لیست قیمت بهترین گوشی میان رده شیائومی 2023 ( بهمن 1401)

  • تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۱۱ مرداد ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۲۵۲
لیست قیمت بهترین گوشی میان رده شیائومی 2023 ( بهمن 1401)

بهترین گوشی میان رده شیائومی 2022

امروزه گوشی‌های شیائومی در بین سن جوان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. ازاین‌رو، در این نوشتار به بررسی بهترین گوشی میان رده شیائومی 2022 پرداخته‌ایم تا آن را به نسل جوان معرفی کنیم.

 

Redmi Note 11 Pro Plus 5G

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G مناسب افرادی است که دوست دارند در هنگام وبگردی، دیدن فیلم و بازی از کیفیت بالای صفحه نمایشگر خود لذت کافی را ببرند. رنج قیمتی این مدل گوشی شیائومی در بازار ایران تقریبا حدود 8 تا 12 میلیون تومان است. در ادامه به جهت آشنایی بیشتر شما به بررسی ویژگی‌های برجسته گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G و نقاط قوت و ضعف آن پرداخته‌ایم.


 

ویژگی‌های برجسته Redmi Note 11 Pro Plus 5G

دور تا دور بدنه گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G از جنس پلاستیک است. روی بدنه آن نیز از جنس شیشه است.
اندازه صفحه نمایشگر آن 6.67 اینچ است و دارای خاصیت سوپر امولد است. رزولوشن آن 1080 و نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز است. بنابراین با توجه به ویژگی مطروحه صفحه نمایشگر این مدل گوشی شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

ظرفیت باتری گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G 4500 میلی آمپر در ساعت است که به نسبت قیمت آن، ظرفیت باتری آن مطلوب است.
در بخش امنیت نیز از حسگر اثر انگشت پشتیبانی می کند که نشان دهنده به روز بودن خدمات امنیتی این مدل گوشی شیائومی است.
در بخش دوربین نیز دارای سنسور لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو، سنسور سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.
اندروید 11 و MIUI 12.5
اسپیکر Tune  بهینه شده توسط  JBL
 

نقاط ضعف Redmi Note 11 Pro Plus 5G

  • عملکرد سخت افزار

نقاط قوت Redmi Note 11 Pro Plus 5G

  • صفحه نمایش سوپر امولد با کیفیت
  • شارژ 67 واحدی
  • عملکرد پردازشی مناسب

گوشی موبایل شیائومی مدل  11T 5G


گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 5G یکی دیگر از گوشی های میان رده شیائومی تا ۱۰ میلیون برای افرادی مناسب است که می خواهند آهنگ‌های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت در گوشی موبایل خود گوش دهند. ناگفته نماند که این گوشی موبایل از بهترین گوشی های میان رده شیائومی برای بازی هم محسوب می شود. رنج قیمتی این مدل گوشی شیائومی در بازار ایران در حدود 10 تا 12 میلیون تومان است. در ادامه بحث، به بررسی ویژگی‌های برجسته این مدل گوشی شیائومی به همراه نقاط قوت و ضعف آن خواهیم پرداخت.

 

ویژگی‌ های برجسته گوشی موبایل شیائومی مدل  11T 5G

جنس بدنه گوشی موبایل شیائومی مدل  11T 5G از شیشه با کیفیت است.
اندازه صفحه نمایشگر 6.67 اینچ است. رزولوشن 1080 و نرخ تازه سازی آن 120 هرتز است.
ظرفیت باتری این مدل گوشی شیائومی 5000 میلی آمپر در ساعت است.
شیائومی در این مدل گوشی هوشمند خود در بخش امنیت آن از فناوری حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره دو بعدی بهره گرفته است.
دوربین ‌ها در این مدل گوشی شیائومی بدین صورت طراحی شده‌اند: سنسور 108 مگاپیکسلی در دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو، سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی.
شیائومی در این مدل گوشی خود، از تراشه  Dimensity 1200 5G یک پردازنده قدرتمند است به کار گرفته است. پردازنده قوی این گوشی میان رده شیائومی در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری باعث شده این گوشی یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی شناخته شود.
 

نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی مدل  11T 5G

  • تنظیم نبودن نور دوربین
  • داغ کردن در استفاده سنگین
  • احتمال ناپایداری در طولانی مدت

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی مدل  11T 5G

  • نمایشگر با کیفیت
  • باتری قدرتمند
  • صدای استریو

Redmi Note 10 Pro

 
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro برای افرادی مناسب است که به مدت طولانی مدت با گوشی خود، کار می کنند و نیاز دارند تا باتری ظرفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد. رنج قیمتی این مدل گوشی شیائومی بین 7 میلیون تا 9 میلیون است.

ویژگی ‌های برجسته گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

در ضعف گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro  جنس بدنه پشتی از شیشه و جنس فریم از پلاستیک است.
در این مدل گوشی شیائومی، اندازه صفحه نمایشگر 6.67 اینچ است. رزولوشن آن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ تازه سازی 1200 بیتی است. در ضمن نمایشگر دارای خاصیت AMOLED است.
ظرفیت باتری این مدل گوشی شیائومی، 5020 میلی آمپر در ساعت است. بنابراین باتری نسبتا حجیمی در این مدل گوشی به کار گرفته شده است.
در بخش امنیت، شیائومی در این مدل گوشی خود از حسگر اثر انگشت استفاده کرده است. لذا در بخش امنیت این مدل گوشی به روز است.
دوربین ‌های طراحی شده در این مدل گوشی عبارتند از: سنسور 108 مگاپیکسلی در لنز اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 16 مگاپیکسلی سلفی. گوشی شیائومی نوت 10 و نسخه پرو آن با توجه به دوربین 108 مگاپیکسلی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین محسوب می شوند.
پردازنده این مدل گوشی شیائومی  8 نانومتری Snapdragon 732G  است.
اندروید 11 با رابط کاربری اختصاصی.
 

نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

  • پردازنده نسبتاً ضعیف 108
  • کیفیت پایین دوربین سلفی

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

  • سرعت بالای حسگر اثر انگشت
  • عملکرد خوب دوربین
  • عملکرد شارژدهی مطلوب
  • نمایشگر 120 هرتزی

گوشی موبایل شیائومی مدل  POCO M4 Pro 4G

پوکو ام 4 پرو نیز یکی دیگر از بهترین گوشی ‌های میان رده شیائومی است که قیمت آن تا سقف 7 میلیون تومان است. طراحی زیبای این گوشی در قسمت جلو و نیز پشت دستگاه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. این طراحی به گونه‌ای است که وقتی گوشی را از روبرو نگاه می کنید، به جز یک صفحه نمایشگر باریک بی شک چیزی نخواهید دید.

در پشت گوشی نیز ماژول ‌های دوربین در داخل یک قاب مشکی رنگ قرار داده شده است تا شما احساس کنید که از یک گوشی پرچمدار  با مدل خیلی شیک استفاده می کنید. علاوه بر طراحی بسیار شیک مذکور در این گوشی، نمایشگر 6.43 اینچی آن نیز منجر شده تا تصاویر و رنگ‌ها در این گوشی با کیفیت هرچه تمام تر نشان داده شوند. به علاوه، تراشه مدیاتک هلیو جی 96 نیز باعث شده است تا قدرت پردازش و عملکرد اجرای برنامه‌ها در آن بسیار بالا برود. پوکو ام 4 پرو، تصاویر را نیز با کیفیت بالا و ارائه کوچکترین جزئیات به نمایش می گذارد. بنابراین، علاوه بر اجرای بازی و عکسبرداری و فیلمبرداری مطلوب، برای افرادی که گوشی ‌های شیکی دوست دارند، گزینه مناسبی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل  POCO M4 Pro 4G از جمله گوشی ‌های گیمینگ شیائومی است که برای افرادی که قصد انجام بازی ‌های سنگین را دارند، مناسب است. رنج قیمت این مدل گوشی شیائومی در بازار ایران در حدود 5.5 تا 6.5 میلیون تومان است که با توجه به فیچر هایی که دارد میتوان آن را بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت معرفی کرد. ویژگی ‌های برجسته این مدل گوشی میان رده گیمینگ شیائومی به همراه لیستی از نقاط قوت و ضعف آن جهت آشنایی بیشتر شما آورده شده است.


مقاله مرتبط: به صرفه ترین گوشی های بازار از نظر قیمت و کارایی

 

ویژگی ‌های برجسته گوشی موبایل شیائومی مدل  POCO M4 Pro 4G

بدنه این مدل گوشی شیائومی از جنس پلاستیک است. پشت قاب گوشی براق است که احتمال دارد جای اثر انگشت روی آن بماند. در ضمن، از نظر وزن این مدل گوشی شیائومی خیلی سنگین نیست.
 
اندازه صفحه نمایشگر این مدل گوشی شیائومی 6.6  اینچ است. رزولوشن آن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ تازه سازی آن نیز 90 هرتز می باشد.
ظرفیت باتری این مدل گوشی شیائومی، ۵۰۰۰ میلی آمپر در ساعت است. این ظرفیت برای این مدل گوشی شیائومی که مختص به انجام بازی‌های سنگین طراحی شده، بسیار مطلوب می باشد. به گونه ای که می توان با آن یک روز کامل به انجام بازی ‌های سنگین پرداخت بدون آنکه نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل بود.  
در بخش امنیت، این مدل گوشی شیائومی دارای حسگر اثر انگشت است.
 
دوربین این مدل گوشی شیائومی عملکرد نسبتاً مطلوبی دارد. سنسور دوربین‌های آن عبارت است از: سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی.
اندروید 11 است و رابط کاربری آن را می توان شخصی سازی کرد.
پردازنده این مدل گوشی شیائومی اسنپدراگون ۶۸۰ است. این نوع پردازنده برای این رنج قیمت گوشی گیمینگ به نسبت مطلوب است.
این مدل گوشی شیائومی دارای اسپیکر استریو است.

نقاط ضعف گوشی شیائومیPOCO M4 Pro

  • عملکرد پردازنده

نقاط قوت گوشی شیائومی مدل  POCO M4 Pro

  • کیفیت نمایشگر
  • خروجی صدای اسپیکر
  • شخصی سازی رابط کاربری
 
 

گوشی موبایل شیائومی  Redmi Note 11 pro 4G

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو از جمله بهترین گوشی‌ های شیائومی با قیمت سقف 7 میلیون تومان است. این مدل گوشی از طراحی خوبی برخوردار است. همچنین، به راحتی در دست جای می گیرد و اجازه نمی دهد که انگشتان دست خسته شوند. بنابراین کار کردن با آن بسیار آسان است. صفحه نمایش آن 6.67 اینچی است که باعث افزایش وضوح تصاویر در این گوشی موبایل می شود. در زیر نور آفتاب نیز روشنایی خوبی دارد. به علاوه نمایشگر، نرخ 120 هرتز را در ثانیه را نشان می دهد که نشان دهنده سرعت بالای این مدل گوشی است.

تراشه آن نیز هلیو جی 96 است که می تواند سنگین‌ترین برنامه‌ ها را بدون هنگی و هیچ مشکلی نیز اجرا کند. عملکرد دوربین آن نیز به دلیل انتخاب بسیار خوب دوربین‌ ها در این گوشی منجر شده است تا در نور کم و شب ‌ها، عکس گرفتن با این گوشی لذت بخش باشد، چرا که جزئیات را به خوبی می تواند به تصویر بکشد. بنابراین این گوشی با توجه به دقت بالایی که در گرفتن عکس دارد می تواند پیشنهاد مناسبی برای افرادی باشد که عاشق عکس گرفتن در هر لحظه و ثبت وقایع روزمره خود در هر شرایطی هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G برای افرادی مناسب است که عاشق عکاسی هستند و علاقه مند ثبت لحظات خوب خود با گرفتن عکس‌ های با کیفیت در خاطرات خود می باشند. رنج قیمتی این مدل گوشی بین 7 میلیون تا 10 میلیون است. جهت آشنایی بیشتر شما با این مدل گوشی شیائومی در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های برجسته گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G

بدنه این مدل گوشی شیائومی از جنس پلاستیک است. با این وجود، این جنس بدنه در این رنج قیمتی بسیار مطلوب و مناسب است. رنگ‌های بدنه آن بنفش و آبی و مشکی است که به نظر رنگ‌های بنفش و آبی آن مورد پسند خانم‌ ها و رنگ‌ مشکی آن مورد پسند آقایان است. در ضمن، در بخش جلویی قاب گوشی نیز حدود 85 تا 87 درصد را صفحه نمایشگر پوشانده است.
 
اندازه صفحه نمایشگر این مدل گوشی شیائومی 6.67 اینچ است. رزولوشن آن 108 مگاپیکسل است. فناوری به کار گرفته شده در این صفحه نمایشگر گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G، Super AMOLED است که این ویژگی سبب شده که صفحه نمایشگر این مدل گوشی شیائومی از کیفیت فوق العاد‌ه‌ای برخوردار باشد. در ضمن نرخ تازه سازی آن نیز بین 120 تا 90 هرتز است که منجر می شود تعداد حرکات بیشتری در دقیقه توسط گوشی قابل اعمال باشد.
ظرفیت باjری در این گوشی میان رده شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G 5000 میلی آمپر در ساعت است. ظرفیت مذکور منجر خواهد شد تا در استفاده‌های معمولی تقریباً این مدل گوشی تا دو روز و نیم، شارژ برقی آن تمام نشود. شیائومی نوت ۱۱ پرو از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری است.
از نظر امنیت، گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G علاوه بر قفل گذرواژه ای و شکلی، از حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند. بنابراین این مدل گوشی در بخش امنیت طراحی خوبی داشته است.
اندروید 11 به بالا با امکان ایجاد رابط کاربری اختصاصی.
دوربین‌ ها در گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G عبارتند از: سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سلفی. بر این اساس، عکاسی با این مدل گوشی شیائومی بسیار مطلوب و دلچسب خواهد شد. زیرا کیفیت عکس‌ های ثبت شده با دوربین این گوشی بسیار با کیفیت هستند.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G  دارای پردازنده‌ی هلیو مدیاتک G96  است. باتوجه به آنچه که در باب گوشی میان رده شیائومی ردمی نوت 11پرو بیان شد، قابل درک است این گوشی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران باشد. ضمن اینکه به لحاظ اقتصادی هم گران نیست.

 

نقاط ضعف گوشی شیائومی مدل ردمی  Note 11 pro 4G

  • سخت افزار ضعیف

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G

  • نمایشگر با کیفیت
  • عکاسی با کیفیت
  • سرعت شارژ بالا

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT

 
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT برای افرادی مناسب است که به دنبال یک گوشی گیمینگ خوب هستند تا با آن در شبانه روز به انجام بازی ‌های سنگین بپردازند. رنج قیمتی این مدل گوشی شیائومی در میان رنج قیمتی گوشی‌ های میان رده شیائومی، در حدود 10 تا 11 میلیون تومان است. جهت معرفی بیشتر این مدل گوشی شیائومی در ادامه به بررسی ویژگی‌ های برجسته این مدل گوشی و نقاط قوت و ضعف آن می پردازیم.


 

ویژگی ‌های برجسته گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT

بدنه گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT دور تا دور از پلاستیک است. لنز های دوربین در پشت این گوشی بیرون زدگی دارد به گونه‌ای که در هنگام قرارگیری بر روی میز احتمال لق زدگی روی میز وجود دارد، با این حال، لق زدگی مطروحه باعث اذیت و آزار کاربر نمی شود. در جلوی گوشی نیز 85 درصد گوشی را صفحه نمایشگر پوشانده است.
اندازه صفحه نمایشگر این گوشی بیش از 6 اینچ است. رزولوشن آن 1080 و نرخ تازه سازی آن 144 است. همانطور که مشاهده می کنید قابل توضیح است که نرخ تازه سازی این مدل گوشی شیائومی نسبت به سایر گوشی‌های شیائومی بیشتر است. بنابراین سرعت عملکرد لمسی گوشی بیشتر است. با این وجود، صفحه نمایشگر این مدل گوشی شیائومی خاصیت امولد را ندارد.
ظرفیت باتری گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT برابر 5080 میلی آمپر در ساعت است. بنابراین شما با داشتن این مدل گوشی شیائومی به راحتی می توانید یک روز کامل را بنا بر هدف این مدل گوشی و علاقه تان به انجام بازی‌ های سنگین بپردازید. بدون آنکه نگران تمام شدن شارژ گوشی موبایل خود در حین بازی باشید.
 
در بخش امنیت، گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT دارای سیستم تشخیص چهره دو بعدی است. لذا می توان اذعان کرد که شیائومی در این مدل گوشی گیمینگ و هوشمند خود روی بخش امنیت به خوبی تمرکز کرده است.
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT دارای سه دوربین 64 مگاپیکسلی در لنز اصلی، 8 مگاپیکسلی در اولترا واید، 2 مگاپیکسلی در لنز ماکرو و 16 مگاپیکسلی در لنز سلفی است. همان طور که شاهد هستید، دوربین این مدل گوشی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در مقابل سیر رقبایش ضعیف است. لرزش‌گیر اپتیکال هم ندارد که منجر می شود تا لرزش دستان توی عکاسی و هم در فیلمبرداری اثرگذاری منفی بگذارد.
در گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 8100 به همراه LPDDR5  و  UFS 3.1 استفاده شده است. بنابراین باعث شده این مدل گوشی گیمینگ در بخش سخت افزار عملکرد فوق‌ العاده قوی داشته باشد.
اندروید 11.


نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT

  • عملکرد دوربین

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT

  • ظرفیت باتری
  • امنیت بالا
  • اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها
  • سخت افزار فوق‌العاده قوی

گوشی موبایل شیائومی مدل 11 lite 5G NE


گوشی شیائومی 11 لایت ان ای، یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی در قیمت حدود 10 میلیون تومان است. این مدل شیائومی طراحی خیلی زیبایی دارد. به علاوه، وزن سبک آن نیز باعث محبوبیتش در بین افراد شده است. به راحتی نیز می توان در مدت زمان طولانی آن را در دست گرفت. کیفیت تصویر در نمایشگر 55 اینچی آن، عالی است. صفحه‌نمایش آن به راحتی از 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند. در ضمن، نرخ تازه‌سازی نمایشگر آن 90 هرتز در ثانیه است. این امر منجر می شود تا دستورات کاربر با سرعت هر چه تمام تر اجرا شود و از هر گونه هنگی این گوشی به دور باشد.

تراشه آن نیز اسنپدراگون ۷۷۸ است که منجر می شود تا از قدرت پردازش خیلی خوبی این مدل گوشی برخوردار باشد. این گوشی بهترین گوشی از نظر پردازنده محسوب میشود. زیر نور آفتاب صفحه نمایش آن به خوبی دیده می شود. قدرت پردازش بالای این گوشی نیز اجرای هر گونه بازی سنگینی را برای این گوشی، آسان کرده است. کمتر داغ می کند، لذا با توجه به ویژگی ‌های قبلی ذکر شده و این ویژگی، برای انجام بازی ‌های سنگین با گرافیک بالا مناسب است. از آنجایی که با دوربین خود می تواند تا کیفیت  K 4  را با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند، برای فیلمبرداری نیز این مدل گوشی مناسب به نظر می رسد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11 lite 5G NE از بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش است که برای افرادی طراحی شده که دوست دارند برای تماشای فیلم و وب گردی صفحه نمایشگر گوشی با کیفیت باشد و هنگام شنیدن آهنگ از صدای خوب اسپیکر گوشی خود لذت ببرند. رنج قیمت این مدل گوشی شیائومی بین 9 میلیون تا 1 میلیون تومان است. در ادامه ویژگی‌ های برجسته این مدل گوشی شیائومی به همراه لیستی از نقاط قوت و ضعف این مدل گوشی شیائومی برای آشنایی بیشتر شما با این مدل گوشی مطرح شده است.
ویژگی ‌های برجسته گوشی موبایل شیائومی مدل 11 lite 5G NE
قاب پشتی شیشه ای و فریم پلاستیک
اندازه نمایشگر 6.55 اینچ، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، تازه سازی 60 تا 90 هرتز.
صفحه نمایشگر گوشی موبایل شیائومی مدل 11 lite 5G NE
ظرفیت باتری 4250 میلی آمپر ساعت.
حسگر اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره.
سنسور اصلی یا واید 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی در پکیج دوربین ‌های گوشی شیائومی مدل 11 lite 5G NE.
پردازنده اسنپدراگون 778G  با معماری 6 نانومتری.
اندروید 11.
سیستم پخش صدای استریو.


 

نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی مدل 11 lite 5G NE

  • باتری نسبتاً ضعیف

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی مدل 11 lite 5G NE

  • نمایشگر با کیفیت
  • اسپیکر بدون نقص
  • عملکرد فوق‌العاده سنسور ماکرو
  • طراحی و کیفیت ساخت بی‌ نظیر

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT برای افرادی مناسب است که تمایل دارند بازی ‌های سنگین روزانه انجام دهند. از آنجا که جوانان و نوجوانان جزء آن دسته افرادی هستند که علاقه شدیدی به انجام بازی ‌های سنگین و روزانه دارند، مخاطب ویژه این مدل گوشی، این افراد هستند. رنج قیمت این مدل گوشی شیائومی در بازار ایران در حدود 9 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان است.

 

ویژگی ‌های برجسته گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT

طراحی این مدل گوشی شیائومی، کاملا از جنس پلاستیک است. وزن آن سبک بوده و در حدود 193 گرم است. قابل توضیح است که طراحی پلاستیکی کامل در این رنج قیمتی مناسب است و دور از انتظار نیست.
دوربین‌ها نیز در داخل قاب قرار گرفته‌اند که منجر می شوند تا به لنز دوربین‌ های این مدل گوشی شیائومی آسیبی وارد نشود. در ضمن، قاب پشت گوشی حالت خمیده به خود گرفته است که سبب خوش دستی این مدل گوشی شیائومی شده است که به دلیل این ویژگی مطروحه مسلما طرفداران بسیار زیادی خواهد داشت. به علاوه این مدل گوشی شیائومی در برابر پاشش آب مقاوم است.
 
این گوشی شیائومی از بهترین گوشی ها از نظر باتری است. باتری 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 67 واتی که در کمتر از ۴۵ دقیقه شارژ می شود دلیل این موضوع است.
اندازه صفحه نمایشگر گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT 6.6 اینچ است. رزولوشن آن نیز 1080 در 2400 پیکسل است، همین امر سبب می شود تا تصاویر با ابعاد 20:9 را به خوبی برای کاربران به نمایش گذارد.
 گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. بنابراین به خوبی می توانید در طی روز با داشتن این مدل گوشی گیمینگ به انجام بازی‌ های سنگین بپردازید، بدون آنکه نگران تمام شدن شارژ باتری در هنگام بازی باشید.

در بخش امنیت این مدل گوشی شیائومی، دارای حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره است. بنابراین، این مدل گوشی دارای امنیت مطلوبی است.
دوربین گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 GT را سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی تشکیل می ‌دهند.
شیائومی در این مدل گوشی گیمینگ خود از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 11005G  استفاده کرده است.  


نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 GT

  • پردازنده نسبتاً ضعیف

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 GT

  • باتری قوی
  • اسپیکر با کیفیت
  • نمایشگر 120 هرتزی
  • دوربین با کیفیت
  • مقاوم در برابر پاشیدن آب

سایر گوشی های میان رده شیائومی

 

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت اس 11 چگونه است؟

ردمی نوت اس 11 نیز جزء بهترین گوشی‌ های شیائومی با قیمت زیر 7 میلیون تومان محسوب می شود. این گوشی نسبت به سایر گوشی‌ های شیائومی که ذکر کردیم، از ارگونومی بالایی برخوردار است که باعث می شود تا به راحتی در دست جای بگیرد. همین ویژگی منجر می شود تا دارندگان این گوشی بتوانند مدت زمان طولانی این گوشی را بدون کوچکترین خستگی در دست بگیرند. به علاوه، این گوشی در برابر گرد و غبار و آب تا حدود زیادی مقاوم است که باعث شده در بین سایر گوشی ‌های نامبرده شده تا اینجا، برجستگی خود را نشان دهد. در ضمن دوربین ‌های گوشی ردمی نوت اس 11 از کیفیت بالایی برخوردار است و جزئیات تصاویر به راحتی دیده می شوند. به علاوه، قدرت پردازنده تراشه آن نیز هلیو جی 96 است که سرعت پردازنده گوشی را بالا می برد. بر این اساس، این گوشی علاوه بر اجرای بازی‌ های سنگین و عکسبرداری و فیلمبرداری مطلوب، در برابر گرد و غبار و آب نیز مقاوم است.

گوشی موبایل شیائومی مدل می 10 تی لایت چگونه است؟

این گوشی ضمن آنکه طراحی مطلوبی دارد از مواد سازنده سخت و مقاومی نیز تهیه شده است. در دست به راحتی جای می گیرد و انگشتان کاربر را خسته نمی کند. در این مدل گوشی  گوریلا گلس 5 استفاده شده است که منجر می شود تا در برابر هر گونه افتادگی و خط و خش ایمن بماند. همچنین، از یک ال سی دی عالی نیز برخوردار است که تصاویر را به خوبی و با وضوح بسیار بالا به کاربر نمایش می دهد، به گونه ای که باعث می شود تا جزئیات بیشتری در هنگام مشاهده فیلم و عکس در معرض دید کاربر باشد.
بنابراین بازی و فیلم دیدن با آن بسیار لذت بخش خواهد بود. قدرت پردازنده تراشه آن نیز اسنپدراگون 750 است که منجر به بالا بردن سرعت اجرای دستورات کاربر شده است. تراشه گرافیکی آن نیز 619 اَدرنمو است که سبب اجرای مطلوب بهترین بازی های گرافیکی در این گوشی می شود. در ضمن دوربین آن نیز در شب و روز عکس‌ها و فیلم‌ های با کیفیتی را به کاربر ارائه می دهد. بنابراین، مصارف این گوشی، علاوه بر اجرای بازی و گرفتن عکس و فیلم‌های با کیفیت، برای دیدن فیلم‌ها با تمام جزئیات مناسب است و ویژگی برجسته آن نیز مقاوم بودن در برابر هر گونه ضربه و برخورد با جسم خارجی است.

 

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ایکس 4 پرو

پوکو ایکس 4 پرو یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت سقف 8 میلیون تومان است. گلس شیشه‌ای این گوشی، جلوه زیبایی به آن داده است. به راحتی در دست جای می گیرد و انگشتان دست را خسته نمی کند. مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و آب و ضربات خارجی است. صفحه نمایشگر 6.67 اینچی آن به همراه گلس شیشه‌ای جلوه بصری زیبایی را از تصاویر در این گوشی به کاربران خود ارائه می دهد. تازه سازی صفحه نمایش آن نیز 120 هرتز در ثانیه است که سرعت بالایی را برای اجرای دستورات کاربران فراهم کرده است. مشخصات تراشه استفاده شده در آن نیز اسنپدراگون 695 است که منجر به جلوگیری از هر گونه هنگی در این مدل گوشی شده است. در ضمن تصاویر و فیلم‌های با کیفیتی را نیز با دوربین با کیفیت خود ضبط می کند. بنابراین، این گوشی از نظر ظاهری و نیز مقاومت نسبت به سایر گوشی‌ هایی که تاکنون از برند گوشی شیائومی ذکر کردیم، برتر به نظر می رسد.

 

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو اف 3

پوکو اف 3، یکی از بهترین گوشی شیائومی تا سقف 10 میلیون است. طراحی خیلی قشنگی دارد که باعث می شود خیلی بیشتر از ظاهرش بیارزد. به راحتی در دست گرفته می شود و کاربر را خسته نمی کند. همین امر باعث می شود کاربر با انجام بازی در گوشی پوکو اف 3، تسلط خوبی بر روی گوشی همراه خود و نیز به تبع آن انجام بازی داشته باشد. کیفیت بالای صفحه نمایشگر آن نیز زبانزد است. در واقع، صفحه نمایش 6.67 اینچی آن تصاویر را عالی نشان می دهد و چشم را در برابر دیدن تصاویر متعدد و طولانی مدت با داشتن روشنایی مطلوب حتی در زیر آفتاب، خسته نمی کند. مشخصات تراشه به کار رفته در آن اسنپدراگون ۸۷۰ است. در ضمن، کیفیت دوربین چه از لحاظ عکس و چه از لحاظ فیلم واقعا در این گوشی عالی است. به گونه ای که چه در شب و چه در روز تصاویر و فیلم‌های با کیفیتی را می تواند ثبت و ضبط کند.
 

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی کا 40


ردمی کا 40 جزء بهترین گوشی شیائومی تا 12 میلیون محسوب می شود. طراحی آن به گونه ای است که با گوشی‌های پرچمدار شیائومی سری می برابری می کند. این دستگاه، طراحی ارگونومیکی دارد که باعث شده تلفن خیلی راحت توی دست جای بگیرد و در استفاده‌های طولانی مدت، دست را خسته نکند. در هنگام بازی کردن و کار کردن با گوشی، به دلیل همین طراحی مطلوب، شما تسلط خیلی خوبی بر روی بازی و تلفن همراه خود خواهید داشت. در ضمن، یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار مختص به همین مدل گوشی شیائومی است. به عبارتی، صفحه نمایشی که در این مدل استفاده شده است، صفحه نمایش 6.67 اینچ بزرگ است که با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز در ثانیه و روشنایی 1300 نیت زیر نور آفتاب، ضمن بالا بودن سرعت عملکرد اجرای دستورات کاربر، در زیر نور آفتاب به راحتی تصاویر را نشان می دهد.
به علاوه، کیفیت رنگ و تصویر در این مدل خیلی بالاست که بازی کردن و فیلم دیدن با آن برای کاربر لذت بخش خواهد بود. در این مدل گوشی شیائومی، از تراشه اسنپدراگون 870 در جایگاه پردازنده مرکزی استفاده شده است. این پردازنده خوب منجر شده است تا این مدل گوشی از قدرت پردازش خیلی بالایی برخوردار باشد. ردمی کا 40 به کمک پردازنده گرافیکی Adreno 650  می تواند هر بازی و هر برنامه‌ای را به راحتی در خود اجرا کند. این نکته قابل ذکر است که با وجود اینکه قیمت این مدل به نسبت بقیه گوشی‌های سری ردمی خیلی بیشتر است. اما امکانات و خدمات خیلی عالی آن ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد.

کیفیت دوربین ردمی کا 40 نیز واقعا عالی است، به گونه‌ای که عکس  های گرفته شده با این مدل گوشی، جزئیات زیادی را برای کاربر به نمایش می گذارد، به علاوه رنگ‌ها را نیز خیلی طبیعی در عکس و فیلم نشان می دهد. ردمی کا40 می تواند تا کیفیت  K 4 را با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند که جزء ویژگی‌های برجسته این مدل گوشی برای مخاطب محسوب می شود.

 

جمع‌بندی

در این نوشتار سعی شده تا به بررسی ویژگی ‌های برجسته بهترین گوشی میان رده شیائومی 2022 و نقاط قوت و ضعف آنها پرداخته شود. در انتها نیز در پی سؤالات شما چند نمونه از دیگر گوشی‌های شیائومی معرفی شدند. قبل از هرگونه اقدام برای خرید یک گوشی میان رده طی یک بررسی انتظارات خود از یک گوشی موبایل  و فیچر های یک گوشی را باهم تطابق دهید چون تنها در این صورت است که میتوانید یک خرید مطمئن را تجربه کرده و در نهایت یک گوشی با امکانات دلخواه و قیمت مناسب داشته باشید. ضمن اینکه برای انتخاب و خرید گوشی موبایل با بهترین قیمت بازار می توانید به بازار اینترنتی قلاب مراجعه و گوشی دلخواه خود را از فروشگاهی با بهترین قیمت خریداری کنید.
 
گوشی سامسونگ بخرم یا شیائومی
بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

 
 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت