بهترین گوشی های بازار از نظر صفحه نمایش

  • تاریخ انتشار:۳۰ شهریور ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۱۹ آذر ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۴۵
بهترین گوشی های بازار از نظر صفحه نمایش
تلفن همراه، یکی از مهم ترین وسایل روزمره در جهان امروز محسوب می گردد و در زندگی افراد از نقش بسزا و با اهمیتی برخوردار است. در گذشته به دلیل عدم وجود گوشی موبایل، افراد مجبور بودند مسافت های طولانی را طی کنند تا بتوانند به وسیله تلفن های عمومی با فرد مورد نظر خود صحبت کنند. اما امروزه با توجه به ورود گوشی های جدید به بازار، شرایط تغییر کرده است.

امروزه می توان انواع گوشی موبایل را در فروشگاه های تلفن همراه مشاهده نمود. یکی از مهم ترین بخش های هر گوشی، صفحه نمایش آن است. گوشی های قدیمی دارای صفحه نمایش خطی بسیار ساده همانند یک ماشین حساب بودند. این امر سبب می شد تا کارایی آن ها کم شود. اما تلفن های همراه هوشمند جدید مجهز به صفحه نمایش ال سی دی و ال ای دی هستند. لازم به ذکر است صفحه نمایش گوشی های موبایل از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ممکن است با کوچک ترین ضربه دچار آسیب گردند.

 

انواع صفحه نمایش گوشی موبایل

به طور کلی، صفحه نمایش گوشی های موبایل به دو دسته تقسیم می شوند. در گوشی های مدل 2017 به پایین، متخصصان از صفحات نمایش ال سی دی استفاده می نمودند. صفحه نمایش ال سی دی، دارای چندین لامپ تصویر مرکزی به همراه یک برد بودند. این امر موجب می شد تا آن ها بتوانند کیفیت تصاویر را چندین برابر جلوه دهند. علاوه بر آن متخصصان با نصب سیستم تاچ اسکرین بر روی آن ها، گوشی های موبایل را بروزرسانی کردند و نحوه کار با آن ها را ساده تر نمودند.

اما پس از آن، بر روی گوشی های مدل 2018 به بعد صفحه نمایش ال ای دی قرار گرفت. صفحه نمایش ال ای دی نسبت به ال سی دی دارای یک پس زمینه سیاه رنگ است. درون صفحات نمایش ال ای دی میلیون ها لامپ ال ای دی تمام رنگ وجود دارد. این امر سبب شده تا این صفحات نسبت به ال سی دی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار باشند. علاوه بر آن، صفحه نمایش ال ای دی نسبت به ال سی دی مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربات دارد و از طول عمر بالاتری برخوردار است. به همین دلیل متخصصان از صفحه نمایش ال ای دی بر روی انواع جدید گوشی موبایل استفاده می کنند.
 

کاربرد صفحه نمایش در گوشی موبایل

یکی از مهم ترین کاربرد های صفحه نمایش در گوشی های موبایل، تبدیل اطلاعات از نیروی الکترومغناطیس به تصویر است. در تلفن های همراه، ابتدا اطلاعات توسط برد و پردازنده خوانده می شوند و سپس به وسیله تصویر بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. این امر سبب می شود تا شما بتوانید فعالیت های فراتر از تماس و ارسال پیام با تلفن همراه خود را انجام دهید و لذت ببرید.

یکی دیگر از کاربرد های صفحه نمایش در گوشی موبایل، حذف صفحه کلید است. امروزه متخصصان توانسته اند با نصب سیستم تاچ اسکرین بر روی صفحه نمایش گوشی های موبایل، صفحه کلید را حذف کنند و کار با گوشی را آسان تر نمایند. این امر سبب شده تا تمامی افراد بتوانند به بهترین شکل ممکن و آسودگی از تلفن همراه هوشمند خود استفاده نمایند. جالب است بدانید با ابداع سیستم حرارتی بر روی صفحه نمایش افراد می توانند با نزدیک کردن دست خود به صفحه گوشی، با آن کار کنند. البته فراموش نکنید که اگر می خواهید گوشی موبایل شما سالم بماند و سلامت آن تضمینی باشد، می بایست آن را در برابر تمامی ضربات محافظت کنید
 

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش

کمپانی سامسونگ یکی از برترین کمپانی های سازنده غول های گوشی همراه در جهان محسوب می گردد و از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. متخصصان این کمپانی توانسته اند بر روی گوشی های موبایل تولید شده خود، از  بهترین صفحات نمایش استفاده نمایند و کیفیت کار خود را چندین برابر افزایش دهند. این امر سبب شده تا گوشی سامسونگ در مقایسه با برند های دیگر برتری بسیار  بالاتری داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که گوشی های منتخب سامسونگ که از قیمت بالایی برخوردار هستند، دارای صفحه نمایش قوی و با کیفیت  منحصر به فردی می باشند.


بیشتر بخوانید:
بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ اس 22 اولترا

وقتی نام گوشی موبایل سامسونگ اس 22 اولترا به گوش می رسد، دیگر کسی به فکر نقص و عیب نیست؛ گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا یکی از برترین گوشی جهان ویکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ و محسوب می گردد که از جدید ترین تکنولوژی برخوردار است. این گوشی در لیست برترین تلفن همراه های جهان در رتبه سوم قرار گرفته است. یکی از عواملی که سبب شده گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا بسیار پرطرفدار باشد، وجود صفحه نمایش پیشرفته بر روی آن است. بر روی این گوشی صفحه نمایشی با تکنولوژی اولد قرار دارد که سبب می شود تصاویر با بالاترین کیفیت پخش شوند.
 
سامسونگ اس 22 اولترا
 

بر روی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، صفحه نمایش جدید با تکنولوژی اولد قرار گرفته است. این صفحه نمایش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قادر به پخش تصاویر با کیفیت 4 کا می باشد. نرخ نوسازی تصویر گوشی های سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا 120 هرتز است و این عدد در برابر گوشی های دیگر بالاتر می باشد. حداکثر روشنایی صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، 1750 نیت است؛ این امر سبب شده تا افراد بتوانند در آفتاب شدید نیز از این تلفن همراه مرغوب استفاده نمایند.
   

سامسونگ گلکسی S21 FE

یکی دیگر از مدل های برتر برند سامسونگ، گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای است. بر روی این گوشی اجزای بسیار پیشرفته و مرغوبی قرار گرفته است. این امر سبب شده تا بتوان از سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای در هر مکان و شرایطی استفاده نمود. یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده این تلفن همراه هوشمند مشهور شود، وجود صفحه نمایش بسیار با کیفیت است. کمپانی سامسونگ کره جنوبی برای آن که بتواند گوشی های موبایل بسیار با کیفیتی تولید کند، بر روی آن ها برترین صفحات نمایش را قرار می دهد.
 
سامسونگ گلکسی S21 FE
 

صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای، دارای ابعاد 1/6 اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080 در 2400 پیکسل می باشد و تراکم آن 411 پیکسل در هر اینچ است. این امر سبب شده تا بی کیفیت ترین تصاویر را با گوشی های سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای به بهترین شکل ممکن مشاهده نمود. متخصصان برای طول عمر بیشتر صفحه نمایش این تلفن همراه، از گلس کورنینگ گوریلا استفاده نموده اند تا مقاومت آن را در برابر آب و ضربات شدید چندین برابر افزایش دهند.

سامسونگ گلکسی A 53

یکی دیگر از برترین گوشی هایی که با برند سامسونگ در بازار وجود دارد و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، گوشی موبایل سامسونگ آ 53 می باشد. این گوشی دارای امکانات بسیاری زیادی از جمله صفحه نمایش مرغوب و با کیفیت است. وجود صفحه نمایش با کیفیت و عالی بر روی سامسونگ گلکسی آ 53 سبب شده تا طرفداران آن چندین برابر افزایش یابند. جالب است بدانید صفحه نمایش این گوشی به گونه ای طراحی شده که در برابر ضربات مقاومت زیادی از خود نشان دهد و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشد.
 
سامسونگ گلکسی A 53
 

بر روی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 53 یک صفحه نمایش بسیار مرغوب 5/6 اینچی قرار دارد. وجود این صفحه نمایش سبب شده تا افراد بتوانند تصاویر را بر روی این گوشی به خوبی تماشا کنند و لذت ببرند. علاوه بر آن، صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی آ 53 از تکنولوژی سوپر آلموند برخوردار است و قادر می باشد تمامی تصاویر و ویدئو ها را با رزولوشن 1080 پیکسل و تازه سازی 120 هرتز ارائه نماید. لازم به ذکر است صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند مرغوب قادر است تمامی رنگ ها را با دقت بسیار بالایی پخش کند تا کاربران بتوانند تصویر را با دقت بالاتری مشاهده نمایند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده
 

گلکسی M52

طبق گفته متخصصان یکی از بهترین صفحات نمایش گوشی های میان رده، بر روی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 52 قرار دارد. گوشی سامسونگ گلکسی ام 52، یکی دیگر از برترین مدل های برند سامسونگ محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این تلفن همراه هوشمند مرغوب با کیفیت بسیار خوبی در بازار عرضه می گردد؛ این امر سبب شده تا بسیاری از افراد از این گوشی استفاده مفید و بهینه ای داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی ام 52 در برابر انواع ضربات مقاومت زیادی ندارد؛ به همین دلیل می بایست در حفظ و نگهداری آن بکوشید.
 
گلکسی M52
 

صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 52 در ابعاد 7/6 اینچ، قادر است تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2400 پخش کند. علاوه بر آن در هر اینچ از صفحه نمایش این موبایل، 393 پیکسل تراکم پیکسلی وجود دارد؛ این امر سبب می شود تا افراد بتوانند تصاویر کم کیفیت را به خوبی با استفاده از این گوشی مشاهده نمایند. نرخ نوسازی صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی ام 52 ، 120 هرتز است و شما می توانید مدت زمانی بدون آن که احساس خستگی چشم به شما دست دهد، با این تلفن همراه کار کنید.

در نظر داشته باشید که بر روی اکثر گوشی های برند سامسونگ، بهترین صفحات نمایش قرار دارد؛ به همین دلیل در بخش های قبل به چند مورد از برترین های این برند اشاره شد. لازم به ذکر است برای افزایش طول عمر بیشتر صفحات نمایش گوشی سامسونگ، پس از خریداری آن ها، حتما از گلس و برچسب های ضد ضربه استفاده نمایید تا بتوانید جلوی هر گونه خط و خش و ضربه به صفحه نمایش را بگیرید.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر صفحه نمایش

کمپانی شیائومی، یکی دیگر از برترین کمپانی های ساخت گوشی موبایل در جهان محسوب می گردد که از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه در سراسر جهان کمتر کسی است که برند شیائومی را نشناسد. خوشبختانه این کمپانی توانسته به کمک فناوری و تکنولوژی، گوشی هایی را به بازار عرضه کند تا افراد بتوانند با پرداخت هزینه ای مناسب صاحب یک گوشی با امکانات و بالا  شوند. البته در نظر داشته باشید که در گذشته های نزدیک، موبایل هایی که با برند شیائومی به بازار عرضه می شدند، از کیفیت خوبی برخوردار نبودند؛ اما برخی از مدل های برند شیائومی جز،  برترین گوشی های جهان قرار گرفته اند.

امروزه بر روی انواع
گوشی موبایل شیائومی صفحات نمایش بسیار مرغوبی قرار گرفته است. البته یکی از مسائلی که همیشه برای دارندگان گوشی های شیائومی مطرح بوده، حساسیت صفحه نمایش است. تلفن های هوشمند شیائومی دارای صفحه نمایش مرغوب و با کیفیتی هستند اما در برابر انواع ضربات مقاومت بسیار کمی دارند و ممکن است با یک ضربه کوچک به طور کامل از بین بروند یا یک هاله سیاه بر روی صفحه ظاهر شود. به همین دلیل، می بایست در نگهداری گوشی های شیائومی دقت بسیار زیادی داشته باشید و برای جلوگیری از ضربات احتمالی، از گارد های ضد ضربه استفاده نمایید.
 

شیائومی 11 PRO

یکی از برترین مدل های گوشی موبایل برند شیائومی، شیائومی 11 پرو محسوب می گردد. این موبایل جزء گران ترین دسته های شیائومی محسوب می گردد و از امکانات پیشرفته بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مسائلی که سبب افزایش قیمت نجومی این گوشی شده است، صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن است. بر روی گوشی های شیائومی 11 پرو، یک صفحه نمایش 63/6 قرار گرفته است که قادر به پخش تصاویر و ویدئو با کیفیت 4 کا می باشد. این امر موجب شده تا افراد بتوانند از این گوشی به عنوان اجرای بازی های سنگین نیز استفاده نمایند.
 
شیائومی 11 PRO
 

نمایشگری گوشی موبایل شیائومی 11 پرو، دارای نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز است؛ به همین دلیل می توان تصاویر بی کیفیت را به خوبی با این موبایل مشاهده نمود. علاوه بر آن، بر روی صفحه نمایش گوشی شیائومی 11 پرو، دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است و در هر اینچ از تراکم پیکسلی 409 برخوردار می باشد. این امر سبب شده تا بتوان از این گوشی برای اجرای بازی های سنگین و پردازش اطلاعات دشوار به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش منحصر به فرد هستید، حتما گوشی شیائومی 11 پرو را خریداری نمایید.

شیائومی POCO X4

امروزه کمتر کسی است که گوشی موبایل شیائومی پوکو ایکس 4 را نشناسد. این موبایل را اکثر افراد به خاطر دوربین بسیار با کیفیتش دوست دارند. اما اگر کمی بیشتر به گوشی های شیائومی پوکو ایکس 4 دقت کنید، متوجه می شوید که در کنار دوربین بسیار مرغوب و با کیفیت، یک نمایشگر عالی قرار دارد. نمایشگر بزرگ موبایل شیائومی پوکو ایکس 4 دارای ابعاد 67/6 اینچ است و این امر سبب شده تا افراد بتوانند هر ویدئویی را که تمایل دارند با کیفیتی بالا و بدون خستگی چشم با این گوشی مشاهده کنند.
 
شیائومی POCO X4
 

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی پوکو ایکس 4، مجهز به محافظ بسیار قوی کورنینگ گوریلا گلس 5 است. وجود این محافظ بر روی نمایشگر گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 سبب شده تا در برابر ضربات، از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهد و از طول عمر بالایی برخوردار باشد. یکی دیگر از ویژگی های نمایشگر این موبایل، روشنایی آن است؛ روشنایی نمایشگر گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 از 700 تا 1200 نیت است و افراد می توانند بدون خستگی چشم ساعت ها با این گوشی کار کنند و لذت ببرند.
   

شیائومی 11 Lite 5G NE

یکی دیگر از مشهور ترین و بهترین گوشی های شیائومی، گوشی موبایل 11 لایت ان ای محسوب می گردد. این تلفن همراه پیشرفته و هوشمند، دارای قابلیت های فراوانی از جمله نمایشگر بسیار مرغوب است. وجود صفحه نمایش با کیفیت بر روی گوشی های شیائومی 11 لایت ان ای سبب شده تا افراد بتوانند به وسیله آن تمامی ویدئو های مورد علاقه خود را در مدت زمان طولانی مشاهده کنند و از چرخیدن در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، خسته نشوند. لازم به ذکر است صفحه نمایش گوشی شیائومی 11 لایت ان ای نسبت به مدل های دیگر این برند کمی متفاوت است.
 
شیائومی 11 Lite 5G NE
 

گوشی موبایل شیائومی 11 لایت ان ای، مجهز به نمایشگر 6.55 اینچ است و نسبت به کل بدنه، 85 درصد فضا را اشغال کرده است. بر روی این نمایشگر یک محافظ بسیار قوی و مقاوم کورنینگ گوریلا گلس 5 میلی متری قرار دارد تا این تلفن همراه را در برابر تمامی ضربات احتمالی محافظت کند. یکی از مهم ترین مسائلی که سبب شده نمایشگر گوشی های شیائومی 11 لایت ان ای نسبت به موبایل های دیگر متفاوت باشد، نمایش رنگ ها است؛ نمایشگر این گوشی مرغوب و با کیفیت قادر است در ثانیه یک میلیارد رنگ را همزمان نمایش دهد.
   

شیائومی POCO M4

گوشی موبایل شیائومی پوکو ام 4، یکی دیگر از محصولات برند شیائومی محسوب می گردد که بسیاری از افراد این موبایل را با نام صفحه نمایش برتر نیز می شناسند. همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، بر روی تمامی گوشی های شیائومی صفحه نمایش های بسیار مرغوب و با کیفیتی قرار گرفته است. تلفن همراه شیائومی پوکو ام 4، یکی از مدل های شیائومی محسوب می شود که مجهز به نمایشگر آمولد است و نرخ تصویر سازی آن 90 هرتز در ثانیه می باشد. این امر سبب شده نمایشگر شیائومی پوکو ام 4 نسبت به گوشی های دیگر بسیار با کیفیت تر باشد.
 
شیائومی POCO M4
 

ابعاد نمایشگر گوشی موبایل شیائومی پوکو ام 4، در ابعاد 6.43 اینچ بر روی این موبایل قرار دارد و 84 درصد از محیط بدنه را اشغال نموده است. رزولوشن نمایشگر این تلفن همراه پیشرفته، 1080 در 2400 است و قادر به پخش تصاویر بی کیفیت، با وضوحی بالا و کیفیتی عالی می باشد. لازم به ذکر است هر اینچ از نمایشگر گوشی شیائومی پوکو ام 4، 409 پیکسل تراکم پیکسلی وجود دارد. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد برای اجرای بازی یا فعالیت هایی همچون اسنپ، از این تلفن همراه مرغوب استفاده نمایند.

بهترین گوشی های هواوی از نظر صفحه نمایش

هواوی، یکی دیگر از برند های برتر کمپانی های تولید موبایل در سراسر جهان محسوب می شود. این کمپانی توانسته امروزه بهترین گوشی های موبایل را تولید نموده و جزء غول های گوشی جهان به شمار آید. اکثر افراد گوشی موبایل هواوی را به عنوان یک گوشی سفت و محکم می شناسند. به همین دلیل برای خرید گوشی همراه، ابتدا به سراغ برند هواوی می روند. لازم به ذکر است، تلفن های همراه هواوی در کنار دارا بودن این همه امکانات، از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار هستند. اما مهم ترین نکته ای که سبب محبوبیت این گوشی همراه مرغوب شده است، صفحه نمایش آن محسوب می گردد.

از اوایل تولید تا سال 2019، کمپانی هواوی از صفحه نمایش های ال سی دی برای تولید گوشی های موبایل استفاده می نمود. اما پس از مدتی در اواخر سال 2019 این کمپانی با ارائه موبایل های هواوی در سری های پی و نوا و نصب صفحه نمایش های ال ای دی بر روی آن ها، توانست در مدت زمان بسیار کمی شهرت خود را بدست آورد. اما در کنار تمامی موبایل های هواوی، برخی از آن نمایشگر های مرغوب تری دارند و قادر به پخش تصاویر با کیفیت بالاتری هستند.

 

هواوی P30 PRO

یکی از مشهور ترین مدل های برند هواوی، پی 30 پرو محسوب می گردد. گوشی موبایل هواوی پی 30 پرو، دارای امکانات بسیار زیادی است و قادر است مدت زمان بسیار طولانی بدون هیچ مشکلی فعالیت کند. بر روی گوشی های هواوی پی 30 پرو، یک صفحه نمایش بسیار مرغوب وجود دارد. وجود این نمایشگر سبب شده تا افراد دیگر به اجزا و حتی معایب این موبایل فکر نکنند و بدون هیچ تردیدی خرید خود را انجام دهند. صفحه نمایش موبایل هواوی پی 30 پرو در ابعاد 6.47 اینچی می باشد.
 
هواوی P30 PRO
 

البته فراموش نکنید که در کنار مزایای فراوان، نمایشگر گوشی موبایل هواوی پی 30 پرو دارای معایب جزئی نیز است. یکی از مهم ترین معایب صفحه نمایش این گوشی، دارا بودن رزولوشن پایین و تراکم پیکسلی کم است. به دلیل کم بودن تراکم پیکسلی، گوشی هواوی پی 30 پرو قادر است تنها تصاویر را با کیفیت فول اچ دی نمایش دهد. البته این امر سبب شده تا طول عمر آن نیز افزایش یابد و در برابر حرارت بسیار بالا بورد گوشی و ضربات مقاومت بسیار بالاتری داشته باشد. ناگفته نماند که صفحه نمایش گوشی هواوی پی 30 پرو قادر است تصاویر را با کیفیت خوبی ارائه نماید.

هواوی MATE 20 PRO

یکی دیگر از تلفن های همراه مشهور برند هواوی، گوشی موبایل میت 20 پرو است. این گوشی دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به موبایل های هم رده خود است. البته فراموش نکنید که به دلیل مرغوب بودن برخی از قطعات، قیمت گوشی های هواوی میت 20 پرو نسبت به موبایل های دیگر کمی گران تر است. یکی از عواملی که سبب افزایش قیمت گوشی های هواوی میت 20 پرو شده است، نمایشگر بسیار با کیفیت آن می باشد.
 
هواوی MATE 20 PRO
 

بر روی گوشی موبایل هواوی میت 20 پرو، یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت با وزن 96 گرمی و ابعاد 6.9 اینچی قرار دارد. این صفحه نمایش قابلیت اجرای ویدئو، فیلم و برنامه با کیفیت کیو اچ دی را دارا است و این امر سبب شده تا بتوان از آن برای تماشای مدت زمان طولانی یک فیلم استفاده نمود. البته فراموش نکنید که نمایشگر گوشی هواوی میت 20 پرو، دارای طراحی منحنی است. طراحی منحنی نمایشگر گوشی هواوی میت 20 پرو سبب شده تا در زمان تماشای  ویدئو طولانی مدت چشم افراد خسته نشود و بتوانند به بهترین شکل ممکن ویدئو مورد علاقه خود را با گوشی همراه هواوی میت 20 پرو در هر مکانی که حضور دارند مشاهده کنند.

هواوی P50 PRO

گوشی موبایل هواوی پی 50 پرو، یکی دیگر از مدل های برتر برند هواوی محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این گوشی مجهز به جدید ترین و به روز ترین اجزا است. متخصصان بر روی گوشی های هواوی پی 50 پرو یک صفحه نمایش بسیار مرغوب و با کیفیت قرار داده اند تا شهرت آن را در میان موبایل های دیگر افزایش یابد. ناگفته نماند که وجود نمایشگر مرغوب بر روی گوشی هواوی پی 50 پرو سبب شده تا مزایای فراوان این موبایل چندین برابر افزایش یابد.
 
هواوی P50 PRO
 

یکی از مهم ترین مزایای صفحه نمایش گوشی موبایل هواوی پی 50 پرو، کم مصرف بودن آن است. بسیاری از نمایشگر موبایل های دیگر به دلیل دارا بودن نور بسیار بالا و غیر استاندارد، مصرف برق بسیار بالایی دارند و عمر باتری را تا 40 درصد کاهش می دهند. اما نمایشگر گوشی های موبایل هواوی پی 50 پرو به دلیل طراحی استاندارد و مرغوب، مصرف برق بسیار کمی دارند و قادر به کاهش مصرف انرژی موبایل تا 25 درصد هستند. لازم به ذکر است، صفحه نمایش گوشی هواوی پی 50 پرو قادر است تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار بالا 4 کا پخش کنند.

هواوی MATE XS

یکی دیگر از پرطرفدارترین و بهترین گوشی های هواوی که می توان آن را امروزه در دست بسیاری از افراد مشاهده نمود، گوشی موبایل هواوی میت ایکس اس است. این تلفن همراه نسبت به موبایل های دیگر درون بازار از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و افراد می توانند با پرداخت هزینه ای بسیار کم، یک گوشی مرغوب و با کیفیت را خریداری و استفاده نمایند. البته فکر نکنید به دلیل ارزان بودن قیمت گوشی هواوی میت ایکس اس، صفحه نمایش نامرغوبی بر روی آن قرار گرفته است.
 
هواوی MATE XS
 

بر روی گوشی موبایل هواوی میت ایکس اس، یک صفحه نمایش بسیار مرغوب و با کیفیت قرار گرفته است و قادر به پخش تمامی تصاویر با کیفیتی بالا می باشد. صفحه نمایش این گوشی دارای ابعاد 6.3 اینچی است که برای تماشای ویدئو های طولانی مدت گزینه خوبی محسوب می گردد. لازم به ذکر است بر روی نمایشگر گوشی هواوی میت ایکس اس محافظ محکم و مقاومی وجود دارد. به همین دلیل می بایست پس از خریداری این گوشی، حتما توسط افراد متخصص و با تجربه یک محافظ نانو گلس مرغوب بر روی صفحه نمایش آن نصب کنید.

 

روش های محافظت از صفحه گوشی موبایل

برای محافظت از صفحه گوشی های موبایل، در ابتدا می بایست از هر گونه برخورد و ضربه به آن ها جلوگیری کنید. همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، ضربه سبب می شود تا لامپ های ال ای دی از روی صفحه حساس جدا شوند و شما نتوانید تصویر زیبا و شفافی از گوشی خود دریافت کنید. لازم به ذکر است که اگر با ضربات سنگین، صفحه نمایش گوشی شما دچار مشکل نشد، اما ممکن است در آینده نزدیک نور آن کاهش یابد.

یکی دیگر از روش های محافظت از صفحه گوشی موبایل، استفاده از صفحه محافظ شیشه ای یا نانو گلس است. امروزه به لطف تکنولوژی متخصصان صفحاتی را طراحی کرده اند که بر روی صفحه نمایش گوشی های موبایل قرار می گیرند و بدون آن که تاثیری در کیفیت یا تاچ گوشی بگذارند، از آن محافظت می کنند. این امر سبب می شود تا صفحه نمایش گوشی همراه شما در برابر ضربات و آسیب های احتمالی مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می شود برای افزایش طول عمر صفحه تلفن همراه هوشمند خود، حتما از نانو گلس ها استفاده نمایید.

 

عوامل موثر بر روی قیمت صفحه نمایش گوشی موبایل

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت صفحات نمایش تلفن های همراه هوشمند جدید تاثیر بسزایی دارد، اندازه آن ها است. اندازه صفحات تلفن های همراه هوشمند با واحد اینچ محاسبه می شوند؛ به همین دلیل، هر چقدر اندازه آن ها بزرگ تر باشد قیمت صفحات نمایش نیز افزایش می یابد. البته لازم به ذکر است که یک صفحه نمایش شش اینچی ال سی دی و ال ای دی دارای قیمت یکسانی نیستند؛ به همین دلیل  نوع صفحه نمایش نیز تاثیر بسزایی بر روی قیمت آن دارد.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت صفحه نمایش گوشی موبایل تاثیر بسزایی دارد، وضوح و کیفیت پخش است. در بسیاری از مواقع ممکن است مشاهده کرده باشید که در هنگام خرید صفحه نمایش موبایل، متخصصان دو نوع را در اختیار شما قرار می دهند که قیمت یکی از آن ها کمی گران تر است. این امر زمانی رخ می دهد که میزان فشردگی لامپ های ال ای دی درون صفحه نمایش بیشتر است و می تواند تصاویر را با درصد پیکسل بالاتری پخش کند. به همین دلیل، نوع وضوح نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت گوشی های موبایل می باشد. برای اطلاع از به روز ترین قیمت های بازار میتوانید به وبسایت
قلاب مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:
گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip5
دیلیت اکانت اینستاگرام

 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت