بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده 2023

  • تاریخ انتشار:۰۷ آذر ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۱۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تعداد بازدید:۴۴
بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده 2023

برای انتخاب بهترین گوشی از نظر پردازنده چه فاکتور هایی مهم است؟

بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده با توجه به پارامتر های مختلفی انتخاب می شود. پردازنده ی گوشی امروزه به عنوان یکی از شاخص های مهم در انتخاب و خرید گوشی تلقی می شود. امروزه انواع و اقسام پردازنده ها به وجود آمده است که هر کدام دارای ویژگی های مختلف و منحصر به فردی است.
بهترین گوشی از نظر پردازنده بسته به نیاز افراد در مدل های مختلف طراحی و به بازار عرضه شده است. پارامتر های مختلفی وجود دارد که بررسی آن ها می تواند سبب مشخص شدن قدرت و سرعت پردازنده شوند. این پارامتر ها عبارتند از؛
 
  • سرعت کلاک

سرعت کلاک نشان دهنده ی میزان اجرای دستورات در یک دوره ی زمانی مشخص است. در بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و همچنین برند های مختلف گوشی سرعت کلاک با هرتز نمایش داده می شود. در صورتی که سرعت کلاک در بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده بیشتر باشد یعنی اجرای دستوراتی که توسط کاربر به گوشی داده می شود بالا تر است. هر چه سرعت کلاک بیش تر باشد عملکرد پردازنده نیز سریع تر خواهد بود.
 
  • هسته ها

گوشی های هوشمند اولیه در بدو معرفی تک هسته ای بودند، پس از گذشت چند سال و پیشرفت این گوشی ها شاهد ارائه ی پردازنده های چند هسته ای بر روی گوشی های هوشمند هستیم. زمانی که بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده دارای یک هسته بود تمامی کار ها توسط همان یک هسته انجام می شد.

اما امروزه که بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده دارای چند هسته می باشد اجرای دستورات میان هسته های پردازنده انجام می شود و به نوعی یک تقسیم کار در میان پردازنده ها صورت می گیرد. امروزه در بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده 8 هسته به کار می رود که در نوع خود بسیار جالب توجه می باشد.
 
بهترین گوشی های سامسونگ از نظر پردازنده به جای تک هسته از پردازنده چند هسته ای برخوردارند
  • نانومتر

تراشه های پردازشی که در گوشی های هوشمند وجود دارند از ترانزیستور های زیادی تشکیل شده اند. ترانزیستور ها سیگنال های الکترونیکی را در دو حالت به صورت روشن و خاموش دریافت می کنند. منظور از نانومتر در پردازنده، اندازه ی این ترانزیستور ها می باشد. هر چه اندازه ی این ترانزیستور ها کوچک تر باشد می توان تعداد بیشتری ترانزیستور در بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده قرار داد. این کار سبب افزایش توان پردازشی در پردازنده می شود.

امروزه در بهترین پردازنده گوشی از پردازنده های 7 نانومتری استفاده می شود. پردازنده های 7 نانومتری علاوه بر کاهش مصرف انرژی در گوشی ها سبب افزایش توان پردازشی نیز می شوند و این موضوع سبب جذابیت بسیار زیاد آن ها شده است.
 
  • پردازنده ی گرافیک یا GPU

GPU به پردازنده ی گرافیکی گفته می شود و این پردازنده وظیفه ی پردازش مدل های سه بعدی و گرافیکی را دارد. اجرای بازی های سنگین توسط این بخش انجام می شود. در بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده نوع این پردازنده Adreno می باشد که از ویژگی های بسیار خارق العاده ای برخوردار است. قابل ذکر است که کمپانی سامسونگ از نوع دیگری از پردازنده ی گرافیکی در بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده نیز استفاده می کند که نام آن Mali می باشد.

پردازنده های گرافیکی فوق ویژگی های مشابه بسیار زیادی دارد و برای مشخص کردن تفاوت آن ها در بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده می بایست اقدام به آزمایش های متعددی در شرایط مختلف کرد، در کل این پردازنده ها تفاوت بزرگی ندارند.

در یک جمع بندی کلی از پردازنده ی گرافیکی بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و ویژگی های آن، باید گفت که پردازنده ی یک گوشی فارغ از نوع برند آن مغز متفکر گوشی بوده و می تواند به عنوان مهم ترین شاخص تصمیم گیری افراد در هنگام خرید گوشی تلقی شود.

افراد با هر شرایط و بودجه ای که دارند بهتر است در میان گزینه های مشخص شده اقدام به خرید گزینه ای کنند که از پردازنده ی قوی تری برخوردار است. در صورتی که افراد یک گوشی با پردازنده ی قدرتمند خریداری نمایند به هیچ عنوان از خرید خود پشیمان نخواهند شد و می توانند از گوشی خریداری شده استفاده های بسیار زیادی کنند.
 
پردازنده گرافیکی یکی از نکته هایی است که به هنگام خرید بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده باید به آن توجه کرد
 

بهترین گوشی سامسونگ سری a  از نظر پردازنده

بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصولات سری a مربوط به مدل A53 می باشد. این محصول شرکت سامسونگ دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای می باشد و به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ برای افراد مختلف مناسب می باشد، کسانی که به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و پردازنده ی قدرتمند هستند می توانند از گوشی سامسونگ A53 به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های خرید خود یاد کنند. این محصول از پردازنده ی قدرتمند، به همراه صفحه نمایش با کیفیت و دوربین بسیار خارق العاده برخوردار است.
 
  • پردازنده

سامسونگ برای این محصول خود از تراشه ی قدرتمند اگزینوس 1280 بهره برده است. این تراشه 5 نانومتری می باشد. ارائه ی چنین پردازنده ی قدرتمندی به یک محصول میان رده می تواند کاربران را به صورت کامل راضی نماید. بی شک بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصول سری a با توجه به این تراشه ی 5 نانومتری متعلق به این گوشی است.

قابل ذکر است که پردازنده ی این گوشی 8 هسته ای می باشد. مشخصات هسته های این گوشی عبارت است از: دو تا هسته ی 2.4 گیگاهرتزی و شش تا هسته ی 2.0 گیگاهرتزی.
در مورد پردازنده ی گرافیکی این محصول هم باید گفت که سامسونگ برای این محصول میان رده عملکرد بسیار خیره کننده ای داشته است. سامسونگ از تراشه ی Mali-G68 برای پردازنده ی گرافیکی استفاده کرده است.
با توجه به مواردی که در ارتباط با پردازنده ی این گوشی ذکر گردید می توان گفت که در میان محصولات میان رده مخصوص گوشی های سری a، گوشی سامسونگ A53 به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده شناخته می شود.


 
  • صفحه نمایش

گوشی های کمپانی سامسونگ فارغ از مدل آن ها از صفحه نمایش بسیار با کیفیتی برخوردار هستند. این گوشی سامسونگ نیز از قاعده ی فوق مستثنی می باشد و از کیفیت خارق العاده ای برخوردار است. صفحه نمایش گوشی سامسونگ A53، 6.5 اینچی است و از نوع Super AMOLED می باشد. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش محصول فوق 120 هرتز است. قابل ذکر است که رزولوشن تصویر در این گوشی 1080*2400 پیکسل می باشد.

همانطور که ذکر گردید صفحه نمایش این گوشی دارای کیفیت بسیار بالایی است و می تواند برای افراد کارایی خوبی داشته باشد. این گوشی می تواند به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و صفحه نمایش نیز برای افراد معرفی شود.
مورد دیگری که باید به آن اشاره شود مربوط به تراکم پیکسلی در صفحه نمایش است. تراکم پیکسلی در صفحه نمایش گوشی فوق 405 پیکسل در اینچ می باشد.
با توجه به قیمتی که این گوشی دارد چنین صفحه نمایش و پردازنده ای که سامسونگ برای آن در نظر گرفته در نوع خود بسیار جالب توجه است.
 
  • حافظه داخلی و رم

یکی از نقاط قوت ویژگی های این محصول مربوط به حافظه ی داخلی و رم آن می باشد. سامسونگ در این گوشی از رم هشت گیگابایتی استفاده کرده است. همچنین حافظه ی داخلی این محصول 128 و 256 گیگابایت می باشد. افراد می توانند با توجه به نیاز های خود هر کدام از مدل های موجود را انتخاب کنند. فضای داخلی به حدی است که افراد بتوانند فایل های منحصر به فردی را در آن ذخیره سازی نمایند. علاوه بر آن گفتنی است که حافظه ی داخلی گوشی فوق به قدری زیاد است که سبب اختلال در کارکرد پردازنده نمی گردد.
 
  • طراحی

یکی از گوشی های بسیار خوش دست سامسونگ، گوشی A53 است که به دلیل وزن و ابعاد مناسب و طراحی زیبایی که دارد به عنوان یک گوشی کاربر پسند از نظر طراحی معرفی می گردد. وزن گوشی فوق 189 گرم بوده و ابعاد آن 159.6*74.8*8.1 میلی متر می باشد.
 
  • دوربین اصلی و سلفی

بی شک بهترین گوشی از نظر دوربین و پردازنده در میان محصولات سری A سامسونگ، گوشی A53 است. سامسونگ از یک دوربین چهارگانه برای دوربین اصلی این محصول استفاده کرده است. حسگر اول دوربین اصلی این گوشی از نوع واید بوده و 64 مگاپیکسلی است. دریچه ی دیافراگم این حسگر 1.8f بوده و سایز سنسور آن 1.7/1 اینچ می باشد. علاوه بر آن گفتنی است که این حسگر مجهز به لرزشگیر اپتیکال بوده و از فناوری فوکوس خودکار نیز بهره مند می باشد.

این گوشی بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و کیفیت دوربین است چرا که حسگر دوم آن از نوع فوق عریض بوده و 12 مگاپیکسلی است. دریچه ی دیافراگم این حسگر 2.2f می باشد. حسگر سوم دوربین اصلی نیز از نوع ماکرو بوده و 5 مگاپیکسلی است. دریچه ی دیافراگم حسگر سوم نیز 2.2f می باشد. حسگر چهارم دوربین اصلی از نوع عمق سنج بوده و 5 مگاپیکسلی است. دریچه ی دیافراگم حسگر این گوشی 2.4f می باشد.

دوربین سلفی گوشی سامسونگ A53 دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی است و لنز آن از نوع عریض یا Wide می باشد. دریچه ی دیافراگم دوربین سلفی گوشی فوق، 2.2f است. افراد می توانند با دوربین سلفی این گوشی با کیفیت 4K فیلم برداری نمایند.
در یک جمع بندی کلی از دوربین این گوشی هم باید گفت که اگر افراد به دنبال یک محصول میان رده هستند که علاوه بر پردازنده، دوربین با کیفیتی هم داشته باشد گوشی A53 بهترین گزینه می باشد.
 
گوشی a53  علاوه بر پردازنده قوی، از دوربین سلفی و اصلی با کیفیتی نیز برخوردار است
  • باتری

بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصولات سری A، از باتری بسیار قدرتمندی نیز بهره مند است. سامسونگ برای این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده کرده است. باتری این گوشی قابلیت پشتیبانی از 25 وات توان شارژ را دارد. این باتری می تواند از شارژر های سریع پشتیبانی نماید و در کم ترین زمان ممکن شارژ شود. در مورد باتری گوشی سامسونگ A53 نمی توان ایراد خاصی را وارد دانست چرا که سامسونگ عملکرد بسیار خوبی در این مورد داشته است.
 
  • سایر ویژگی ها

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، شبکه ارتباطی 5G و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. افراد می توانند گوشی سامسونگ A53  را از طریق فروشگاه های معتبر سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین خریداری نمایند و از ویژگی های آن بهره مند شوند.
پرفروش ترین گوشی های سامسونگ:

بهترین گوشی سامسونگ سری m  از نظر پردازنده

بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصولات سری m مربوط به گوشی سامسونگ M52 می باشد. با توجه به این که گوشی فوق یک محصول میان رده است اما دارای ویژگی های بسیار خوبی است. سامسونگ در محصولات m بیشترین توجه را به باتری داشته است و این محصولات باتری های قدرتمندی دارند. پردازنده ی این گوشی به نسبت سایر مدل ها از کیفیت و قدرت بیشتری بهره مند است. گوشی سامسونگ M52 علاوه براینکه از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری و پردازنده است، دارای دوربین با کیفیت و همچنین صفحه نمایش بسیار بی نظیر است.
 
  • پردازنده

سامسونگ برای این محصول خود از تراشه ی اسنپدراگون 778 استفاده کرده است که این تراشه 6 نانومتری است. با توجه به تراشه ای که سامسونگ برای این محصول به کار برده است می توان گفت که بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصولات سری m همین گوشی می باشد. پردازنده ی گوشی فوق 8 هسته ای بوده و مشخصات هسته های آن به  شرح زیر است:

یک هسته ی 2.4 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A78، 3 تا هسته ی 2.2 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A78 و چهار هسته ی 1.90 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A55. گفتنی است که پردازنده ی گرافیکی این گوشی Adreno 642 L می باشد.
افرادی که می خواهند بهترین گوشی های مخصوص گیم میان رده را خریداری نمایند با توجه به پردازنده ی گرافیکی بسیار خوبی که این گوشی دارد می توانند از آن به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های خریدشان یاد کنند.
بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصولات سری m بی شک همین گوشی است. ویژگی هایی که در مورد پردازنده ی آن ذکر شد اثبات بسیار محکمی بر این ادعا می باشد.

مطالعه بیشتر: بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی
بهترین گوشی سامسونگ از سری M، گوشی M52 است
خرید گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M52
  • دوربین اصلی و سلفی

دوربین اصلی این گوشی سامسونگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. سامسونگ در دوربین اصلی این گوشی از سه حسگر استفاده کرده است که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی است.
حسگر اول از نوع عریض بوده و 64 مگاپیکسلی است. این حسگر از فناوری فوکوس خودکار بهره مند می باشد و دارای دریچه ی دیافراگم 8/1f می باشد.  گفتنی است که فاصله ی کانونی این حسگر 26 میلی متر می باشد.
محصول فوق بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و دوربین می باشد چرا که حسگر دوم دوربین اصلی از نوع فوق عریض بوده و 12 مگاپیکسلی است. این حسگر دارای زاویه ی دید 123 درجه و دریچه ی دیافراگم 2/2f است.
حسگر سوم دوربین اصلی این گوشی از نوع ماکرو بوده و 5 مگاپیکسلی است، این حسگر از دریچه ی دیافراگم 4/2f برخوردار است.
دوربین سلفی گوشی سامسونگ M52، دارای رزولوشن 32 مگاپیکسل می باشد و از نوع عریض است. دریچه ی دیافراگم این حسگر 2/2f است.

 
  • حافظه ی داخلی و رم

حافظه ی رم گوشی سامسونگ m52 هشت گیگابایتی است و می تواند در کارایی پردازنده ی این گوشی نقش مثبتی داشته باشد. علاوه بر آن حافظه ی داخلی این گوشی برای ذخیره ی انواع و اقسام فایل ها، 128 گیگابایت می باشد.
گفتنی است که این مقدار حافظه ی داخلی در کارکرد بهینه ی پردازنده بسیار کمک کننده می باشد.
 
  • طراحی

این گوشی علاوه بر این که به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصولات سری m شناخته می شود به عنوان یکی از بهترین گوشی های این کمپانی از نظر طراحی نیز شناخته می شود.
وزن محصول فوق 173 گرم می باشد و ابعاد آن در حدود 164.2*76.4*7.4 میلی متر است. به دلیل طراحی بسیار مناسب و همچنین ابعاد هوشمندانه ی این گوشی، هنگامی که آن  را در دست میگیرد حس خوبی به شما دست می دهد به زبان ساده تر این گوشی بسیار خوش دست می باشد.
 
  • صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی سامسونگ A53 از نوع Super AMOLED Plus بوده و اندازه ی آن 6.7 اینچ است. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش این محصول 120 هرتز می باشد. قابل ذکر است که رزولوشن تصویر در صفحه نمایش این محصول نیز 1080*2400 پیکسل می باشد.
کمپانی سامسونگ معمولا در ساخت صفحه نمایش محصولات خود عملکرد بسیار خوبی دارد و در این گوشی نیز سنت شکنی نکرده است.
نکته ای که باید ذکر شود این است که تراکم پیکسلی در صفحه نمایش این گوشی 393 پیکسل در اینچ است. نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی سامسونگ m52 تقریبا 86.4 درصد است.
 
از بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده می توان به Galaxy M52 اشاره داشت

 
  • باتری

باتری گوشی های سری m سامسونگ فارغ از مدل آن ها بسیار قدرتمند بوده و کمپانی فوق بیشترین توجه را به باتری این سری از گوشی ها کرده است، گوشی سامسونگ  M52 نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و از باتری قدرتمندی برخوردار می باشد. باتری گوشی فوق از نوع لیتیوم پلیمری بوده و 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. افرادی که به دنبال بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و باتری هستند این گوشی بهترین گزینه ی ممکن برای خرید است.
باتری این گوشی قابلیت شارژ سریع با حداکثر توان 25 وات را دارا می باشد. علاوه بر آن قابل ذکر است که کلاس ظرفیت باتری این گوشی از 5000 میلی آمپر ساعت بیشتر است.

 

بهترین گوشی سامسونگ سری s  از نظر پردازنده

سامسونگ S21 Fe به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان گوشی های سری s شناخته می شود. افراد می توانند با هزینه ی نسبتا مناسب و حتی کم اقدام به خرید یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ کند. با توجه به ویژگی هایی که این گوشی در مورد پردازنده دارد کمتر کسی می تواند از خرید آن ناراضی باشد چرا که سامسونگ در طراحی محصول خود عملکرد بی نظیری داشته است. به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده این گوشی می تواند برای افراد انتخاب بسیار خارق العاده ای باشد.
 
  • پردازنده

مغز متفکر این گوشی تشکیل شده از بهترین قطعات سخت افزاری می باشد و نمی توان ایرادی را بر آن وارد دانست. این گوشی با دو پردازنده ی اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 عرضه شده است. تراشه ی این محصول 5 نانومتری می باشد و تعداد هسته های آن هشت تا است و در اصطلاح به آن هشت هسته ای می گویند.

مشخصات هسته های بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده به شرح زیر می باشد:
 
  • یک هسته ی 2.9 گیگاهرتزی از نوع Cortex-X1، سه تا هسته ی 2.80 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A78 و چهار تا هسته ی 2.2 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A55.
  • سامسونگ S21 FE در میان محصولات سری s بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و قیمت می باشد و این موضوع با توجه به ویژگی هایی که از پردازنده ی این گوشی ذکر شد کاملا مشخص و قابل اثبات است.
  • در مورد پردازنده ی گرافیکی این محصول شرکت سامسونگ هم باید گفت که این گوشی با دو پردازنده ی گرافیکی طراحی و به بازار عرضه شده است. پردازنده های گرافیکی این گوشی از نوع Adreno 660 و Mali-G78 MP14 می باشد.
در یک جمع بندی مختصر و مفید باید گفت که سامسونگ یک گوشی قدرتمند و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت روانه ی بازار کرده است تا افرادی که به دنبال بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و قیمت هستند این محصول را به عنوان خرید نهایی خود انتخاب کنند.
از گوشی های سامسونگ سری s، گوشی S21 پردازنده بسیار قوی دارد
  • صفحه نمایش

معمولا افرادی که به دنبال گوشی سامسونگ با صفحه نمایش با کیفیت و پردازنده قوی هستند می خواهند از آن در اجرای بازی های ویدیویی استفاده نمایند. با توجه به این گوشی سامسونگ S21 FE دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیت است می تواند گفت که این گوشی در میان محصولات سری s به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و صفحه نمایش نیز شناخته می شود و می تواند برای گیمر ها بسیار جذاب باشد.

صفحه نمایش این گوشی سامسونگ 4/6 اینچی بوده و از نوع Dynamic AMOLED است. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش گوشی فوق 120 هرتز می باشد. علاوه بر آن باید گفت که رزولوشن صفحه نمایش در محصول کمپانی سامسونگ 1080*2400 پیکسل است.

با توجه به مواردی که در ارتباط با صفحه نمایش گوشی فوق ذکر شد سامسونگ همانند دیگر محصولات خود عملکرد خیره کننده ای داشته است و نمی توان ایراد خاصی را بر صفحه نمایش این گوشی وارد دانست.
قابل ذکر است که تراکم پیکسلی در صفحه نمایش گوشی سامسونگ S21 FE، 401 پیکسل در اینچ است. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه تقریبا 89.6 درصد می باشد.
برخورداری از استاندارد HDR+ نیز از جمله دیگر ویژگی هایی است که نمایشگر این محصول از آن بهره مند است.

مطالعه بیشتر: بهترین گوشی های بازار از نظر صفحه نمایش
 
  • حافظه ی داخلی و رم

سامسونگ این محصول خود را با رم شش و هشت گیگابایتی روانه ی بازار کرده است و این موضوع رابطه ی مستقیمی با حافظه ی داخلی دارد. این گوشی با حافظه ی داخلی 128 و 256 گیگابایتی طراحی شده است. افراد می توانند بسته به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب نمایند. این مقدار حافظه ی داخلی به افراد اجازه می دهد تا فایل ها و دیتا های منحصر به فردی را در گوشی خود ذخیره نمایند.

نکته ای که باید اشاره شود این است که در بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده مقدار حافظه ی داخلی هر چه بیش تر باشد کارکرد پردازنده نیز بهینه تر خواهد بود، در این گوشی به دلیل این که حافظه ی داخلی بسیار مناسبی وجود دارد نیازی به نگرانی در مورد کارکرد بهینه ی پردازنده نخواهد بود.
 
  • طراحی

با توجه به این که گوشی سامسونگ S21 FE جزو پرچمداران محصولات سامسونگ است از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. سامسونگ معمولا در طراحی پرچمداران خود نهایت دقت و ظرافت را به خرج می دهد تا بهترین نمره را از دیدگاه منتقدین و کاربران دریافت نماید. ابعاد این گوشی نیز بسیار مناسب می باشد و در اندازه ی 155.7*74.5*7.9 میلی متر طراحی شده است. گفتنی است که این محصول دارای 177 گرم وزن می باشد که در نوع خود جالب توجه است.
 
  • دوربین اصلی و سلفی

در صورتی که افراد به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و کیفیت دوربین بالا هستند این گوشی می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود انتخاب شود، سامسونگ از یک دوربین سه گانه برای این محصول استفاده کرده است.
حسگر اول دوربین اصلی رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض یا Wide می باشد. فاصله ی کانونی این حسگر 26 میلی متر بوده و قابلیت ثبت عکس هایی با سایز پیکسل 1.8 میکرو متر را دارد. این حسگر به فناوری لرزشگیر اپتیکال و همچنین فناوری فوکوس خودکار مجهز می باشد. سایز سنسور این حسگر 1.76/1 اینچ است.


این محصول بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده و دوربین است چرا که حسگر دوم دوربین اصلی آن از نوع فوق عریض بوده و 12 مگاپیکسلی است. فاصله ی کانونی حسگر دوم 13 میلی متر است و دریچه ی دیافراگم آن 2/2f می باشد. سایز سنسور این حسگر 3.0/1 اینچ بوده و قابلیت ثبت کردن عکس هایی با سایز پیکسل 1.12 میکرومتر را دارد. حسگر سوم دوربین اصلی این گوشی نیز از نوع تله فوتو بوده و 8 مگاپیکسلی می باشد. حسگر سوم دوربین اصلی گوشی سامسونگ S21 FE دارای دریچه ی دیافراگم 2.4f و فاصله کانونی 76 میلی متر است. این حسگر مجهز به فناوری فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال تا 3 برابر می باشد. با توجه به دوربین و پردازنده ی گوشی فوق می توان ادعا کرد که بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین و پردازنده در میان محصولات سری S همین مدل است.


در ارتباط با دوربین سلفی گوشی فوق باید گفت که حسگر این دوربین از نوع عریض بوده و 32 مگاپیکسلی است. فاصله ی کانونی 26 میلی متری و ثبت عکس هایی با سایز پیکسل 0.8 میکرومتر از جمله ویژگی های دوربین سلفی گوشی فوق است. برخورداری از دریچه ی دیافراگم 2.2f و سایز سنسور 2.74/1 اینچ از دیگر ویژگی های دوربین سلفی گوشی سامسونگ S21 FE می باشد.
 
  • باتری

یکی از بهترین اقدامات سامسونگ در مورد این گوشی استفاده از باتری لیتیوم یونی است. ظرفیت باتری گوشی سامسونگ S21 FE، 5000 میلی آمپر ساعت است. این باتری قابلیت پشتیبانی از 25 وات توان شارژ را دارا می باشد. علاوه بر آن گفتنی است که این گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم و شارژ سریع را دارد. حداکثر توان شارژ بی سیم توسط باتری این گوشی، 15 وات می باشد. از این رو گوشی سامسونگ S21 FE از بهترین گوشی ها از نظر باتری به شمار می رود.

 
  • سایر ویژگی ها

این محصول در میان محصول سری s به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده شناخته می شود و دارای ویژگی هایی همچون حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، قطب نما، حسگر مجاورت، شبکه ارتباطی 5G و پشتیبانی از 2 سیم کارت می باشد. افراد می توانند این محصول را از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر در سراسر کشور خریداری نمایند. در صورتی که به دنبال بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصول سری s هستید و نمی خواهید هزینه های بسیار بالایی را بپردازید این گوشی به عنوان ایده آل ترین گزینه می تواند انتخاب شود.
 

جمع بندی

گوشی سامسونگ A53 به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در بین گوشی های میان رده حرفهای زیادی برای گفتن دارد و علاوه بر پردازنده دارای طراحی بسیار خیره کننده و دوربین بسیار با کیفیت به همراه صفحه نمایش بسیار مناسب است. در عین برخورداری از چنین ویژگی های فوق العاده، قیمت موبایل سامسونگ مدل A53 نیز بسیار مناسب می باشد. گوشی سامسونگ M52 به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصولات سری M می باشد و علاوه بر قیمت بسیار مناسب از باتری بسیار قدرتمندی برخوردار بوده و برای کسانی که به دنبال یک گوشی خوش دست نیز هستند می تواند به عنوان یک گزینه ی ایده آل خرید معرفی شود.


گوشی سامسونگ S21 FE نیز به عنوان پرچمدار و همچنین بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده در میان محصولات سری S با قیمت بسیار مقرون به صرفه شناخته می شود، افراد می توانند با خرید این گوشی از پردازنده ی بسیار قدرتمندی بهره مند شده و علاوه بر آن از دوربین بسیار خارق العاده ای هم برخوردار شوند. ویژگی های این محصول به قدری زیاد است که خرید آن به هیچ عنوان سبب پشیمانی برای کاربران نخواهد شد. افراد میتوانند بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده را که در سری های مختلف معرفی شدند  را از طریق فروشگاه های معتبر و نمایندگی های موجود در سراسر کشور خریداری نمایند.


بیشتر بخوانید:
 
 

  • گوشی samsung
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت