بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب کدامند؟ (زمستان 1401)

  • تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۰۶ آبان ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۲۲۴
بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب کدامند؟ (زمستان 1401)

بهترین گوشی سامسونگ سری a  از نظر قیمت

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت در مدل های مختلف توسط کمپانی فوق به بازار عرضه شده اند. در میان این محصولات افراد می توانند با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید یک مدل مناسب نمایند. یکی از بهترین گوشی های سری a سامسونگ از لحاظ قیمت مربوط به مدل سامسونگ A52 می باشد. این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده و از نظر قیمتی بسیار مناسب است.

دلیل این که محصول فوق جزو بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت می باشد مربوط به بخش های مختلف سخت افزاری آن از جمله پردازنده، دوربین و صفحه نمایش محصول فوق است. سامسونگ برای این محصول خود از پردازنده ی اسنپدراگون 720 استفاده کرده است. پردازنده ی فوق می تواند برای افرادی که به دنبال یکی از بهترین گوشی سامسونگ از نظر قیمت و پردازنده هستند جزو مناسب ترین گزینه ها باشد.

مورد بعدی که در ارتباط با ویژگی های گوشی فوق باید ذکر شود مربوط به صفحه نمایش آن می باشد. صفحه نمایش گوشی سامسونگ A52، 6.5 اینچی بوده و از نوع  Super AMOLED است. علاوه بر آن باید گفت که رزولوشن تصویر در این گوشی 1080*2400 پیکسل می باشد. همچنین حداکثر نرخ نوسازی صفحه نمایش در محصول فوق 90 هرتز می باشد. لازم به ذکر است که تراکم پیکسلی در صفحه نمایش گوشی فوق نیز 407 پیکسل در اینچ می باشد.
 
سامسونگ عملکرد بسیار خوبی در ارتباط با دوربین این گوشی داشته است. دوربین این گوشی سامسونگ چهارگانه بوده و رزولوشن آن 64+12+5+5 مگاپیکسلی می باشد. حسگر های دوربین اصلی به ترتیب از نوع عریض، فوق عریض، عمق سنج و ماکرو است. دوربین سلفی گوشی سامسونگ A52 از 32 مگاپیکسلی بوده و از نوع عریض است.

در ارتباط با باتری این گوشی باید گفت که سامسونگ عملکرد بسیار خیره کننده ای داشته است در حدی که این گوشی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری محسوب می شود. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشد. با توجه به ویژگی هایی که ذکر شد قطعا سامسونگ A52 جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت بوده و این موضوع با توجه به ویژگی های محصول کاملا منطقی است.
 

بهترین گوشی سامسونگ سری m  از نظر قیمت

یکی از بهترین گوشی های سری M سامسونگ از لحاظ قیمت، سامسونگ M53 است. سامسونگ در ساخت محصولات سری m توجه خود را بیشتر معطوف باتری این سری از گوشی ها کرده است. گوشی فوق جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و باتری می باشد و افراد می توانند برای خرید آن از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر سراسر کشور اقدام نمایند.

اولین موردی که در ارتباط با ویژگی های این گوشی باید ذکر شود مربوط به پردازنده ی آن است. شرکت سامسونگ برای گوشی M53 از پردازنده ی MediaTek MT 6877 Dimensity 900 استفاده کرده است. برای افرادی که به دنبال یک گوشی با قدرت پردازنده ی بالا هستند این محصول می تواند گزینه ی جذابی باشد. تراشه ی فوق 6 نانومتری بوده و تعداد هسته های آن 8 تا است و در اصطلاح هشت هسته ای می باشد.

مورد بسیار جذاب دیگری که باید به آن اشاره کرد مربوط به صفحه نمایش این محصول شرکت سامسونگ است. کمپانی سامسونگ معمولا در ارائه ی صفحه نمایش های بسیار جذاب بر روی محصولات خود معروف است. این موضوع در گوشی سامسونگ M53 به فور قابل مشاهده است چرا که صفحه نمایش این محصول 6.7 اینچی بوده و از نوع Super AMOLED Plus می باشد. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش گوشی فوق 120 هرتز بوده و رزولوشن تصویر در صفحه نمایش سامسونگ M53، 120 هرتز است.

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت و دوربین قطعا این مدل می باشد، چرا که سامسونگ از یک دوربین چهارگانه برای این محصول بهره برده است. رزولوشن دوربین اصلی گوشی فوق 108+8+2+2 مگاپیکسل بوده و نوع حسگر های دوربین اصلی به ترتیب عریض، فوق عریض، عمق سنج و ماکرو است. به این دلیل محصول فوق جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و باتری است که ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. همچنین باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی بوده و از شارژ سریع پشتیبانی می کند.
 

بهترین گوشی سامسونگ سری s  از نظر قیمت

از جمله بهترین گوشی سری S سامسونگ از نظر قیمت در میان محصولات سری s، گوشی سامسونگ S20 FE   می باشد. این گوشی جزو پرچمداران محصولات سامسونگ است و از نظر قیمتی برای افرادی که به دنبال یک گوشی با امکانات بسیار خارق العاده هستند بسیار مناسب می باشد. برخورداری از دوربین بسیار با کیفیت به همراه صفحه نمایش و پردازنده ی قدرتمند از جمله ویژگی های این گوشی سامسونگ است.

سامسونگ برای پردازنده ی گوشی فوق از تراشه ی اگزینوس 990 استفاده کرده است. این تراشه 7 نانومتری و 64 بیتی می باشد. با توجه به چنین پردازنده ی قدرتمندی که سامسونگ برای گوشی S20 FE در نظر گرفته است می توان گفت که محصول فوق جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و پردازنده است و این ادعا کاملا قابل اثبات است.

در ارتباط با صفحه نمایش این محصول بسیار قیمت مناسب هم باید گفت که اندازه ی صفحه نمایش در این گوشی 6 اینچ است. همچنین صفحه نمایش گوشی فوق از نوع Super AMOLED بوده و دارای رزولوشن 1080*2400 پیکسل است. افرادی که می خواهند یک گوشی با قیمت مناسب برای وبگردی، گیم، فیلم دیدن و هر نوع فعالیتی که نیاز به صفحه نمایش با کیفیت دارد ازگوشی سامسونگ S20 FE به عنوان جدی ترین گزینه ی خود یاد کنند. حافظه رم این گوشی 8 گیگابایتی بوده و حافظه ی داخلی 128 گیگابایت می باشد.
مطالعه بیشتر: گوشی سامسونگ مخصوص بازی

از جمله نقاط قوت این گوشی که سبب قرار گرفتن آن در میان بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت شده است، دوربین آن می باشد. دوربین این گوشی دارای سه حسگر می باشد که از نوع عریض، تله فوتو و فوق عریض است. رزولوشن دوربین اصلی گوشی سامسونگ فوق 12+8+12 مگاپیکسل است. همچنین گفتنی است که دوربین سلفی این محصول نیز دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی بوده و از نوع عریض می باشد.

از جمله دیگر ویژگی های این گوشی مربوط به باتری آن است که دارای قدرت بالایی است. سامسونگ از باتری لیتیوم پلیمری برای این محصول خود استفاده کرده است که از ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت برخوردار است و می تواند از شارژ سریع با توان 25 واتی پشتیبانی نماید.
 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون

در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت گوشی هایی وجود دارد که به عنوان محصولات میان رده شناخته می شوند. این محصولات در مدل های مختلف طراحی گشته و به بازار عرضه شده اند. یکی از محصولاتی که قیمت آن کمتر از 5 میلیون تومان می باشد، گوشی سامسونگ A13 است. سامسونگ A13 جزو بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت و از ویژگی های بسیار خوبی با توجه به قیمتی که دارد برخوردار می باشد.

اولین موردی که می بایست در ارتباط با ویژگی های گوشی به آن اشاره کرد مربوط به پردازنده ی آن است. پردازنده ی گوشی فوق از نوع اگزینوس 850 بوده و 64 بیتی می باشد. فرکانس پردازنده ی فوق 2.0 گیگاهرتز است. گفتنی است که پردازنده ی گرافیکی گوشی سامسونگ A13 نیز از نوع Mali-G52 می باشد. علاوه بر آن گفتنی است که سامسونگ از یک صفحه نمایش 6 اینچی برای این محصول استفاده کرده است.

صفحه نمایش گوشی فوق از نوع  PLS IPS می باشد و رزولوشن آن 1080*2400 پیکسل است. تراکم پیکسلی در صفحه نمایش گوشی فوق 400 پیکسل در اینچ می باشد. با توجه به داده های فوق می تواند گفت که سامسونگ A13 جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظرصفحه نمایش و با قیمت مناسب می باشد.
 
از جمله ویژگی های بسیار جذاب این گوشی می تواند به حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی و مقدار رم 4 گیگابایتی آن اشاره کرد. از جمله نقاط قوت این گوشی مربوط به دوربین آن است، دوربین اصلی گوشی فوق چهارگانه بوده و از رزولوشن 50+5+2+2 مگاپیکسلی برخوردار می باشد. نوع حسگر های دوربین اصلی به ترتیب عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج است.

دوربین سلفی محصول فوق نیز دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی است و از نوع عریض می باشد. مورد دیگری که در ارتباط با ویژگی های این گوشی باید به آن اشاره شود مربوط به باتری آن است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به برخورداری آن از حسگر اثرانگشت اشاره کرد و گفت که قرار گرفتن این محصول در میان بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت به هیچ عنوان غیر منطقی نمی باشد.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ:
 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۶ میلیون

سامسونگ A23 یکی از محصولات بسیار پرفروش سامسونگ می باشد که به دلیل طراحی و ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه کاربران قرار گرفت. این محصول از بهترین گوشی های از نظر قیمت بوده و افراد می توانند با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید این گوشی هوشمند نمایند.

اولین موردی که در ارتباط با ویژگی های گوشی سامسونگ  A23 باید ذکر گردد مربوط به صفحه نمایش آن می باشد، صفحه نمایش گوشی فوق 6 اینچ و بزرگتر بوده و از نوع PLS IPS است. رزولوشن تصویر در صفحه نمایش گوشی فوق 1080*2400 پیکسل می باشد. قابل ذکر است که تراکم پیکسلی در صفحه نمایش محصول فوق 400 پیکسل در اینچ می باشد.

برخورداری از پردازنده ی بسیار قدرتمند از جمله ویژگی های این گوشی سامسونگ است. استفاده از تراشه ی اسنپدراگون 665 با فرکانس پردازنده ی مرکز 2.0 گیگاهرتزی نشان از قدرت بالای پردازنده ی گوشی فوق دارد. نوع پردازنده ی این گوشی سامسونگ 64 بیتی بوده و پردازنده ی گرافیکی آن از نوع Adreno 610 می باشد. با توجه به ویژگی های پردازنده ی گوشی سامسونگ A23 می توان گفت که این گوشی جزو بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت و پردازنده می باشد.
 
برخورداری از حافظه ی رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی از جمله دیگر ویژگی های این محصول است. دوربین اصلی گوشی سامسونگ A23 چهارگانه بوده و دارای رزولوشن 50+5+2+2 مگاپیکسلی است. نوع حسگر های دوربین اصلی در محصول فوق به ترتیب عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج می باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی بوده و حسگر آن از نوع Wide می باشد.

برخورداری از حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، قطب نما و ژیروسکوپ از جمله دیگر ویژگی های گوشی فوق می باشد. باتری گوشی فوق از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشد. باتری این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی می کند و می تواند با حداکثر توان 25 ولتی شارژ شود. افراد که دنبال بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و باتری هستند می توانند این مورد را به لیست خود اضافه کنند و از آن به عنوان جدی ترین گزینه ی خود یاد کنند.
 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت در میان محصولات سری m که قیمت آن کمتر از هفت میلیون تومان می باشد، گوشی سامسونگ M33 می باشد، این گوشی دارای دوربین بسیار با کیفیت به همراه باتری قدرتمند و پردازنده ی خارق العاده است. افراد می توانند برای خرید این گوشی از طریق فروشگاه های معتبر سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایند.

اولین موردی که در ارتباط با ویژگی های گوشی سامسونگ M33 باید به آن پرداخت مربوط به پردازنده ی آن است. گوشی فوق دارای تراشه ی اگزینوس 1280 می باشد. تراشه ی فوق 5 نانومتری است و از نوع 64 بیتی می باشد. علاوه بر آن قابل ذکر است که فرکانس پردازنده ی فوق 2.0 الی 2.4 گیگاهرتز می باشد. این پردازنده ی برای گوشی فوق با قیمتی که دارد بسیار خارق العاده می باشد و می تواند تمامی نیاز های افراد را رفع نماید.

مورد بعدی مربوط به صفحه نمایش گوشی فوق میباشد، صفحه نمایش این گوشی 6 اینچ و بزرگتر است و از نوع TFT می باشد. رزولوشن تصویر در این صفحه نمایش 1080*2408 پیکسل بر اینچ می باشد. تراکم پیکسلی در این گوشی 400 پیکسل در اینچ بوده و حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش این گوشی 120 هرتز است.

قطعا این گوشی در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت حرف های زیادی برای گفتن دارد و این موضوع از ویژگی هایی که دارا می باشد کاملا قابل مشاهده است. برخورداری از حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی به همراه حافظه ی رم 6 گیگابایتی از جمله دیگر ویژگی های گوشی فوق است.

 
دوربین اصلی گوشی فوق از جمله نقاط قوت آن است، چرا که سامسونگ از یک دوربین چهارگانه برای این گوشی بهره برده است. رزولوشن دوربین اصلی 50+5+2+2 مگاپیکسلی بوده و نوع حسگر ها به ترتیب عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج است. افرادی که به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت و دوربین هستند می توانند گوشی سامسونگ M33 را به لیست خود اضافه کرد و به عنوان یکی از گزینه های جدی خرید از آن یاد کنند.

دوربین سلفی گوشی فوق 8 مگاپیکسلی بوده و از نوع عریض است. افراد می توانند با دوربین سلفی این گوشی عکس و فیلم های به شدت جذابی ثبت کنند. سامسونگ در محصولات سری m باتری های بسیار قدرتمندی ارائه کرده است که در گوشی سامسونگ M33 این مورد نیز قابل مشاهده است. در این گوشی کمپانی سامسونگ از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. گوشی سامسونگ M33 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و باتری نیز شناخته می شود.

 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون

از جمله جدیدترین محصولات کمپانی سامسونگ، گوشی های سری F هستند. این گوشی ها در مدل های مختلف با ویژگی ها و قیمت های منحصر به فرد طراحی و به بازار عرضه شده اند. یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت مربوط به گوشی سامسونگ F42 است. این گوشی علاوه بر این که ویژگی های خارق العاده ای دارا می باشد از قیمت بسیار مناسب( کم تر از 8 میلیون تومان) برخوردار است.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ F42 از نوع TFT بوده و اندازه ی آن 6 اینچی است. رزولوشن تصویر در این گوشی 1080*2408 پیکسل بر اینچ می باشد. علاوه بر آن قابل ذکر است که تراکم پیکسلی در صفحه نمایش گوشی سامسونگ F42، 400 پیکسل در این می باشد. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش گوشی فوق 90 هرتز است.

تراشه ی این گوشی به عنوان نقطه قوت آن شناخته می شود چرا که سامسونگ از تراشه ی MediaTek MT 6833 Dimensity 700 برای گوشی فوق استفاده کرده است. این پردازنده 64 بیتی بوده و دارای فرکانس 2.0 الی 2.2 گیگاهرتز است. با توجه به داده های فوق می توان گفت که گوشی فوق جزو بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت و پردازنده است. افرادی که نیاز به یک گوشی با پردازنده ی قوی دارند می توانند از این گوشی به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود یاد کنند.
حافظه ی رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی از جمله دیگر ویژگی های گوشی سامسونگ F42 است.

 
همان طور که ذکر شد این گوشی جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و دوربین می باشد و برای عکاسی مناسب است. علت این امر هم استفاده از یک دوربین سه گانه با رزولوشن 64+5+2 مگاپیکسلی برای این گوشی است. نوع حسگر های دوربین اصلی به ترتیب عریض، فوق عریض و عمق سنج می باشد. 

دوربین سلفی این گوشی دارای حسگر عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسلی است. از جمله دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت، حسگر مجاورت، ژِیروسکوپ، قطب نما و شتاب سنج اشاره کرد. مورد بعدی که باید به آن اشاره کرد مربوط به به باتری این گوشی است، سامسونگ از باتری 5000 میلی آمپر ساعت برای این گوشی استفاده کرده که این باتری از نوع لیتیوم پلیمر می باشد. باتری فوق قابلیت شارژ سریع با توان 15 وات را دارد.
 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون

از بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت می توان به گوشی سامسونگ A33 اشاره کرد و گفت که این گوشی علاوه بر طراحی بسیار خارق العاده ای که دارد از ویژگی های بسیار مناسب و جذابی هم برخوردار است و همین موضوع سبب فروش بسیار بالای این گوشی شده است. قیمت این محصول شرکت سامسونگ کمتر از 10 میلیون می باشد و می توان آن را از نمایندگی های معتبر تهیه نمود.

سامسونگ A33 دارای صفحه نمایش 6 اینچ و بزرگتر است و علاوه بر آن نوع صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED می باشد. رزولوشن صفحه نمایش در این گوشی سامسونگ 1080*2400 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی در صفحه نمایش فوق 411 پیکسل در اینچ است. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش گوشی فوق 90 هرتز است.

با توجه به طراحی بسیار جذابی که این گوشی دارد با در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران دست می دهد. این گوشی به اصطلاح یک گوشی خوش دست است و جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و طراحی است.

سامسونگ برای پردازنده ی این محصول از تراشه ی اگزینوس 1280 استفاده کرده است. این پردازنده ی 64 بیتی بوده و فرکانس آن از 2.0 الی 2.4 گیگاهرتز می باشد. قابل ذکر است که پردازنده ی گرافیکی گوشی سامسونگ A33 از نوع Mail-G68  است.

 
با توجه به قیمتی که گوشی فوق دارا می باشد چنین پردازنده ای برای کاربرانش بسیار ایده آل و مقرون به صرفه است. افرادی که به دنبال یک گوشی با پردازنده ی قدرتمند و قیمت مناسب هستند می توانند از این گوشی به عنوان یکی از گزینه های جدی خود برای خرید یاد کنند. حافظه ی داخلی این گوشی 128 گیگابایت بوده و حافظه ی رم آن 6 گیگابایتی است.

با توجه به دوربین این گوشی و قیمت آن می توان گفت که این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت در میان محصولات سری A شناخته می گردد چرا که سامسونگ از یک دوربین چهارگانه برای این محصول بهره برده است. دوربین اصلی گوشی فوق از رزولوشن 48+8+5+2 مگاپیکسلی برخوردار است. نوع حسگر هایی دوربین اصلی به ترتیب عبارت است: عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج که هرکدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

دوربین سلفی گوشی سامسونگ A33، 13 مگاپیکسلی بوده و حسگر آن از نوع عریض می باشد. سامسونگ برای این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بهره برده است. قابل ذکر می باشد که باتری محصول فوق می تواند از شارژ سریع پشتیبانی نماید.
 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۲ میلیون

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت در میان بهترین گوشی میان رده سامسونگ، گوشی موبایل Galaxy A71 است. برخورداری از دوربین بسیار با کیفیت در کنار پردازنده ی قدرتمند و همچنین صفحه نمایش بسیار خارق العاده از جمله ویژگی های این گوشی است. قیمت گوشی سامسونگ A71 کمتر از 12 میلیون بوده و به همین دلیل فروش بسیار خوبی برای شرکت سامسونگ داشته است.

سامسونگ برای این محصول از یک پردازنده ی بسیار قدرتمند استفاده کرده است. تراشه ی اسنپدراگون 730 که 8 نانو متری می باشد می تواند نیاز های کاربران را خوبی رفع نماید. پردازنده ی گوشی فوق 64 بیتی بوده و فرکانس آن از 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز می باشد.قابل ذکر است که پردازنده ی گرافیکی این گوشی از نوع Adreno 618 است.حافظه ی داخلی این گوشی سامسونگ 128 گیگابایتی است و همچنین حافظه ی رم آن هشت گیگابایتی می باشد.

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و صفحه نمایش، گوشی سامسونگ A71 است. صفحه نمایش این گوشی 6 اینچ و بزرگتر بوده و از نوع Super AMOLED می باشد. رزولوشن تصویر در این محصول شرکت سامسونگ 1080*2400 پیکسل است. علاوه بر آن گفتنی است که تراکم پیکسلی در این محصول 393 پیکسل در اینچ می باشد.
دوربین این گوشی چهارگانه بوده و رزولوشن آن 64+12+5+5 مگاپیکسل است. حسگر های دوربین اصلی به ترتیب از نوع عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج هستند. هر کدام از حسگر ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

دوربین سلفی گوشی سامسونگ A71 دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی است. باتری گوشی فوق از ظرفیت 4500 میلی آمپر برخوردار است و از نوع لیتیوم پلیمر می باشد. از دیگر ویژگی های گوشی فوق می توان به حسگر اثر انگشت، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب سنج و حسگر مجاورت اشاره نمود.
 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت که با محصولات سری s یا گوشی های پرچمدارسامسونگ هم مقایسه می شود،  گوشی A73 می باشد. با توجه به صفحه نمایش با کیفیت و پردازنده و دوربین قدرتمندی که این محصول دارد چنین اقدامی به هیچ عنوان غیر منطقی نمی باشد. قیمت این گوشی کم تر از 15 میلیون تومان است و در فروشگاه های معتبر سراسر کشور به صورت آنلاین و حضوری به عموم مردم عرضه می گردد.

اولین موردی که در ارتباط با این گوشی باید ذکر گردد مربوط به فناوری صفحه نمایش آن است که از نوع Super AMOLED Plus می باشد. اندازه ی صفحه نمایش گوشی سامسونگ A73، 6 اینچ و بزرگتر بوده و رزولوشن تصویر در صفحه نمایش این گوشی 1080*2400 پیکسل می باشد. تراکم پیکسلی در صفحه نمایش این گوشی 393 پیکسل بر اینچ است. حداکثر نرخ به روز رسانی در صفحه نمایش گوشی فوق نیز 120 هرتز می باشد.

پردازنده ی بسیار قدرتمندی که سامسونگ در این گوشی برای کاربران ارائه کرده است سبب قرار گرفتن آن در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و پردازنده شده، تراشه ی پردازنده ی اصلی گوشی فوق از نوع اسنپدراگون 778 می باشد. پردازنده ی گوشی 64 بیتی بوده و فرکانس آن از 1.8 الی 2.4 گیگاهرتز است.
قابل ذکر است که پردازنده ی گرافیکی گوشی فوق از نوع Adreno 642L می باشد.حافظه ی داخلی این محصول کمپانی سامسونگ 128 گیگابایت و حافظه ی رم آن هشت گیگابایت می باشد.

 
یکی از نقاط قوت این گوشی دوربین آن است، برخورداری از دوربین چهارگانه با رزولوشن 108+12+5+5 مگاپیکسل اثباتی بر این ادعا می باشد. حسگر های دوربین اصلی گوشی سامسونگ A73 به ترتیب از نوع عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج هستند. دوربین سلفی گوشی فوق 32 مگاپیکسل بوده و حسگر آن از نوع عریض است. لازم به ذکر است که این مدل از گوشی سامسونگ، بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین هم است.

مورد دیگری که باید به آن اشاره شود مربوط به باتری گوشی فوق می باشد، سامسونگ از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت که لیتیوم پلیمری است برای این گوشی استفاده کرده است. این باتری قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را دارد.
افرادی که در طول روز نیاز به شارژدهی مناسب از گوشی خود دارند می توانند از گوشی سامسونگ A73 به عنوان یکی از گزینه های جدی برای خرید یاد کنند.
 

سخن پایانی

قیمت با توجه به گستردگی میان مدل های برند های مختلف گوشی موبایل، قیمت مناسب یک آپشن محسوب می شود چون قطعا یکی از فاکتور هایی که خریداران در لیست راهنمای خرید گوشی خود قرار می دهند، بحث قیمت گوشی موبایل است. ما در این مقاله از مجله قلاب لیستی از بهترین گوشی های سامسونگ از سری های مختلف با رنج های مختلف قیمت به شما معرفی کردیم.بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت در میان محصولات کمپانی سامسونگ ذکر گردید، افراد می توانند با توجه به بودجه و نیاز های خود از میان گزینه های فوق محصول مد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید نمایند.

گوشی سامسونگ A52 جزو بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت در میان محصولات سری a است. این گوشی برای افرادی که به دنبال یک محصول میان رده هستند کاملا مناسب است.
گوشی M53 در میان بهترین گوشی سامسونگ از نظر قیمت قرار دارد. این گوشی برای افرادی که نیاز به شارژدهی از گوشی در طول روز دارند مناسب تر است.
گوشی S20 Fe جزو بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ قیمت بوده و برای افرادی که نیاز به یک گوشی با امکانات عالی و قیمت مقرون به صرفه دارند بسیار مناسب است.

گوشی های سامسونگ A13، A23، M33 و A33 جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت هستند و به عنوان محصولات میان رده ی این کمپانی شناخته می شوند. این گوشی ها برای افرادی که به یک گوشی با امکانات متوسط و رو به بالا نیاز دارند بسیار مناسب می باشند.

گوشی سامسونگ F42 جزو به روزترین محصولات کمپانی سامسونگ است و قیمت خوبی هم دارد. افراد می توانند برای رفع نیاز های روزمره ی خود از این گوشی که دارای صفحه نمایش، دوربین و پردازنده ی بسیار با کیفیتی است استفاده نمایند.

گوشی سامسونگ A71 در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت قرار دارد و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. این گوشی دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد اما در مقابل ویژگی های بسیار خوبی دارد.
گوشی سامسونگ A73 گران قیمت ترین گوشی این لیست می باشد. این گوشی جزو بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت است و از ویژگی های خارق العاده ای برخوردار است. افرادی که به دنبال یک گوشی با ویژگی بسیار مدرن و با کیفیت هستند این گوشی مناسب ترین گزینه می باشد.


بیشتر بخوانید:
 
 

  • گوشی samsung
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت