بهترین سشوار خانگی - معرفی 15 محصول

  • تاریخ انتشار:۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • تاریخ به روز رسانی:۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعداد بازدید:۲۲
بهترین سشوار خانگی - معرفی 15 محصول
سشوار یکی از وسایل ضروری برای حالت دادن و خشک کردن موهاست که می تواند به زیبایی هرچه تمام تر موهایتان کمک کند. اما با توجه به تنوع بالای سشوارهای موجود در بازار، انتخاب بهترین سشوار خانگی برای بسیاری از افراد چالش برانگیز شده است. در این مقاله قصد داریم تا به صورت جامع شما را با بهترین سشوارها برای مصرف خانگی آشنا کنیم. با مطالعه این راهنمای جامع، خریدی مطمئن و ایده آل را تجربه خواهید کرد.
 

معرفی بهترین سشوار های خانگی

 
در ادامه بهترین سشوارهای خانگی از برند های مختلف را به شما معرفی میکنیم:
 
  • سشوار مک استایلر مدل MC-6688
  • سشوار پرومکس مدل 7200
  • سشوار بابیلیس مدل 6704
  • سشوار پرومکس مدل MXS-8889
  • سشوار رمینگتون مدل AC9300
  • سشوار بیسمارک مدل BM2334
  • سشوار کنورث مدل KW-9020
  • سشوار فیلیپس  مدل BHD302
  • سشوار رمینگتون مدل AC9140
  • سشوار کنورث مدل KW_9010
  • سشوار میگل GHD 201
  • سشوار جانسون مدل JS3344
  • سشوار فیلیپس مدل BHD272
  • سشوار گوسونیک مدل GHD-229
  • سشوار پرینسلی مدل PR250AT
 

سشوار مک استایلر مدل MC-6688

 
این سشوار با توان قدرتمند 2500 وات، گزینه ای ایده آل برای خشک کردن سریع و آسان موهای بلند و پرپشت در منزل شماست. این سشوار حرفه ای با تنظیمات دما و سرعت قابل کنترل، به شما امکان می دهد تا بر اساس نیاز خود، حالت باددهی مناسبی را انتخاب کنید. از طرفی، موتور فوق العاده قوی آن با سرعت باد تا 110 کیلومتر بر ساعت، موجب صرفه جویی در زمان خشک کردن مو می شود. این محصول به فناوری یون ساز مجهز شده که با انتشار یون های منفی، الکتریسیته ساکن را از موهای شما خنثی می کند.
این امر در نهایت به درخشان تر شدن، نرم تر شدن و خوش حالت تر ماندن موها کمک کرده و از وز شدن آن ها جلوگیری می نماید. همچنین، سشوار مک استایلر MC-6688 دارای کلید باد سرد است که حرفه ای ها برای تثبیت مدل مو از آن استفاده می کنند. دو عدد متمرکزکننده هوا نیز همراه سشوار مک استایلر ارائه می شود که به شما امکان می دهد تا جهت باد را متمرکز کرده و به این ترتیب، موهایتان را دقیق تر حالت دهید. در حالت کلی، سشوار حرفه ای مک استایلر MC-6688 با کیفیت بالا، عملکرد قدرتمند، فناوری های کاربردی و داشتن سری های متعدد، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در منزل، از تجربه خشک کردن و حالت دادن حرفه ای موهایتان لذت ببرید.

سشوار پرومکس مدل 7200

 
سشوار پرومکس مدل ۷۲۰۰ یک سشوار حرفه ای و قدرتمند است که می تواند برای استفاده در منزل، تجربه ای مشابه سالن های آرایشی را برایتان به ارمغان بیاورد. این سشوار مجهز به یک موتور AC با توان ۲۰۰۰ وات است که گردش هوای قوی و مداوم را برای خشک کردن سریع و مؤثر موهایتان، حتی موهای بلند و پرپشت، تأمین می کند. فناوری تولید یون در این سشوار به خنثی کردن بار الکتریسیته ساکن روی موها کمک کرده و از وز شدن و ایجاد حالت پرویی مو جلوگیری می نماید. در نتیجه، موهایی درخشان، نرم و لطیف خواهید داشت. این سشوار حرفه ای پرومکس دارای سه سری متمرکز کننده هوا است که به شما امکان می دهد، بسته به نوع حالت و مدل موی دلخواهتان، بر روی بخش های خاصی از موها تمرکز کرده و آن ها را به خوبی حالت دهید. سری دیفیوزر نیز به طور جداگانه قابل خریداری است که برای افرادی که موهای فر یا مجعد دارند، مناسب بوده و به خشک کردن ملایم موها بدون ایجاد وز کمک می کند.
از دیگر ویژگی های قابل توجه سشوار پرومکس مدل ۷۲۰۰ می توان به کلید تنظیم حرارت اشاره کرد که به شما امکان می دهد شدت گرما را بر اساس نوع و جنس موهایتان تنظیم نمایید. این سشوار همچنین دارای کلید باد سرد است که برای تثبیت حالت موها پس از سشوار کشیدن و یا زمانی که می خواهید از آسیب رسیدن به مو در اثر حرارت بالا جلوگیری کنید، بسیار کاربردی است.سطح بدنه این سشوار باکیفیت و خوش دست بوده و سیم بلند ۳ متری آن آزادی عمل بیشتری را هنگام سشوار کشیدن برایتان فراهم می کند. علاوه بر این، سشوار پرومکس مدل ۷۲۰۰ دارای فیلتر قابل تعویض است که به تمیز نگه داشتن دستگاه و جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور کمک می کند. در مجموع، این سشوار حرفه ای با داشتن موتوری قدرتمند، فناوری تولید یون، سری های متمرکز کننده، تنظیمات دما و باد سرد، می تواند به شما در داشتن موهایی زیبا، درخشان و خوش حالت در منزل کمک کند.

سشوار بابیلیس مدل 6704

 
سشوار بابیلیس مدل 6704E با توان 2000 وات، می تواند باد گرم را با قدرت بالا برای خشک کردن سریع موهایتان به همراه داشته باشد. این سشوار با داشتن تنظیمات مختلف گرما و سرعت، به شما امکان می دهد تا متناسب با نوع مو و حالت دلخواهتان، میزان حرارت و شدت باد را کنترل کنید. برای داشتن حالت پذیری بهتر موها، این سشوار به فناوری باد سرد مجهز شده است. با استفاده از این دکمه، می توانید پس از خشک کردن مو با باد گرم، از باد سرد برای تثبیت حالت موها استفاده کنید. همچنین با داشتن متمرکز کننده باد (concentrator) به شما این امکان را می دهد تا باد را روی قسمت های خاص مو متمرکز کرده و به این ترتیب، به شکل دهی دقیق تر موهایتان کمک کنید. همچنین وجود دیفیوزر در این سشوار، به افرادی که موهای فر یا مجعد دارند، این امکان را می دهد تا بدون وز شدن مو، به حجم گرفتن و حالت گرفتن بهتر فرهایشان کمک کند.
طول مناسب سیم برق این سشوار آزادی عمل بیشتری را هنگام سشوار کشیدن به شما می دهد. همچنین حلقه ی آویز در انتهای سیم برق، امکان نگهداری آسان تر سشوار را بعد از استفاده فراهم می کند. از نکات قابل توجه دیگر می توان به فیلتر هوای قابل جدا شدن سشوار اشاره کرد که به سهولت در تمیز کردن آن و افزایش طول عمر دستگاه کمک می کند. درمجموع، این سشواربا داشتن توان بالا، تنظیمات متنوع گرما و سرعت، باد سرد، متمرکز کننده باد، درپوش پخش کننده و فیلتر قابل جدا شدن، می تواند برای مصارف خانگی و برای انواع موها، انتخابی ایده آل باشد.

سشوار پرومکس مدل MXS-8889

 
این سشوار حرفه ای با توان قدرتمند 9000 وات، جریان هوای قوی و متمرکزی را تولید می کند که موجب می شود موهای شما به سرعت خشک شوند، بدون اینکه آسیبی به لطافت و درخشش طبیعی آن ها وارد شود. فناوری به کار رفته در این سشوار، گرما را به صورت یکنواخت توزیع می کند و از ایجاد نقاط داغ که می تواند موجب سوختگی و آسیب به مو شود، جلوگیری می کند.
علاوه بر خشک کردن سریع، سشوار پرومکس MXS-8889 دارای تنظیمات دما و سرعت است که به شما امکان می دهد حالت باددهی را با توجه به نوع مو و مدل دلخواهتان تنظیم کنید. برای خشک کردن اولیه، می توانید از حرارت بالا و سرعت زیاد استفاده کنید. درحالی که برای حالت دادن نهایی به موها و تثبیت آن ها، امکان تنظیم سشوار روی حرارت ملایم تر و سرعت باددهی پایین تر وجود دارد. این سشوار حرفه ای همچنین مجهز به باد سرد است که برای درخشش بیشتر موها و خنک کردن سریع آن ها بعد از حالت دهی، بسیار کاربردی است. وجود دکمه باد سرد به ویژه برای افرادی که موهای رنگ شده یا آسیب دیده دارند، ضروری است؛ چرا که حرارت بالا می تواند موجب کدر شدن رنگ مو و تشدید آسیب دیدگی آن ها شود.
از دیگر ویژگی های قابل توجه سشوار پرومکس MXS-8889 می توان به فناوری یون ساز اشاره کرد. یون های منفی تولید شده توسط این سشوار، وز مو را خنثی کرده و به نرمی و لطافت بیشتر ساقه مو کمک می کنند. در نتیجه، موهای شما درخشان تر به نظر خواهند رسید و حالت پذیری آن ها نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به توان بالا، عملکرد حرفه ای و برخورداری از فناوری های محافظت کننده از مو، سشوار پرومکس MXS-8889 می تواند به گزینه ای ایده آل برای مراقبت از مو در منزل تبدیل شود و به شما کمک کند تا در کمترین زمان ممکن، موهایی زیبا، سالم و خوش حالت داشته باشید.
 
سشوار پرومکس مدل MXS-8889

 

سشوار رمینگتون مدل AC9300

 
سشوار رمینگتون یک سشوار حرفه ای است که با توان 2200 وات به شما امکان می دهد نتایج براشینگ سالنی را در خانه خود به دست آورید. فناوری سرامیکی پیشرفته ی به کار رفته در این سشوار به کاهش وز و افزایش درخشش مو کمک می کند و در نهایت موهایی صاف و درخشان برایتان به جا می گذارد. فناوری یون ساز تعبیه شده در این دستگاه به خنثی کردن بار الکتریکی روی مو کمک می کند و وز مو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این ویژگی به خصوص برای افرادی که موهای وزدار یا مجعد دارند بسیار کاربردی است.
این سشوار حرفه ای دارای تنظیمات مختلف دما و سرعت است که به شما امکان می دهد حرارت و قدرت باد را متناسب با نوع مو و حالت دلخواهتان تنظیم کنید. همچنین، دکمه ی باد سرد لحظه ای این دستگاه برای حالت دادن نهایی مو و تثبیت مدل مو بسیار کاربردی است. یکی از مزایای قابل توجه سشوار Remington AC9300 برخورداری از سری های متمرکزکننده و پخش کننده است. سری متمرکزکننده، جریان هوا را روی یک ناحیه ی خاص متمرکز می کند و برای خشک کردن دقیق تر مو و صاف کردن بخش های وزدار بسیار مناسب است. از طرف دیگر، سری پخش کننده، جریان هوا را به طور یکنواخت بر روی مو پخش می کند و برای حالت دادن به موهای فر و مجعد ایده آل است.
وجود فیلتر هوای قابل جدا شدن در این سشوار، به تمیز نگه داشتن دستگاه و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل موتور کمک می کند. این امر در نهایت طول عمر دستگاه را افزایش می دهد. در آخر، حلقه ی آویز این سشوار، امکان آویزان کردن راحت آن بعد از استفاده را فراهم می کند و نگه داری از آن را آسان تر می کند.
 
سشوار رمینگتون مدل AC9300

 

سشوار بیسمارک مدل BM2334

 
سشوار بیسمارک مدل BM2334  با توان 2600 وات می تواند به یار و یاور همیشگی شما برای خشک کردن و حالت دادن موهایتان در منزل تبدیل شود. این سشوار حرفه ای با توان بالا، جریان هوای گرم را با قدرت بیشتری به موهایتان می رساند و زمان خشک شدن آنها را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین، فناوری به کار رفته در این سشوار به گونه ای است که از وز شدن و آسیب دیدن موها جلوگیری می کند و درخشش طبیعی آنها را حفظ می کند. تنظیمات حرارت و سرعت باددهی متنوع در سشوار بیسمارک مدل BM2334 این امکان را به شما می دهد تا با توجه به نوع مو و مدل دلخواهتان، حالت مناسب را انتخاب کنید. برای خشک کردن اولیه موها می توانید از حرارت بالا و سرعت زیاد استفاده کنید و سپس برای حالت دادن نهایی، حرارت را کم کرده و از سری های متمرکز کننده باد بهره ببرید.
این سشوار حرفه ای بیسمارک مجهز به فناوری باد سرد نیز هست که برای تثبیت حالت موها بسیار کاربردی است. به علاوه، دکمه باد سرد به خنک شدن سریع سشوار کمک می کند و طول عمر مفید آن را افزایش می دهد. فیلتر هوای قابل جدا شدن سشوار بیسمارک مدل BM2334 به تمیز نگه داشتن دستگاه و جلوگیری از ورود گرد و غبار به موتور کمک می کند و در نتیجه، عملکرد بهینه آن را در دراز مدت تضمین می کند.
 
سشوار بیسمارک مدل BM2334

 

سشوار کنورث مدل KW-9020

 
این سشوار قدرتمند با توان 9000 وات به سرعت موهایتان را خشک می کند و از اتلاف وقت شما جلوگیری می نماید. فناوری به کار رفته در این سشوار به گونه ای است که ضمن خشک کردن سریع، از آسیب رسیدن به موها به واسطه حرارت زیاد جلوگیری می  کند. تنظیمات حرارت و سرعت باددهی KW-9020 به شما این امکان را می دهد تا متناسب با نوع مو و حالت دلخواهتان، بهترین حالت را انتخاب کنید. سری دیسپانسر همراه این سشوار به شما کمک می کند تا در حین خشک کردن، به موهایتان حالت دهید و آن ها را صاف و درخشان نگه دارید.
همچنین سری متمرکز کننده باد (concentrator) این سشوار برای حالت دهی دقیق تر قسمت های خاص مو و یا رساندن باد به ریشه مو جهت خشک کردن سریع تر بسیار مناسب است. فیلتر هوای قابل تعویض KW-9020 از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری کرده و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد. به علاوه، سیستم ایمنی این سشوار در صورت داغ شدن بیش از حد به طور خودکار خاموش شده و از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می نماید. با توجه به کیفیت بالا، طول عمر زیاد و قابلیت های حرفه ای سشوار کنورث مدل KW-9020، می توان گفت این سشوار می تواند برای مصارف خانگی گزینه ای فوق العاده ایده آل باشد.
 
سشوار کنورث مدل KW-9020

 

سشوار فیلیپس  مدل BHD302

 
سشوار فیلیپس PHILIPS BHD302 برای کسانی که به دنبال خشک کردن سریع و ملایم موهایشان در خانه هستند، گزینه ای عالی است. این سشوار با توان 1600 وات از قدرت کافی برای خشک کردن انواع مو برخوردار است، اما فناوری ترموپروموت (ThermoProtect) آن، کلیدی برای داشتن موهایی سالم و درخشان به شمار می رود. این فناوری با مخلوط کردن هوشمندانه هوای گرم و سرد، از رسیدن حرارت بیش از حد به موها جلوگیری می کند و در عین حال، سرعت خشک شدن را حفظ می نماید. دیگر نگران سوختن و آسیب دیدن موهایتان نباشید.
سری سشوار BHD302 قابل تعویض است و به شما امکان می دهد جهت باد را متمرکز کرده و به راحتی موهایتان را حالت دهید. همچنین، سه حالت تنظیم سرعت و یک دکمه باد سرد در این سشوار تعبیه شده است که به شما امکان می دهد متناسب با نیاز خود، بهترین حالت را برای خشک کردن و حالت دادن به موهایتان انتخاب کنید. باد سرد به ویژه برای تثبیت مدل مو بعد از خشک شدن بسیار کاربردی است. با توجه به وزن سبک و اندازه جمع و جور سشوار BHD302، به راحتی می توان آن را در منزل نگهداری یا همراه خود به سفر برد. این سشوار با ترکیب عملکرد قدرتمند، فناوری محافظت از مو و طراحی کارآمد، به شما کمک می کند تا در خانه به طور روزانه از موهایتان به خوبی مراقبت کرده و آن ها را به زیبایی هر چه تمام تر خشک و حالت دهید.

سشوار رمینگتون مدل AC9140

 
سشوار رمینگتون مدل AC9140 با برخورداری از فناوری ها و ویژگی های حرفه ای، به شما این امکان را می دهد تا در خانه به نتایجی مشابه سالن های آرایش برسید. موتور AC این سشوار، قدرتی معادل 2400 وات را ارائه می دهد که باد گرم را با شدت زیاد به موهای شما می رساند و موجب خشک شدن سریع و حالت پذیری آسان آن می شود. فناوری منحصر به فرد OptiHeat به توزیع یکنواخت گرما کمک می کند تا از سوختن موها جلوگیری شود و در عین حال، حالت و درخشش موها برای مدت طولانی تری حفظ گردد.
این سشوار همچنین مجهز به تکنولوژی یونی است که با تولید 90 درصد یون بیشتر نسبت به سشوارهای معمولی، به خنثی کردن بار الکتریکی روی موها کمک کرده و وز شدن و ایجاد الکتریسیته ساکن را به حداقل می رساند. نتیجه ی این امر، موهایی صاف، درخشان و بدون وز است.برای حالت دادن بهتر موها، سشوار رمینگتون AC9140 دارای سه حالت دما و دو سرعت باددهی قابل تنظیم است. همچنین، دکمه ی باد سرد لحظه ای نیز وجود دارد که برای تثبیت نهایی حالت موها کاربرد دارد.
این سشوار همراه با سه عدد متمرکز کننده باد ارائه می شود که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. متمرکز کننده ی 7 میلی متری برای براشینگ و صاف کردن موها، متمرکز کننده ی باریک برای حالت دادن دقیق تر و متمرکز کننده ی پهن برای پخش ملایم گرما و افزایش حجم موها مناسب است. علاوه بر این، یک عدد دیفیوزر نیز همراه این سشوار وجود دارد که به خشک کردن موهای فر و مجعد بدون ایجاد وز کمک می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه سشوار رمینگتون AC9140 می توان به فیلتر قابل جدا شدن برای سهولت در تمیز کردن و طول 3 متری سیم برق اشاره کرد که آزادی عمل بیشتری را هنگام سشوار کشیدن به شما می دهد.

سشوار کنورث مدل KW_9010

 
سشوار قدرتمند کنورث مدل KW_9010 می تواند به راستی یاری وفادار شما در زمینه ی حالت دادن و خشک کردن موهایتان در منزل باشد. این سشوار با موتور سنگین 9000 وات، به جریان پرقدرتی از هوا مجهز است که می تواند موهای ضخیم و بلند را به سرعت خشک کند. در عين حال، فناوری به کار رفته در این سشوار، گرما را به طور يكنواخت توزيع می کند و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می نماید. KW_9010 دارای کلیدهای تنظیم حرارت و سرعت است که به شما امکان می دهد بر اساس نوع مو و مدل دلخواهتان، گرما و فشار باد را کنترل کنید.
با استفاده از سری دیسپانسر همراه این سشوار، می توانید به راحتی موها را صاف کرده و یا به آن ها حالت دهید. سری کنسانترکننده نیز برای متمرکز کردن جریان هوا و خشک کردن دقیق تر بخش های خاص مو بسیار کاربردی است. KW_9010 به سيستم باد سرد لحظه ای نیز مجهز است که برای تثبیت حالت مو پس از حالت دادن، بسیار مؤثر است. طول مناسب سیم برق این سشوار آزادی عمل خوبی را در حین سشوار کشیدن به شما می دهد. همچنین، با وجود فیلتر هوای قابل جدا شدن، می توانید به راحتی دستگاه را تمیز نگه دارید و از طول عمر آن بکاهید. در مجموع، سشوار حرفه ای کنورث KW_9010 با برخورداری از توان بالا، فناوری حرارت دهی یکنواخت، تنظیمات قابل کنترل، سری های کاربردی و کیفیت ساخت بالا، می تواند به گزینه ای ایده آل برای مراقبت و زیبایی موهایتان در منزل تبدیل شود.
 
سشوار کنورث مدل KW_9010

 

سشوار میگل GHD 201

 
این سشوار با توان 2000، موهای شما را به سرعت خشک می کند، بدون اینکه آسیبی به لطافت و درخشش آن ها وارد شود. فناوری یون سازنده به کار رفته در GHD 201، وز شدن مو را کنترل می کند و نتیجه ای صاف، درخشان و بدون الکتریسیته ساکن به شما هدیه می دهد. این سشوار ، مجهز به تنظیمات حرارت متنوع است که به شما امکان می دهد متناسب با جنس و ضخامت موهایتان، بهترین دما را انتخاب کنید. برای موهای نازک و آسیب پذیر، از درجه حرارت پایین تر استفاده کنید تا از سوختگی و خشکی مو جلوگیری شود. در حالی که برای موهای ضخیم تر و فر، می توانید از حرارت بالاتر برای خشک کردن سریع تر و حالت دهی بهتر بهره ببرید.علاوه بر تنظیمات حرارت، GHD 201 دارای دکمه باد سرد لحظه ای نیز می باشد که برای تثبیت حالت مو پس از سشوار کشیدن یا فر کردن مو، بسیار کاربردی است.
از دیگر ویژگی های قابل توجه این سشوار می توان به سری دیفیوزر اشاره کرد که برای خشک کردن موهای فر و مجعد، بدون ایجاد وز و حفظ حالت طبیعی آن ها، ایده آل است. همچنین در صورت نیاز به متمرکز کردن جریان هوا برای صاف کردن و حالت دادن دقیق تر مو، سری متمرکز کننده نیز همراه با GHD 201 ارائه می شود.
 
سشوار میگل GHD 201

 

سشوار جانسون مدل JS3344

 
سشوار جانسون مدل JS3344 می تواند به یار و یاور همیشگی شما برای داشتن موهایی زیبا در خانه تبدیل شود. این سشوار حرفه ای با توان 7000 واتجریان هوای گرم قدرتمندی را ایجاد می کند که به خشک کردن سریع و مؤثر موهای شما، حتی موهای بلند و پرپشت، کمک می کند. در عين حال، تنظیمات قابل کنترل دما و سرعت به شما این امکان را می دهد تا با توجه به نوع مو و حالت دلخواهتان، از باد ملایم تر برای حالت دادن به موهای ظریف تر و یا باد گرم و پرقدرت برای خشک کردن سریع موهای خیس تر استفاده کنید.
یکی از ویژگی های مهم این سشوار، دکمه باد سرد است که با فشردن آن، جریان هوای خنک خارج می شود. این حالت برای تثبیت مدل مو بعد از حالت دادن با برس، یا خنک کردن پوست سر بعد از سشوار کشیدن بسیار کاربردی است. همچنین، گفته می شود این سشوار از فناوری تولید یون بهره مند است. یون های منفی ساطع شده از سشوار به خنثی کردن بار الکتریکی روی مو کمک کرده و از وز شدن و ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری می کنند. در نتیجه، موهایی درخشان تر، لطیف تر و خوش حالت تر خواهید داشت.
علاوه بر موارد ذکر شده، طراحی ارگونومیک بدنه ی سشوار جانسون مدل JS3344 باعث می شود تا به راحتی در دست جای گرفته و از خستگی دستتان در هنگام سشوار کشیدن جلوگیری کند. وزن مناسب و کابل بلند دو متری این سشوار نیز آزادی عمل بیشتری به شما هنگام سشوار کشیدن می دهد. در ضمن، گفته می شود بدنه ی این سشوار از پلاستیک براق و مقاومی ساخته شده است که در برابر ضربه و حرارت مقاومت خوبی دارد.

سشوار فیلیپس مدل BHD272

 
سشوار حرفه ای DryCare Pro مدل BHD272 شرکت فیلیپس، با داشتن موتور AC پرقدرت، به شما امکان خشک کردن و حالت دادن سریع و مؤثر موهایتان در منزل را می دهد. این موتور حرفه ای که برای سالن های آرایشی ساخته شده، سرعت باد فوق العاده ای تا ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت تولید می کند و در نتیجه، زمان خشک شدن موهایتان را به حداقل می رساند. توان خروجی ۲۱۰۰ وات این سشوار نیز، قدرت بالایی را برای خشک کردن سریع و آسان موها فراهم می کند.
اما قدرت تنها ویژگی DryCare Pro نیست. فناوری ترموپروتکت (ThermoProtect) فیلیپس، از گرم شدن بیش از حد موها جلوگیری کرده و دمای مطلوبی را برای خشک کردن ارائه می دهد. این فناوری با تنظیم خودکار دما، ضمن اینکه اطمینان حاصل می کند موهایتان به سرعت خشک می شوند، از آسیب دیدن آن ها نیز محافظت می نماید.
علاوه بر این، سشوار BHD272 مجهز به تکنولوژی یون ساز است که با تولید یون های منفی، الکتریسیته ساکن را در موهای شما خنثی می کند. این امر باعث می شود موها درخشش طبیعی خود را به دست آورند، وز آن ها کاهش یابد و حالت دادن به آن ها آسان تر شود. این سشوار حرفه ای خانگی، دارای یک سری متمرکز کننده باد نیز می باشد که به شما امکان می دهد تا باد را روی بخش های خاصی از موهایتان متمرکز کرده و به راحتی آن ها را حالت دهید. همچنین، دکمه باد سرد هوای خنک فوری را برای تثبیت مدل موهایتان در انتهای کار، فراهم می کند.

سشوار گوسونیک مدل GHD-229

 
سشوار گوسونیک با داشتن موتور قدرتمند 1800 وات، جریان هوای گرمی را ایجاد می کند که به سریع تر خشک شدن موها کمک کرده و درعین حال، در وقت شما صرفه جویی می نماید. GHD-229 برای راحتی شما، قابلیت تنظیم دما در چهار حالت مختلف را دارد. به این ترتیب می توانید با توجه به جنس و ضخامت موهایتان، از حرارت ملایم برای خشک کردن ملایم و حالت دادن لطیف، یا از حرارت بالا برای خشک کردن سریع تر موهای ضخیم تر استفاده کنید. این سشوار همچنین مجهز به کلید باد سرد است که برای تثبیت حالت موها بعد از سشوار کشیدن و درخشندگی بیشتر آن ها کاربرد دارد.
از نکات قابل توجه دیگر می توان به سیستم محافظت در برابر داغ شدن بیش از حد اشاره کرد که خیال شما را از آسیب رسیدن به موتور دستگاه در اثر استفاده ی طولانی مدت راحت می کند. علاوه بر این، داشتن چهار حالت تنظیم سرعت به شما امکان می دهد تا بر اساس نیاز خود، فشار باد را کم یا زیاد کنید. در ضمن، وجود متمرکز کننده ی هوا (دیفیوزر) به پخش باد به صورت یکنواخت روی موها کمک کرده و از وز شدن آن ها جلوگیری می نماید. با توجه به قابلیت های ذکر شده، سشوار گوسونیک GHD-229 می تواند انتخابی ایده آل برای مصارف خانگی جهت خشک کردن، حالت دادن و در نهایت داشتن موهایی زیبا و خوش  حالت باشد.

سشوار پرینسلی مدل PR250AT

 
سشوار پرنسلی مدل PR250AT یک سشوار حرفه ای قدرتمند است که می تواند برای مصارف خانگی نیز عالی عمل کند. این سشوار با موتور AC با توان ۲۴۰۰ تا ۲۶۰۰ وات، موهای شما را به سرعت و به طور موثر خشک می کند. موتور AC نسبت به موتورهای DC از دوام و قدرت بیشتری برخوردار است و این ویژگی به خصوص برای خشک کردن سریع موهای بلند و پرپشت بسیار کاربردی است.
از قابلیت های مهم این سشوار می توان به تنظیم دما و سرعت اشاره کرد. تنظیم دما به شما این امکان را می دهد تا با توجه به جنس و ضخامت موهایتان، از حرارت مناسب استفاده کنید و از آسیب دیدن موها جلوگیری نمایید. همچنین تنظیم سرعت جریان هوا به حالت دادن آسان تر موها کمک می کند. کلید باد سرد لحظه ای نیز برای تثبیت حالت موها و درخشندگی بیشتر آن ها در نظر گرفته شده است.
این سشوار دارای المنت سرامیکی است که به طور یکنواخت گرما را توزیع می کند و از سوختن موها جلوگیری می نماید. فیلتر هوای قابل جدا شدن این دستگاه نیز به تمیز نگه داشتن سشوار و بهینه سازی عملکرد آن کمک می کند. طول سیم بلند ۲.۵ متری سشوار پرنسلی مدل PR250AT آزادی عمل بیشتری به شما هنگام خشک کردن موها می دهد. همچنین حلقه ی آویختن برای سهولت در نگهداری از سشوار تعبیه شده است. در نظر داشته باشید که این سشوار فاقد فناوری تولید یون است، اما با توجه به قدرت بالا، تنظیمات متنوع و کیفیت ساخت مناسب، می تواند به یک همراه ایده آل برای خشک کردن و حالت دادن موهایتان در منزل تبدیل شود.

نتیجه گیری

 
انتخاب سشوار مناسب برای موهایتان می تواند چالش برانگیز باشد، اما با مطالعه این مقاله و در نظر گرفتن ویژگی های محصولات ذکر شده، می توانید بهترین سشوار خانگی را برای خود انتخاب کنید و از داشتن موهایی زیبا و درخشان لذت ببرید.
 
بیشتر بخوانید:


اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت