معرفی لیست بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی 2023 (دی 1401)

  • تاریخ انتشار:۱۹ دی ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۰۴ دی ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۲۱۰
معرفی لیست بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی 2023 (دی 1401)
کمپانی شیائومی تا به امروز در زمینه تولید و عرضه انواع گوشی موبایل با رنج قیمت متفاوت و کیفیت ساخت و عملکرد قابل قبول موفق عمل کرده تا جایی که بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی در زمره پرچمداران شیائومی قرار می گیرند. ارزان ترین پرچمدار شیائومی متعلق به POCO F4 5g  با قیمت 12 میلیون تومان و مقام گرانترین پرچمدار شیائومی از آنِ Xiaomi  Mi 11 Ultra  است. در ادامه این مقاله از مجله قلاب به بررسی انواع گوشی پرچمدار شیائومی خواهیم پرداخت.

 

لیست بهترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی 2023


گوشی موبایل Xiaomi 12: بهترین گوشی کوچک شیائومی

گوشی شیائومی 12 بهترین گوشی شیائومی از سری پرچمداران است. داشتن ویژگی‌های مثبت برجسته نظیر کیفیت اسپیکر عالی و نیز صفحه نمایشگر امولد فو‌ق‌العاده در کنار ظرفیت پایین باتری این مدل گوشی موبایل شیائومی، سبب شده است تا اکثر افراد جهت انجام بازی و دیدن فیلم‌ این مدل گوشی شیائومی را اتخاذ کرده و از آن استفاده کنند. در ادامه به بررسی بررسی این مدل گوشی هوشمند پرداخته خواهد شد.  در نهایت، لیستی از نقاط قوت و ضعف گوشی موبایل شیائومی 12 و رنج قیمتی این مدل گوشی پرچمدار شیائومی جهت اطلاع بهتر شما، ارائه خواهد شد.

 

بررسی گوشی شیائومی 12

اندازه صفحه نمایشگر این مدل گوشی شیائومی 6.7 اینچ است. رزولوشن نمایشگر آن 1440 و نرخ تازه‌سازی آن نیز 120 هرتز است. بر این اساس، به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر را در این گوشی شیائومی با ابعاد 20:9 ببینند. یک ویژگی مهمتر این صفحه نمایشگر، 12 بیتی بودن آن است، بدین معنا که این نمایشگر قادر است 68 میلیارد رنگ 12 بیتی را به نمایش بگذارد! تاکنون سایر گوشی‌های هوشمند شیائومی، قادر بودند تا 10 بیت رنگ‌ها را به نمایش بگذارند که این ویژگی مهم مطروحه می تواند به عنوان یک ویژگی مهم این مدل گوشی موبایل به حساب بیاید.


ظرفیت باتری این مدل گوشی شیائومی 4860 میلی‌آمپر در ساعت است. نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار شیائومی، در این مدل شاهد کاهش ظرفیت باتری گوشی هستیم. در همین راستا، کاربران قادر نخواهند بود تا با این مدل گوشی موبایل شیائومی، به مدت طولانی مدت کارهای سنگین نظیر بازی‌های سنگین انجام دهند. به عبارت دیگر، این مدل گوشی شیائومی تنها می تواند به مدت یک روز با استفاده معمولی شارژ باتری خود را برای استفاده کاربر حفظ کند. در نتیجه، ظرفیت پایین باتری می تواند به عنوان نقطه ضعفی چشمگیر در این مدل گوشی به حساب آید.

 صفحه نمایشگر این مدل گوشی شیائومی از حسگر لمسی نسبتا مطلوبی برخوردار است. با این وجود، در کنار سرعت تشخیص قابل قبول، ممکن است به دلیل اندازه حسگر کوچک در تشخیص اثر انگشت شما به هنگام باز کردن قفل، شما را کمی دچار پریشانی کند.

دوربین گوشی موبایل پرچمدار شیائومی 12 دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان سنسور لنز اصلی دوربین است. عموماً کیفیت عکس‌هایی که با این مدل گوشی شیائومی گرفته می شود، بالا است. با این حال، مشکلی که برای دوربین این مدل گوشی شیائومی اغلب گزارش شده است، این است که در حالت اکسپرژه،  زمانی که سوژه در برابر منابع نوری مختلف قرار گرفته باشد، عکس حالت سوخته مانندی به خود می گیرد که می تواند به عنوان نقطه ضعف دوربین‌ پرچمدار شیائومی 12 به حساب آید.

ویژگی سخت‌افزار به ویژگی پردازنده بر میگردد. پردازنده گوشی موبایل شیائومی 12 اسنپدراگون 8 نسل 1 است. به طور کلی پردازنده مطلوبی دارد؛ اما ممکن است با توجه به ویژگی پردازنده، خیلی سریع داغ کند. به همین دلیل شیائومی، یک خنک کننده در این مدل گوشی خود کار گذاشته است. این خنک کننده همیشه فعال نیست و زمانی که سنسور آن احساس کند گوشی موبایل در حال داغ شدن است، خود به خود روشن خواهد شد. با این حال، اگر بخواهید با گوشی موبایل شیائومی 12 کارهای سنگین انجام دهید، به سرعت گوشی ارور خواهد داد.

عملکرد اسپیکر این مدل گوشی شیائومی بدون شک عالی خواهد بود، چرا که شرکت شیائومی برای تولید این مدل گوشی شیائومی خود، در بخش صدا و اسپیکر با شرکت Harman Kardon همکاری کرده است. لذا دور از انتظار نیست که کیفیت صدای اسپیکر این مدل گوشی شیائومی شما را به وَجد آورد.

 

مشخصات گوشی

  • صفحه نمایش 6.7 اینچ
  • پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1
  • باتری 4860 میلی‌آمپر در ساعت
  • دوربین سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی
  • اسپیکر استریو با کیفیت.

 

نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی 12

  • کیفیت نامطلوب عکس در زمان قرارگیری سوژه در برابر منابع نوری مختلف، ایراد ناشی از دوربین.

 

نقاط قوت گوشی شیائومی 12

  • عملکرد عالی دوربین
  • کیفیت عالی صفحه نمایشگر
  • عملکرد عالی اسپیکر.

 

 رنج قیمت گوشی پرچمدار شیائومی 12

در حال حاضر ( دی ماه 1401) رنج قیمت گوشی پرچمدار Xiaomi 12 5G 256/8 GB در فروشگاه های مختلف از 16,500,000 تا 20,000,000 تومان و گوشی Xiaomi 12 5G 256/12 GB از 16,900,000 تا 18,600,000 تومان است.
 

 

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra: بهترین شیائومی مدل اولترا

از دیگر پرچمداران گوشی شیائومی می توان به گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra اشاره کرد. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra برای افرادی مناسب است که به دنبال گوشی پرچمدار دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد، دوربین‌های با کیفیت بالا، کیفیت بالای نمایشگر و ظرفیت مطلوب باتری هستند. در ادامه لیستی از ویژگی های برجسته این مدل گوشی شیائومی را به ترتیب خدمت شما بیان خواهیم کرد. در پایان نیز در یک جمع‌بندی نقاط قوت و ضعف این مدل گوشی شیائومی و رنج قیمتی آن را مطرح خواهیم کرد.

 

بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra

با نگاه به طراحی پرچمدار شیائومی می ۱۱ اولترا اولین چیزی که به چشم می خورد، طراحی خاص دوربین در پشت قاب این مدل گوشی شیائومی است. ممکن است حتی نحوه طراحی پشت قاب آن در نگاه اول به ذوق شما نیز بزند. اما باید بدانید که شیائومی در این مدل گوشی خود سرامیک را جایگزین شیشه کرده است، این امر منجر شده تا قاب پشتی این گوشی مقاومت بیشتری در برابر هرگونه ضربات خارجی داشته باشد.

 در ضمن، قاب پشت این مدل گوشی شیائومی براق و خمیده ساخته شده است. زیرا اگر رنگ آن تیره و کدر بود، اثر انگشت شما در هر بار استفاده به صورت کاملا آشکار روی آن باقی می ماند. در نتیجه شما مجبور بودید همیشه گوشی را در قاب خریداری شده آن نگه دارید یا آنکه برای قاب پشت گوشی نیز گلس مختص به آن را تهیه کنید. بنابراین خریداری این مدل گوشی شیائومی علیرغم طراحی بزرگ دوربین‌های آن برای شما به صرفه خواهد بود.

در گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دوربین‌ها خیلی بزرگ طراحی شده اند. برخلاف سایر مدل گوشی‌های موجود در بازار، شیائومی در این مدل گوشی خود، دوربین‌ها را در داخل یک قاب قرار داده است. این قاب محافظ خوبی برای دوربین‌های شما خواهد بود. در غیر این صورت شما جهت محافظت از دوربین‌ها و سنسورهای حساس دوربین در این گوشی، در صورت تمایل می بایست از لنز دوربین گوشی‌های موبایل موجود در فروشگاه‌ها و موبایل فروشی‌ها استفاده کنید. بر این اساس، این امر دلیل دیگری است که شما می توانید بر پایه آن پرچمدار شیائومی می ۱۱ اولترا را خریداری کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده برای گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra، این نکته نیز بهتر است مطرح شود که فریم میانی این مدل گوشی شیائومی همانند سایر گوشی‌های پرچمدارش از آلومینیوم ساخته شده است. در پایین این فریم، اسپیکر این مدل گوشی شیائومی قرار دارد که خاصیت اکولایزر اسپیکر آن، فریم میانی را برای کاربران جذاب‌تر کرده است. درگاه سیم کارت نیز در کنار اسپیکر قرار دارد که از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. در فریم میانی این گوشی بر خلاف سایر گوشی‌های پرچمدار از حافظه خارجی خبری نیست.

سمت راست فریم میانی این گوشی شیائومی نیز دکمه پاور و دکمه کنترل کننده صدا به طرز جذابی قرار گرفته است. سمت چپ این فریم نیز ساده طراحی شده است. در سمت بالایی فریم نیز لوگوی برند هارمن کاردون بر روی شیشه آن قابل مشاهده است. این لوگو نشان‌دهنده آن است که اسپیکر این مدل گوشی شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار است.

نمایشگر این مدل گوشی شیائومی دارای خاصیت امولد است. اندازه نمایشگر آن 6.81 اینچ و رزولوشن آن 1440 در 3200 پیکسل است که به شما این اجازه را می دهد تا تصاویر را با ابعاد 20:9 مشاهده کنید. نرخ تازه‌سازی آن نیز 120 هرتز است که در کنار سایر گوشی‌های شیائومی نرخ نسبتاً بالایی است، ویژگی مطروحه باعث خواهد شد تا میزان مصرف باتری این مدل گوشی شیائومی به صورت بهینه عمل کند. در ضمن، نمایشگر این مدل گوشی شیائومی، این قابلیت را دارد تا تصویر را با کیفیت HDR10+ نشان دهد و از تکنولوژی Dolby Vision نیز در این نمایشگر استفاده شده است که منجر به جذابیت بیشتر این مدل گوشی شیائومی شده است.

بر خلاف سایر پرچمداران گوشی شیائومی، شیائومی در این مدل گوشی خود از باتری لیتیومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت استفاده کرده است. با این ظرفیت هر کاربر در استفاده معمولی تا دو روز و نیم، نیازی به شارژ مجدد باتری گوشی ندارد. بنابراین می توان اذعان کرد که گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra از باتری نسبتاً خوبی برخوردار است و بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری است.

 در بخش امنیت، شیائومی بر خلاف سایر گوشی‌های پرچمدارش که برای قفل صفحه از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده کرده است، در این مدل گوشی، شیائومی از حسگر اپتیکال بهره گرفته است. حسگر اپتیکال به نسبت حسگر اولتراسونیک، عملکرد و سرعت پایین‌تری دارد؛ اما این نکته سبب نمی شود تا ویژگی مطروحه به عنوان نقطه ضعف جدی برای این مدل گوشی شیائومی به شمار رود.

در این مدل گوشی شیائومی، تمرکز بسیار جدی بر روی طراحی دوربین‌ها صورت گرفته است. نتایج این تمرکز، بزرگترین سنسور دوربین جهان تا حد زاویه دید 128 درجه را رقم زده است. از سوی دیگر، سنسور اصلی، سنسور پریسکوپ و سنسور اولترا به ترتیب در دوربین گوشی شیائومی مدل Mi 11 Ultra، 50 مگاپیکسل، 48 مگاپیکسل و 46 مگاپیکسل است که بزرگترین خانواده دوربینی در گوشی‌های پرچمدار را دارا می باشد. همین امر سبب شده است تا دوربین‌های این گوشی پرچمدار مورد توجه ویژه کاربران قرار بگیرد.

پردازنده این مدل گوشی شیائومی، اسنپدراگون 888 5G  است. کارت گرافیکی پردازنده آن، آدرنو 660  است. از منظر سخت افزاری نیز در دو نسخه 256 گیگابایتی با حافظه رم 8/12 گیگابایتی و نسخه 512 گیگابایتی با حافظه رم 12 گیگابایتی به بازار عرضه می شود. همانطور که پیشتر ذکر شد، از حافظه خارجی نیز پشتیبانی نمی کند. این گوشی با تکیه بر پردازنده قوی، ظرفیت بالای باتری و حافظه زیاد از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی است.

در این مدل گوشی شیائومی، هر کاربر می تواند با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی، رابط کاربری اختصاصی برای خود بسازد. بنابراین هر فردی بنا به سلیقه خود در این مدل گوشی شیائومی قادر است تا رابط کاربری گوشی را شخصی‌سازی کند.

 

مشخصات گوشی Mi 11 Ultra

  • دوربین 50 مگاپیکسل
  • پردازنده اسنپدراگون 888 5G
  • نمایشگر 6.81 اینچ و رزولوشن آن 1440 در 3200 پیکسل
  • باتری لیتیومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت.

 

نقاط ضعف گوشی شیائومی مدل Mi 11 Ultra

  •   حسگر اپتیکال با عملکرد و سرعت پایین.

 

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra

  • قاب پشتی گوشی براق و خمیده.
  • باطری لیتیومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت.
  • بزرگترین خانواده دوربینی در گوشی‌های پرچمدار.
  • نمایشگر امولد.
  • رابط کاربری دلخواه

 

 رنج قیمت گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11 Ultra

رنج قیمت گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11 Ultra بین 32 میلیون و دویست هزار تومان تا 34 میلیون و صد هزار تومان میباشد.

 

گوشی Xiaomi 12 Pro

گوشی موبایل شیائومی 12 پرو، دیگر پرچمدار شرکت شیائومی محسوب می شود. افرادی که علاقه‌مند به داشتن گوشی موبایلی با طراحی زیبا و منحصر به فرد هستند و قصد دارند با گوشی خود به وب گردی و عکسبرداری و تماشای فیلم بپردازند، پیشنهاد می شود این مدل گوشی را برای خرید انتخاب نمایند. در ادامه، به شرح مختصری از گوشی شیائومی 12 پرو پرداخته می شود.

 

بررسی گوشی موبایل شیائومی 12Pro

در گوشی شیائومی 12 پرو، پشت گوشی با فریم درخشان و شیشه‌ای سیاه رنگی پوشیده شده است. سه لنز دوربین در پشت گوشی دیده می شود که بیرون زدگی آن نسبت به برخی گوشی‌های هوشمند، چندان به ذوق کاربر نمی‌زند. فریم میانی آن همانند سایر پرچمداران گوشی موبایل شیائومی از آلومینیوم ساخته شده است، در نتیجه این امر آن را بسیار خوش ساخت کرده است. در سمت راست گوشی دکمه پاور و صدا وجود دارد که بدون ایجاد کوچکترین ناراحتی به راحتی توسط کاربر فشرده می شود. سمت چپ نیز چیز خاصی در این طراحی وجود ندارد.

در قسمت بالای گوشی نیز اسپیکر و جای دو سیم کارت جای گرفته است. سمت پایین این مدل گوشی موبایل نیز جای شارژر است تا از طریق آن باتری گوشی شارژ شود. قابل توضیح است که در پنل جلوی گوشی حدود 90 درصد، صفحه نمایش است. این ویژگی، گوشی موبایل شیائومی مدل 12 پرو را در بین سایر مدل‌های گوشی شیائومی منحصر به فرد کرده است.

 
صفحه نمایش این مدل گوشی شیائومی قادر  است  68 میلیارد رنگ را به طور همزمان به نمایش بگذارد. ویژگی مذکور منجر می شود تا شارپنس رنگ‌ها، غلظت رنگ‌ها، جنس رنگ‌ها، عمق رنگ‌ها به قدری خوب به نظر برسد که نگاه کردن به این نمایشگر، حس بسیار لذت بخشی به شما دست بدهد. در ضمن، این صفحه نمایشگر قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Dolby vision  را دارد. از طرف دیگر، این نمایشگر از ویژگی+HDR10  نیز پشتیبانی می کند.

 قابل ذکر است که صفحه نمایشگر این مدل کمی انحنا رو به بیرون دارد که باعث می شود از روی دست شما سُر بخورد و به زمین بیفتد. همچنین در هنگام انجام بازی‌های سنگین نیز ممکن است دائما دست شما به طور ناخواسته به صفحه نمایشگر بخورد و نتوانید از بازی کردن لذت مطلوب را ببرید. در صورت شکستن گلس این مدل گوشی شیائومی، به دلیل ویژگی مطروحه چسباندن گلس آن به شدت کار دشوار و آزار دهنده ای خواهد بود.

ظرفیت باتری این مدل گوشی شیائومی 4600 میلی آمپر در ساعت است که این ویژگی گوشی موبایل شیائومی 12 پرو مانع از مطلوبیت انجام بازی‌های سنگین در این گوشی توسط کاربران می شود.
برای امنیت بهتر در گوشی شیائومی 12 پرو، از حسگرهای با خاصیت اثر انگشتی استفاده شده است. قابل توضیح است که حسگر به کار برده شده در این مدل گوشی شیائومی از نظر عملکرد و سرعت به شدت مطلوب است. بنابراین، کاربران خیلی سریع و بدون هیچ گونه پریشانی، می توانند قفل گوشی صفحه این مدل گوشی را باز کنند.

سنسور لنز اصلی این مدل گوشی شیائومی، 50 مگاپیکسل است. تقریبا می توان ادعا کرد که دوربین این مدل گوشی عکس‌ها را با کیفیت بالایی می گیرد، مگر آنکه شرایط از نظر نور کم باشد.
این مدل گوشی شیائومی از نظر سخت ‌افزاری، دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. ممکن است در هنگام انجام کارهای سنگین کمی داغ کند؛ اما تا حدی شیائومی سعی کرده است تا با قرار دادن دستگاه خنک کننده در صدد رفع این مشکل بر آید. قابل توضیح است که داغ شدن گوشی در مقابل باتری ضعیف ممکن است به شدت کاربران پر کار را اذیت کند.

رابط کاربری این مدل گوشی شیائومی را می توان شخصی سازی کرد. به گونه‌ای که کاربر حتی می توان اسپیکرهای جذابی با قابلیت Always on Display برای حسگر قفل گوشی برگزیند.
اسپیکرهای این مدل گوشی با همکاری شرکت Harman Kardon ساخته شده است. بنابراین بی‌شک، از نظر کیفیت پخش صدا بی‌نظیر خواهد بود.

 

مشخصات Xiaomi 12 Pro

  • صفحه نمایشگر  قادر به نمایش 68 میلیارد رنگ
  • دوربین سنسور اصلی 50 مگاپیکسل
  • پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱
  • باتری 4600 میلی آمپر در ساعت
  • حسگر اثر انگشت.

 

نقاط ضعف گوشی موبایل Xiaomi 12 Pro 

  • باطری ضعیف

 

نقاط قوت گوشی موبایل Xiaomi 12 Pro

  • طراحی بدنه عالی
  • استابلایزر قوی دوربین
  • اسپیکر عالی
  • امنیت بالا
  • رابط کاربری دلخواه.

 رنج قیمت گوشی پرچمدار Xiaomi 12 pro

در حال حاضر بازه قیمتی گوشی Xiaomi 12 Pro 5G 256/12GB از ۲۷٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۳۰٫۳۲۲٫۰۰۰ تومان است
 

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 5 Pro

گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 5 Pro از جمله گوشی‌های پرچمداری است که برای افرادی مناسب است که به دنبال یک گوشی گیمینگ مناسب هستند. در ادامه ضمن بررسی بررسی این مدل گوشی هوشمند شیائومی، لیستی از نقاط قوت و ضعف این گوشی برای کاربران ارائه خواهد شد.
 

بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 5 Pro

این مدل گوشی شیائومی به گونه‌ای طراحی شده است که وزن آن تنها 220 گرم است. در نتیجه، این ویژگی باعث می شود تا در هنگام انجام کارهای طولانی و سنگین، نظیر انجام بازی‌های طولانی مدت، دستان کاربر خسته نشود.
صفحه نمایشگر این مدل گوشی پرچمدار شیائومی، 6.67 اینچ است. رزولوشن آن 1080 و نرخ به روز رسانی آن نیز 144 هرتز است که منجر می شود تا تصاویر شفافیت و وضوح تصویر خوبی داشته باشند. در ضمن، این صفحه نمایشگر،  از قابلیت HDR10+ و رنگ پردازی 10Bit برخوردار است.

ظرفیت باتری این مدل گوشی شیائومی، باتری 4650 میلی آمپر در ساعت است. بدین معنا که در هنگام استفاده معمولی، بعد از یک روز نیاز است تا باتری آن مجدد شارژ شود که به نسبت سایر گوشی‌های هوشمند پرچمدار وضعیت ضعیفی دارد.
جهت بازگشایی قفل صفحه در این مدل گوشی، از دکمه پاور استفاده شده است. این در حالی است که سایر گوشی‌های پرچمدار از حسگر لمسی اغلب استفاده می  کنند. بنابراین، به نظر می رسد شیائومی در این مدل گوشی هوشمند پرچمدار خود بر روی امنیت آن چندان حساس نبوده است.

طراحی دوربین این پرچمدار شیائومی در مقابل سایر گوشی‌های هوشمند پرچمدار حالتی معمول دارد. پکیج دوربین­‌های آن برای لنز اصلی، اولترا واید،  لنز ماکرو و سنسور سلفی، به ترتیب دارای شماره‌های سنسور 108 مگاپیکسلی، سنسور 13 مگاپیکسلی، سنسور 5 مگاپیکسلی و سنسور سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی است که می توان آن را یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین دانست.

پردازنده این مدل گوشی شیائومی، اسنپدراگون هشت Gen 1 چهار نانومتری است که باعث می شود این مدل گوشی گیمینگ پرچمدار، بتواند به سادگی حتی سنگین ترین بازی‌های گیمینگ را نیز اجرا کند.
در این مدل گوشی شیائومی نیز همانند سایر گوشی‌های پرچمدار کاربر می تواند محیط گوشی را با توجه به سلیقه خود، اختصاصی نماید.

 

مشخصات گوشی Black Shark 5 Pro 

  • دوربین سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی
  • پردازنده اسنپدراگون هشت Gen 1 چهار نانومتری
  • صفحه نمایش 6.67 اینچ رزولوشن آن 1080 و نرخ به روزرسانی آن نیز 144 هرتز
  • باتری 4650 میلی آمپر در ساعت.


 

نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی Black Shark 5 Pro 

  • امنیت پایین محافظ صفحه
  • ظرفیت باتری متوسط.

 

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی Black Shark 5 Pro 

  • پردازنده بالا
  • اجرای سنگین ترین بازی‌های گیمینگ
  • قابلیت ایجاد رابط کاربری اختصاصی
  • وزن کم
  • صفحه نمایشگر عالی
  • داغی بسیار محدود در زمان استفاده طولانی مدت.


 

رنج قیمت گوشی پرچمدار شیائومی Black Shark 5 Pro 

رنج قیمت این مدل گوشی شیائومی، در حدود 24 میلیون تومان است.


 

گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار کلاسیک و خوش ساخت هستید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro را انتخاب کنید. به جرات می توان گفت که پردازنده، نمایشگر و کیفیت ساخت این مدل گوشی بی‌نظیر است. در ادامه بررسی این مدل گوشی شیائومی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است و در نهایت لیستی از نقاط قوت و ضعف این مدل گوشی هوشمند شیائومی خدمت شما ارائه می گردد.

 

بررسی گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

طراحی گوشی موبایل شیائومی مدل T Pro12، ساده و کلاسیکی دارد که همین امر منجر شده است تا این مدل گوشی ظاهری شیک و زیبا به خود بگیرد. قاب پشتی این مدل گوشی از صفحه‌ای مات و براق تشکیل شده است که در قسمت بالا دوربین‌های گوشی در یک قالب قرار گرفته شده است. در بخش پایین نیز آرم Xiaomi را می بینید که در کنار ظاهر ساده پشت این گوشی، به چشم می خورد. در ضمن، لبه‌های پشت گوشی، حالت انحنایی به خود دارد که باعث خوش دست بودن این گوشی شده است.
 
ظرفیت باتری این مدل گوشی، 5000 میلی آمپر در ساعت است که سبب می شود کاربران مدت طولانی‌تری بتوانند از شارژ برقی این مدل گوشی بهره ببرند.
عملکرد دوربین این گوشی، سطح مطلوبی دارد. اندازه دوربین‌های آن عبارت است از: 1) سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 2) سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و 3) دوربین 200 مگاپیکسلی اصلی.
پردازنده گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro، Snapdragon 8+ Gen 1 است.
عملکرد اسپیکر گوشی موبایل شیائومی مدل  T Pro 12 به گونه‌ای است که صدای رسا و با کیفیتی را خواهید شنید.


 

مشخصات گوشی شیائومی 12T Pro

  • باتری 5000 میلی آمپر در ساعت
  • صفحه نمایش
  • پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1
  • دوربین 200 مگاپیکسلی اصلی.

 

نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

  • قیمت بالا در مقابل خدمات ارائه شده

 

 نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

  • عملکرد اسپیکر عالی
  • باتری قوی
  • طراحی ساده و کلاسیک.

 

 رنج قیمت گوشی پرچمدار شیائومی 12 تی پرو

رنج قیمت گوشی موبایل Xiaomi 12T Pro  در حدود 24 میلیون تومان و Xiaomi 12T Pro 5G 256/12 GB از 21,600,000 تا 28,500,000 تومان است.
 


 

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F4

گوشی گیمینگ موبایل شیائومی مدل  POCO F4 برای افرادی ساخته شده است که انجام بازی‌های سنگین و روزانه دغدغه اصلی آنها است. به ویژه می توان گفت جامعه هدف این مدل گوشی شیائومی، جوانان و نوجوانانی هستند که به انجام بازی علاقه مند هستند و این امر جزء کار روزمره آنها است. در ادامه به بررسی بررسی این مدل گوشی گیمینگ پرداخته خواهد شد و در پایان، لیستی از نقاط قوت و ضعف و نیز رنج قیمتی این مدل گوشی هوشمند شیائومی ارائه خواهد شد.
 

 

بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل  POCO F4 5G

طراحی این مدل گوشی شیائومی، خیلی ساده و کلاسیک اما امروزی است. در قاب پشت گوشی سه لنز وجود دارد که در یک طراحی مثلثی شکل نمایان است. این لنزها هر سه بیرون زدگی دارد که خیلی زیاد و غیر معقول نیست. در ضمن، پشت گوشی به رنگ مات است که اثر انگشت و هیچ گونه کثیفی بر روی آن باقی نمی‌ماند. با توجه به خوش رنگی که این مدل گوشی پرچمدار شیائومی دارد، می توان گفت که مخصوص و باب سلیقه خانم‌ها است.

این مدل گوشی، دارای صفحه نمایش فوق‌العاده روشن، نسبتا بزرگ و جذاب است. اندازه صفحه نمایش آن، 6.67 اینچ است. در ضمن، از قابلیت  HDR10+  با تازه سازی 120 هرتزی 1300 نیتی پشتیبانی می کند. بنابراین، می توان اظهار کرد که نسبت به سایر گوشی‌های شیائومی، از نظر صفحه نمایش حرف اول را می زند.

ظرفیت باتری این مدل گوشی شیائومی 4500 میلی آمپر در ساعت است. این مقدار ظرفیت به نسبت سایر گوشی‌های پرچمدار کمتر است. اما می توان گفت که ظرفیت باتری آن در حد مطلوب است. به گونه‌ای که در هنگام استفاده معمولی، باتری آن یک روز را دوام خواهد آورد و نیازی به شارژ مجدد در طول یک روز نیست. قابل ذکر است که شیائومی در بخش شارژ شدن این مدل گوشی پرچمدار خود، نیز از یک آداپتور 67 واتی بهره گرفته است.
 
شیائومی در این مدل گوشی پرچمدار خود، علاوه بر حسگر اثر انگشتی برای امنیت روی سیستم تشخیص چهره دو بعدی کار کرده است. عملکرد این سیستم تشخیص چهره، معمولی و خوب است.
در بخش دوربین، شیائومی در این مدل گوشی خود سعی کرده است به این نظر که انسان‌ها عکس‌های روشن را می پسندند، بیشتر دقت کند و بر پایه آن سنسورهای دوربین‌های خود را طراحی کند.
دوربین پرچمدار شیائومی POCO F4 5G، دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است. به علاوه، دوربین اولترا واید، دوربین سلفی و دوربین ماکرو نیز به ترتیب دارای سنسور 8، 20 و 2 مگاپیکسلی هستند.

گوشی شیائومی پوکو اف 4 دارای پردازنده اسنپدراگون 870 است. این پردازنده باعث می شود که کاربران محیط کاربری روانی را در این مدل گوشی پرچمدار خود شاهد باشند. با این وجود، ممکن است در برخی عملکردهای سنگین در برخی مواقع تا حدی دچار مشکل شود.

از نظر عملکرد اسپیکر، گوشی پوکو اف 4 دارای صدای فوق‌العاده‌ای است که هر مخاطبی را به خود جذب می کند. در این بازه قیمتی این سطح از کیفیت واقعا بی‌نظیر است.

 


مشخصات گوشی شیائومی POCO F4

  • باتری 4500 میلی آمپر در ساعت
  • پردازنده اسنپدراگون 870
  • صفحه نمایشگر 6.67 اینچ قابلیت پشتیبانی از  HDR10+  با تازه سازی 120 هرتزی 1300 نیتی
  • دوربین سنسور 64 مگاپیکسلی.

 

نقاط ضعف موبایل شیائومی مدل POCO F4

  • شارژدهی معمولی

 

نقاط قوت موبایل شیائومی مدل POCO F4

  • نمایشگر با کیفیت
  • عملکرد پردازشی خوب
  • رنگ‌های متنوع گوشی، ویژه خانم‌ها
  • اسپیکر عالی.

 

رنج قیمتی گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F4

رنج قیمت گوشی پرچمدار شیائومی POCO F4 5g با حافظه 256 رم 8 گیگابایت،  در بازار ایران بین 11,400,000 تا 12,500,000 تومان است.

 

گوشی موبایل شیائومی 11T Pro 5G : غول دوربین شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل  11T Pro 5G برای افرادی مناسب است که به دنبال یک گوشی خوش دست و شیک با وزن کم هستند. همچنین، این گوشی برای افرادی که علاقه دارند نمایشگر گوشی آنها بسیار با کیفیت و بی نقص باشد تا در هنگام وب گردی، انجام بازی و تماشای فیلم از آن نهایت لذت را ببرند، نیز بسیار مناسب است. رنج قیمتی این مدل گوشی شیائومی در بازار ایران بین 13 میلیون و دویست هزار تومان تا 16 میلیون و دویست هزار تومان است. در ادامه در خصوص بررسی گوشی پرچمدار شیائومی مدل 11T Pro 5G و نقاط قوت و ضعف آن، بیشتر بحث خواهیم کرد.
 

بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 5G

به جرات می توان گفت که این مدل گوشی هوشمند شیائومی بین تمام پرچمداران در طراحی بدنه گوشی تک و بی‌همتا است. این گوشی بسیار خوش دست می باشد و وزن آن حدود 204 گرم است. فریم دوربین‌ها در پشت گوشی، مستطیلی شکل است. خمیدگی فریم آن مربوط به قاب پشتی گوشی است که ظاهری جذاب به گوشی داده است.
 
فریم میانی آن نیز از آلومینیوم براق ساخته شده است. در سمت پایین این فریم، درگاه شارژر Type-C، اسپیکر به همراه خشاب سیم کارت قرار دارد. در سمت بالا، اسپیکر دوم، میکروفون مکالمه و سنسور مادون قرمز (IR-Blaster) به همراه لوگو کمپانی هارمن کاردون قابل رویت است. لبه سمت راست این گوشی، دکمه پاور به همراه حسگر اثر انگشت و دکمه‌های کنترل کننده صدا وجود دارد. سمت چپ گوشی نیز ساده است.
 
این مدل گوشی شیائومی از صفحه نمایشگر بزرگی به اندازه 6.67 اینچ برخوردار است. این صفحه نمایشگر دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است که منجر می شود تصاویر با ابعاد 20:9 به کاربران نمایش داده شود. در ضمن نرخ تازه سازی آن نیز 90 هرتز است.

در این مدل گوشی پرچمدار شیائومی از باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. به عبارتی، در استفاده‌های معمولی به بالا، این مدل گوشی شیائومی می تواند یک روز کامل، در خدمت شما باشد. بنابراین به طور نسبی این مدل گوشی شیائومی از باتری نسبتا خوبی برخوردار است.

در این مدل گوشی، سنسور لنز دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که نسبتاً قابل قبول است. سنسور لنز اولترا واید، لنز ماکرو و لنز سلفی به ترتیب برابر است با: 8، 2 و 16.
این مدل گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 888 5G است.
از نظر عملکرد اسپیکر، از آنجا که دارای دو عدد اسپیکر است، صدای رسا و فوق العاده با کیفیتی را دارندگان این گوشی پرچمدار شاهد هستند.


 

مشخصات گوشی شیائومی 11T Pro 5G

  • دوربین سنسور لنز دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
  • باتری ظرفیت 5000 میلی آمپر
  • صفحه نمایش 6.67 اینچ رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده اسنپدراگون 888 5G.

 

نقاط ضعف گوشی موبایل شیائومی مدل T Pro 5G 11

  • عملکرد نسبتاً ضعیف دوربین‌ها
  • داغ شدن موقع شارژ

 

نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 5G

  • سیستم اسپیکر قوی
  • نمایشگر با کیفیت و فوق‌العاده جذاب
  • طراحی و کیفیت ساخت عالی
  • پردازنده پرچمدار.

 

رنج قیمت گوشی موبایل شیائومی 11 تی پرو 5G

رنج قیمت گوشی موبایل Xiaomi 11T Pro 5G با حافظه 256 رم 12 گیگابایت در حال حاضر  از ۱۶٫۴۲۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۸٫۴۹۰٫۰۰۰ تومان و  گوشی موبایل Xiaomi 11T Pro 5G با حافظه 256 رم 8 گیگابایت از ۱۳٫۰۸۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۶٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان است.
 
                                     

جمع بندی

در این مقاله به توضیح و بررسی  بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی 2023 پرداختیم. با توجه به اینکه این شرکت در صدد ارائه بهترین کیفیت هاست سعی کرده قیمت را منصفانه ارائه دهد. به همین خاطر این روز ها شاهد خرید بالای پرچمداران شیائومی در بین کاربران هستیم.  همانطور که در سراسر محتوا اشاره کردیم پرچمدار های شیائومی بازه قیمتی گسترده ای را پوشش می دهد شما با مراجعه به فروشگاه قلاب می توانید با بهره مندی از امکان مقایسه دقیق قیمت بین فروشگاه های مختلف، انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی، گوشی هواوی و … با بهترین قیمت خریداری نمایید.



مقالات مرتبط:
بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران
بهترین گوشی های میان رده شیائومی
بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت
گوشی سامسونگ بخرم یا شیائومی
بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

گوشی شیائومی 13 پرو

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت