بهترین گوشی های نوکیا 2022

  • تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۱۹ آذر ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۵۶
بهترین گوشی های نوکیا 2022
بی شک یکی از برترین کمپانی های تولید گوشی موبایل در جهان، کمپانی نوکیا در فنلاند است. گوشی های نوکیا یکی از برترین موبایل های جهان محسوب می گردند که به عنوان گوشی های با عمر طولانی نیز شناخته می شوند.
امروزه کمتر کسی است که اطلاعاتی از گوشی موبایل نوکیا نداشته باشد. برای اولین بار گوشی های نوکیا در سال 1371 با نام 0010 وارد کشور شدند. این نوع گوشی ها دارای ساده ترین اجزا و امکانات بسیار کمی بودند. اما طول عمر آن ها به قدری بالا بود که حتی امروزه بسیاری از افراد کهنسال نیز هنوز از آن ها استفاده می نمایند. البته متاسفانه در چندین سال اخیر  به دلیل آن که کمپانی نوکیا که توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد، این کمپانی نتوانست فعالیت بسیار خوبی داشته باشد.

اما از سال 2019 تا به امروز کمپانی نوکیا نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند برترین و پرکاربردترین گوشی های جهان را تولید نماید و آن ها را به تمامی نقاط دنیا به فروش برساند. یکی از مسائلی که سبب شده بسیاری از افراد، دیگر از گوشی های نوکیا استفاده نکنند، امکانات کم این گوشی می باشد. اما خوشبختانه متخصصان این کمپانی با قرار دادن آپشن های بسیار زیاد نسبت به گوشی های دیگر، توانسته اند این مشکل را برطرف سازند و یک گوشی موبایل بی نقص و عیب را روانه بازار کنند.

در سال اخیر یعنی 2022، کمپانی نوکیا با ارائه چند نوع گوشی موبایل توانست نام خود را جهانی کند و شهرت کمپانی خود را چندین برابر افزایش دهد. ورود این گوشی های موبایل به بازار موجب شد تا بازار فروش بسیاری از کمپانی های تولید موبایل در جهان همانند سامسونگ و ال جی کساد گردد. ناگفته نماند که تمامی گوشی های نوکیا دارای قیمت بسیار مناسب و امکانات بسیار زیادی هستند.  همین امر سبب شده تا افراد به جای خرید گوشی های گران قیمت و کم امکانات، تلفن های هوشمند نوکیا را با قیمتی مناسب و امکاناتی بسیار فراوان خریداری نمایند و لذت ببرند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مدل های برند نوکیا بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اندرویدی
 

بهترین گوشی نوکیا ساده

از سال 2005 به قبل، به دلیل کم بودن برخی از امکانات، کمپانی نوکیا مجبور به تولید گوشی های ساده بود. اما این کمپانی در کمترین زمان ممکن توانست با تولید گوشی های موبایل با طراحی های خاص و منحصر به فرد از جمله چرخشی، کشویی، تاشو و ریلی بازار گوشی های ساده دنیا را به خود اختصاص دهد. علاوه بر آن، گوشی های ساده نوکیا به پر کار بودن و طول عمر بسیار بالا و حتی مقاوم در برابر ضربات نیز شهرت داشت.

یکی از مسائلی که سبب شد گوشی های ساده کمپانی نوکیا در کمترین زمان ممکن به فروش بروند، طراحی منحصر به فرد آن ها بود. در بسیاری از مناطق افراد نیاز به یک گوشی بسیار قوی از نظر آنتن و باتری و مقاوم در برابر ضربات داشتند. به همین دلیل تنها چاره آن ها، خرید گوشی موبایل نوکیا بود. علاوه بر آن، همان طور که در بخش قبل به آن اشاره شد وجود طرح های متنوع و فراوان در گوشی های ساده نوکیا سبب می گشت تا افراد به جای خرید گوشی های دیگر، تنها گوشی موبایل نوکیا را خریداری نمایند.
 

نوکیا 0011

یکی از بهترین و برترین گوشی های ساده کمپانی نوکیا که کمتر کسی است که از آن خاطره نداشته باشد، گوشی موبایل نوکیا 0011 است. گرچه امکانات این گوشی زیاد نیست، اما کیفیت ساخت آن بسیار بالا است. گوشی نوکیا 0011 دارای آنتن دهی بسیار قوی است که هنوز برخی از گوشی های جهان همانند آن آنتن دهی ندارند. وجود بازی ماری بر روی گوشی های نوکیا 0011 سبب می گشت تا افراد بتوانند از آن در اوقات فراغت خود استفاده نمایند و لذت ببرند. البته در نظر داشته باشید که گوشی نوکیا دارای امکانات فراتری نسبت به موبایل های آن دوره از جمله قابلیت تعویض رنگ صفحه و چراغ قوه بود.
 

نوکیا N73

یکی دیگر از شناخته ترین، مشهور ترین، پر امکانات ترین و برترین گوشی های ساده برند نوکیا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، گوشی موبایل نوکیا ان 73 می باشد. این موبایل بسیار پر امکانات که در زمان های گذشته آن را یک موبایل فضایی می شناختند، جزء گران قیمت ترین گوشی های جهان محسوب می گشت. گوشی های نوکیا ان 73 دارای دوربین 3.4 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت بودند. این امر سبب می شد تا افراد بتوانند از این گوشی به عنوان یک دوربین عکاسی استفاده نمایند.


وجود دو بلندگو در قسمت بالا و پایین گوشی موبایل نوکیا ان 73 سبب می گشت تا افراد بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه پخش موسیقی استفاده نمایند و لذت ببرند. جالب است بدانید کیفیت پخش صدای این موبایل مشهور معادل 320 کی پی بی اس بود. گوشی های نوکیا ان 73 از سال 1993 تا 1995 توسط کمپانی نوکیا تولید شدند و تا سال 2005 در تمامی کشور های جهان به فروش رسید. پیشنهاد می شود اگر به دنبال یک گوشی موبایل با کیفیت و مرغوب ساده هستید، حتما از گوشی های نوکیا ان 73 استفاده نمایید.
 

گوشی نوکیا لمسی

از سال 2008 تا به امروز، کمپانی نوکیا با تولید گوشی های لمسی بسیار مرغوب و با کیفیت توانست شهرت خود را جهانی سازد. البته گوشی های لمسی اولیه نوکیا دارای سیستم عامل جاوا بودند و افراد نمی توانستند بر روی آن ها برنامه های مورد نیاز خود را نصب نمایند. گوشی های لمسی با برند نوکیا تا سال 2012 با مشکل ضعیف بودن سیستم لمس یا همان تاچ اسکرین مواجه بودند. اما خوشبختانه متخصصان توانستند با تولید صفحه نمایش و تاچ اسکرین مرغوب و با کیفیت، این مشکل را به طور کامل از بین ببرند.

جالب است بدانید گوشی موبایل نوکیا لمسی، جزء اولین گوشی های لمسی جهان محسوب می شدند و از سیستم تاچ اسکرین برخوردار بود. در گوشی های لمسی نوکیا، سه عدد کلید در قسمت پایین صفحه به منظور بک و پاسخ سریع به تماس وجود داشت. از این طریق افراد می توانستند به وسیله آن ها، به شکل آسوده تری از گوشی های نوکیا استفاده نمایند. البته در نظر داشته باشید که وجود بازی های بسیار خوب با کیفیت و گرافیکی قوی بر روی گوشی های نوکیا سبب گشت تا طرفداران آن ها چندین برابر افزایش یابند. به همین منوال افراد بیشتری از گوشی های لمسی نوکیا استفاده می کردند.
 

بهترین گوشی های اقتصادی نوکیا

یکی از مهم ترین عواملی که سبب شده بسیاری از افراد استفاده از گوشی های دیگر را کنار گذاشته و به گوشی موبایل نوکیا روی بیاورند، اقتصادی و مقرون به صرفه بودن آن ها می باشد. به طور کلی تمامی گوشی های نوکیا دارای قیمت های بسیار مناسبی نسبت به گوشی های دیگر هستند و این امر سبب شده تا افراد بتوانند با خیالی آسوده از این تلفن همراه هوشمند استفاده نمایند. جالب است بدانید در کنار اقتصادی و مقرون به صرفه بودن گوشی های نوکیا، امکانات آن ها نیز بسیار زیاد است.

بر روی انواع گوشی موبایل نوکیا قطعاتی مرغوب اما ارزان قیمت قرار دارد. به همین دلیل اگر گوشی نوکیا شما دچار خرابی شد، نیازی نیست نگران باشید. چرا که می توانید آن را با هزینه ای جزئی و اندک تعمیر کنید و همانند روز اول از آن استفاده نمایید. خوشبختانه یکی از عواملی که سبب شده قیمت گوشی های نوکیا نسبت به موبایل های دیگر مناسب تر باشد، فراوانی قطعات یدکی آن ها است. فراوانی قطعات یدکی سبب شده تا قیمت گوشی های نوکیا کاهش یابد. از طرفی هزینه تعمیر آن ها نیز نسبت به گوشی های موبایل دیگر بسیار کمتر شود.
 

نوکیا 2.3

یکی از بهترین تلفن همراه های اقتصادی کمپانی نوکیا، گوشی موبایل نوکیا 2.3 می باشد. این گوشی نسبت به موبایل های دیگر دارای امکانات بسیار زیادی می باشد و قادر است تمامی برنامه، اپلیکیشن و اطلاعات را به خوبی اجرا و پردازش کند. گوشی نوکیا 2.3 برای اولین بار در سال 2019 توسط کمپانی نوکیا فنلاند به بازار فراخوانده شد. پس از آن مسئولیت تولید این تلفن همراه هوشمند را کمپانی های کوچک نوکیا در کشور های مختلف از جمله اندونزی و چین بر عهده گرفتند.
 
گوشی موبایل نوکیا 2.3 دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی است. طراحی این گوشی به گونه ای است که در برابر ضربات مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. به این خاطر که هیچ خط و خشی بر روی آن نیفتد. گوشی های نوکیا 2.3 در رنگ های مشکی، سفید، سرمه ای و قرمز روانه بازار می شوند. فرم این تلفن همراه هوشمند و مرغوب از جنس آلومینیوم است و درب پشت آن از پلاستیک پلی اتیلن ساخته شده است.

سیستم عامل گوشی موبایل نوکیا 2.3، اندروید 8.1  قابل ارتقا می باشد. البته در نظر داشته باشید که سیستم عامل اندروید این گوشی بسیار اقتصادی است و نسبت به قیمت خود بسیار خوب است. چرا که شما می توانید هر چند وقت یک بار سیستم عامل این تلفن همراه هوشمند را ارتقا دهید. یکی دیگر از نکاتی که سبب شده در کنار دلیل اقتصادی بودن این تلفن همراه، افراد بیشتری مجذوب آن شوند، حافظه داخلی بالای آن می باشد. متخصصان به گونه ای گوشی های نوکیا 2.3 را طراحی و تولید نموده اند که حافظه داخلی آن ها از 32 الی 128 گیگابایت است. علاوه بر آن شما می توانید با استفاده از مموری های کوچک، حافظه این تلفن همراه پیشرفته را تا 256 گیگابایت ارتقاء دهید.
 

مشخصات فنی گوشی موبایل نوکیا 2.3

یکی از عواملی که سبب شده بسیاری از افراد از گوشی اقتصادی نوکیا 2.3 استفاده نمایند و لذت ببرند، وجود پردازنده ای قوی بر روی این تلفن همراه می باشد. بر روی گوشی های نوکیا 2.3 پردازنده اسنپدراگون 600 هسته ای قرار دارد. وجود این پردازنده سبب شده تا این تلفن همراه قادر به پخش و اجرای تمامی اطلاعات و برنامه ها به بهترین شکل ممکن و بدون مشکل هنگی باشد.

تمامی گوشی های کمپانی نوکیا به آنتن دهی بسیار قوی مشهور هستند.  متخصصان با نصب مدار بیس باند بسیار قوی بر روی گوشی موبایل اقتصادی نوکیا 2.3 توانسته اند سرعت اینترنت و آنتن دهی این تلفن همراه را نسبت به موبایل های دیگر چندین برابر افزایش دهند. علاوه بر آن، گوشی های نوکیا 2.3 قادر هستند دو سیم کارت را به صورت همزمان فعال و مورد استفاده قرار دهند. ناگفته نماند که شما می توانید با استفاده از گوشی های نوکیا 2.3 تنظیمات اینترنت خود را به حالت 2 جی، 3 جی، و 4 جی به صورت دلخواه تنظیم نمایید.


باتری گوشی موبایل نوکیا 2.3 که جزء مهم ترین اجزای این تلفن همراه محسوب می گردد، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. متخصصان با نصب باتری 3000 میلی آمپری لیتیوم بر روی گوشی های نوکیا 2.3 توانسته اند به کارایی و عملکرد آن بهبود بخشند و کاربران را از همراه داشتن همیشگی شارژر و پاور بانک خلاص کنند. البته لازم به ذکر است که اگر به نکاتی همچون استفاده نکردن از گوشی در حین شارژ، توجه نکنید ممکن است طول عمر باتری گوشی اقتصادی نوکیا 2.3 یا هر گوشی دیگری کاهش یابد.
 

گوشی های پرچمدار نوکیا

وجود گوشی موبایل پرچمدار در تمامی کارخانجات تولید تلفن همراه هوشمند امری ضروری است. به طور کلی بر روی گوشی موبایل پرچمدار نوکیا، تمامی امکانات مورد نیاز و فرا تر از آن ها وجود دارد. علاوه بر آن، قطعاتی که بر روی گوشی های موبایل نوکیا پرچمدار قرار دارد، جزء  برترین قطعات یدکی محسوب می گردند و از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. جالب است بدانید که گوشی های پرچمدار نوکیا دارای بهترین دوربین، با کیفیت ترین صفحه نمایش، قوی ترین باتری و پر کار ترین پردازنده می باشند. این امر سبب شده تا افراد بتوانند تمامی نیاز های خود را با یک گوشی موبایل پرچمدار نوکیا برطرف سازند.

گوشی های پرچمدار نوکیا نسبت به موبایل های دیگر این کمپانی از کیفیت و امکانات فرا تری برخوردار هستند. البته در نظر داشته باشید که گوشی های پرچمدار نوکیا صرفا جهت رقابت با موبایل های دیگر است. البته اگر به دنبال یک گوشی بسیار مرغوب و با کیفیت و پر امکانات هستید، پیشنهاد می شود حتما از گوشی های پرچمدار نوکیا استفاده نمایید.
 

نوکیا x7

گوشی موبایل نوکیا ایکس 7، یکی از موبایل های پرچمدار کمپانی نوکیا از سال 2019 تا 2021 محسوب می گردد. متخصصان این گوشی را به گونه ای طراحی کرده اند که نسبت به موبایل های دیگر جهان هیچ کسری نداشته باشد. همچنین در میان صد ها گوشی موبایل دیگر درخشش فرا تری داشته باشد. البته متاسفانه گوشی نوکیا ایکس 7 در برخی از کشور ها همچون کشور ما، از شهرت خوبی برخوردار نیست. به همین خاطر کمتر کسی است که این گوشی مرغوب و با کیفیت را بشناسد. ناگفته نماند که هرکس از گوشی نوکیا ایکس 7 استفاده نماید، دیگر نمی تواند از گوشی دیگری استفاده کند.

گوشی موبایل نوکیا ایکس 7، برخلاف موبایل های دیگر کمپانی نوکیا دارای طراحی بسیار ظریف، حساس و زیبایی است. وجود سنسور اثر انگشت در زیر چهار دوربین و قرار گرفتن آن ها بر روی یک درب شیشه ای سبب افزایش زیبایی این دستگاه شده است. البته فراموش نکنید که گوشی های نوکیا ایکس 7 در برابر ضربات و خط خش مقاومت خوبی ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می شود پس از خرید این موبایل مرغوب حتما از گلس و گارد مرغوب برای محافظت از آن استفاده نمایید.
 
نوکیا x7

 

مشخصات فنی نوکیا ایکس 7

متخصصان کمپانی نوکیا، برای آن که بتوانند گوشی موبایل پرچمدار خود یعنی نوکیا ایکس را به صورت بهتری جلوه دهند، بر روی برد آن از تراشه بسیار قوی استفاده نمودند. وجود تراشه اسنپدراگون 800 آر بر روی گوشی های نوکیا ایکس 7 سبب شده تا کیفیت پردازش آن ها چندین برابر افزایش یابد و افراد در هنگام کار با این گوشی با مشکل هنگی برخورد نکنند. علاوه بر آن، پردازنده گوشی نوکیا ایکس 7 به گونه ای بر روی برد قرار گرفته است تا در زمان داغ شدن، حرارت آن به سمت بیرون هدایت شود و افراد بتوانند مدت زمان طولانی تری از این گوشی پرچمدار استفاده نمایند.

یکی دیگر از مسائلی که سبب شده گوشی موبایل پرچمدار کمپانی نوکیا، یعنی نوکیا ایکس 7 نسبت به گوشی های پرچمدار دیگر کمپانی ها چیزی کم نداشته باشد، وجود حافظه ای بسیار قوی و پر قدرت است. متخصصان کمپانی نوکیا با قرار دادن حافظه های 64، 128 و 256 گیگابایت بر روی این موبایل توانسته اند عملکرد آن را چندین برابر افزایش دهند و کاربران را از نگرانی پر شدن حافظه خلاص نمایند. جالب است بدانید که اگر حافظه داخلی این گوشی مناسب کار شما نبود، می توانید از مموری های میکرو برای تقویت آن نیز استفاده نمایید.
 

بهترین گوشی های میان رده  نوکیا

  • نوکیا جی20 (G20)
  • نوکیا جی21 (G21)
  • نوکیا سی 30 (Nokia C30)
 

بهترین گوشی های نوکیا از نظر دوربین

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، دوربین گوشی های کمپانی نوکیا در جهان حرف اول را میزند. از گذشته های دور تا به امروز و اولین گوشی موبایل دوربین دار نوکیا تا به امروز، دوربین هایی که بر روی گوشی های نوکیا قرار می گرفتند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند. علاوه بر آن اگر شما گوشی نوکیا دارید، می توانید از آن به عنوان یک دوربین عکاسی چند ده میلیون تومانی استفاده کنید و خاطرات شیرین خود را با کیفیتی بالا تصویر برداری نمایید و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های بازار از نظر دوربین
 

نوکیا c20

گوشی موبایل نوکیا سی 20، برای اولین بار در سال 2020 توسط کمپانی نوکیا فنلاند به بازار عرضه گشت. یکی از مهم ترین عواملی که نقش بسزایی بر شهرت و قیمت این گوشی دارد، دوربین آن است. بر روی گوشی های نوکیا سی 20، دوربین هایی بسیار با کیفیت قرار دارد که استفاده از آن ها سبب می شود تا شما بتوانید از یک منظره بسیار زیبا، عکس برداری بسیار قوی و خوبی داشته باشید. علاوه بر آن، شما می توانید کیفیت دوربین های این تلفن همراه مرغوب را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

در قسمت پشت گوشی موبایل نوکیا سی 20، چهار عدد دوربین قرار دارند که هر کدام دارای یک نوع کاربرد هستند. دوربین اول که در قسمت بالا قرار دارد که با نام اچ دی آر نیز شناخته می گردد، از کیفیت 48 مگاپیکسلی برخوردار است. البته در نظر داشته باشید که استفاده از این دوربین بیشتر در شرایط عادی است و از شرایط خاص، شما می توانید از دوربین های دیگر این دستگاه ارزشمند استفاده کنید و لذت ببرید. پیشنهاد می شود برای محافظت از دوربین های با کیفیت گوشی نوکیا سی 20، حتما از محافظ دوربین استفاده نمایید تا در هنگام ضربات شیشه های برجسته دوربین این موبایل دچار آسیب نشود.

دوربین های دیگر گوشی موبایل نوکیا سی 20 دارای کیفیت های به ترتیب 16، 12 و 8 مگاپیکسل هستند. وجود لنز های کریستالی درون این دوربین ها سبب می شود تا شما بتوانید عکس برداری بسیار دقیقی از محیط اطراف خود داشته باشید. البته اگر عکس با کیفیت می خواهید، پیشنهاد می شود از دوربین اچ دی آر گوشی نوکیا سی 20 استفاده نمایید. اما اگر قصد تصویر برداری سطحی و کم حجمی را دارید، می توانید از دوربین های دیگر این موبایل بسیار مرغوب استفاده نمایید.

   

دوربین سلفی نوکیا سی 20

دوربین سلفی گوشی موبایل نوکیا سی 20، با تلفن های همراه هوشمند دیگر کاملا متفاوت است. بسیاری از افراد با مشکل کمبود کیفیت دوربین سلفی موبایل خود مواجه هستند. اما اگر از گوشی های موبایل نوکیا سی 20 استفاده می نمایید نیازی نیست نگران عکس های سلفی خود باشید. چرا که دوربین سلفی این موبایل بسیار پر طرفدار دارای 16 مگاپیکسل می باشد. به همین دلیل شما می توانید با استفاده از دوربین جلو گوشی نوکیا سی 20، تصاویر سلفی بسیار زیبایی را به یادگار دریافت کنید و از کیفیت بسیار بالای آن ها لذت ببرید. پیشنهاد می شود در هنگام استفاده از دوربین این موبایل، پیش از انجام هر کاری حتما  آن را به وسیله دستمال مرطوب تمیز کنید.
 

بهترین گوشی های نوکیا از نظر باتری

باتری، یکی از مهم ترین اجزای هر گوشی موبایل محسوب می گردد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. متاسفانه در گذشته های نزدیک کمپانی نوکیا به دلیل استفاده از باتری های کوچک و کم حجم بر روی گوشی های خود، کمی بد نام شده است. اما امروزه این کمپانی با نصب باتری های بسیار قوی بر روی تلفن های همراه خود توانسته شهرت بسیار زیادی را برای خود کسب نماید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های بازار از نظر باتری کدامند

نوکیا 7.1

گوشی موبایل نوکیا 7.1، یکی از برترین گوشی های کمپانی نوکیا فنلاند محسوب می گردد. متخصصان با نصب باتری 3500 میلی آمپری لیتیومی توانسته اند مدت زمان کارکرد آن را افزایش دهند تا کاربران بتوانند مدت زمان طولانی تری از این گوشی هوشمند استفاده نمایند. علاوه بر آن، باتری گوشی های نوکیا 7.1 به گونه ای طراحی شده است که شما در هنگام کار با آن به هیچ عنوان گرمای آن را احساس نمی کنید. ناگفته نماند که شما با چهار ساعت قرار دادن گوشی نوکیا 7.1 در شارژ، می توانید 12 ساعت از آن بدون وقفه استفاده نمایید و تمامی اطلاعات خود را پردازش نمایید.
 
نوکیا 7.1

بهترین گوشی های نوکیا از نظر پردازنده

طبق نظر تمامی مصرف کنندگان، یکی از مهم ترین نکاتی که سبب می شود تا یک گوشی پر طرفدار گردد، هنگ نکردن و سرعت بالای پردازش اطلاعات می باشد. خوشبختانه کمپانی نوکیا با نصب پردازنده های بسیار قوی بر روی گوشی های خود توانسته مشکل هنگی را به طور کامل برطرف کند و سرعت تلفن های همراه خود را چندین برابر افزایش دهد. کمپانی نوکیا با استفاده از تراشه های اسنپدراگون 500 تا 800 بر روی هر کدام از مدل گوشی های موبایل خود توانسته است سرعت آن ها را نسبت به تمامی موبایل ها با برند های دیگر افزایش دهد. علاوه بر آن، زمانی که شما از گوشی های نوکیا استفاده می کنید، نیازی نیست نگران حرارت بالا و آسیب رسیدن به پردازنده باشید. چرا که طراحی این پردازنده ها به گونه ای است که در برابر حرارت بالا مقاومت بسیار بالایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های بازار از نظر پردازنده
 

نوکیا 6.2

یکی از برترین مدل های موبایل کمپانی نوکیا که کاربران از آن استقبال بسیار زیادی نمودند، گوشی موبایل نوکیا 6.2 می باشد. این تلفن همراه بسیار مرغوب با طراحی زیبا، از قوی ترین پردازنده جهان یعنی تراشه 800 آر اسنپدراگون برخوردار است و بدون هیچ مشکل هنگی و کاهش سرعت قادر است تمامی برنامه و اطلاعات سنگین را در عرض یک چشم به هم زدن پردازش نماید. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر به دنبال یک گوشی با پردازشگر بسیار قوی هستید، حتما گوشی موبایل نوکیا 6.2 را خریداری نمایید.
 

بهترین گوشی های نوکیا از نظر صفحه نمایش

مهم ترین اجزای هر گوشی موبایل که افراد پیش از هر چیزی به آن توجه می کنند، صفحه نمایش است. صفحه نمایش در تلفن های همراه نقش بسزایی دارد و وظیفه آن تبدیل اطلاعات به تصاویر واضح و شفاف است. متخصصان کمپانی نوکیا با نصب صفحه نمایش های ال سی دی و ال ای دی بر روی گوشی های موبایل کمپانی خود توانسته اند کیفیت پخش تصاویر آن ها را چندین برابر افزایش دهند. به همین دلیل، بسیاری از گوشی های نوکیا به کیفیت بالای صفحه نمایش نیز مشهور هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های بازار از نظر صفحه نمایش
 

نوکیا sirocco 8

یکی از گران ترین و برترین گوشی های نوکیا، گوشی موبایل نوکیا سیروکو 8 می باشد. وجود صفحه نمایش بسیار با کیفیت اولترا اچ دی بر روی این تلفن همراه مرغوب سبب شده تا طرفداران آن چندین برابر افزایش یابند و کاربران در هنگام کار با گوشی نوکیا سیروکو 8 دچار خستگی چشم نشوند. ابعاد صفحه نمایش گوشی نوکیا سیروکو 8 5.5 اینچ می باشد و قادر به پخش 16 میلیون رنگ در لحظه است. علاوه بر آن بر روی صفحه نمایش این گوشی یک محافظ بسیار قوی وجود دارد که آن را در برابر ضربات سنگین و محکم حفاظت می کند.
 
نوکیا sirocco 8
 

بهترین گوشی های نوکیا از نظر قیمت

از مهم ترین مسائلی که می بایست پیش از خرید گوشی موبایل نوکیا به آن توجه ویژه ای داشته باشید، قیمت آن است. خوشبختانه کمپانی نوکیا تمامی تلفن های همراه هوشمند خود را به گونه ای قیمت گذاری کرده است تا تمامی افراد با هر نوع شرایط مالی بتوانند آن ها را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. البته در نظر داشته باشید که قیمت پایین و مناسب گوشی های نوکیا صرفا جهت پایین بودن کیفیت آن ها نیست. بلکه نتیجه سود کم و مقرون به صرفه بودن قطعات کمپانی نوکیا می باشد.
 

نوکیا 2.2

بر خلاف پایین بودن قیمت گوشی موبایل نوکیا 2.2، کیفیت و امکانات این تلفن همراه بسیار زیاد است. متخصصان با قرار دادن سیستم عامل اندروید 10، حافظه 32 و رم 2 گیگابایتی بر روی این گوشی توانسته اند آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار بالا به بازار عرضه کنند. اما یکی از مهم ترین معایب گوشی نوکیا 2.2، مقاومت کم در برابر ضربات است. برای آن که بتوانید مدت زمان طولانی بدون هیچ آسیبی از این گوشی استفاده نمایید، پیشنهاد می شود پس از خریداری موبایل نوکیا 2.2، حتما برای آن گارد ضد ضربه سیلیکونی و نانو گلس نیز خریداری نمایید.
 

بهترین گوشی  نوکیا از نظر آنتن دهی: نوکیا8.1

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، تمامی گوشی های نوکیا از نظر آنتن دهی در جهان حرف اول را می زنند. متخصصان با نصب مدار های بیس باند و آنتن بسیار قوی بر روی تمامی مدل های گوشی نوکیا، توانسته اند شهرت محصولات خود را چندین برابر افزایش دهند. جالب است بدانید شما می توانید از گوشی های نوکیا درون تونل های بسیار بزرگ و بدون آنتن  و حتی در مناطق زیر زمینی و بیابانی به خوبی و بدون برطرف شدن با مشکل قطعی آنتن استفاده نمایید و لذت ببرید.
  گوشی موبایل نوکیا 8.1، یکی از موبایل های پرچمدار کمپانی نوکیا محسوب می گردد که از لحاظ هر امکاناتی، بهترین است. این تلفن همراه مرغوب و پر امکانات به گونه ای طراحی شده تا افراد بتوانند به وسیله آن در هر مکانی که حضور دارند تماس تلفنی برقرار کنند و به شبکه جهانی اینترنت متصل شوند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که اگر در مناطق دور افتاده ساکن هستید و به دنبال یک گوشی با آنتن بسیار قوی هستید، حتما از گوشی موبایل نوکیا 8.1 استفاده نمایید.


 
 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت