میسلار واتر چیست؟ راهنمای جامع این معجزه مراقبت پوست

  • انتشار:۲۵ دی ۱۴۰۱
  • به روز رسانی:۰۷ اسفند ۱۴۰۲
  • بازدید:۲۴۱
میسلار واتر چیست؟ راهنمای جامع این معجزه مراقبت پوست
یکی از رایج ترین و موثرترین پاک کننده های پوست صورت، میسلار واتر می باشد، اما میسلار واتر چیست؟ میسلارواتر یک پاک کننده آرایش صورت می باشد که از آب و مرطوب کننده ها تشکیل شده و بدون اینکه نیازی به شستشوی با آب داشته باشید، صورت شما را از هرگونه آلودگی، چربی و لوازم آرایش تمیز می کند. اگر شما هم درباره فواید و طریقه استفاده از میسلار واتر، تفاوت آن با تونر و بهترین مارک های میسلار واتر کنجکاو شده اید، پیشنهاد میکنیم که تا آخر این مقاله همراه ما باشید. مطمئننا پس از مطالعه این مقاله از وبلاگ قلاب، شما آب میسلار را به روتین مراقبت پوست خود اضافه خواهید کرد.
 

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یک نوع پاک کننده آرایش صورت است که از آب تصفیه شده، مرطوب کننده هایی مانند گلیسیرین و سورفکتانت های با ساختار ملایم ساخته شده است. وظیفه میسلار واتر پاکسازی موثر پوست از هرگونه لوازم آرایشی و آلودگی های محیطی میباشد. اولین بار میسلار واتر بیش از صد سال پیش توسط فرانسوی ها طراحی شد. آنها به معنای واقعی تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند زیرا آب پاریس بسیار سخت بود و از این آب نمی شد برای شستشوی پوست صورت استفاده کرد. به همین خاطر فرانسویان محصولی ساختند که نیازی به شستشوی صورت با آب نداشته باشد. امروزه میسلارواتر فقط در اروپا مشهور نیست، بلکه در سرتاسر دنیا از این محصول برای تمیز کردن عمیق پوست صورت استفاده میکنند.
 
میسلار واتر چیست؟


عناصر تشکیل دهنده میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یک محصول بهداشتی می باشد که از ذرات لیپیدی که در آب معلق هستند، تشکیل شده است. این ذرات پاک کننده یا میسل ها به صورت سوسپانسیونی و دارای ویژگی آبدوستی و آبگریزی می باشد؛ به همین دلیل می توانند هرگونه کثیفی و آلودگی را از سطح پوست پاک کنند. ظاهر میسل ها شفاف بوده و شبیه به آب هستند، اما زمانی که آن را استفاده می کنید، متوجه تفاوت آن ها با آب خواهید شد. از عملکردهای متفاوت این ذرات لیپیدی با آب می توان به رطوبت رسانی و پاکسازی پوست اشاره نمود. قدرت میسل ها به قدری می باشد که می توانند مواد آرایشی ضد آب را نیز از روی پوست تمیز نمایند.
 

چه نوع پوست هایی می توانند از آب میسلار استفاده کنند؟

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با میسلارواتر امکان استفاده از آن برای تمامی پوست ها می باشد. معمولا اکثر محصولات مراقبتی از پوست را نمی توان برای تمامی پوست ها مورد استفاده قرار داد، زیرا مواد سازنده آنها ممکن است با برخی از انواع پوست سازگار نباشد، اما در رابطه با این محصول محدودیتی وجود ندارد و با خیال راحت می توان از آن استفاده نمود. ترکیبات ملایم این محصول برای پوست های حساس نیز بسیار مناسب است. از طرفی به قسمت های حساس پوست مانند زیر چشم ها آسیبی وارد نمی کند. به طور کلی این پاک کننده صورت توانایی آبرسانی و تغذیه تمام پوست ها را دارد. به همین دلیل است که در سراسر جهان با محبوبیت فوق العاده ای مواجه است.
 

فواید میسلارواتر

یکی دیگر از مواردی که می خواهیم در مطلب میسلار واتر چیست بپردازیم، مزایای این آرایش پاک کن است. مطمئننا پیش از خرید هر محصول آرایشی و مراقبت پوست، شما درباره فواید و خواص آن برای پوست صورت و بدن خود کنجکاو هستید و این موضوع برای میسلارواتر نیز صد ق میکند. استفاده از میسلار واتر می تواند تاثیرات فوق العاده ای روی پوست صورت شما داشته باشد. از مهم ترین مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • این محصول ضد آلرژی می باشد و از بروز التهابات پوستی جلوگیری می نماید.
  • استفاده از آن می تواند به تنظیم PH پوست کمک کند.
  • از دیگر مزایای میسلار واتر می توان به پاکسازی منافذ باز پوست اشاره داشت.
  • از طرفی پس از استفاده نمودن این محصول نیازی به شستشوی صورت نیست.
  • نرمی و شادابی پوست صورت از دیگر مزایای استفاده از آب میسلار است.
  • این پاک کننده آرایش می تواند به تغذیه و آبرسانی پوست کمک کند.
  • بسته به نوع میسلار واتر میتوان از این محصول برای تمامی پوست ها و قسمت های حساس مانند لب و دور چشم استفاده نمود.

نحوه استفاده از میسلار واتر چگونه است؟

حالا که دانستید میسلار واتر چیست، احتمالا درباره نحوه استفاده از آن کنجکاو هستید. برای استفاده از میسلارواتر تنها به یک پد آرایش پاک کن و یا پنبه نیاز دارید. سپس پد را به محلول آغشته نمایید و آن را روی تمامی قسمت های پوست بکشید. هنگامی که احساس کنید پوست شما به طور کامل تمیز شده دیگر نیازی به ادامه این کار نیست. حالا چطوری بفهمیم که پوست ما کاملا پاک شده است؟ برای تشخیص این موضوع باید پس از کشیده شدن پد روی پوست، لکه ای روی آن ایجاد نشود. هنگام پاک کردن آرایش چشم نیز پد را به محلول آغشته نمایید و آن را روی پلک ها فشار داده و نگه دارید. فراموش نکنید که استفاده از این محصول می تواند یک روتین پوستی بسیار موثر برای مراقبت از پوست شما باشد.
نحوه استفاده از میسلار واتر


چرا باید از این پاک کننده صورت استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد میسلار واتر یک محصول پاک کننده است که می تواند به سرعت کثیفی های سطح پوست را از بین ببرد، اما توجه داشته باشید که این محصول علاوه بر پاکسازی پوست می تواند در زیبایی، شادابی و طراوت بیشتر پوست نیز موثر باشد. زمانی که قسمتی از آرایش خود را خراب کرده اید، نیازی نیست تمام صورت خود را بشویید. این محصول به شما کمک می کند تا بدون نیاز به شستن صورت و خراب کردن کل آرایش خود، قسمت مورد نظرتان را تمیز نمایید. میسلار واتر مختص پاک کردن آرایش صورت نیست. حتی زمانی که آرایش نکرده اید نیز می توانید برای پاکسازی پوست صورت از آلودگی های محیطی و افزایش شادابی و طراوت آن از آب میسلار استفاده نمایید.
 

چه زمانی باید از میسلارواتر استفاده کنیم؟

بسیاری از اروپاییان یک میسلار واتر را روی میز آرایش خود دارند، بنابراین میتوان نتیجه گرفت که آب میسلار یک محصول همیشگی در روتین مراقبت پوست است. از آنجایی که این محلول پاک کننده ساختار سبکی دارد می توانید از آن چند بار در روز استفاده کنید، اما بهترین زمان برای استفاده نمودن از این محصول صبح و شب می باشد، اما شما می توانید بعد از ورزش و فعالیت های دیگری که در ادامه ذکر می کنیم، از میسلارواتر استفاده کنید:
  • پاکسازی روزانه: میسلار واتر معمولاً به عنوان یک محصول پاک کردن برای پوست استفاده می‌شود. شما می‌توانید آن را در صبح یا شب برای پاکسازی آرایش و آلودگی‌های محیطی  که روی پوست جمع می‌شوند، استفاده کنید.
  • پاکسازی پس از ورزش: اگر پس از ورزش برای تمیزی پوست و حذف عرق و آلودگی‌هایی که در طول فعالیت ورزشی جمع می‌شوند، از میسلار واتر استفاده کنید.
  • پاکسازی پوست چرب و جلوگیری از جوش‌ها: اگر پوست شما چرب یا مختلط است، میسلارواتر می‌تواند به عنوان یک محصول پاک‌کننده مناسب باشد تا از ایجاد جوش‌ها و پیشگیری از آلودگی‌های پوستی جلوگیری کند.
  • رفرش کردن  پوست: شما می‌توانیداز این پاک کننده برای تازه کردن و آرایش سریع پوست خود استفاده کنید، به خصوص در مواقعی که وقت کمی برای آماده‌سازی پوست دارید.

به هر حال، نوع پوست شما و نیازهای خاصتان ممکن است تعیین کننده باشد که چه زمانی و چگونه از میسلار واتر استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود که پس از استفاده از میسلار واتر، پوست خود را با یک تونر و مرطوب کننده مناسب تکمیل کنید.
 

تفاوت تونر و میسلار واتر چیست؟

بسیاری از افراد به اشتباه تونر و میسلار واتر را یکی می دانند. به همین دلیل در بسیاری از مواقع این دو محصول را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می دهند. در صورتی که ساختار و کاربرد این دو پاک کننده آرایش صورت کاملا با یکدیگر متفاوت است. البته از هر دوی آن ها می توان به عنوان بخشی از روتین روزانه پوست استفاده نمود، اما نباید تفاوت های آن ها را با یکدیگر نادیده گرفت.

میسلار واتر یک محصول پاک کننده است که به منظور تمیز کردن پوست از آلودگی ها و کثیفی های سطحی و همچنین پاک کردن آرایش صورت مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی می توان آن را برای تمامی قسمت های پوست مانند پوست اطراف چش و لب ها مورد استفاده قرار داد، اما تونرها ترکیباتی سخت تری دارند و استفاده از آن ها برای قسمت های حساس پوست می تواند منجر به واکنش های آلرژیک شود. به طور کلی تونر پاک کننده قوی تری نسبت به میسلار واتر میباشد.

همچنین تونرها را باید با توجه به نوع پوست انتخاب نمود. این در حالی می باشد که مصرف میسلارواتر  برای  انواع پوست معمولا محدودیتی ندارد. از طرفی تونر می تواند منجر به پاکسازی عمقی پوست شود و به همین دلیل پس از استفاده موجب خشکی پوست می گردد. به همین خاطر متخصصان پوست و مو توصیه میکنند که پس از مصرف تونر، حتما با یک کرم آبرسان یا مرطوب کننده، پوست صورت خود را از خشکی نجات دهید.

 

قیمت میسلار واتر چیست؟

قیمت میسلار واتر به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت این محصول نقش دارند، برند و حجم آن است. هر چقدر حجم محلول بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. از طرفی برندهای مختلف با توجه به کیفیت محصول قیمت های مختلفی را برای آن تعیین می نمایند. مثلا برندهای خارجی معروفی مانند گارنیه، لورآل معمولا قیمت بالایی دارند. البته میسلارواترهای ایرانی با اینکه بسیار مناسب تر از برندهای خارجی هستند، اما از کیفیت بالایی نیز برخوردار میباشند. از جمله برندهای مشهور ایرانی می توان به میسلار واتر لافارر و سینره اشاره کرد.
 

آیا میسلارواتر برای پوست ضرر دارد؟

یکی از سوالات رایج در رابطه با میسلار واتر چیست این است که آیا استفاده از این محصول برای پوست مضر است یا خیر. توجه داشته باشید که در این محصول هیچگونه ترکیبات ملتهب کننده و سمی وجود ندارد، به همین دلیل است که آن را یکی از ایمن ترین محصولات آرایشی معرفی می نمایند. با توجه به فرمولاسیون این محصول به راحتی می توان آن را بدون هیچ نگرانی مورد استفاده قرار داد. البته توجه داشته باشید که حتما پاک کننده بدون عطر خریداری نمایید، زیرا عطر موجود در برخی از این محصولات می تواند منجر به خارش، قرمزی یا التهاب پوست های حساس شود. همچنین در صورتی که از التهابات و حساسیت های پوستی رنج می برید، حتما هنگام انتخاب میسلارواتر از یک متخصص پوست مشورت بگیرید.
 
مضرات میسلار واتر برای پوست


بهترین مارک های میسلار واتر چیست؟

برندهای مختلفی وجود دارند که انواع میسلارواتر را روانه بازار نموده اند، اما شناخت بهترین و مطمئن ترین برندهای میسلار واتر می تواند یکی از دغدغه های اصلی افرادی باشد که میخواهند با این محصول پوست صورت خود را پاک کنند باشد. از بهترین مارک های میسلار واتر عبارتند از:
 

میسلار واتر سیمپل (simple):


میسلارواتر سیمپل (Simple Micellar Cleansing Water) یک محصول پاک‌کننده و تمیزکننده پوست است که به ملایم بودن معروف است. این میسلار واتر علاوه بر عملکرد اصلی خود که همان پاکسازی پوست از آرایش و آلودگی هاست، فرمولاسیون فاقد عطر و مواد حساسیت زا دارد که آن را برای پوست های حساس به یک گزینه ایده آل تبدیل می کند. همچنین، آرایش پاک کن سیمپل دارای خاصیت مرطوب کننده است و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول باعث احساس نرمی و رطوبت در پوست می‌شود و بدون نیاز به شستشوی پس از استفاده، برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.


این میسلار واتر علاوه بر پاکسازی پوست می تواند صورت شما را نزدیک به 4 ساعت مرطوب نگه دارد. عدم وجود عطر مصنوعی، آبرسانی فوق العاده و فاقد مواد شیمیایی بودن این محصول از مهم ترین ویژگی های میسلارواتر سیمپل میباشد. از طرفی این پاک کننده حاوی آب تصفیه شده، ویتامین C و B3 می باشد. از برخورد این محلول با داخل چشم خود اجتناب نمایید.

 
میسلار واتر سیمپل

میسلارواتر کامان:

این میسلار واتر برای پوست های چرب انتخاب بسیار مناسبی می باشد. البته برای سایر پوست ها نیز می توان از آن استفاده نمود، اما تاثیرگذاری آن بر روی پوست های مستعد جوش و چرب بیشتر است. فرمول خفیف این آب میسلار بدون الکل و عاری از عطر بوده و مناسب برای پوست‌های حساس نیز می‌باشد.از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به تنظیم چربی پوست، شاداب نمودن و ترمیم پوست اشاره نمود. از طرفی ویتامین E، B5، آلوئه ورا و هیالورونیک اسید از ترکیبات این محصول می باشند. یکی دیگر از مزایای میسلارواتر کامان، نرم کردن و آبرسانی پوست است، به طوری که با اعمال این محصول، انگار لایه تازه ای روی پوستتان ایجاد شده است.
 میسلار واتر کامان به عنوان یک گزینه عالی در دنیای مراقبت از پوست با عملکرد مؤثر و ملايم شناخته می‌شود و برای استفاده روزانه و حتی برای حذف آرایش چشم و لب مناسب است.

 
میسلار واتر کامان

میسلار واتر گارنیر (گارنیه):

میسلار واتر گارنیه (Garnier Micellar Water) یک محصول پاک‌کننده و تمیزکننده پوست است که توسط شرکت Garnier تولید می‌شود. میسلار واتر گارنیر به خوبی آلودگی ها و کثیفی های روی پوست را پاک می کند، بدون اینکه نیاز به آب و شستشوی دوباره داشته باشد، بنابراین این محصول برای سفرهای کوتاه یا مکان هایی که به آب دسترسی ندارید، بسیار مناسب است. میسلارواتر گارنیه علاوه بر پاکسازی موثر، به پوست نرمی و آرامش می‌بخشد و برای انواع پوست‌ها مناسب است. همچنین این کالا در نسخه‌های مختلف با ترکیبات متناسب برای پوست‌های مختلف عرضه می‌شود، مانند پوست‌های چرب، حساس یا خشک. این آرایش پاک کن فاقد روغن بوده و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای پوست های حساس است. پاکسازی، نرم کنندگی پوست و سازگاری آن با تمامی تیپ های پوستی از مهم ترین ویژگی های  میسلار واتر گارنیه می باشند.

 
میسلار واتر گارنیه

Bioderma Sensibio H2O، بهترین میسلار واتر پوست چرب

میسلارواتر Bioderma Sensibio H2O یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات پاک‌کننده و تمیزکننده پوست حساس و چرب در جهان است. این محصول توسط شرکت بایودرما تولید می‌شود که یکی از برندهای معتبر و شناخته‌شده در زمینه محصولات مراقبت از پوست است. تعدادی از ویژگی‌های مهم و مزایای میسلار واتر Bioderma Sensibio H2O عبارتند از:
 
  • پاک‌کنندگی موثر: این میسلارواتر دارای تکنولوژی میسل های میکروسکوپی است که به خوبی آرایش و آلودگی‌های محیطی را از پوست پاک می‌کند.
  • پوست‌مراقبتی: فرمول آرام‌بخش Bioderma Sensibio H2O باعث می‌شود که پوست شما تحت تاثیر پاک‌کنندگی نرم این محصول، آرامش و رطوبت خود را حفظ کند و از تحریکات جلوگیری کند.
  • مناسب برای پوست حساس: این پاک کننده صورت، بدون الکل و عاری از عطر و مواد حساسیت‌زا است، بنابراین حتی برای پوست‌های بسیار حساس و مستعد تحریکات قابل استفاده است.
  • عملکرد 3 در 1: میسلار واتر بایودرما به عنوان یک محصول 3 در 1 عمل می‌کند و علاوه بر پاکسازی، می‌تواند آرایش را پاک کند و جایگزین تونر نیز باشد.
  • تست‌های درماتولوژیک: این میسلار واتر تحت تست‌های درماتولوژیک و ایمنی پوست تایید شده است و به عنوان محصولی ایمن برای استفاده روزانه شما معرفی می‌شود.
  • اگر پوست حساس دارید و به دنبال محصولی ملايم و مؤثر برای پاکسازی و تمیزکردن پوستتان هستید، میسلار واتر بایودرما Sensibio H2O یک گزینه عالی می‌باشد.
 

میسلار واتر لافارر

میسلار واتر لافارر، پاک کننده‌ای ملایم و موثر برای پوست‌های چرب و معمولی است. البته این برند محصولات دیگری برای برای پوست های خشک نیز دارد. لافارر یک برند ایرانی است که محصولات آن با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه، زیر نظر مجرب ترین متخصصان پوست و مجهز ترین سیستم ها تولید می شوند. میسلارواترهای لافارر را میتوان در حد رقبای خوب خارجی دانست. از جمله مزایای خرید میسلار واتر لافارر می توان به پاک کردن کامل آرایش صورت و چشم، پاکسازی عمقی پوست از آلودگی‌ها، کاهش ترشح چربی و درخشانی پوست، مات کردن و جوانسازی پوست صورت اشاره کرد.
 

میسلارواتر دافی

یکی دیگر از برندهایی که می خواهیم در مطلب میسلار واتر چیست معرفی کنیم، آب میسلار دافی است. در فرمولاسیون میسلار واتر دافی، نوع پوست افراد به خوبی در نظر کرفته شده و برای پوست چرب و جوشدار و پوست خشک و حساس محصولات مختلفی دارد تا در عین حال که پوست به خوبی پاکسازی می شود، هیچ آسیبی به آن وارد نشود. آب میسلار دافی همچنین پوست را به خوبی آبرسانی کرده و آن را کاملا درخشان، شاداب و زیبا می کند.
 

بهترین میسلارواتر پوست چرب چیست؟

عنوان دیگری که میخواهیم در مقاله میسلار واتر چیست به آن بپردازیم، بهترین آب میسلار برای پوست چرب و جوشدار است. بهترین میسلار واتر برای پوست چرب، محصولی است که حاوی ترکیبات کنترل کننده چربی و براق کننده پوست باشد. این ترکیبات می‌توانند به کاهش ترشح چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه کمک کنند. همچنین فاقد الکب و پارابن بودن را نیز باید به ویژگیهای میسلار واتر مخصوص  پوست چرب اضافه کرد. بر همین اساس بهترین میسلار واتر پوست چرب عبارتند از:
 

میسلار واتر گارنیه SAF & TEMIZ گارنیه

اگر پوست مستعد جوش و آکنه دارید، آب میسلار گارنیر مدل pure active را شدیدا توصیه می کنیم. میسلار واتر پوست چرب و مختلط گارنیر، پاک کننده‌ای ملایم و موثر برای پوست‌های چرب و مختلط است. این محصول، آرایش، چربی و آلودگی‌های پوست را به‌طور کامل پاک و بدون ایجاد خشکی و حساسیت، پوست را نرم و لطیف می‌کند. میسلارواتر گارنیر برای پوست چرب، کاملا منافذ باز پوست را می بندد و آن را آبرسانی و رطوبت رسانی نیز می کند.

ویژگی‌های اصلی میسلار واتر پوست چرب و مختلط گارنیر عبارتند از:
  • پاک کردن کامل آرایش صورت و چشم
  • پاکسازی عمقی پوست از آلودگی‌ها
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • مات کردن پوست
  • نرم و لطیف کردن پوست
  • بدون ایجاد خشکی و حساسیت
  • فاقد الکل و پارابن
  • بدون نیاز به شستشو با آب
  • حجم 400 میلی‌لیتر


میسلار واتر لافارر مدل 01 برای پوست چرب و مختلط

محلول پاک کننده آرایش صورت لافارر، یگی دیگر از بهترین میسلار واترهای پوست چرب و مختلط است. آب میسلار 01 لافارر بسته بنید صورتی دارد و با ترکیبات گیاهی که دارد، به خوبی پوست های چرب و جوشدار را پاکسازی و آبرسانی کرده، بدون اینکه ذره ای به براق و چرب کردن پوست بیفزاید.

ویژگی‌های اصلی میسلارواتر لافارر:
  • پاک کردن کامل آرایش و آلودگی‌های پوست
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • مات کردن پوست
  • کاهش براقیت پوست
  • پاکسازی عمقی پوست
  • حاوی عصاره‌های گیاهی بابونه، آلوئه‌ورا، خیار و انانتیا کلرانتا
  • فاقد الکل و پارابن
  • بدون نیاز به آبکشی
 

نکاتی که باید هنگام خرید میسلار واتر دقت کنیم

قبل از اینکه برای خرید میسلار واتر اقدام کنید، بهتر است چند نکته را مورد توجه قرار دهید. در این صورت می توانید محصول متناسب با پوست خود را انتخاب نموده و به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.
  • نوع پوست: همانطور که گفته شد انواع میسلارواتر را می توان برای تمامی تیپ های پوستی مورد استفاده قرار داد، اما توجه داشته باشید که تاثیرگذاری برخی از برندها روی پوستی خاص بیشتر است. به طور مثال برند کامان روی پوست های چرب تاثیرگذاری بیشتری دارد. در صورتی که برند گارنیه برای پوست های حساس انتخاب مناسب تری می باشد.
  • ترکیبات محصول: نکته دیگری که باید به آن توجه نمایید، ترکیبات میسلار واتر است. ترکیبات این محلول می تواند میزان پاک کنندگی و رطوبت رسانی آن را مشخص نماید. اگر می خواهید برای تنظیم چربی پوست از این محصول استفاده کنید، بهتر است برندی را انتخاب نمایید که از هیالورونیک اسید در ترکیبات آن استفاده شده است.
  • کیفیت محصول: برندهای مختلفی وجود دارند که انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را به بازار عرضه می نمایند. فراموش نکنید که در صورت استفاده از میسلارواتر بی کیفیت پس از مدتی پوست شما دچار آسیب دیدگی خواهد شد. بنابراین سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که از کیفیت و اعتبار برند آن مطمئن هستید.
 

طریقه استفاده از میسلار واتر

در ویدیو زیر، طرز استفاده از میسلار واتر بایودرما ارائه شده است. در این ویدیو نشان داده شده که شما میتوانید با مالیدن آب میسلار روی پد و سپس اعملا به صورت خود، آلودگی ها را از پوستتان پاک کنید. همچنین یکی دیگر از راه های استفاده از میسلار واتر، استفاده از ماسک صورت است. حالا این ویدیو را مشاهده نمایید.
 


نتیجه گیری

در این مطلب گفتیم که میسلار واتر چیست. به طور کلی میسلار واتر یکی از بهترین و موثرترین محصولات بهداشتی می باشد که می توان آن را در روتین مراقبتی پوست جای داد. نکته قابل توجه در رابطه با این محصول امکان استفاده از آن برای تمامی تیپ های پوستی می باشد. از طرفی این محصول را می توان برای تمیز کردن روزانه پوست از آلودگی ها، مواد آرایشی و تمامی ناخالصی های سطح پوست مورد استفاده قرار داد. استفاده از این محلول پاک کننده علاوه بر اینکه منجر به پاکسازی و تمیزی پوست می شود، می تواند به آبرسانی پوست نیز کمک نماید.

از طرفی پس از استفاده از میسلارواتر نیازی به شستشوی صورت و یا استفاده از مرطوب کننده نمی باشد. در صورتی که پس از استفاده تونرها باید پوست را مرطوب نمود تا از خشکی آن جلوگیری شود. همچنین هنگام تهیه تونر توجه به نوع پوست بسیار حائز اهمیت است ولی میسلارواتر به دلیل ترکیبات ملایم برای تمامی پوست ها قابل استفاده می باشد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد این دو محصول کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و نمی توان آن ها را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار داد.

 

سوالات متداول

 

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یک پاک کننده بسیار ملایم و موثر است که می تواند تمامی ناخالصی ها و کثیفی های سطح پوست را از بین ببرد. به همین دلیل می توان از آن به عنوان بیس آرایش، پاک کننده محصولات آرایشی و روتین مراقبت از پوست استفاده نمود.
 

بهترین برندهای میسلارواتر کدامند؟

برندهای مختلفی هستند که این محصول را به بازار عرضه نموده اند. بنابراین شما می توانید میسلارواتر را از برند محبوب خود خریداری نمایید. به طور کلی از بهترین برندهای تولید کننده این محصول می توان به کامان، سیمپل، گارنیه، دافی، نوتروژینا و ... اشاره نمود.
 

میسلار واتر بهتر است یا تونر؟

در جواب به این سوال باید گفت که میسلار واتر و تونر دو محصول مراقبتی متفاوت هستند که هر کدام از آن ها کاربرد مشخصی دارند، بنابراین نمی توان گفت که کدام یک از آنها بهتر می باشند. استفاده از هر دو محصول در روتین روزانه مراقبت از پوست می تواند به سلامتی و شادابی بیشتر پوست کمک کند.
 

آیا بعد از میسلار واتر باید صورت را شست؟

خیر، یکی از ویژگی‌های مهم میسلارواتر این است که پس از استفاده از آن نیاز به شستشوی پوست ندارید. این محلول به تنهایی پوست صورت را شستشو می دهد و تمیز میکند.

سایر مقالات آرایش پاک کن

  • میسلار واتر
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت