12 تا از بهترین میسلار واترها؛ جادویی برای پوست شما

  • تاریخ انتشار:۰۵ بهمن ۱۴۰۱
  • تاریخ به روز رسانی:۰۷ اسفند ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۱۰,۷۶۱
12 تا از بهترین میسلار واترها؛ جادویی برای پوست شما
میسلار واتر یک پاک کننده ملایم است که آرایش، آلودگی و چربی را بدون از بین بردن رطوبت طبیعی پوست پاک می کند. این یک انتخاب محبوب برای افراد با پوست حساس است، زیرا غیر تحریک کننده و غیر کومدون زا است (منافذ را مسدود نمی کند).
میسلار واتر زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. در این مقاله بهترین میسلار واتر برای هر نوع پوستی را مورد بحث قرار می دهیم. ما همچنین نکاتی را در مورد نحوه استفاده از آب میسلار ارائه خواهیم داد و به برخی از سوالات متداول پاسخ خواهیم داد.

 

بهترین میسلار واتر برای هر نوع پوستی

 

در اینجا برخی از بهترین میسلار واتر برای هر نوع پوست آورده شده است:

  • میسلار واتر گیاهی کیهیل (Kiehl's)
  • Lancome Eau Micellaire Confort میسلار واتر
  • میسلار واتر H2O بایودرما
  • میسلار واتر گارنیر 400 میلی لیتر  
  • میسلار واتر نوتروژنا هیدرو بوست 400 میلی لیتری
  • میسلار واتر Avene Cleanance
  • میسلار واتر دوفاز Nivea Micellar با گلاب 400 میلی لیتر
  • میسلار واتر سیمپل Kind to skin 400 میلی لیتر
  • میسلار واتر دوفاز مغذی گارنیر
  • پاک کننده آرایش میسلار پرفکت لورآل پاریس نرمال 400 میلی لیتر
  • میسلار و پاک کننده آرایش پرفکت دایادرمین 400 میلی لیتری
  • میسلار واتر  Micellar Nivea

بهترین مارک های میسلار واتر برای پوست خشک

افرادی که پوست خشکی دارند، همیشه از خشکی، پوسته پوسته شدن و قرمزی پوست خود شکایت میکنند. بهترین میسلار واتر برای پوست خشک، محصولی است که پوست را آبرسانی و مرطوب کنند. برای پاکسازی پوست خشک باید فرمولاسیون آب میسلار، حاوی هیالورونیک اسید باشد که رطوبت پوست را افزایش داده و یک پوست شاداب و با طراوت را به شما هدیه میدهد. حالا می خواهیم چند تا از بهترین برندهای میسلار واتر مخصوص پوست خشک را به شما معرفی کنیم:


میسلار واتر گیاهی کیهیل (Kiehl's)

اگر به دنبال پاک‌ کننده‌ای هستید که ضمن از بین بردن آرایش، آلودگی و چربی اضافی پوست، صورت را مرطوب کند، آب پاک‌ کننده میسلار گیاهی کیهیل برای شما مناسب است. این برند ابتدا یک برند آمریکایی بود اما امروزه یکی از زیر مجموعه های شرکت فرانسوی L’Oréal است. این محصول با داشتن اسانس آویشن و آب بادرنجبویه موجود در آن، حس نرمی به پوست می دهد و آن را شاداب می کند. از این رو برای استفاده بر روی پوست های خشک و حساس مناسب است.
 
میسلار واتر Kiehl's


Lancome Eau Micellaire Confort میسلار واتر

اگر می خواهید خشکی پوست خود را با عصاره گل رز برطرف کنید، می توانید Lancome Eau Micellaire Confort را امتحان کنید. این آرایش پاک کن که در حین پاک کردن آرایش روی پوست شما، پوست را مرطوب و آرام می کند، بوی گل رز می دهد و صورت شما خوشبو میشود.
میسلار واتر Lancome Eau Micellaire Confort


میسلار واتر H2O بایودرما

میسلار واتر H2O بایودرما که حاوی عصاره خیار، مواد مرطوب کننده و تقویت کننده پوست است، به عنوان محبوب ترین آب پاک کننده آرایش در بازار شناخته شده است. این محصول برای پوست های خشک مناسب بوده و به راحتی قابل استفاده است. همچنین توجه داشته باشید که میسلار واتر H2O بایودرما حاوی یک مرطوب کننده بر پایه روغن است، اما اثر چربی بر روی پوست باقی نمی گذارد و تنها آن را مرطوب می کند.
 
میسلار واتر بایودرما


بهترین محصولات برای پوست چرب و جوشدار

مناسب ترین میسلار واتر برای پوست چرب، محصولی است که در کنار پاک کردن چربی ها و آلودگی های پوست، چربی و براقبت پوست را نیز کنترل کند، زیرا پوست چرب، خود به اندازه کافی سبوم تولید میکند. محصولات کمی هستند که این ویژگی ها را داشته باشند اما ما بهترین آب میسلارهایی که مناسب پوست چرب هستند را به شما معرفی میکنیم:
 

میسلار واتر گارنیر 400 میلی لیتر      

برند گارنیه یکی از مشهورترین شرکت های پاک کننده آرایش صورت است.  میسلار واتر گارنیر فرمولاسیون ملایم، بدون عطر و ضد حساسیت دارد و ناخالصی ها، چربی و آرایش پوست را پاک می کند. این محصول همچنین به کاهش براقیت پوست های چرب کمک میکند. میسلار واتر گارنیر برای پوست چرب قابل استفاده برای پوست صورت، لب و چشم را دارد و شما می توانید به راحتی با یک پد آرایش پاک کن آن را روی پوست خود بمالید. لازم به ذکر است که این آب میسلار نیازی به آبکشی دارد.
 
میسلار واتر 400 میلی لیتر


میسلار واتر نوتروژنا هیدرو بوست 400 میلی لیتری

میسلار واتر نوتروژنا به لطف فرمولاسیون حاوی اسید هیالورونیک خود، پوست را عمیقاً تمیز می کند. این محصول حتی آرایش هایی که پاک کردنشان سخت است مانند ریمل ضد آب را بدون نیاز به مالش پاک می کند. تمام آلودگی ها و چربی های روی پوست با استفاده از این محصول پاک می شوند و پوست پس از استفاده از آن کاملا تمیز و شاداب می شود.
 
میسلار واتر  نوتروژنا هیدرو بوست 400 میلی لیتری


میسلار واتر Avene Cleanance

میسلار واتر Avene، محصولی است که به راحتی تمام آرایش شما از جمله آرایش ضد آب موجود بر روی پلک یا لب هایتان را پاک می‌کند. این محصول بدون اینکه احساس چربی یا اثری بر روی پوست باقی بگذارد، امکان پاکسازی عمیق پوست را فراهم می‌کند به همین خاطر استفاده از آن برای افراد دارای پوست چرب می تواند مناسب باشد. نحوه استفاده از میسلار واتر Avenue بسیار ساده است. تنها کافیست با یک پد آرایشی، این پاک کننده را روی صورت مالیده و سپس آن را بشویید.
 
میسلار واتر Avene Cleanance


بهترین محصولات مخصوص پوست حساس

افرادی که پوست حساسی دارند، معمولا با جوش های سرسیاه، التهاب، سوزش و خارش سر و کار دارند. این افراد به خاطر حساسیت زیاد پوست خود نمی توانند از هر محصولی استفاده کنند، اما جای هیچ نگرانی نیست. میسلار واتر بهترین پاک کننده آرایش برای پوست حساس است زیرا ترکیبات آن فاقد هرگونه ماده تحریک کننده و حساسیت زا است و مانند آب طبیعی است. بهترین برندهای میسلار واتر برای پوست حساس عبارتند از:
 

میسلار واتر دوفاز Nivea Micellar با گلاب 400 میلی لیتر

پاک کننده آرایش نیوآ مخصوص پوست های حساس تولید شده است. این محصول بدون آسیب رساندن به پوست، پوست را از آلودگی ها و مواد آرایشی پاک می کند، زیرا فاقد هرگونه عصاره ای است. از جمله ویژگی های مثبت این محصول می توان به عدم ایجاد التهاب و قرمزی در پوست و قابلیت استفاده برای پاک کردن آرایش صورت، لب ها و چشم ها نیز اشاره کرد.
 
میسلار واتر دوفاز Nivea Micellar با گلاب 400 میلی لیتر

میسلار واتر سیمپل Kind to skin 400 میلی لیتر

این پاک کننده آرایش صورت بدون مواد شیمیایی خشن و مناسب برای پوست های حساس میباشد. میسلار واتر سیمپل باقی مانده‌های آرایش جمع‌شده روی صورت را عمیقاً پاک می‌کند، حتی آرایش های سنگین! همچنین از مشکلاتی مانند آکنه و جوش نیز جلوگیری می کند. پاک کننده آرایش میسلار سیمپل حتی برای حساس ترین پوست ها نیز مناسب است و با ملایمت، پوست را عاری از هر گونه آلودگی می کند.
 
میسلار واتر سمپل


میسلار واتر دوفاز مغذی گارنیر

میسلار واتر آبی گارنیر، یکی از انواع آرایش پاک کن های دوفاز محبوب است. این محصول به لطف عصاره خار مریم موجود در فرمولاسیون آن، پوست را تغذیه می‌کند. این آب پاک‌کننده آرایش که حتی آرایش ضد آب را بدون مالش پاک می‌کند، به لطف فرمول دوفاز خود، آنقدر کاربردی است که حتی در خسته ترین لحظات، کار شما را برای پاکسازی پوست آسان‌تر می‌کند. مطمئنا در صورت انتخاب و خرید، میسلار واتر گارنیه را دوست خواهید داشت. به خصوص اگر پوست و چشمان حساسی دارید، استفاده از این محصول برای شما مناسب است. حتی افرادی که از لنز استفاده می کنند می توانند بسیار راحت و با خیال آسوده از این محصول برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنند.
 
میسلار واتر دو فاز گارنیه برای پوست حساس


بهترین میسلار واتر برای پوست مختلط

همانند خرید انواع مواد آرایشی و بهداشتی، در خرید میسلار واتر نیبیشتر افراد به دنبال خرید محصولات بهترین برندها هستند. این موضوع مزایایی از جمله بهره مندی از مواد دارای کیفیت بالا و طبیعی می باشد. علاوه بر این پوست صورت مهم ترین نمود ظاهر شماست و باید برای مراقبت و نگهداری از آن به دنبال محصولات تضمین شده باشید. در این متن بهترین برندهای پاک کننده میسلار را برای انواع پوست های حساس، چرب و خشک معرفی کردیم و در ادامه سه محصول برتر را نیز برای استفاده افراد دارای نوع پوست مختلط پیشنهاد می کنیم. 
 

پاک کننده آرایش میسلار پرفکت لورآل پاریس نرمال 400 میلی لیتر

پاک کننده آرایش لورآل پاریس برای پوست های معمولی و مختلط تولید شده است. آرایش را کاملا پاک می کند و پوست را از تمام آلودگی ها پاک می کند. در عین حال پوست را از چربی اضافی پاکسازی کرده و از براق شدن پوست در اثر چربی اضافی جلوگیری می کند.
 
میسلار واتر لورآل

میسلار و پاک کننده آرایش پرفکت دایادرمین 400 میلی لیتری

پاک کننده آرایش دایادرمین برای پوست های معمولی و مختلط مناسب است. این محصول در عین تمیز کردن پوست، چربی اضافی پوست را از بین می برد و سطح چربی پوست را متعادل می کند.
 
میسلار و پاک کننده آرایش پرفکت دایادرمین


آب پاک کننده آرایش  Micellar Nivea

به لطف دکسپانتنول و روغن هسته انگور موجود در این محصول، استفاده از آن برای کسانی که قصد دارد آرایش خود را کاملا پاک کنند مناسب است. این محصول که علاوه بر پاکسازی عمیق، پوست را تغذیه و از آن مراقبت می کند. با استفاده از این پاک کننده می توانید با مشکلاتی مانند قرمزی، سفتی و خشکی پوست که در پوست های حساس اتفاق می افتند، مبارزه کنید.
 
آب پاک کننده آرایش  Micellar Nivea

ویژگی های میسلار واتر خوب

بهترین میسلار واتر محصولی است که با عمل پاکسازی موثر، آبرسانی و تغذیه مطلوب پوست را فراهم می کند. زمانی که می خواهید یک آب میسلار خوب برای پوست خود بخرید، ابتدا توجه کنید که محصول مورد نظر شما ویژگی های زیر را داشته باشد:
  • حتما آب میسلار متناسب با جنس پوست باشد.
  • شامل ترکیبات حساسیت زا مانند الکل، عطرها و ... نباشد.
  • حاوی ویتامین های B3، B5 و C باشد.
  • بهترین میسلار واتر پوست را تحریک نکرده و هیچ گونه قرمزی در آن ایجاد نمی کند.
  • در صورت استفاده ازاین محصول، نیازی به همراه داشتن تونیک نیست.
  • پوست را خشک نمیکند.
  • درصورت استفاده از بهترین میسلار واتر، تمام چربی های پوست از بین رفته و پوست را مرطوب و تمیز می شود.
  • همچنین بهترین آب میسلار PH پوست را متعادل کند و حس طراوت دلپذیری را به جا بگذارد.
 
بهترین برندهای میسلار واتر


بهترین میسلار واتر باید چه ترکیباتی داشته باشد؟

بهترین میسلار واترها در فرمولاسیون خود دارای آب تصفیه شده، انواع ویتامین ها همچون ویتامین C، B3 و پرو ویتامین B5، مرطوب کننده هایی چون گلیسیرین، سورفکتانت ملایم و ... را دارد. علاوه بر اینها در ترکیب یک میسلار واتر انواع عصاره های طبیعی چون عصاره گیاه آلوئه ورا، خیار، گلاب، دانه های انگور و غیره ممکن است وجود داشته باشد. سورفکتانت های موجود در فرمولاسیون این ماده به هم متصل شده و ذرات ریز "میسل" را تشکیل می دهند. میسل ها مانند یک آهنربا تمام آلودگی ها، مواد آرایشی و چربی ها را از سطح پوست به خود جذب می کنند. این ذرات ریز پس از حل کردن انواع آلودگی ها در ترکیب خود آنها را از سطح پوست حذف می کنند.

میسلار واترها بسته به نوع پوست تولید می شوند و از این رو در ترکیب هر یک از آنها ممکن است مواد مختلفی علاوه بر آنچه در بالا ذکر شد وجود داشته باشد. به عنوان مثال وجود هر گونه الکل در ترکیب یک محصول مخصوص پوست های حساس می تواند باعث ایجاد التهاب و تحریک پوست شود. پس از این ماده یا مشتقات آن برای تولید پاک کننده های مخصوص پوست های حساس استفاده نمی شود. یا در لیست ترکیبات پاک کننده های مخصوص پوست های چرب به هیچ عنوان یک ماده روغنی نخواهید دید. چرا که وجود روغن شرایط پوست های چرب را به جای تعدیل، وخیم تر می کند.

جمع بندی 

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید میسلار واتر به آن توجه کنید، جنس پوست است. ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و سپس با توجه به خشک، چرب، حساس یا مختلط بودن آن، یکی از میسلار واترهایی که در این مقاله معرفی شد را بخرید. همچنین می توانی برای خرید بهترین میسلار واتر های خارجی 2023 به فروشگاه اینترنتی قلاب مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط

  • میسلار واتر
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت