لیست بهترین انیمیشن های دنیا - 33 تا از بهترین انیمیشن های2024

  • انتشار:۲۱ آذر ۱۴۰۲
  • به روز رسانی:۱۲ خرداد ۱۴۰۳
  • بازدید:۱۷,۹۴۹
لیست بهترین انیمیشن های دنیا - 33 تا از بهترین انیمیشن های2024
 انیمیشن ها آثاری هنری هستند که با استفاده از تکنیک های مختلف، تصاویر متحرکی را خلق می کنند. این آثار می توانند داستانی، مستند، آموزشی یا تبلیغاتی باشند. انیمیشن ها در طول تاریخ، مخاطبان زیادی را از سراسر جهان جذب کرده اند.
انیمیشن یک شکل هنری متنوع و همیشه در حال تکامل است که شاهکارهای بی‌شماری در ژانرها و سبک‌های مختلف را شامل می‌شود. تعیین "بهترین" انیمیشن های جهان ذهنی است و به ترجیحات فردی بستگی دارد. با این حال، برخی از فیلم‌های انیمیشن به‌خاطر هنر پیشگامانه، داستان‌گویی و تأثیر عاطفی‌شان همواره مورد تحسین منتقدان قرار می‌گیرند و به رسمیت شناخته می‌شوند. در اینجا گزیده ای از فیلم های پویانمایی پرطرفدار که جایگاه خود را در بین بهترین ها به دست آورده اند آورده شده است:


 

بهترین انیمیشن های استودیوی والت دیزنی

 
انیمیشن های دیزنی بیش از 80 سال است که مخاطبان را سرگرم می کند. با شخصیت‌های نمادین، داستان‌های دل‌انگیز و موسیقی به یاد ماندنی‌شان، جای تعجب نیست که فیلم‌های دیزنی یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های تمام دوران هستند.
 

سفید برفی و هفت کوتوله (1937)

 
سفید برفی و هفت کوتوله اولین فیلم بلند انیمیشن سنتی و یکی از محبوب ترین فیلم های دیزنی در تمام دوران است. داستان شاهزاده خانمی را دنبال می کند که توسط نامادری شرورش مجبور به فرار از خانه اش می شود و به هفت کوتوله پناه می برد.
 
سفید برفی و هفت کوتوله (1937)

 

پینوکیو (1940)

 
پینوکیو  داستانی در مورد عروسکی چوبی است که آرزوی تبدیل شدن به یک پسر واقعی را دارد. این فیلم یک داستان کلاسیک ماجراجویی و خودیابی است و یکی از بزرگترین دستاوردهای دیزنی محسوب می شود.

 
برای اطلاع از قیمت روز انواع گوشی سامسونگ کلیک کنید: گوشی سامسونگ

Fantasia (1940)

 
Fantasia  فیلمی پیشگامانه است که انیمیشن را با موسیقی کلاسیک ترکیب می کند. این فیلم مجموعه ای متشکل از هشت قسمت انیمیشنی است که هر کدام با یک قطعه موسیقی متفاوت تنظیم شده است.

بامبی (1942)

 
بامبی  داستانی در مورد آهوی جوانی به نام بامبی است. این فیلم به خاطر انیمیشن زیبا و داستان دل انگیزش شناخته شده است.

شیر شاه (1994)

 
شیر شاه  داستانی در مورد شیر جوانی به نام سیمبا است که باید یاد بگیرد تا به سرنوشت سلطنتی خود عمل کند. این فیلم یکی از محبوب ترین فیلم های دیزنی در تمام دوران است و به خاطر انیمیشن خیره کننده، آهنگ های به یاد ماندنی و داستان بی انتها شهرت دارد.

Beauty and the Beast (1991)

 
Beauty and the Beast داستان زن جوانی به نام بل است که توسط هیولایی در قلعه خود زندانی می شود. این فیلم یک داستان کلاسیک از عشق و خودیابی است و به خاطر انیمیشن زیبا، آهنگ های به یاد ماندنی و داستان بی انتها شهرت دارد.

علاءالدین (1992)

 
علاءالدین  داستانی در مورد یک جوان خیابانی به نام علاالدین است که یک چراغ جادویی پیدا می کند و آرزو می کند شاهزاده شود. این فیلم یک داستان کلاسیک شب‌های عربی است و به خاطر انیمیشن‌های پر جنب و جوش، آهنگ‌های جذاب و شخصیت‌های جذابش شهرت دارد.

فروزن (2013)

 
فروزن  داستانی در مورد دو خواهر به نام‌های آنا و السا است که باید یاد بگیرند که با هم کار کنند تا پادشاهی خود را نجات دهند. این فیلم برداشتی مدرن از افسانه ملکه برفی است و به خاطر انیمیشن خیره کننده، آهنگ های به یاد ماندنی و شخصیت های قدرتمندش شناخته شده است.

موآنا (2016)

 
موآنا  داستانی در مورد یک شاهزاده خانم پلینزی به نام موآنا است که برای نجات مردمش کشتی را به راه می اندازد. این فیلم جشنی از فرهنگ پولینزی است و به خاطر انیمیشن خیره کننده، آهنگ های جذاب و شخصیت های الهام بخش معروف است.
اینها تنها تعدادی از بسیاری از فیلم های انیمیشنی عالی است که استودیوی انیمیشن والت دیزنی در طول سال ها تولید کرده است. این فیلم‌ها با داستان‌های جاودانه، انیمیشن‌های زیبا و شخصیت‌های خاطره‌انگیز خود، برای نسل‌ها مخاطبان در هر سنی را سرگرم و الهام بخش کرده‌اند.
 

بهترین انیمیشن های لایکا

 
لایکا یک استودیو انیمیشن استاپ موشن آمریکایی است که بیش از یک دهه است که فیلم‌های مورد تحسین منتقدان را تولید می‌کند. فیلم‌های آن‌ها به خاطر جلوه‌های بصری خیره‌کننده، داستان‌های تخیلی و شخصیت‌های پیچیده‌شان شناخته می‌شوند. در اینجا تعدادی از بهترین انیمیشن های Laika آورده شده است:
 

کورالاین (2009)

 
کورالاین یک فیلم فانتزی تاریک بر اساس رمانی به همین نام اثر نیل گیمن است. داستان دختر جوانی را روایت می‌کند که در خانه جدید خود را کشف می‌کند که به دنیایی دیگر منتهی می‌شود. فیلم از نظر بصری خیره کننده است و فضایی ترسناک و پر تعلیق دارد.

کوبو و دو رشته (2016)

 
Kubo and the Two Strings یک فیلم ماجراجویی حماسی است که داستان پسر جوانی را روایت می کند که باید از شامیزن جادویی خود برای شکست دادن روح شیطانی ماه استفاده کند. این فیلم از نظر بصری خیره کننده است و داستانی غنی و پیچیده دارد.

بهترین انیمیشن های Aardman Animations

 
Aardman Animations یک استودیوی انیمیشن سازی استاپ موشن بریتانیایی است که در بریستول، انگلستان واقع شده است. این استودیو بیشتر به خاطر مجموعه های والاس و گرومیت خود شناخته می شود، اما تعدادی فیلم موفق دیگر از جمله Chicken Run، Flushed Away و The Pirates را نیز تولید کرده است.
 

Chicken Run (2000)

 
این فیلم استاپ موشن پیشگامانه اولین فیلم بلندی بود که به طور کامل در بریتانیا ساخته شد. داستان گروهی از جوجه هاست که نقشه می کشند تا از مزرعه ای فرار کنند که قرار است آنها را به پای تبدیل کنند.

فیلم Shaun the Sheep (2015)

 
این اسپین آف از مجموعه تلویزیونی محبوب Shaun the Sheep شخصیت اصلی و گله گوسفندش را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند راه بازگشت به خانه را پس از پایان تصادفی در شهر بزرگ پیدا کنند.

بهترین انیمیشن های Studio Ghibli

 
Studio Ghibli یک استودیوی معروف انیمیشن ژاپنی است که تعدادی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌های انیمیشن تمام دوران را تولید کرده است. فیلم‌های آن‌ها به خاطر جلوه‌های بصری خیره‌کننده، داستان‌های دل‌انگیز و شخصیت‌های پیچیده‌شان شناخته می‌شوند. در اینجا تعدادی از بهترین انیمیشن های Studio Ghibli آورده شده است:
 

Howl's Moving Castle

 
قلعه متحرک هاول (به انگلیسی: Howl's Moving Castle) یک انیمیشن ژاپنی در سبک فانتزی به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی است که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام در سال 1986 توسط نویسنده بریتانیایی دیانا وین جونز ساخته شده است. این فیلم توسط توشیو سوزوکی، انیمیشن استودیو گیبلی و توزیع شده توسط توهو ساخته شده است. صداپیشگان ژاپنی شامل چیکو بایشو و تاکویا کیمورا بودند، در حالی که نسخه دوبله انگلیسی با بازی ژان سیمونز، امیلی مورتیمر، لورن باکال، کریستین بیل، جاش هاچرسون و بیلی کریستال.
 
قلعه متحرک هاول در شصت و یکمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 5 سپتامبر 2004 به نمایش درآمد و در 20 نوامبر 2004 در ژاپن اکران شد. این فیلم در ژاپن 190 میلیون دلار و در سراسر جهان 236 میلیون دلار فروخت که آن را به یکی از موفق ترین ژاپنی های تجاری تبدیل کرد. فیلم های تاریخ این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، با ستایش خاص از جنبه‌های بصری آن و ارائه مضامین توسط میازاکی. در هفتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند شد، اما به والاس و گرومیت: نفرین خرگوش خرگوش شکست خورد.
 

Spirited Away (2001)

این فیلم برنده جایزه اسکار چیهیرو، دختر جوانی را دنبال می کند که وارد دنیای ارواح می شود و باید در یک حمام برای ارواح کار کند. این یک داستان بصری خیره کننده و تخیلی از شجاعت، دوستی و خودشناسی است.


Spirited Away (2001)

 

بهترین انیمیشن های Illumination Entertainment

 
Illumination Entertainment یک استودیوی محبوب انیمیشن است که فیلم های موفق زیادی تولید کرده است. در اینجا پنج مورد از بهترین و محبوب ترین انیمیشن های آنها آورده شده است:
 

Despicable Me (2010)

 
من نفرت انگیز (2010) یک انیمیشن کمدی آمریکایی به کارگردانی کریس رنو و پیر کافن (در اولین فیلم کارگردانی آنها) و تهیه کنندگی کریس ملداندری، جانت هیلی و جان کوهن است. از فیلمنامه ای نوشته سینکو پل و کن داوریو که به نوبه خود بر اساس داستانی اصلی از سرجیو پابلوس ساخته شده است. اولین فیلم بلند تولید شده توسط ایلومینیشن اینترتینمنت، توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شد. Despicable Me با صداپیشگی استیو کارل، جیسون سیگل، راسل برند، میراندا کاسگروو، کریستن ویگ، ویل آرنت و جولی اندروز به ایفای نقش پرداخته است.

Minions (2015)

 
Minions یک فیلم کمدی سه بعدی کامپیوتری آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ است که توسط Illumination Entertainment تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این اسپین آف/پیش درآمد فرنچایز Despicable Me است که به طور کلی به عنوان قسمت سوم عمل می کند. پیر کوفن کارگردانی می‌کند و کایل بالدا به عنوان کارگردان مشترک و برایان لینچ فیلمنامه را نوشته است. ساندرا بولاک، جان هام، مایکل کیتون، آلیسون جنی، استیو کوگان، جنیفر ساندرز و جفری راش صداپیشگی شخصیت‌های اصلی را برعهده دارند و پیر کافن نقش‌های خود را در نقش مینیون‌ها تکرار می‌کند.


Minions (2015)

 

بهترین انیمیشن های Sony Pictures Animation

 
سونی پیکچرز انیمیشن یکی از محبوب ترین استودیوهای انیمیشن سازی در جهان است که تعدادی از محبوب ترین فیلم های انیمیشن تمام دوران را تولید کرده است. در اینجا تعدادی از بهترین انیمیشن های Sony Pictures Animation آورده شده است:
 

Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018)

 
این فیلم پیشگامانه برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند شد و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین فیلم های انیمیشن ساخته شده در نظر گرفته می شود. داستان مایلز مورالس، پسر جوانی است که پس از گاز گرفتن توسط یک عنکبوت رادیواکتیو تبدیل به مرد عنکبوتی می شود. او به زودی متوجه می شود که او تنها مرد عنکبوتی در چند جهان نیست و باید با افراد عنکبوتی دیگر از جهان های مختلف متحد شود تا جهان را نجات دهد.

هتل ترانسیلوانیا (2012)

 
هتل ترانسیلوانیا (2012) این کمدی هیولا موفقیت بزرگی برای انیمیشن سونی پیکچرز بود. داستان دراکولا را روایت می کند که هتلی را برای هیولاها اداره می کند. وقتی یک کوله‌گرد انسانی تصادفی وارد هتل می‌شود، دراکولا باید هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا او راز هتل را برای دنیا فاش نکند.

بهترین انیمیشن های استودیوی پیکسار

 
استودیوی انیمیشن پیکسار یک استودیوی انیمیشن سازی با شهرت جهانی است که تعدادی از محبوب ترین و تحسین شده ترین فیلم های تمام دوران را تولید کرده است. در اینجا تعدادی از بهترین انیمیشن های استودیوی انیمیشن پیکسار آورده شده است:
 

Toy Story (1995)

 
داستان اسباب بازی (1995): اولین انیمیشن کاملاً کامپیوتری، داستان اسباب بازی، داستانی پیشگامانه و دلچسب درباره گروهی از اسباب بازی ها است که وقتی انسان ها در اطراف نیستند، زنده می شوند. این یک فیلم کلاسیک است که مخاطبان در هر سنی از آن لذت برده اند.

Finding Nemo (2003)

 
 یک داستان بصری خیره کننده و از نظر احساسی طنین انداز درباره دلقک ماهی پدری است که به دنبال پسر گمشده خود می گردد. این یک فیلم دل انگیز است که برای همه سنین جذاب خواهد بود.

Incredibles (2004)

 
شگفت‌انگیزان  شگفت‌انگیزان یک فیلم ابرقهرمانی با ظاهری منحصر به فرد و شیک است. این یک فیلم سرگرم کننده و اکشن است که مطمئناً مخاطبان در هر سنی را خوشحال می کند.

Ratatouille (2007)

 
Ratatouille (2007): Ratatouille داستانی جذاب و دلچسب در مورد موشی است که آرزوی سرآشپز شدن را دارد. این یک فیلم بصری خیره کننده با داستانی لذت بخش است که مطمئناً مخاطبان در هر سنی را خوشحال می کند.

WALL·E (2008)

 
WALL·E یک فیلم بصری خیره کننده و قابل تامل در مورد روباتی است که برای پاکسازی زمین آلوده رها شده است. این یک فیلم زیبا و تکان دهنده است که مطمئناً تا مدت ها پس از پخش تیتراژ با شما خواهد ماند.

Up (2009)

 
Up داستانی دلچسب و پر طنین انداز در مورد پیرمردی است که هزاران بادکنک را به خانه خود می بندد و به سمت آمریکای جنوبی پرواز می کند. این یک فیلم زیبا و تکان دهنده است که مطمئناً تا مدت ها پس از پخش تیتراژ با شما خواهد ماند.

Inside Out (2015)

 
Inside Out (2015): Inside Out یک فیلم بصری خیره کننده و از نظر احساسی طنین انداز درباره پنج احساسی است که در سر یک دختر جوان زندگی می کند. این یک فیلم هوشمندانه و بدیع است که مطمئناً برای مخاطبان در هر سنی جذاب خواهد بود.

کوکو (2017)

 
کوکو یک داستان بصری خیره کننده و دلچسب در مورد پسر جوانی است که برای یافتن پدربزرگ متوفی خود به سرزمین مردگان سفر می کند. این یک فیلم زیبا و تکان دهنده است که مطمئناً تا مدت ها پس از پخش تیتراژ با شما خواهد ماند.

Soul (2020)

 
Soul یک فیلم بصری خیره کننده و تفکر برانگیز در مورد یک موسیقیدان جاز است که تجربه ای نزدیک به مرگ دارد و در نهایت به پیش از بزرگ می رسد، جایی که باید جرقه خود را پیدا کند تا به زمین بازگردد. این یک فیلم زیبا و تکان دهنده است که مطمئناً تا مدت ها پس از پخش تیتراژ با شما خواهد ماند.
 
اینها تنها تعدادی از انیمیشن های بسیار عالی است که استودیوی انیمیشن پیکسار تولید کرده است. پیکسار با تعهد خود به داستان سرایی باکیفیت و جلوه‌های بصری خیره‌کننده، مطمئناً به تولید فیلم‌هایی ادامه خواهد داد که برای سال‌های آینده مورد علاقه مخاطبان در هر سنی باشد.

جدیدترین انیمیشن های 2023

 

Wish (2023)

 
فیلم Wish توسط کریس باک و جنیفر لی کارگردانی می شود که دو نفر پشت سر فیلم های Frozen دیزنی هستند. این فیلم دارای موسیقی اصلی از آلن منکن است که موسیقی بسیاری از فیلم‌های کلاسیک دیزنی از جمله پری دریایی کوچک، زیبا و جانور و علاءالدین را ساخته است.
 
جدیدترین انیمیشن دیزنی، آرزو، در تاریخ 22 نوامبر 2023 در سینماها اکران خواهد شد. این یک فیلم موزیکال فانتزی است که داستان آشا (آریانا دبوز)، دختر 17 ساله ای را روایت می کند که آرزو دارد ستاره ای تبدیل به ستاره شود. بزرگترین ستاره آرزو در جهان آرزوی او برآورده می شود، اما او به زودی متوجه می شود که اقدامات او عواقبی دارد.
.

Elemental (2023)

 
Elemental (به انگلیسی: Elemental) یک فیلم پویانمایی کامپیوتری کمدی-درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط استودیوی انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز منتشر شده است. این فیلم به کارگردانی پیتر سون و تهیه کنندگی دنیس ریم توسط سون، جان هوبرگ، کت لیکل و برندا هسوه نوشته شده است و پیت داکتر نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم را بر عهده دارد. صداپیشگی لی لوئیس، مامودو آتی، رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندون-کاوی و کاترین اوهارا در این فیلم وجود دارد.
 
داستان فیلم در دنیایی می گذرد که ساکنان آتش، آب، خاک و هوا در کنار هم زندگی می کنند. داستان امبر (لوئیس)، یک زن جوان آتشین، و وید (آتی)، مردی با جریان، که متوجه می‌شوند بیشتر از آنچه فکر می‌کردند، مشترک هستند.
 
Elemental یک فیلم بصری خیره کننده با داستانی دلچسب در مورد دوستی و پذیرش است. این جشن تنوع و قدرت یافتن زمینه مشترک با کسانی است که با ما متفاوت هستند.
 
این فیلم در تاریخ 16 ژوئن 2023 در سینماها اکران شد و بیش از 494 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم به خاطر انیمیشن، داستان و صداگذاریش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.
 

Elio (2024)

 
Elio (2024) یک فیلم علمی تخیلی ماجراجویی کامپیوتری آمریکایی است که توسط Walt Disney Pictures و Pixar Animation Studios تولید شده و توسط Walt Disney Studios Motion Pictures توزیع شده است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی آدریان مولینا (در اولین کارگردانی بلند خود)، تهیه‌کنندگی مری آلیس درام، و تهیه‌کنندگی اجرایی توسط پیت داکتر، بازیگرانی چون یوناس کیبراب، آمریکا فررا، جمیلا جمیل و برد گرت را بر عهده دارد. این فیلم درباره پسر یازده ساله ای به نام الیو سولیس (کیبراب) است که به طور تصادفی سفیر بین کهکشانی سیاره زمین می شود، پس از اینکه بیگانگان به دلیل برقراری تماس توسط بیگانگان به سمت جهان پرتاب می شوند.
 
الیو پسری کنجکاو و تخیلی است که همیشه آرزوی کشف ستاره ها را داشته است. یک روز او به طور تصادفی وسیله ای می سازد که با بیگانگان ارتباط برقرار می کند. بیگانگان تحت تاثیر هوش و تخیل الیو قرار می گیرند و از او دعوت می کنند تا در سفر بین کهکشانی خود به آنها بپیوندد.
الیو در ابتدا مردد است، اما در نهایت تصمیم می گیرد برود. او به زودی متوجه می شود که Communiverse مکانی وسیع و خطرناک است و باید از تمام مهارت ها و شجاعت خود برای زنده ماندن استفاده کند. او همچنین می‌فهمد که تنها نیست و در این راه دوستان جدیدی پیدا می‌کند.
 
الیو داستانی دلچسب و هیجان انگیز درباره پسر جوانی است که پتانسیل واقعی خود را کشف می کند. این جشن کنجکاوی، تخیل و دوستی است. این فیلم قرار است در تاریخ 13 ژوئن 2024 در سینماها اکران شود.
 
در اینجا برخی از چیزهایی است که می توانیم از Elio (2024) انتظار داشته باشیم:
 
به طور کلی، Elio (2024) یک فیلم مورد انتظار است که مطمئناً مخاطبان در هر سنی را خوشحال می کند. با جلوه های بصری خیره کننده، داستان دل انگیز و ماجراجویی هیجان انگیزش، مطمئنا یکی از بهترین انیمیشن های سال خواهد بود.
 

انیمیشن Iwájú

 
Iwájú یک مجموعه انیمیشن اصلی دیزنی + محصول 2024 است که توسط Kugali، یک شرکت سرگرمی پان آفریقایی ساخته شده است. این سریال در لاگوس، نیجریه می گذرد و موضوعات فناوری، سنت و آینده را بررسی می کند.
 
ایواجو داستان دو نوجوان به نام های تولا و کول را دنبال می کند. تولا یک متخصص فناوری است که آرزو دارد با اختراعات خود جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. کوله هنرمند با استعدادی است که ریشه در فرهنگ سنتی خود دارد. این دو دوست از پیشینه‌های متفاوتی می‌آیند، اما شور و شوق مشترکشان برای لاگوس و تمایلشان برای ایجاد آینده‌ای بهتر برای شهرشان با هم متحد می‌شوند.
 
Iwájú یک سریال پیشگامانه است که زیبایی و تنوع آفریقا را به نمایش می گذارد. همچنین یک سریال به موقع است که چالش ها و فرصت های پیش روی آفریقا در قرن بیست و یکم را بررسی می کند.
این سریال توسط Kugali، یک استودیوی انیمیشن پان آفریقایی تولید می شود که به بیان داستان های آفریقایی اختصاص دارد. Kugali توسط Ziki Nelson و Tolu Olowofoyeku، دو هنرمند نیجریه‌ای که علاقه زیادی به استفاده از انیمیشن برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های آفریقا دارند، تأسیس شد.
 
Iwájú قرار است در سال 2024 در دیزنی پلاس پخش شود. این یکی از مورد انتظارترین سریال های انیمیشن سال است.
 
در اینجا برخی از چیزهایی است که می توانیم از Iwájú (2024) انتظار داشته باشیم:
 
به طور کلی، Iwájú (2024) یک مجموعه انیمیشن مورد انتظار است که مطمئناً مخاطبان در هر سنی را خوشحال می کند. با جلوه‌های بصری خیره‌کننده، داستان قابل تامل و شخصیت‌های مختلف، مطمئناً یکی از بهترین سریال‌های انیمیشن سال خواهد بود.
 

Priya (2025)

 
Priya (2025) یک فیلم پویانمایی کامپیوتری موزیکال فانتزی آمریکایی است که توسط استودیوی انیمیشن والت دیزنی تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز منتشر شده است. کارگردانی آن را شیلپا مانسوخانی و تهیه کنندگی جولی آن کرامپتون و نویسندگی مانسوخانی، اسنه دسایی و مگ لوفاو و جنیفر لی به عنوان تهیه کننده اجرایی است. در این فیلم میتری راماکریشنان، لیلی سینگ و آصف مندوی ایفای نقش می کنند.
 
این فیلم داستان پریا (راماکریشنان)، دختر جوان هندی را دنبال می کند که متوجه می شود قدرت جادویی دارد. پریا یک هنرمند و رقصنده با استعداد است، اما همیشه احساس می کند به جایی تعلق ندارد. یک روز، او متوجه می شود که قدرت کنترل عناصر را دارد. پریا باید یاد بگیرد که از قدرت خود استفاده کند تا جامعه خود را از یک تهدید مرموز نجات دهد.
 
پریا یک فیلم پیشگامانه است که اولین شاهزاده خانم هندی-آمریکایی را در یک فیلم انیمیشن دیزنی به نمایش می گذارد. همچنین فیلمی به موقع است که مضامین هویت، پذیرش و تعلق را بررسی می کند.
این فیلم قرار است در تاریخ 21 نوامبر 2025 در سینماها اکران شود. این فیلم یکی از مورد انتظارترین انیمیشن های سال است.
 
در اینجا برخی از چیزهایی است که می توانیم از پریا (2025) انتظار داشته باشیم:
 
به طور کلی، پریا (2025) یک انیمیشن بسیار مورد انتظار است که مطمئناً مخاطبان در هر سنی را خوشحال می کند. با جلوه های بصری خیره کننده، داستان دل انگیز، ماجراجویی هیجان انگیز و شخصیت های مختلف، مطمئنا یکی از بهترین انیمیشن های سال خواهد بود.
 
استودیو انیمیشن دیزنی همچنین در حال کار بر روی تعدادی اقتباس لایو اکشن از فیلم های انیمیشن کلاسیک خود از جمله شیر شاه، مولان و علاءالدین است.
 
انیمیشن های جدید دیزنی مورد انتظار طرفداران در هر سنی هستند. این استودیو سابقه طولانی در ساخت فیلم های انیمیشن کلاسیک دارد که قلب مخاطبان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. دیزنی با فیلمسازان، انیماتورها و آهنگسازان با استعداد خود، مطمئناً به تولید فیلم‌های انیمیشنی با کیفیت بالا ادامه خواهد داد که برای سال‌های آینده مخاطبان را سرگرم و الهام بخش خواهد کرد.
 

نتیجه گیری


انتخاب بهترین انیمیشن دنیا کار دشواری است، زیرا هر انیمیشنی با ویژگی های خاص خود، مخاطبان خاص خود را دارد. با این حال، آثاری که در این مقاله ذکر شده اند، از جمله بهترین انیمیشن های دنیا محسوب می شوند و ارزش دیدن را دارند.


مقالات مرتبط

بهترین فیلم های ترسناک
انیمیشن های کره ای
دانلود از اسپاتیفای

انیمیشن های جدید دیزنی


اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت