنین برای تراشه و بخش سخت افزاری، شاهد چیپست Kirin 659 16 نانومتری هستیم. در کنار این تراشه، رم های 3 و 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی وجود دارند.
در بخش باتری، هواوی برای این محصول از یک منبع قدرت 7500 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. این باتری به وسیله یک شارژر 18 واتی تغذیه می شود. قیمت این محصول در زمان عرضه، 200 یورو بوده است. این محصول نیز مانند MediaPad T5 دارای تکنولوژی قدیمی بوده و چندان مناسب افرادی که با تکنولوژی پیش می روند، نمی باشد. بنابراین توصیه ی ما، همان استفاده های سطحی و روزمره می باشد. زیرا این محصول از باتری نه چندان قدرتمند، نرم افزار و رابط کاربری قدیمی و تراشه نه چندان قوی و جدیدی تشکیل شده است.
 

Huawei MediaPad T3 10

  دیگر محصول قابل معرفی در این بخش از بهترین تبلت هواوی، شاهد حضور تبلت MediaPad T3 10 می باشیم. این محصول در سال 2017 ساخته شده است. ابعاد این دستگاه 229.8 در 159.8 در 8 میلی متر بوده و وزن آن نیز به 460 گرم می رسد. صفحه نمایش این محصول 9.6 اینچی و از نوع IPS LCD است. این صفحه نمایش قادر است رزولوشن 800 در 1280 پیکسل را ارائه کند. در بخش نرم افزاری، شاهد حضور سیستم عامل اندروید نسل 7 بر روی این تبلت می باشیم. در بخش سخت افزاری، تراشه QUALCOMM MSM8917 Snapdragon 425 28 نانومتری وجود دارد. همچنین رم های 1، 2 و 3 گیگابایتی و حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابایتی نیز برای این محصول در دسترس می باشند.
هواوی برای MediaPad T3 10، از یک باتری با ظرفیت 4800 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. قیمت این محصول در زمان عرضه، 180 یورو بوده است. همانطور که مشاهده کردید، تولید این محصول برای حداقل 5 سال گذشته بوده و تکنولوژی های قدیمی در این محصول مشخص هستند. از باتری ناکارآمد تا رم پایین و صفحه نمایش کوچک، از معایب این محصول می باشند. به طور کلی می توان از این تبلت برای کارهای ساده مانند وب گردی، تماشای فیلم و سریال، بازی ها ساده و حضور در کلاس های آنلاین بهره برد.
 

Huawei MediaPad M6 Turbo 8.4

 

 
آخرین عنوان از مقاله بهترین تبلت هواوی، مربوط به مدل MediaPad M6 Turbo 8.4” می باشد. این محصول که در سپتامبر 2019 تولید و روانه بازار شد، دارای ابعاد 206.4 در 125.2 در 8.2 میلی متر و وزن 340 گرم می باشد. این محصول دارای یک صفحه نمایش 8.4 اینچی از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن آن به 2560 در 1600 پیکسل می رسد. در بخش نرم افزاری، این تبلت به سیستم عامل اندروید نسل 9 مجهز شده است. در بخش سخت افزاری، شاهد حضور تراشه Kirin 980 7 نانومتری می باشیم. در کنار این تراشه، رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی وجود دارند.
هواوی برای این محصول، از باتری 6100 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. قیمت این محصول در زمان عرضه، 350 یورو بوده است. به طور کلی این محصول نسبت به عناوین بالاتر، از ویژگی های نسبتا بهتری تشکیل شده است. البته که قیمت بالای آن به نسب غیرقابل توجیه می باشد. با این حال، می توان از رم بالای این محصول، تراشه قوی و رزولوشن بالای آن به عنوان نقاط قوت این محصول یاد کرد. از این محصول می توان برای فعالیت های متوسط استفاده کرد. به عنوان مثال بازی هایی با پیچیدگی درجه متوسط می توانند روی این محصول به خوبی باز شوند و اجرای مناسبی داشته باشند. همچنین برای کار های اداری نیز می توان روی این محصول حساب باز کرد.

جمع بندی نهایی

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله به بررسی بهترین تبلت هواوی پرداختیم. حال نوبت آن رسیده است که پاسخ سوالی که در ابتدای این مقاله عنوان کردیم را بدهیم. در این مقاله، به بررسی تعدادی از محصولات هواوی پرداختیم. این محصولات به نسبت قدرت کافی برای رقابت با رقبا را ندارند و توصیه می شود از این محصولات استفاده ننمایید. علاوه بر این، تحریم گوگل و تاثیر زیاد آن بر بازار هواوی نیز می تواند این موضوع را تشدید نماید. البته که MediaPad 11 2021 و MediaPad Pro از کیفیت مناسب و ویژگی های جذابی برخوردارند که قابلیت رقابت با سایر برند ها را دارند.
در انتهای مقاله بهترین تبلت هواوی، امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما مخاطبین گرامی، قرار داده باشد.

مطالعه بیشتر: 

  • tablet
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت