32 تا از بهترین عطر و ادکلن های زنانه در سال 2023

  • تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • تاریخ به روز رسانی:۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعداد بازدید:۱۹۸
32 تا از بهترین عطر و ادکلن های زنانه در سال 2023
وقتی شما بخواهید برای یک خانم عطر یا ادکلن بخرید حتما چند سوال ذهنتان را درگیر می کند، مانند "عطر زنانه چی بخرم؟"، "بهترین عطر و ادکلن زنانه چه مارکیه؟". پاسخ به این سوالات به هیچ وجه آسان نیست. کافیست به یک فروشگاه عطر و ادکلن مراجعه کنید تا با صدها نوع عطر، ادکلن، ادو پرفیوم، ادو تویلت و سایر خوشبو کننده ها برای خانم ها رو به رو شوید. اگر با شناخت کافی درباره خانواده عطرها و رایحه ها وارد فروشگاه نشوید، احتمالا نمی توانید خرید موفقیت آمیزی داشته باشید، اما نگران نباشید. در این راهنما از مجله قلاب، ما بهترین عطرهای زنانه شیرین، تلخ، گرم، خنک، بهترین ادکلن های زنانه از نظر ماندگاری و همین طور لوکس ترین آنها را به شما معرفی می کنیم.
 

لیست خوشبو ترین عطر و ادکلن زنانه در سال 2023

  • Viktor & Rolf Flowerbomb
  • تیری موگلر آنجل (Thierry Mugler Angel)
  • پرادا کندی
  • Juicy Couture Viva La
  • عطر و ادکلن لانکوم La Vie Est Belle:
  • عطر و ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم
  • عطر مارک جاکوبز دیسی (دیزی) او سو سوییت
  •  ادکلن زنانه Miss Dior Blooming Bouquet:
  • ادکلن زنانه شال چنس اوفرش
  • ادکلن زنانه Issey Miyake L'Eau d'Issey
  • عطر کلوین کلاین مدل CK One
  • عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل
  • عطر تام فورد بلک ارکید
  • ادکلن زنانه سرج لوتنز شرگی
  • ادکلن زنانه Jo Malone London Pomegranate Noir
  • عطر ادکلن Dior J'adore In Joy
  • ادکلن زنانه Dolce & Gabbana Light Blue:
  • عطر Hermes Eau de Pamplemousse Rose
  • ادکلن زنانه Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis Forte
  • ادکلن Atelier Cologne Orange Sanguine
  • ادکلن زنانه Guerlain Shalimar:
  • ادکلن زنانه Byredo Gypsy Water
  • عطر ادکلن Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540:
  • شنل کوکو مادمازل (Chanel Coco Mademoiselle)
  • ادکلن دیور جادور (Dior J'adore)
  • لانکوم لا ویه است بله (Lancôme La Vie Est Belle)
  • گرلن شالیمار (Guerlain Shalimar)
  • جو مالون وود سیج اند سالت (Jo Malone Wood Sage & Sea Salt)
  • باکارات رژ 540 (Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540)
  • کرید اونتوس زنانه (Creed Aventus for Her)
  • تام فورد نرولی پورتوفین
  • بیره دو جیپسی (Byredo Gypsy Water)
 

اهمیت استفاده از عطر زنانه

عطر و ادکلن زنانه یکی از اکسسوری های ضروری برای خانم ها به شمار می رود، به طوری که بسیاری از خانم ها و دختران جوان بدون آن از خانه بیرون نمی روند. مصرف عطر زنانه به دلایل زیر اهمیت دارد:
  • بیانگر هویت شخصی: عطر و ادکلن زنانه می تواند راهی برای نشان دادن شخصیت و سبک زندگی یک خانم باشد. اکثر خانم ها با توجه به ویژگی های شخصیت خود عطرهای گرم یا سرد را انتخاب می کنند .
  • هنجارهای فرهنگی و اجتماعی: عطر و ادکلن از زمان های گذشته با زنانگی همراه بوده است و اغلب بخشی از روتین آرایش و مراقبت زنان در نظر گرفته می شود. این می تواند یک انتظار فرهنگی یا اجتماعی برای خانم ها باشد که در زمینه های خاص مانند رویدادهای رسمی، گردهمایی های اجتماعی یا محیط های حرفه ای ادکلن زنانه بزنند.
  •  افزایش اعتماد به نفس: استفاده از عطر زنانه می تواند اعتماد به نفس یک خانم را افزایش دهد و به او احساس جذابیت بیشتری بدهد. رایحه مطبوع می تواند تاثیر مثبتی بر خلق و خوی یک زن داشته باشد و عزت نفس او را افزایش دهد.
  •  افزایش جذابیت: عطر و ادکلن زنانه اغلب با احساسات همراه است و می تواند به عنوان ابزاری برای افزایش جذابیت یک خانم یا دختر جوان استفاده شود، زیرا سایر اطرافیان از بوی او تعریف می کنند و یک خانم احساس جذابیت می کند.
اهمیت استفاده از عطر و ادکلن زنانه

توجه به این نکته مهم است که همه خانم ها عطر نمیزنند و ترجیحات شخصی می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از زنان ممکن است به دلیل آلرژی ها، حساسیت ها، باورهای شخصی یا سلیقه های فردی عطر نزنند. در نهایت، تصمیم به استفاده از عطر یک انتخاب شخصی است و اهمیت و هدف آن ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

 

در خرید بهترین عطر و ادکلن زنانه باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

خرید عطر و ادکلن زنانه با توجه به تنوع خانواده نت ها، رایحه ها و علایق خانم ها می تواند بسیار سخت باشد، خصوصا اگر بخواهید یک هدیه برای مادر، همسر، خواهر یا اطرافیان خود بخرید. برای خرید عطر زنانه باید کاملا به شخصیت و رفتارهای کسی که قصد سورپرایز کردن او را دارید، توجه کنید زیرا معمولا خانم ها از عطر یا ادکلنی خوششان می آید که بیشترین تناسب و نزدیکی را با خلق و خوی آنها دارد. ما در این بخش از راهنمای خرید عطر زنانه قصد داریم مهم ترین فاکتورهایی که باید در خرید ادکلن زنانه در نظر بگیرید می پردازیم:
 

خانواده ادکلن زنانه:

هر عطر یا ادکلنی به خانواده های مختلفی مانند گلی، شرقی، میوه ای، چوبی یا fresh تعلق دارند. شناخت خانواده های عطر می تواند انتخاب شما را در خرید ادکلن زنانه محدودتر و ساده تر کند. حتما به رایحه سایر ادکلن های او توجه نمایید تا خانواده عطر مورد علاقه او را پیدا کنید.
 

نت عطر و ادکلن زنانه:

عطرها از نت‌ها و آکوردهای مختلفی تشکیل شده‌اند که رایحه های متفاوتی را ایجاد می کند. نت‌های ابتدایی رایحه‌های اولیه هستند که به سرعت از بین می‌روند، در حالی که نت‌های میانی (قلبی) و پایانی زمان بیشتری باقی می مانند. بهتر است عطری را انتخاب کنید که نت ها را به طور واضحی نشان دهد.


مناسبت و فصل:

دمای هوا و فصل هم یکی دیگر از موارد مهم در راهنمای خرید عطر و ادکلن زنانه هستند. رایحه‌های سبک‌تر و تازه‌تر برای روز و ماه‌های گرم‌تر مناسب هستند، در حالی که رایحه‌های سنگین و قوی‌تر برای شب یا فصول سردتر انتخاب ایده آل تری می باشند.
 

ماندگاری عطر و خط بوی عطر زنانه:

به ماندگاری و میزان پخش بوی عطر و ادکلن زنانه توجه کنید، زیرا این عوامل تعیین می‌کنند که عطر چقدر روی لباس ما خواهد بود و تا چه حد رایحه آن پخش می شود. برخی از زنان عطرهای ماندگار را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است رایحه های ملایم تر را ترجیح دهند. وقتی ادکلنی را تست میکنید، حتما 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا میزان ماندگاری آن را متوجه شوید. ما مقاله ای به نام بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا داریم که پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه نمایید تا با ادکلن هایی که تمام روز بوی خود را حفظ می کنند آشنا شوید.
 

برند عطر و ادکلن زنانه:

یکی دیگر از مواردی که باید د راهنمای خرید عطر و ادکلن زنانه در نظر بگیرید، برند آن است. عطرهای زنانه معروف و معتبر معمولا سابقه تولید محصولات با کیفیت با ترکیبات دقیق دارند. درباره برندهای محبوب و مشهور ادکلن زنانه تحقیق کنید و نظرات را بخوانید تا بینشی در مورد کیفیت، ماندگاری و رضایت کلی مشتریان مرتبط با محصولات آنها به دست آورید.
 

بسته بندی و شیشه ادکلن زنانه:

بسته بندی عطر و ادکلن زنانه نیز می تواند در فروش آن بسیار تاثیرگذار باشد، زیرا خانم ها بیشتر از آقایان به ظاهر محصول توجه میکنند. بهترین برندهای عطر و ادکلن از طراح های بسیار ماهر و متخصص برای طراحی شیشه محصول خود استفاده می کنند. برخی از خانم ها از یک طراحی ظریف و مینیمالیستی استقبال می کند، اما برخی دیگر از یک شیشه ادکلن  آراسته تر و تزئینی تر.
 

قیمت عطر زنانه:

بیشتر افرادی که قصد خرید عطر زنانه را دارند، ابتدا بودجه خود را تعیین کرده و سپس با توجه به آن گزینه های موجود را بررسی می کنند. عطر و ادکلن زنانه در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند، از گزینه‌های مقرون‌ به‌ صرفه گرفته تا عطرهای لاکچری. به یاد داشته باشید که قیمت همیشه نشانگر کیفیت نیست، بنابراین اولویت را برای یافتن عطر یا ادکلن زنانه ای بگذارید که با سلیقه او مطابقت داشته باشد و با بودجه شما مطابقت داشته باشد.
 

بهترین عطر و ادکلن های زنانه

از نظر شما بهترین عطر و ادکلن زنانه چیست؟ کیفیت یک عطر زنانه را از جهات مختلف باید سنجید، مثلا خانواده رایحه عطر، نت، ماندگاری، پخش بو، درصد اسانس و غلظت مواد معطر، برند و … شما باید ببینید که کدامیک از این فاکتورها برای شما از اهمیت بالاتری برخوردار است، مثلا اگر میزان ماندگاری برای شما اولویت اول است، پرفیوم و ادو پرفیوم برای شما انتخاب مناسبی می باشند، اما اگر می خواهید رایحه عطر شما بیشتر پخش شود، ادو تویلت یا ادکلن زنانه گزینه های بهتری هستند.

ما در این مقاله، بهترین عطر و ادکلن زنانه را از نظر خانواده عطر، ماندگاری، فصل و قیمت بررسی کرده ایم که عبارتند از:

بهترین ادکلن و عطر زنانه شیرین

عطر شیرین زنانه به محصولی اطلاق می شود که حاوی نت های شیرین ملایم یا سنگین است و ناخودآگاه حس شیرینی دسر، عسل، کارامل و میوه را به فرد القا می کند. این شیرینی را می توان از مواد مختلفی مانند میوه ها، گل ها، خوراکی های لذیذ یا مولکول های مصنوعی به دست آورد. بهترین برندهای عطر و ادکلن های شیرین زنانه در دنیا عبارتند از:
 

Viktor & Rolf Flowerbomb:

این عطر نمادین به خاطر نت‌های شیرین و گلی خود که ترکیبی از یاس، نعناع هندی و وانیل را در خود دارد، بسیار معروف است. ادکلن زنانه Viktor & Rolf Flowerbomb رایحه شیرین، لذت بخش و ماندگاری را ارائه می دهد که هم پیچیده و هم زنانه است.
 


تیری موگلر آنجل (Thierry Mugler Angel):

عطری است جسورانه و دلپذیر با ترکیبی غنی از نت های شیرین از جمله وانیل، کارامل و شکلات. این ادکلن زنانه رایحه ای متمایز و گیرا دارد که به دلیل رایحه منحصر به فرد آن، عطر مورد علاقه بسیاری از خانم هاست.  

پرادا کندی:

پرادا کندی یک عطر زنانه شیرین و فریبنده است که ترکیبی از رایحه های کارامل، بنزوئین و وانیل را در مواد سازنده خود دارد. ادکلن زنانه پرادا کندی رایحه ای گرم و احساسی را ارائه می دهد و برای زنانی که چر جنب و جوش و جسور هستند کاربرد دارد.
   

Juicy Couture Viva La:

این عطر پرطرفدار به خاطر ترکیب شیرین و میوه ای خوشمزه اش یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه در جهان است. Viva La Juicy با نت هایی از انواع توت های وحشی، یاسمن و وانیل، رایحه شیرین جوانی و جذاب را ارائه می دهد.
   

عطر و ادکلن لانکوم La Vie Est Belle:

عطر لانکوم مدل La Vie Est Belle عطری است که به طور گسترده مورد تحسین قرار می گیرد و نت های شیرین زنبق، وانیل و پرالین را باهم ترکیب می کند. این ادکلن، رایحه ای ظریف و آرامش بخش ایجاد می کند و حس شادی و زنانگی را برمی انگیزد.
   

عطر و ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم:

عطر و ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم یک عطر گیرا و اعتیاد آور با شخصیتی شیرین و شرقی. ترکیبی از نت های قهوه، وانیل و یاسمین است که باعث ایجاد رایحه ای پررنگ و احساسی می شود.
 
عطر و ادکلن زنانه بلک اوپیوم



عطر مارک جاکوبز دیسی (دیزی) او سو سوییت:

همانطور که از نام آن پیداست، این عطر و ادکلن رایحه ای شیرین و جوان پسند ارائه می دهد. فرمولاسیون آن از تمشک سفید، گلبرگ های درخت دیزی و مشک شکر، رایحه ای تازه و شیرین ایجاد می کند.
عطر زنانه مارک جاکوبز او سو سوییت

بهترین عطرهای خنک زنانه

عطرهای خنک همیشه جزء محبوب ترین و پرفروش ترین پرفیوم ها و ادکلن های زنانه بوده اند، اما عطر خنک چیست؟ ادکلن خنک حس تازگی، تردی دارد و وقتی شما آن را اسپری کنید حس خنکی به شما دست می دهد. بهترین عطرهای زنانه خنک اغلب دارای نت ها و رایحه هایی هستند که با حس خنکی همراه هستند، مانند عناصر آبی، مرکبات، سبز یا گیاهی. عطر و ادکلن های خنک اغلب سبک، مطبوع و نشاط آور هستند و تجربه ای با طراوت را ارائه می دهند.

وقتی صحبت از عطر و ادکلن خنک زنانه می شود، گزینه های مختلفی وجود دارد که رایحه های با طراوت، ترد و تازه را ارائه می دهند. در ادامه 4 تا از بهترین عطر و ادکلن های زنانه با رایحه خنک را معرفی می کنیم:


عطر زنانه Miss Dior Blooming Bouquet:

این عطر ترکیبی تازه و لطیف از نت های گلی و میوه ای از جمله گل پیونی، گل رز و زردآلو است. حسی سبک و مطبوع را القا می کند که برای رایحه ای خنک و زنانه عالی است.
 

عطر زنانه miss dior مدل بلومینگ بوکت



عطر ادکلن Chanel Chance Eau Fraîche:

او فرش شنل چنس یکی از بهترین عطرهای ادکلن های زنانه پر جنب و جوش و درخشان است که ترکیبی از مرکبات، یاس و چوب ساج را در فرمولاسیون خود جای داده است. رایحه ای تمیز و انرژی بخش ارائه می دهد و حس طراوت خنک را ایجاد می کند.


Issey Miyake L'Eau d'Issey:

این یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه است که به خاطر نت های تمیز و آبی اش شناخته می شود. در ساخت این خوشبو کننده جوهر آب را با ترکیبی از نیلوفر آبی، فریزیا و آکوردهای دریایی استفاده شده  و حس خنکی و تسکین دهنده ای را القا می کند.
ادو تویلت زنانه ایسی میاک
 



عطر کلوین کلاین مدل CK One:

 CK یک عطر و ادکلن زنانه باغ تجسم حال و هوای خنک و مدرنی است. این ادکلن ادکلن زنانه ترکیبی از مرکبات، چای سبز و نت های مشک، رایحه ای تازه و تمیز ایجاد می کند که برای جذابیت خنک و بدون دردسر عالی است.


بهترین عطر و ادکلن زنانه تلخ

عطر و ادکلن تلخ زنانه همان طور که از نام آن مشخص است، حاوی نت های تلخی است که بوی بسیار عمیق و پیچیده ای دارند. برخلاف عطرهای زنانه شیرین و گرم، عطر و ادکلن تلخ زنانه برای مراسم های شبانه و رسمی انتخاب مناسبی هستند. در ادامه ما 4 تا از بهترین عطر و ادکلن های زنانه تلخ 2023 را به شما معرفی می کنیم:
 

عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل:

یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه شنل کوکو مادمازل است. رایحه عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل پیچیده و ظریف است که برای ساخت آن پرتقال تلخ با نت های گلی و شرقی را که بوی تندی دارند باهم ترکیب کرده اند. پرتقال تلخ یک جنبه خوش طعم و کمی تلخ به اضافه میکند و رایحه ای فریبنده ایجاد می کند.
 
ادکلن زنانه شنل مدل کوکو مادمازل


عطر تام فورد بلک ارکید:

بلک ارکید یک ادکلن زنانه جسورانه و لاکچری است که دارای نت های تلخ ترنج، ترافل سیاه و نعناع هندی می باشد. عطر زنانه تام فورد رایحه ای تیره و احساسی با ته رنگ تلخ جذاب ارائه می دهد.
 
ادو پرفیوم زنانه تام فورد بلک ارکید


ادکلن سرج لوتنز شرگی:

شرگی یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه است که رایحه مسحور کننده آن ناشی از برگ تنباکو تلخ با عسل، یونجه و آکوردهای گل می باشد. این خوشبو کننده به  تلخی برگ تنباکو به این عطر گرم و تند عمق و ویژگی منحصر به فردی می بخشد.
 
ادکلن سرج لوتنز


 Jo Malone London Pomegranate Noir:

این یکی از تحریک کننده ترین و جذاب ترین عطر و ادکلن های زنانه است که نت های تلخ انار را با ادویه های غنی، چوب و عنبر ترکیب می کند. تلخی انار باعث ایجاد یک رایحه تند و کمی ترش در مواد این محصول شده است.
 
عطر زنانه جو مالون


بهترین ادکلن های ترش زنانه

عطر یا ادکلن ترش به عطری گفته می شود که حاوی نت های اسیدی و تندی است که یادآور مرکباتی مانند لیمو، لیموترش، گریپ فروت یا توت های ترش می باشد. عطرهای ترش اغلب با رایحه ای ترد و نیروبخش همراه هستند که می تواند خلق و خو را بهبود بخشد و باعث ایجاد طراوت و شادابی شوند. عطر و ادکلن های ترش برای فصل بهار و تابستان انتخاب بسیار خوبی هستند. با اینکه ادکلن زنانه ترش یک تصور ذهنی است اما برخی از عطرهای زنانه که دارای نت های مرکباتی و رایحه تازه و تند هستند عبارتند از:

عطر ادکلن Dior J'adore In Joy: مارک دیور یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه است. این عطر زنانه ترکیبی از نت های نمک دریایی، هلو ترش و شیرین و آکوردهای گل است تا حال و هوای شاد و تابستانی را القا کند.

 
  • ادکلن زنانه Dolce & Gabbana Light Blue: این عطر و ادکلن با نت های لیموی سیسیلی، سیب سبز و چوب سدر، رایحه ای تند و مطبوع را ارائه می دهد که یادآور دریای مدیترانه است.
  • عطر Hermes Eau de Pamplemousse Rose: این ادکلن زنانه ترشی گریپ فروت را به یاد آدم می آورد و آن را با رایحه ای از گل رز ترکیب می کند تا رایحه ای درخشان و مرکباتی داشته باشد.
عطر و ادکلن زنانه Hermes Eau de Pamplemousse Rose
  • ادکلن زنانه Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis Forte: دارای ترکیبی از ترنج، لیموی کالابریا و گل‌های سفید است که عطری تازه و ترش را با ظرافتی خلق می‌کند.
عطر زنانه Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis Forte
  • ادکلن Atelier Cologne Orange Sanguine: این ادکلن زنانه با رایحه‌ زنده و تند خود که با نت‌های پرتقال تلخ و یاسمین تکمیل می‌شود، جوهره پرتقال خونی را به تصویر می‌کشد.
ادکلن زنانه Atelier Cologne Orange Sanguine

بهترین عطر و ادکلن های گرم زنانه

وقتی صحبت از عطر و ادکلن زنانه گرم می شود، به یاد رایحه های قوی، دنج و محصور کننده که حس گرما و راحتی را به ما القا می کنند می افتیم. بهترین عطر و ادکلن گرم زنانه عبارتند از:

ادکلن تام فورد بلک ارکید:

تام فورد بلک ارکید عطری جذاب و جسورانه است که به خاطر رایحه ای مجلل و تند با نت های ترافل سیاه، ارکیده، آلو سیاه و چوب های گرم، به یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه تبدیل شده است.

عطر ادکلن Viktor & Rolf Flowerbomb:
عطر ادکلن ویکتور اند ولف Flowerbomb یک عطر زنانه گرم و دلربا که از خانواده عطرهای شرقی گلی است.  رایحه ادکلن زنانه Viktor & Rolf Flowerbomb با ترکیب گرم و جذاب از یاس، نعناع هندی و وانیل طراحی شده است.

 

عطر زنانه Guerlain Shalimar:
عطر و ادکلن زنانه گرلن شالیمار رایحه ای کلاسیک شرقی با نت های وانیل، زنبق و ادویه های عجیب و غریب دارد که به خاطر گرمای بی انتهاش مشهور شده و حالا یکی از بهترین عطرهای زنانه به شمار می رود.

ادکلن زنانه Byredo Gypsy Water:
بیره دو جیپسی واتر یک عطر زنانه گرم با الهام از بوهمیایی با ترکیبی از ترنج، عنبر، وانیل و چوب صندل که رایحه ای گرم و خاکی ایجاد می کند است.


عطر میسون کورکجان باکارات رژ:
ادکلن باکارات رژ 540  لاکچری ترین عطر و ادکلن زنانه است که به لطف ترکیب زعفران، چوب سدر، عنبر و یاس در فرمولاسیون آن، نت و رایحه بسیار قوی و فریبنده ای دارد.

بهترین عطرهای زنانه از نظر ماندگاری

ماندگاری عطر یکی از موارد بسیار مهم در سنجش میزان کیفیت و اصالت آن است. به طور کلی پرفیوم خالص و ادوپرفیوم ماندگاری بیشتری نسبت به ادو تویلت و ادکلن دارند زیرا غلظت و اسانس مواد معطر آنها بالاتر است. ماندگاری عطر زنانه حدود 24 ساعت و ادکلن زنانه بین 2 تا 3 ساعت است.
ماندگارترین عطر و ادکلن های زنانه عبارتند از:
  • شنل کوکو مادمازل (Chanel Coco Mademoiselle)
  • ادکلن دیور جادور (Dior J'adore)
  • لانکوم لا ویه است بله (Lancôme La Vie Est Belle)
  • گرلن شالیمار (Guerlain Shalimar)
  • جو مالون وود سیج اند سالت (Jo Malone Wood Sage & Sea Salt)
  • باکارات رژ 540 (Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540)
  • کرید اونتوس زنانه (Creed Aventus for Her)
  • تام فورد نرولی پورتوفینو
  • بیره دو جیپسی (Byredo Gypsy Water)
     

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بهترین عطر و ادکلن های زنانه 2023 را معرفی کنیم. اگر به فکر خرید بهترین عطر و ادکلن های زنانه هستید، باید فاکتورهایی نظیر ماندگاری، پخش بوی بالا، بالا بودن غلظت مواد معطر طبیعی و غیر حساسیت زا بودن را در نظر گرفت. قلاب، مرکز فروش آنلاین انواع عطر و ادکلن های اورجینال زنانه می باشد. جهت مشاهده، مقایسه و خرید بهترین عطرهای زنانه با تضمین اصالت کالا می توانید به آخر همین صفحه مراجعه کنید.
 
 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت