همه چیز در مورد گوشی های سری M سامسونگ

  • تاریخ انتشار:۱۶ آبان ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۱۰ خرداد ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۷۶
همه چیز در مورد گوشی های سری M سامسونگ
سامسونگ سری M گوشی های هوشمند را برای مقابله با برندهای رقیب چینی خود معرفی کرد. این شرکت به دنبال برندهای مقرون به صرفه مانند Realme، Xiaomi و Poco و غیره است تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد. سامسونگ اشاره می کند که گوشی های هوشمند سری M گلکسی نسل هزاره را هدف قرار داده اند. با پیروی از روند رایج، سری گلکسی M با باتری بزرگتر و پشتیبانی از شارژ سریع عرضه می شود. در زیر لیستی از بهترین گوشی های هوشمند سری M سامسونگ با مشخصات دقیق و قیمت ارائه شده است.
 

بهترین گوشی  سری m  سامسونگ کدام است و چه ویژگی هایی دارد

از جمله بهترین گوشی های سری m  سامسونگ مربوط به مدل M62 می باشد. با توجه به ویژگی هایی که این گوشی سامسونگ از آن ها برخوردار می باشد می توان گفت که بهترین مدل این سری از گوشی های سامسونگ است. مدل فوق دارای پردازنده ی اگزینوس 9611 است و این پردازنده 10 نانو متری می باشد. علاوه بر آن گفتنی است که پردازنده ی محصول فوق هشت هسته ای می باشد.

به پردازنده ی محصول فوق می بایست حافظه ی رم هست گیگابایتی را اضافه کرد. علاوه بر آن گفتنی است که ظرفیت حافظه ی گوشی M62 برابر با 256 گیگابایت می باشد. با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت که سامسونگ از نظر پردازنده و حافظه ی رم و حافظه ی دستگاه، گوشی به شدت قدرتمندی روانه ی بازار کرده و از این محصول خود به عنوان یکی از بهترین گوشی های سری m  سامسونگ یاد کرده است.

 
گوشی M62

 

اندازه ی صفحه نمایش این محصول 7/6 اینچ می باشد و رزولوشن 2400*1080 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد. سامسونگ از فناوری Super AMOLED Plus برای محصول خود استفاده کرده است. در مورد دوربین این گوشی سری m سامسونگ هم باید گفت که دوربین اصلی آن چهارگانه می باشد و رزولوشن های آن به صورت 5+5+12+64 مگاپیکسل می باشد. علاوه بر آن دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسل می باشد.

یکی از بزرگ و بهترین ویژگی های گوشی M62 مربوط به باتری آن می باشد. کمپانی سامسونگ برای گوشی فوق از یک باتری 7000 میلی آمپر استفاده کرده است. این باتری می تواند در طول روز کارایی بسیار خوبی برای افراد داشته باشد. گوشی فوق 2 سیم کارت می باشد و از شبکه ارتباطی 4G بهره مند است. علاوه بر آن گفتنی است که این محصول دارای حس گر اثر انگشت نیز می باش. خوب است بدانید که گوشی Galaxy m62 بهترین گوشی سامسونگ میان رده از سری M است.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ
 

بهترین گوشی  سری m سامسونگ از نظر کیفیت دوربین

گوشی های سری m  سامسونگ دارای دوربین با کیفیتی هستند.نکته ای که باید ذکر شود این است که در لیست گوشی های سری m  سامسونگ یکی از آن ها نسبت به همه دارای دوربین با کیفیت تری می باشد. گوشی سامسونگ M53 دارای دوربین به شدت خارق العاده ای می باشد. لنز اصلی دوربین محصول فوق 108 مگاپیکسل می باشد. همچنین لنز اولترا محصول فوق 8 مگاپیکسل با دیافراگم 2/2f می باشد. علاوه بر آن قابل ذکر است که لنز ماکرو این گوشی 2 مگاپیکسلی می باشد و سنسور عمق دوربین گوشی سامسونگ M53، 2 مگاپیکسلی می باشد. گفتنی است که دوربین سلفی گوشی M53، 32 مگاپیکسلی می باشد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موبایل از نظر دوربین


در صورتی که افراد قصد خرید یک گوشی اقتصادی با دوربین با کیفیت را دارند این گوشی می تواند به عنوان جدی ترین گزینه ی آن ها محسوب شود. در ارتباط با دیگر ویژگی های این محصول باید گفت که پردازنده ی آن Dimensity 900 5G می باشد. همچنین حافظه رم محصول فوق 6 گیگابایتی است. برخورداری از باتری 5000 میلی آمپر لیتیوم یونی نیز از جمله دیگر ویژگی های گوشی M53 می باشد.

شرکت سامسونگ برای این گوشی از صفحه نمایش 7/6 اینچی استفاده کرده است. علاوه بر آن باید گفت که نوع نمایشگر محصول فوق Super AMOLED Plus  می باشد. حداکثر نرخ نوسازی صفحه نمایش گوشی فوق 120 هرتز می باشد. علاوه بر آن گفتنی است که صفحه نمایش این گوشی رزولوشن 1080*2408 پیکسل را به کاربرانش ارائه می دهد.

 
گوشی سامسونگ M53
 

قطعا این گوشی موبایل در بین بهترین گوشی های سری m  سامسونگ قرار دارد و از نظر کیفیت دوربین می تواند به عنوان بهترین گزینه میان این گوشی ها انتخاب شود. با توجه به ویژگی های دوربین گوشی فوق قطعا چنین انتخابی غیر منطقی نخواهد بود.

 

بهترین گوشی  سری m سامسونگ از نظر باتری

گوشی های سری m  سامسونگ معمولا دارای باتری های قدرتمندی می باشند. در کل سامسونگ با هدف ارائه ی باتری قدرتمند گوشی های سری m را طراحی و عرضه کرد. در میان مدل های مختلف این سری از گوشی های سامسونگ مدل های مختلفی هستند که دارای باتری قدرتمندی می باشند. اما گوشی سامسونگ M52 بهترین گوشی این سری از نظر باتری می باشد.

گوشی سامسونگ M52 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر لیتیوم یونی می باشد. با توجه به ویژگی های دیگر این گوشی، سامسونگ یک اقدام منطقی در مورد نوع و ظرفیت باتری محصول خود داشته است. این باتری می تواند برای کسانی که در طول روز از گوشی خود استفاده های زیادی می کنند بسیار مناسب باشد. قطعا خرید این گوشی برای چنین افرادی خالی از لطف نخواهد بود.

 
گوشی سامسونگ M52
 

در ارتباط با دیگری ویژگی های این گوشی سری m سامسونگ باید گفت که محصول فوق دارای صفحه نمایش 7/6 اینچی می باشد. فناوری صفحه نمایش محصول فوق از نوع Super AMOLED Plus می باشد. علاوه بر آن گفتنی است که حداکثر نرخ نوسازی صفحه نمایش در گوشی M52، 120 هرتز می باشد. طراحی این محصول هم اصلا شبیه به یک گوشی معمولی نمی باشد و هنگامی که آن را در دست می گیرید این موضوع عیان تر می گردد.

در ارتباط با پردازنده ی گوشی سامسونگ M52 باید گفت که شرکت سامسونگ از اسنپدراگون 778 برای محصول خود بهره برده است. اکثر بازی ها و نرم افزار های به روز در این گوشی با توجه به پردازنده ی قدرتمند آن به راحتی اجرا می شود.

دوربین گوشی فوق سه گانه می باشد و به صورت 64+12+5 مگاپیکسلی است. همچنین گفتنی است که دوربین سلفی این محصول 32 مگاپیکسلی می باشد. افراد می توانند این محصول را که به عنوان یکی از بهترین گوشی های سری m  سامسونگ شناخته می شود از طریق نمایندگی های معتبر برند فوق که در سراسر کشور ارائه ی خدمات دارند خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موبایل از نظر باتری
 

بهترین گوشی  سری m سامسونگ مخصوص گیم

امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال یک گوشی مناسب جهت انجام بازی های به روز هستند. گوشی های منحصر به فردی در بازار موجود هستند که برای انجام بازی مناسب می باشند. یکی از بهترین گزینه های موجود در میان گوشی های سامسونگ برای بازی سری m   مربوط به مدل M51 می باشد. این گوشی سری m سامسونگ دارای ویژگی های خارق العاده و منحصر به فردی می باشد. افراد می توانند از این محصول به عنوان گزینه ی جدی خود برای خرید یاد کنند.

اولین موردی که در ارتباط با ویژگی های گوشی سامسونگ M51 می بایست ذکر گردد مربوط به پردازنده ی آن است. سامسونگ برای این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون 730 بهره برده است. علاوه بر آن سامسونگ برای گوشی فوق از حافظه ی رم 8 گیگابایتی استفاده کرده است. با توجه به قدرت پردازنده و حافظه ی رم این محصول می توان گفت که از این نظر مشکل و یا ایرادی بر آن وارد نیست. افراد می توانند با چنین سیستم پردازنده ای گیم های مختلفی را اجرا کرده و از بازی کردن لذت ببرند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های مخصوص گیم


مورد دیگری که می بایست در ارتباط با ویژگی های این محصول ذکر گردد مربوط به باتری آن است. باتری گوشی سامسونگ M51، 7000 میلی آمپر می باشد. این باتری برای کسانی که می خواهند بازی های سنگین را در گوشی خود اجرا کنند کاملا کافی و در نوع خود بهترین می باشد. در ارتباط با صفحه نمایش محصول فوق باید گفت که سامسونگ از فناوری Super AMOLED Plus استفاده کرده است. علاوه بر آن گفتنی است که اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 7/6 اینچ است که برای انجام بازی های مختلف کاملا ایده آل می باشد.
 
گوشی سامسونگ M51

دوربین گوشی فوق چهارگانه می باشد و به صورت 64+12+5+5 مگاپیکسلی است. همچنین قابل ذکر است که دوربین سلفی گوشی M51، 32 مگاپیکسلی است. در یک جمع بندی کلی از این محصول باید گفت که ویژگی های سخت افزاری بسیار عالی در کنار قیمت مناسب سبب ایجاد یک گوشی ایده آل برای کسانی که به دنبال یک گوشی برای انجام بازی می باشند، شده است.

 

بهترین گوشی  سری m سامسونگ از نظر صفحه  نمایش

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش از سری m مربوط به مدل M33 می باشد که دارای ویژگی های فوق العاده ای است. این گوشی سامسونگ برای کسانی که به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش با کیفیت هستند گزینه ی ایده آلی می باشد. بسیاری از افراد به دنبال یک گوشی برای فیلم دیدن و یا انجام کار هایی که نیاز به صفحه نمایش با کیفیت دارد می گردند. یکی از بهترین گزینه ها برای این دسته از افراد گوشی سامسونگ M33 است.

این گوشی سری m سامسونگ دارای صفحه نمایش 6/6 اینچی می باشد. صفحه نمایش محصول فوق از فناوری Super AMOLED Plus ساخته شده است. علاوه بر آن گفتنی است که صفحه نمایش این محصول دارای حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتزی می باشد. با توجه به اعداد و ارقام و همچنین ویژگی های سخت افزاری و قیمت این محصول می توان گفت که محصول فوق به عنوان یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای خرید محسوب می گردد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موبایل از نظر صفحه نمایش


در ارتباط با پردازنده ی این محصول باید گفت که سامسونگ از تراشه ی اگزینوس 1280 برای محصول خود بهره برده است. علاوه بر آن قابل ذکر است که سامسونگ از حافظه ی رم 8 گیگابایتی برای این گوشی استفاده کرده است. حافظه ی ذخیره سازی گوشی M33، 128 گیگابایت است. در مورد پردازنده ی این گوشی هم در یک کلمه باید گفت که به نسبت قیمت آن فوق العاده می باشد. دوربین اصلی این گوشی سری m سامسونگ سه گانه می باشد و به صورت 50+5+2 مگاپیکسلی است. علاوه بر دوربین سلفی گوشی فوق 8 مگاپیکسلی می باشد.
 
 گوشی سامسونگ M33

افرادی که به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و صفحه نمایش پیشرفته هستند گوشی سامسونگ M33 یک انتخاب کاملا منطقی برای آنان به حساب می آید، افراد می توانند این گوشی را  که از بهترین گوشی های سری m  سامسونگ  می باشد از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر سراسر کشور خریداری نمایند.

 

بهترین گوشی  سری m سامسونگ از نظر پردازنده

گوشی سامسونگ M52 5G یکی از محصولات به شدت قدرتمند این کمپانی از نظر پردازنده می باشد. افراد بسیار زیادی به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ از نظر پردازنده با قیمت مناسب هستند. در میان گوشی های سری m  سامسونگ این محصول یعنی سامسونگ M52 5G یکی از ایده آل ترین گزینه ها می باشد. برخورداری از ویژگی های خارق العاده در کنار طراحی شیک و مدرن به همراه قیمت مناسب خلاصه ای از ویژگی های این محصول قدرتمند شرکت سامسونگ می باشد.


بیشتر بخوانید: بهنرین گوشی های موبایل از نظر پردازنده


سامسونگ برای پردازنده ی محصول فوق اسنپدراگون778 را در نظر گرفته است. گوشی فوق با چنین پردازنده ای می تواند نرم افزار ها و بازی های مختلف را به خوبی اجرا کند. علاوه بر آن دستوراتی که به گوشی داده می شود با توجه به پردازنده ی قدرتمند آن به بهترین شکل ممکن اجرا می گردد. گفتنی است که پردازنده ی گرافیکی این گوشی Adreno 642 L است.

سامسونگ برای گوشی M52 5G از حافظه ی رم 8 گیگابایتی استفاده کرده است. علاوه بر آن گوشی فوق دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی می باشد. در ارتباط با دوربین این محصول سامسونگ هم باید گفت که دوربین گوشی فوق سه گانه است و به صورت 64+12+5 مگاپیکسلی می باشد. قابل ذکر است که دوربین سلفی گوشی فوق 32 مگاپیکسلی می باشد.

در ارتباط با صفحه نمایش این گوشی هم باید گفت که سامسونگ از فناوری Super AMOLED Plus برای نمایشگر این گوشی بهره برده است. علاوه بر آن باید گفت که صفحه نمایش این گوشی سری m سامسونگ 7/6 اینچی می باشد. قابل ذکر است که حداکثر نرخ نوسازی در این مدل از گوشی های سامسونگ 120 هرتز می باشد.

در یک جمع بندی کلی می توان گفت که این گوشی دارای ویژگی های خارق العاده ای در زمینه های مختلف است و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین گوشی های سری m  سامسونگ یاد کرد. پردازنده ی این محصول می تواند افرادی را که به دنبال یک گوشی قدرتمند هستند را راضی نماید

 

بهترین گوشی سامسونگ سری m  با  اقتصادی

یکی از بهترین گوشی های سری m  سامسونگ که هم به عنوان یک گوشی اقتصادی و هم به عنوان یک گوشی قدرتمند شناخته می شود، گوشی سامسونگ M32 می باشد. افراد بسیار زیادی در سراسر جهان به دنبال یک گوشی با صرفه اقتصادی اما قدرتمند هستند. بی شک با ویژگی هایی که این گوشی سری m سامسونگ از آن ها برخوردار است می توان از آن به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های خرید یاد کرد.

اولین ویژگی گوشی سامسونگ M32 مربوط به پردازنده ی قدرتمند آن است. سامسونگ از پردازنده ی Mediatek Helio G80 در این محصول خود بهره برده است. قابل ذکر است که پردازنده ی فوق 12 نانو متری می باشد. علاوه بر آن باید گفت که حافظه ی رم این گوشی سری m سامسونگ 6 گیگابایتی می باشد. به نسبت قیمتی که این گوشی دارد از پردازنده ی بسیار خارق العاده ای برخوردار است.

مطالعه بیشتر: بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت
 
گوشی سامسونگ M32

در ارتباط با صفحه نمایش گوشی سامسونگ M32 هم باید گفت که سامسونگ از فناوریSuper AMOLED Plus برای نمایشگر این گوشی بهره برده است، همچنین قابل ذکر است که اندازه ی صفحه نمایش گوشی فوق 4/6 اینچی بوده و رزولوشن 1080*2400 پیکسل را برای کاربرانش ارائه می دهد که در نوع خود جالب توجه می باشد. در مورد صفحه نمایش این گوشی نیز نمی توان ایراد خاصی را بر آن وارد دانست.


در ارتباط با دوربین گوشی فوق باید گفت که دوربین اصلی آن چهارگانه و به صورت 64+8+2+2 می باشد. دوربین سلفی این گوشی سری m سامسونگ هم 20 مگاپیکسلی می باشد. باتری این گوشی اقتصادی 5000 میلی آمپر می باشد. این باتری می تواند در طول روز کارایی بسیار خوبی برای افراد داشته باشد. شبکه ارتباطی  این محصول سامسونگ 4G می باشد. گوشی فوق دو سیم کارت است. قابل ذکر می باشد که این محصول شرکت سامسونگ مجهز به حسگر اثر انگشت است.
در یک جمع بندی کلی از این محصول باید گفت که اگر به دنبال یک گوشی با صرفه ی اقتصادی هستید این گوشی به عنوان یکی بهترین گوشی های سری m  سامسونگ می تواند نیاز های شما را به بهترین شکل ممکن رفع نماید.
 

بهترین گوشی سامسونگ سری m میان رده

یکی از بهترین گوشی های سری m  سامسونگ که دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای است گوشی M31 می باشد. این گوشی در بین گوشی های سری m به عنوان یک محصول میان رده شناخته می شود. در عین میان رده بودن این گوشی باید گفت که ویژگی ها و سخت افزار هایی که این گوشی از آن ها برخوردار می باشد سبب ایجاد یک محصول بسیار قدرتمند شده است. این محصول شرکت سامسونگ علاوه بر کیفیت و قدرت دارای قیمت بسیار مناسبی هم می باشد.

اولین مورد از ویژگی های بسیار خارق العاده ی گوشی M31 مربوط به صفحه نمایش آن می باشد. صفحه نمایش محصول فوق 4/6 اینچی بوده و از فناوری Super AMOLED ساخته شده است. نمایشگر محصول فوق برای کاربرانش رزولوشن 1080*2340 پیکسل را ارائه می دهد. تراکم پیکسلی در نمایشگر محصول فوق 403ppi بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه 1/84% می باشد.

دوربین این گوشی چهارگانه می باشد و رزلوشن آن 64+8+5+5 مگاپیکسلی می باشد. دوربین سلفی گوشی سامسونگ M31، 32 مگاپیکسل است. برای یک گوشی میان رده که دارای قیمت مناسبی هم می باشد چنین دوربین و صفحه نمایشی بسیار بی نظیر است. افراد می توانند با خرید این محصول از مزیت های آن بهره مند شوند.

 
 گوشی M31
 

سامسونگ برای گوشی M31 از پردازنده ی اگزینوس 9611 استفاده کرده است. قابل ذکر است که پردازنده ی فوق 10 نانومتری می باشد. علاوه بر آن باید گفت که حافظه ی رم محصول فوق 6 گیگابایت و حافظه ی داخلی آن 128 گیگابایت است. باتری گوشی فوق دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر می باشد. با توجه به موارد فوق نیز می توان که این گوشی فراتر از یک محصول میان رده است.

برخورداری از حسگر اثر انگشت که در قسمت پشت گوشی تعبیه شده نیز از جمله دیگر ویژگی های این محصول شرکت سامسونگ است.
افراد می توانند این گوشی سری m سامسونگ را از طریق فروشگاه های معتبر به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایند و از ویژگی ها و مزیت های آن بهره مند شده و از آن استفاده های بسیار بهینه ای به عمل بیاورند.

 

تفاوت گوشی سامسونگ سری a و سری m

گوشی های سری m  سامسونگ دارای تفاوت های مختلفی با گوشی های سری a می باشد. تفاوت هایی که بین این دو سری از گوشی های سامسونگ وجود دارد زمانی بیش تر به چشم می آید که نیاز های افراد مطرح گردد. مهم ترین موضوعی که ممکن است سبب برتری یک گوشی بر گوشی دیگر شود در وهله ی اول نیاز های افراد و در وهله ی دوم ویژگی های گوشی است.

گوشی های سری m  سامسونگ دارای باتری بسیار قدرتمند تری نسبت به گوشی های سری a می باشند. سامسونگ در طراحی گوشی های سری m بیش ترین توجه خود را بر روی باتری این محصولات گذاشته است. در مقابل باتری گوشی های سری a سامسونگ نیز دارای ظرفیت مناسب و قدرت کافی هستند.

مورد دیگری که می بایست به آن اشاره شود مربوط به طراحی گوشی های سری m  سامسونگ در مقابل گوشی های سری a می باشد، گوشی های سامسونگ سری m دارای طراحی خوبی هستند و به هیچ عنوان نمی توان ایرادی را بر آن ها وارد دانست اما باید گفت که گوشی های سری a سامسونگ دارای طراحی نسبتا بهتری هستند. علاوه بر آن باید گفت که گوشی های سری a دارای جنس بدنه ی بهتری نیز می باشند. جنس محصولات سری a و m پلاستیکی می باشد اما کیفیت بدنه ی محصولات سری a بهتر است.

مورد دیگری که می بایست در ارتباط با تفاوت گوشی های سری m  سامسونگ و سری a سامسونگ ذکر گردد مربوط به محل قرار گیری سنسور اثر انگشت است. در گوشی های سری a سنسور اثر انگشت در داخل نمایشگر است. در گوشی های سری m حسگر اثر انگشت به صورت فیزیکی در پشت گوشی و یا کنار آن قرار داده شده است.

مورد دیگری که می بایست به آن اشاره گردد قیمت گوشی های فوق می باشد. افراد در صورتی که به دنبال یک گوشی با صرفه اقتصادی و ویژگی های مناسب هستند بدون شک گوشی های سری m انتخاب خوبی می باشند و افراد می توانند از میان بهترین گوشی های سری m  سامسونگ اقدام به خرید نمایند
 

مشکلات سامسونگ سری m  چیست؟

گوشی های سری m  سامسونگ نیز دارای عیب و ایراداتی هستند اما این ایرادات قابل حل می باشد. برای مثال در میان بهترین گوشی های سری m  سامسونگ مشکلاتی همانند عدم متصل شدن به شبکه های وای فای گزارش شده است. مورد بعدی که در مورد ایراد گوشی های سری m  سامسونگ گزارش شده است مربوط به عدم جفت شدن بلوتوث ها می باشد. در برخی موارد گزارش هایی راجع به داغ کردن گوشی های سری m  سامسونگ نیز دیده شده است.

 

جمع بندی کلی

در یک جمع بندی کلی از بهترین گوشی های سری m  سامسونگ باید گفت که شرکت سامسونگ محصولات بسیار خوبی روانه ی بازار کرده است و با ارائه ی گوشی های بسیار با کیفیت به همراه قیمت مناسب سبب ایجاد تنوع در محصولات خود و افزایش سطح رقابت در بازار شده است. افراد می توانند با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید گوشی های سری m  سامسونگ نمایند.

بیشتر بخوانید:
 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت