بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین کدامند؟

  • تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۱۹ آذر ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۵۸
بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین کدامند؟
کمپانی سامسونگ طی سال ها فعالیت در این زمینه محصولات بسیار خارق العاده ای روانه ی بازار کرده است. با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی می توان گفت که دوربین گوشی ها امروزه به عنوان مهم ترین فاکتور افراد برای خرید به حساب می آید. اگر قصد خرید گوشی از برند سامسونگ را دارید و کیفیت دوربین برای شما اهمیت دارد، در ادامه قصد داریم بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین را معرفی کنیم.

 

معیارهای کیفیت دوربین گوشی چیست؟

 

مگاپیکسل

به زبان ساده تر و قابل فهم تر باید گفت که هر چه مگاپیکسل بیش تر باشد دوربین گوشی تصاویر با جزئیات تری ثبت خواهد کرد. مگاپیکسل فقط یک عنصر مهم در مورد دوربین های با کیفیت می باشد و عناصر مهم دیگری نیز در این مورد وجود دارند که باید به آن ها توجه کرد.
 

دیافراگم

برای ثبت کردن تصاویری در مکان هایی که نور کمی در آن وجود دارد باید به بررسی دیافراگم پرداخت. دیافراگم یک حفره است که از طریق آن نور به سنسور برخورد می کند. دیافراگم بیان کننده ی قدرت دوربین در مکان های کم نور جهت عکاسی می باشد. خلق تصاویر بسیار با کیفیت به صورت پرتره در بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین کاملا به این مورد وابسته است.
 

اندازه سنسور

اندازه ی سنسور هر چه بزرگ تر باشد می توان با استفاده از آن تصاویر با کیفیت تر و با جزئیات بیش تری ثبت کرد. یک گوشی با دوربین چهار مگاپیکسلی و لنز بزرگ می تواند تصاویر بسیار بهتری نسبت به یک گوشی با دوربین هشت مگاپیکسلی ثبت کند. بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین بهتر به یک گوشی که دارای لنز بزرگ تر است نسبت داده شود چرا که نور بیش تری به این لنز ها می رسد.
 

محدوده ی داینامیک بالا یا HDR

برای ثبت تصاویری با رنگ متفاوت و همچنین با نور بالا از این تکنیک استفاده می شود. در تکنیک HDR دوربین به جای یک عکس چند شات با نوردهی منحصر به فرد می گیرد. پس از ثبت تصاویر با استفاده از یک اقدام پیچیده دوربین اقدام به ادغام تصاویر با یکدیگر می کند. برای استفاده از تکنیک فوق می بایست در بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین تراشه ی قدرتمندی به کار رفته باشد.
 

OISیا لرزشگیر اپتیکال

برای ثبت تصاویر با کیفیت می بایست فکری به حال لرزش دست افراد در هنگام عکس گرفتن می شد. با به کار گیری لرزشگیر اپتیکال این مشکل به بهترین شکل ممکن حل شد. این ویژگی باعث می شود تا دوربین در هنگام ثبت تصاویر ثابت بماند و لرزش دست افراد تاثیر زیادی بر روی کیفیت عکس ها نگذارد.


در زمینه ی ضبط ویدیو نیز دوربین گوشی می بایست در دو مورد بی نظیر باشد. مورد اول رزولوشن و یا همان جزئیات تصاویر در ویدیو می باشد. هر چه مقدار پیکسل در ویدیو بیش تر باشد کیفیت فیلم ضبط شده نیز بیش تر خواهد بود. مورد دوم مربوط به فریم بر ثانیه می باشد، هر چه مقدار فریم بر ثانیه بیش تر باشد در ویدیو تصاویر بیش تری ضبط خواهد شد. برای خلق ویدیو های اسلوموشن، فریم بر ثانیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


مطالعه بیشتر: بهترین گوشی های سامسونگ

 

بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی کدام است

بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی مربوط به گوشی سامسونگ Note 20 Ultra می باشد. ویژگی های بسیار خارق العاده ی دوربین این گوشی سبب شده است تا از آن به عنوان یکی از بهترین گوشی های مناسب برای عکاسی یاد شود. علاوه بر آن گفتنی است که گوشی فوق دارای ویژگی های بسیار جذاب در زمینه ی های دیگر نیز می باشد.

 
گوشی سامسونگ Note 20 Ultra

گوشی سامسونگ نوت 20 اولترا دارای سه حسگر دوربین می باشد. رزولوشن دوربین های گوشی نوت 20 اولترا به ترتیب 108 و 12 و 12 مگاپیکسل است.
  1. اولین حسگر دوربین گوشی فوق از نوع عریض بوده و دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی بوده و از دیافراگم 8/1f برخوردار است. علاوه بر آن سایز سنسور حسگر فوق 1.33/1 اینچ می باشد. این حسگر مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فناوری فوکوس خودکار می باشد.
  2. دومین حسگرگوشی سامسونگ Samsung Note 20 Ultra از نوع تله فوتو می باشد. این حسگر رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد و از دریچه ی دیافراگم 0/3f برخوردار است. علاوه بر آن قابل ذکر است که این حسگر مجهز به لرزشگیر اپتیکال، فناوری فوکوس خودکار، زوم اپتیکال 5 برابر و زوم هیبرید 50 برابر می باشد.
  3. سومین حسگر دوربین این گوشی از نوع فوق عریض یا Ultra Wide می باشد. این حسگر از رزولوشن 12 مگاپیکسلی برخوردار است و دارای دیافراگم 2/2f و فاصله کانونی 13 میلی متری می باشد. سایز سنسور حسگر فوق 2.55/1 اینچ بوده و قابلیت ثبت تصاویر با سایز پیکسل 4/1 میکرومتر را دارد.

دوربین این گوشی سامسونگ قابلیت تشخیص چهره، ثبت موقعیت جغرافیایی عکس و فیلم ها و قابلیت فوکوس بر روی سوژه با اشاره روی آن را دارا می باشد، علاوه بر آن دوربین این گوشی قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR به صورت اتوماتیک را دارا می باشد.
در ارتباط با ویژگی های دوربین این گوشی در زمینه ی ضبط ویدیو باید گفت که دوربین گوشی فوق ویدیو هایی با رزولوشن 4320*7680 و سرعت 24 فریم بر ثانیه، رزولوشن 2160*3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه، رزولوشن 2160*3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن 1080*1920 و سرعت 240 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080*1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارا می باشد.

این گوشی قابلیت فیلمبرداری به صورت HDR10 را نیز دارد. علاوه بر آن قابل ذکر است که امکان ضبط با صدای استریو نیز با گوشی فوق فراهم است.
در ارتباط با دوربین سلفی محصول هم باید گفت که سامسونگ از یک حسگر 10 مگاپیکسلی برای آن بهره برده است. حسگر دوربین سلفی از نوع عریض بوده و از دریچه ی دیافراگم 2/2f برخوردار است. فاصله ی کانونی لنز 26 میلی متر بوده و می تواند عکس هایی با اندازه ی 22/1 میکرومتر ثبت نماید.

دوربین سلفی Samsung Note 20 Ultra مجهز به فناوری فوکوس خودکار می باشد. همچنین دوربین سلفی محصول فوق قابلیت عکاسی به صورت HDR را نیز دارا می باشد. دوربین سلفی گوشی فوق قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 2160*3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه، رزولوشن 2160*3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080*1920 با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

 

بهترین گوشی سامسونگ سری a  ازنظر دوربین

در میان گوشی های سری a سامسونگ، بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین مربوط به گوشی A73 5G می باشد. دوربین گوشی سامسونگ A73 5G دارای ویژگی های خارق العاده ای می باشد تا حدی که بسیاری از افراد از آن به عنوان یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار برای عکاسی یاد می کنند. این مدل از گوشی های سامسونگ پس از معرفی و عرضه، فروش بسیار خوبی برای کمپانی سامسونگ داشت. علاوه بر دوربین، گوشی فوق دارای سخت افزار و طراحی بسیار فوق العاده ای نیز می باشد.

دوربین گوشی فوق دارای حسگر می باشد که این چهار حسگر دارای رزولوشن 108+12+5+5 مگاپیکسل می باشد.
  1. اولین حسگر دوربین بSamsung Galaxy A73 5G از نوع عریض یا Wide می باشد. رزولوشن حسگر اول این گوشی 108 مگاپیکسل بوده و دارای دریچه ی دیافراگم 8/1f است. این حسگر به لرزشگیر اپتیکال و فناوری فوکوس خودکار از نوع PDFA مجهز می باشد.
  2. دومین حسگر دوربین گوشی فوق از نوع فوق عریض یا Ultra Wide می باشد و 12 مگاپیکسلی بوده و دارای دریچه دیافراگم این حسگر 2/2f می باشد.
  3. سومین حسگر دوربین این گوشی از نوع ماکرو می باشد و رزولوشن آن 5 مگاپیکسل است. همچنین قابل ذکر است که این حسگر دارای دریچه ی دیافراگم 4/2f می باشد.
  4. چهارمین حسگر دوربین گوشی فوق از نوع عمق سنج و یا Depth می باشد که رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارد. دریچه ی دیافراگم این حسگر 4/2f می باشد و قابلیت عکاسی به صورت پانوراما و HDR را نیز دارا می باشد.
 
افراد می توانند با استفاده Samsung Galaxy A73 5G اقدام به فیلمبرداری با رزولوشن 2160*3840 با سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن 1080*1920 با سرعت 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080*1920 با سرعت 30 فریم بر ثانیه کنند.

در ارتباط با دوربین سلفی این محصول هم باید گفت که شرکت سامسونگ یک حسگر با رزولوشن 32 مگاپیکسل برای گوشی فوق در نظر گرفته است. دریچه ی دیافراگم دوربین سلفی گوشی فوق 2/2f است. دوربین سلفی گوشی فوق قابلیت ثبت تصویر هایی با سایز 8/0 میکرومتر دارد. سایز سنسور دوربین سلفی این گوشی سامسونگ 2.8/1 اینچ است.

افراد می توانند با دوربین سلفی گوشی سامسونگ A73 5G فیلم هایی با رزولوشن 2160*3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین رزولوشن 1080*1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

سامسونگ A73 5G علاوه بر این که بهترین گوشی سری A سامسونگ از نظر کیفیت دوربین می باشد دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای همچون طراحی بی نظیر، صفحه نمایش 6 اینچی با فناوری Super AMOLED Plus، پردازنده ی اسنپدراگون 778G، حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی، شبکه ارتباطی 5G، حسگر اثر انگشت و باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5000 میلی آمپر.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ از نظر پردازنده
 

بهترین گوشی سامسونگ سری m  ازنظر دوربین

در میان گوشی های سری m سامسونگ، بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین مربوط به مدل M62  می باشد. در صورتی که افراد به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و به صرفه هستند و می خواهند گوشی فوق دارای دوربین بسیار با کیفیتی هم باشد قطعا گوشی سامسونگ M62  انتخاب ایده آلی خواهد بود. این گوشی علاوه بر دوربین فوق ویژگی های سخت افزاری و ظاهری بسیار مناسبی هم دارد.
 
در ارتباط با دوربین گوشی M62 باید گفت که این گوشی دارای دوربین چهارگانه می باشد. حسگر های دوربین این گوشی دارای رزولوشن 64+12+5+5 مگاپیکسل می باشند.
 
  1. اولین حسگر این گوشی رزولوشن 64 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض می باشد. همچنین گفتنی است که فاصله ی کانونی حسگر اول دوربین گوشی M62، 8/1f بوده و فاصله ی کانونی لنز 26 میلی متر می باشد. اندازه ی این سنسور 1.73/1 اینچ می باشد. این حسگر می تواند تصویر با پیکسل هایی به سایز 8/0 میکرومتر ثبت کند. لازم به ذکر است که این حسگر به فناوری فوکوس خودکار مجهز می باشد.
  2. حسگر دوم از نوع فوق عریض می باشد و دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است. حسگر دوم بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین(2M6) دارای دریچه دیافراگم 2/2f می باشد. علاوه بر آن این حسگر از زاویه ی دید 123 درجه برخوردار است.
  3. حسگر سوم گوشی سامسونگ M62 از نوع ماکرو بوده و از رزولوشن 5 مگاپیکسلی برخوردار است. دریچه ی دیافراگم این حسگر 4/2f می باشد.
  4. حسگر چهارم گوشی فوق دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی است و دریچه ی دیافراگم آن 4/2f می باشد. این حسگر قابلیت عکاسی پانوراما و HDR را دارا می باشد.

افراد می توانند با دوربین این گوشی به صورت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن 1080*1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه اقدام به فیلمبرداری نمایند. در ارتباط با دوربین سلفی بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین در میان محصولات سری m یعنی مدل M62 هم باید گفت که کمپانی سامسونگ برای این گوشی از یک سنسور از نوع عریض یا Wide استفاده کرده است که رزولوشن آن 32 مگاپیکسل می باشد. دریچه دیافراگم دوربین سلفی این محصول 2/2f بوده و فاصله ی کانونی لنز 26 میلی متر می باشد. اندازه ی سنسور دوربین سلفی گوشی M62، 2.8/1 اینچ است.

دوربین سلفی این گوشی قابلیت ثبت تصاویر با پیکسل هایی به اندازه ی 8/0 میکرومتر را دارد. علاوه بر آن دوربین سلفی محصول فوق قابلیت عکاسی به صورت HDR را دارا می باشد. افراد می توانند با دوربین سلفی این گوشی اقدام به فیلم برداری با رزولوشن 4k و سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین رزولوشن 1080*1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه کنند.

در میان محصولات سری m بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین محصول فوق می باشد علاوه بر این موضوع باید گفت که این گوشی دارای باتری با ظرفیت 7000 میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمر، صفحه نمایش 6 اینچ که از فناوری Super AMOLED Plus ساخته شده است، حسگر اثر انگشت و شبکه ارتباطی 4G می باشد. گفتنی است گوشی موبایل Galaxy M62 علی رغم ویژگی های خوبی که دارد، بهترین گوشی میان رده سامسونگ از سری m به شمار می رود.

 

بهترین گوشی سامسونگ سری s  ازنظر دوربین

بهترین دوربین در گوشی های سری S سامسونگ  مربوط به گوشی Samsung S22 Ultra 5G می باشد. این محصول به عنوان گوشی پرچمدارسامسونگ در بازار شناخته می شود. برخورداری از ویژگی های سخت افزاری و طراحی بسیار شکیل سبب فروش بسیار بالای این گوشی سامسونگ شده است. در صورتی که افراد به دنبال یک گوشی با کیفیت دوربین بی نظیر هستند قطعا Samsung S22 Ultra 5G یک انتخاب ایده آل است.

Samsung S22 Ultra 5G دارای دوربین چهار گانه می باشد.
  1. اولین حسگر این گوشی 108 مگاپیکسلی است و از نوع عریض یا Wide می باشد. حسگر اول گوشی فوق دارای دریچه ی دیافراگم 8/1f بوده و فاصله ی کانونی آن 24 میلی متر است. این حسگر می تواند عکس با سایز پیکسلی به اندازه ی 8/0 میکرومتر را ثبت کند. سایز این سنسور گوشی Samsung S22، 1.33/1 اینچ می باشد.
  2. قابل ذکر است که حسگر اول این محصول سامسونگ به لرزشگیر اپتیکال و فناوری فوکوس خودکار مجهز است.
  3. دومین حسگر این محصول از نوع تله فوتو پریسکوپ می باشد و دارای رزلوشن 10 مگاپیکسلی است. دریچه ی دیافراگم این حسگر 9/4f بوده و فاصله ی کانونی لنز 240 میلی متر می باشد. این حسگر می تواند عکس با سایز پیکسل 22/1 میکرومتر را ثبت نماید. سایز سنسور حسگر دوم هم 3.52/1 اینچ می باشد. گفتنی است که این حسگر نیز به لرزشگیر اپتیکال و همچنین فناوری فوکوس خودکار مجهز است.
  4. سومین حسگر بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین در میان محصولات سری s(Samsung S22 Ultra 5G) 10 مگاپیکسلی است. این حسگر از دریچه ی دیافراگم 4/2f و فاصله ی کانونی 70 میلی متر از لنز برخوردار است. این حسگر می تواند عکس با سایز پیکسل 1.12 میکرومتر را ثبت نماید. سایز سنسور این حسگر نیز 3.52 اینچ است.
 
سامسونگ برای این حسگر نیز از فناوری فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال استفاده کرده است. در رابطه با چهارمین حسگر گوشی Samsung S22 Ultra 5G هم باید گفت که این حسگر 12 مگاپیکسلی بوده و از نوع فوق عریض می باشد. دریچه ی دیافراگم حسگر فوق 2/2f و فاصله کانونی آن از لنر 13 میلی متر است. این حسگر می تواند عکس با سایز پیکسل 4/1 میکرومتر ثبت نماید. موردی  دیگر که باید ذکر شود مربوط به سایز سنسور این حسگر است که در حدود 2.55/1 اینچ می باشد.

این حسگر به فناوری لرزشگیر اپتیکال، فناوری فوکوس خودکار، لرزشگیر فیلمبرداری و زاویه دید 120، قابلیت عکاسی HDR و عکاسی پانوراما مجهز است. دوربین سلفی این گوشی ویژگی های به شدت جذابی دارد و هر فردی را شیفته ی خود می کند. دوربین سلفی این گوشی سامسونگ 40 مگاپیکسلی بوده و از نوع عریض می باشد. دریچه ی دیافراگم حسگر آن 2/2f و همچنین فاصله ی کانونی لنز 26 میلی متر است. دوربین سلفی گوشی (Samsung S22 Ultra 5G) می تواند عکس با سایز پیکسل 7/0 میکرومتر ثبت کند. سایز سنسور دوربین سلفی 2.82/1 اینچ می باشد.

افراد می توانند در هنگام مکالمه ی تصویری از هر دو دوربین گوشی فوق استفاده نمایند.

دیگر ویژگی های Samsung S22 Ultra 5G عبارت است:
  • صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X که اندازه ی آن بازه ی 6 اینچ و بزرگتر می باشد.
  • حسگر اثر انگشت
  • شبکه ارتباطی 5G
  • حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی
  • نسخه ی اندروید 11
  • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
قطع به یقین در میان محصولات سری s این گوشی بهترین دوربین را دارد. افراد در صورتی که قصد خرید این محصول را با توجه به کیفیت دوربین آن دارند یقین داشته باشند که از خرید خود احساسی پشیمانی نخواهند کرد
 

گوشی سامسونگ با دوربین عالی و قیمت مناسب

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین و همچنین قیمت مناسب جزو محصولات  میان رده این کمپانی یعنی سری a می باشد. گوشی سامسونگ A53 5G یکی از بهترین گوشی های شرکت سامسونگ است که علاوه بر کیفیت دوربین مناسب دارای قیمت بسیار مناسبی هم می باشد. افرادی که به دنبال بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین و قیمت مناسب هستند می توانند از گوشی فوق به عنوان یکی از جدی گزینه های خرید خود یاد کنند.

 
در رابطه با دوربین این گوشی باید گفت که سامسونگ از چهار حسگر برای دوربین محصول خود بهره گرفته است. اولین حسگر دوربین این گوشی 64 مگاپیکسلی است و از نوع عریض یا Wide می باشد. فاصله ی کانونی لنز 26 میلی متر و دریچه ی دیافراگم این حسگر 8/1f است. این حسگر قابلیت ثبت تصاویر با سایز پیکسل 8/0 میکرومتر را دارد. علاوه بر آن گفتنی است که سایز سنسور در این حسگر 1.7/1 اینچ می باشد.

  • حسگر اول این گوشی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فناوری فوکوس اتوماتیک است.
  • حسگر نوع دوم گوشی سامسونگ A53 5G از نوع فوق عریض می باشد و رزولوشن آن 12 مگاپیکسل است. دریچه دیافراگم در این حسگر 2/2f بوده و زاویه دید آن 123 درجه می باشد.
  • حسگر سوم گوشی سامسونگ A53 5G دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی و دریچه ی دیافراگم 4/2f است. سومین حسگر این گوشی از نوع ماکرو می باشد.
  • حسگر چهارم این محصول از نوع سنجش عمق یا Depth بوده و 5 مگاپیکسلی است. دریچه ی دیافراگم این حسگر 4/2f می باشد، این حسگر قابلیت عکاسی به صورت HDR و پانوراما را دارا می باشد.
دوربین سلفی Samsung Galaxy A53 5G 32 مگاپیکسلی است. دریچه ی دیافراگم دوربین فوق 2/2f و فاصله ی کانونی آن از لنز 26 میلی متر است. دوربین فوق می تواند عکس با سایز پیکسل 8/0 میکرومتر را ثبت نماید. افراد می توانند با استفاده از دوربین سلفی این گوشی اقدام به فیلمبرداری با رزولوشن 2160*3840 نمایند.

دیگر ویژگی های Samsung Galaxy A53 5G عبارت است از:
  • حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش
  • صفحه نمایش 6 اینچ و بزرگ تر که از فناوری Super AMOLED است
  • پردازنده ی اگزینوس 1200
  • شبکه ارتباطی 5G
  • حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی
  • باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
 پرفروش ترین گوشی های سامسونگ:

بهترین گوشی سری نوت سامسونگ مناسب عکاسی

بهترین گوشی سامسونگ سری نوت از نظر کیفیت دوربین که رضایت کاربران را در پی داشته است در طی سال های اخیر به گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus مربوط است. سری نوت گوشی های سامسونگ طرفداران مخصوص به خود را دارد و معمولا پس از عرضه با استقبال خوبی روبرو می گردند. بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین که بیش ترین جلب رضایت از کاربران را داشته مربوط به Note 10 plus می باشد. طراحی بسیار شیک و مدرن به همراه دوربین خارق العاده و قیمت بسیار مناسب از جمله ویژگی های این محصول شرکت سامسونگ است.

 
در رابطه با دوربین این محصول کاربر پسند باید گفت که سامسونگ از دوربین چهارگانه برای محصول خود بهره برده است.
 
  1. حسگر اول Note 10 Plusدارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است. این حسگر از نوع عریض بوده و فاصله ی کانونی آن 27 میلی متر می باشد. سایز سنسور این حسگر 27 میلی متر است و می تواند تصاویری ثبت کند که سایز پیکسل های آن 4/1 میکرومتر باشد. این حسگر مجهز به لرزشگیر اپتیکال و همچنین فناوری فوکوس خودکار می باشد.
  2. حسگر دوم بNote 10 Plus از نوع تله فوتو بوده و رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد. دریچه ی دیافراگم این حسگر 2/1f است و فاصله ی کانونی آن 52 میلی متر است. این حسگر به فناوری لرزشگیر دوگانه مجهز بوده علاوه بر آن از فناوری فوکوس خودکار بهره مند است.
  3. حسگر سوم Note 10 Plus رزولوشن 16 مگاپیکسلی دارد و از نوع فوق عریض است، این حسگر دریچه ی دیافراگم 2/2f دارد و از فاصله کانونی 12 میلی متری برخوردار است.
  4. حسگر چهارم بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین و رضایت کاربران (Note 10 Plus) از نوع (TOF 3D VGA)  است. این حسگر قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی، تشخیص چهره، فوکوس با اشاره بر روی سوژه، عکاسی پانوراما و عکاسی HDR را دارد.
دوربین سلفی Note 10 Plus از نوع عریض بوده و 10 مگاپیکسلی است.  این دوربین مجهز به فناوری فوکوس خودکار می باشد. دریچه ی دیافراگم این دوربین 2/2، فاصله ی کانونی آن 26 میلی متر بوده و می تواند عکس هایی با سایز پیکسل 22/1 میکرومتر ثبت کند
 

جمع بندی

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین در مدل های مختلف با توجه به نیاز های افراد، قیمت و کیفیت آن ها ذکر گردید. در میان محصولات معرفی شده گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus، Note 20 Ultra، Note 22 Ultra و Galaxy S22 Ultra 5G دارای قیمت نسبتا بالایی هستند. علاوه بر آن گوشی های سامسونگ A53 5G،M62، M53 5GوA73 5G   از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب هستند.
نکته ای که وجود دارد این است که دوربین این گوشی ها همگی جزو بهترین ها هستند و نیاز های افراد را به خوبی رفع می کنند. قطعا در صورتی که بتوانید نیاز ها و شرایط خود را به خوبی مشخص کنید می توانید از میان گوشی های معرفی شده بهترین انتخاب را داشته باشید.


بیشتر بخوانید:
 
 

  • گوشی samsung
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت