بهترین قهوه سازهای دنیا: راهنمای انتخاب و خرید سال 1403

  • تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاریخ به روز رسانی:۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعداد بازدید:۲۷
بهترین قهوه سازهای دنیا: راهنمای انتخاب و خرید سال 1403
لذت بردن از یک فنجان قهوه داغ و خوش عطر می تواند خستگی را از تن بیرون کند و انرژی تازه ای برای ادامه روز به ارمغان بیاورد. اما برای داشتن یک قهوه عالی، انتخاب درست قهوه ساز اهمیت زیادی دارد. همانطور که می دانید قهوه ساز ها به انواع مختلفی مثل قهوه ساز فیلتری، قهوه ساز کپسولی، اسپرسوساز و... تقسیم می شوند، که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مدل های این نوع قوه ساز ها بپردازیم.
 

معرفی بهترین مدل های قهوه ساز فیلتری

 
قهوه ساز فیلتری دستگاهی برقی است که برای دم کردن قهوه با استفاده از فیلتر کاغذی طراحی شده است. این وسیله آب داغ را روی پودر قهوه آسیاب شده ریخته و آن را از طریق فیلتر عبور می دهد. در نهایت، قهوه خوش عطر و طعم شما در قوری مخصوص جمع آوری شده و آماده نوشیدن می شود. در ادامه به معرفی بهترین انواع این مدل قهوه ساز می پردازیم:
 

قهوه ساز ویداس مدل VIR-2224

 
قهوه ساز ویداس ، با طراحی جمع و جور و کاربری آسان، برای عاشقان قهوه که به دنبال دم کردن قهوه ای باکیفیت در منزل یا محل کار خود هستند، ایده آل است. این دستگاه با توان مصرفی 400 وات، از یک مخزن آب 1.2 بهره می برد و می تواند تا 10 فنجان قهوه را در هر بار دم کردن، آماده کند. بدنه ی پلاستیکی این قهوه ساز، در عین سادگی، سبک و مقاوم است و استفاده از آن را آسان می کند. صفحه گرم نگهدارنده نیز قهوه را تا چند ساعت گرم نگه می دارد تا از نوشیدن قهوه ای گرم در هر زمان لذت ببرید.
سیستم ضد چکه این دستگاه مانع از ریختن قهوه بر روی صفحه کار می شود و عملکرد خاموش شدن خودکار پس از اتمام دم کردن قهوه، ایمنی و مصرف بهینه ی برق را تضمین می کند. فیلتر دائمی این قهوه ساز قابل شستشو و جایگزینی است و نیازی به خرید فیلتر کاغذی ندارد.
تنظیمات ساده و کاربری آسان این دستگاه، آن را به گزینه ای مناسب برای افراد با هر سطحی از مهارت در دم کردن قهوه تبدیل کرده است. ابعاد 19x16x22 سانتی متری این قهوه ساز، فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی در کابینت یا روی پیشخوان آشپزخانه شما جای می گیرد. وزن 1500 گرمی آن نیز حمل و نقل دستگاه را آسان می کند.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432-20

 
قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432-20 با طراحی جمع و جور و کاربری آسان، به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه، قهوه ای خوش عطر و طعم را در منزل خود تهیه کنید. این دستگاه با توان مصرفی 750 وات، از نوع قهوه سازهای دمی بوده و از فیلتر کاغذی برای تهیه قهوه استفاده می کند.
بدنه ی این قهوه ساز از پلاستیک ساخته شده و مخزن آب آن 0.6 لیتر گنجایش دارد. چراغ نشانگر تعبیه شده روی دستگاه، روشن بودن یا خاموش بودن آن را نشان می دهد. از جمله مزایای این قهوه ساز می توان به سیستم خاموش شدن خودکار بعد از 30 دقیقه اشاره کرد که به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و ایمنی تعبیه شده است.
همچنین قطعات این دستگاه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند که تمیز کردن آن را آسان می کند. قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432-20 همراه با یک قوری عرضه می شود و برای استفاده از آن، کافی است پودر قهوه را داخل فیلتر ریخته و دکمه ی روشن شدن را فشار دهید. ابعاد این دستگاه 210x172x270 میلی متر و وزن آن 1.11 کیلوگرم است که فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل حمل و جابجا کردن است.
 
قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432-20

 

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861

 
قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861 با طراحی جمع و جور و کاربری آسان، برای افرادی که به دنبال تهیه قهوه ای با کیفیت در حجم کم هستند، ایده آل است. این دستگاه با ظرفیت 0.24 لیتر، معادل دو فنجان قهوه، برای مصارف خانگی و محل کار مناسب است. توان مصرفی 450 وات این قهوه ساز نشان از عملکرد قدرتمند آن دارد و به سرعت آب را به جوش می آورد. بدنه ی این مدل از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و طراحی پایه ضد لغزش آن، از لرزش و لغزش دستگاه در حین کار جلوگیری می کند.
از نقاط قوت این قهوه ساز می توان به سیستم خاموش شدن خودکار اشاره کرد که پس از اتمام فرآیند دم کردن قهوه، دستگاه را به طور اتوماتیک خاموش می کند و از مصرف اضافی برق جلوگیری می کند. فیلتر دائمی و قابل شستشوی این مدل نیز به شما در صرفه جویی در هزینه و حفظ محیط زیست کمک می کند. لازم به ذکر است که قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861 فاقد نمایشگر سطح آب، سیستم گرم نگهدارنده، تنظیم دما، تایمر، نمایشگر روشن بودن، محفظه سیم برق و سیستم ضد چکه است.
سیستم ضد چکه در قهوه ساز GCM 861 مانع از ریختن قطرات قهوه بر روی صفحه کار می شود. قابلیت خاموش شدن خودکار پس از اتمام دم کردن قهوه، از مصرف بی مورد برق جلوگیری می کند. پایه ضد لغزش این دستگاه نیز از تکان خوردن و لرزش آن در حین کار جلوگیری می کند. قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861 با گارانتی 18 ماهه، انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال یک قهوه ساز باکیفیت، با کاربری آسان و قیمت مناسب هستند.

قهوه ساز مولینکس مدل FG370

 
این مدل از قهوه ساز مولینکس  با طراحی زیبا و کارآمد، گزینه ای ایده آل برای تهیه قهوه ای خوش طعم و دلچسب در منزل یا محل کار شماست. این دستگاه با ظرفیت 1.25 لیتر، می تواند تا 10 فنجان قهوه را در هر بار دم کردن آماده کند. توان مصرفی 1000 وات این قهوه ساز، به سرعت آب را به جوش آورده و فرآیند دم کردن قهوه را تسریع می بخشد.
صفحه گرم نگه دارنده قهوه در این مدل، قهوه شما را پس از دم شدن برای مدتی گرم نگه می دارد تا بتوانید از نوشیدن قهوه ای گرم و با طعم دلخواه خود لذت ببرید. سیستم ضد چکه مانع از چکه کردن قهوه در هنگام برداشتن قوری از روی صفحه گرم کن می شود و به نظافت و ایمنی کار با دستگاه می افزاید.
قهوه ساز FG370 از فیلتر قابل تعویض استفاده می کند که به راحتی قابل شستشو و جایگزینی است. این دستگاه قابلیت برنامه ریزی ندارد، اما سیستم قطع خودکار آن، پس از اتمام فرآیند دم کردن قهوه، دستگاه را خاموش می کند تا از مصرف بی مورد برق جلوگیری شود. ابعاد 190 × 190 × 320 میلی متری این قهوه ساز، فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی در کابینت یا روی پیشخوان آشپزخانه شما جای می گیرد. وزن 1.7 کیلوگرمی آن نیز حمل و جابجایی دستگاه را آسان می کند.
قهوه ساز مولینکس مدل FG370 با قیمت مناسب و عملکرد قابل قبول، انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک قهوه ساز ساده و کاربردی برای مصارف خانگی یا اداری خود هستند. این دستگاه به همراه کتری عرضه می شود تاقهوه را در آن نگه دارید.

قهوه ساز مباشی مدل ME-DCN1002W

 
این مدل قهوه ساز مباشی، با طراحی جمع و جور و کاربری آسان، به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه، قهوه ترک خوش طعم و باکیفیت را در منزل خود تهیه کنید. این دستگاه با ظرفیت 1.25 لیتر، معادل 12 فنجان قهوه، برای مصارف خانگی و پذیرایی از مهمانان ایده آل است. توان مصرفی 750 وات این قهوه ساز، به سرعت آب را به جوش می آورد و فرآیند تهیه قهوه را تسریع می بخشد.
قابلیت گرم نگهدار قهوه ساز، دمای قهوه را پس از آماده شدن حفظ می کند تا بتوانید از نوشیدنی گرم خود در هر زمان لذت ببرید. فیلتر قابل تعویض این دستگاه، به شما امکان می دهد تا به راحتی آن را تمیز کرده و از قهوه ای عاری از ناخالصی لذت ببرید.
ابعاد 20x18x30 سانتی متری قهوه ساز مباشی مدل ME-DCN1002W، فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی در کابینت یا روی پیشخوان آشپزخانه شما قرار می گیرد. این قهوه ساز با طراحی زیبا و مدرن، علاوه بر کارایی، می تواند به عنوان یک وسیله دکوری در آشپزخانه شما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین اسپرسوساز

 
نوع دیگر قهوه ساز ها، اسپرسوساز ها هستند. اساس کار اسپرسوساز بر پایه فشار بخار آب جوش است. آب در بویلر دستگاه گرم می شود و با فشار زیاد از میان پودر قهوه ی فشرده عبور می کند. در نتیجه ی این فرآیند، عصاره غلیظ و خوشمزه ی قهوه، که همان اسپرسو است، به دست می آید. در ادامه به معرفی بهترین اسپرسو ساز ها می پردازیم:
 

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

 
این اسپرسوساز دلونگی با توان 1350 وات و فشار بخار 15 بار، به سرعت و به آسانی قهوه ای غلیظ و باکیفیت را برای شما آماده می کند. سیستم گرمایش سریع ، دستگاه را در عرض 40 ثانیه گرم می کند و به شما امکان می دهد تا در کمترین زمان ممکن از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید. علاوه بر اسپرسوی کلاسیک، EC685 امکان تهیه انواع نوشیدنی های مبتنی بر قهوه مانند کاپوچینو، لاته ماکیاتو، اسپرسو لانگو، دابل اسپرسو و شیر داغ را نیز به شما می دهد.
سیستم کاپوچینوساز اتوماتیک، با مخلوط کردن بخار، شیر و هوا، کف شیری غلیظ و یکدست برای کاپوچینوی عالی ایجاد می کند. این دستگاه دارای مخزن آب 1.1 لیتری جداشدنی، دو عدد نازل قهوه، و یک عدد محفظه قهوه است. فیلترهای مختلف (برای یک فنجان، دو فنجان و پد قهوه) به شما امکان می دهند تا قهوه را مطابق با میل خود تنظیم کنید. کنترل پنل ساده و کاربرپسند EC685، استفاده از دستگاه را آسان می کند.
دکمه های تعبیه شده برای روشن/خاموش کردن، تنظیم میزان بخار، و انتخاب نوشیدنی در نظر گرفته شده است. نشانگر سطح آب به شما اطلاع می دهد که چه زمانی باید مخزن را پر کنید. سیستم نظافت خودکار و برنامه رسوب زدایی، تمیز کردن و نگهداری دستگاه را آسان می کند. قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیز به نوبه خود به سهولت نظافت می افزایند. همچنین سیستم خاموش شدن خودکار بعد از 9 یا 30 دقیقه و یا 3 ساعت، ایمنی دستگاه را تضمین می کند.
بدنه استیل و پلاستیکی EC685نیز، ظاهری شیک و مدرن به آن بخشیده و با دکوراسیون هر آشپزخانه ای به خوبی هماهنگ می شود. این دستگاه با ابعاد 303x149x330 میلی متر و وزن 4.2 کیلوگرم، فضای نسبتاً کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل جابجایی است.

اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

 
اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS یک دستگاه نیمه صنعتی با طراحی زیبا و کارآمد است که برای مصارف خانگی و کافه های کوچک ایده آل می باشد. این دستگاه با توان مصرفی 1450 وات و فشار بخار 15 بار، از قدرت بالایی برای تهیه اسپرسوی باکیفیت و غلیظ برخوردار است.
مخزن آب این دستگاه 1.7 لیتر گنجایش دارد که برای تهیه چندین فنجان اسپرسو در طول روز کافی است. NCM-128EXPS قابلیت استفاده از پودر قهوه و پد قهوه را دارد و می توان از آن برای تهیه اسپرسو، کافه لاته، کافه موکا و کاپوچینو استفاده کرد. قلب این دستگاه، پمپ قدرتمند ULKA ایتالیایی است که فشار بخار 15 بار را برای عصاره گیری کامل و تهیه اسپرسوی خالص و غنی از طعم و عطر فراهم می کند. سیستم گرمایشی سریع دستگاه نیز زمان آماده سازی اولین فنجان اسپرسو را به حداقل می رساند.
NCM-128EXPS دارای دو عدد نازل قهوه و یک مخزن پودر قهوه استیل است که امکان تهیه همزمان دو فنجان اسپرسو را فراهم می کند. این دستگاه به سیستم کاپوچینوساز مجهز است و می توان با استفاده از نازل بخار قوی آن، کف شیر حرفه ای برای تهیه کاپوچینو و دیگر نوشیدنی های بر پایه شیر تهیه کرد. قابلیت تنظیم میزان بخار نیز به شما امکان می دهد حجم کف شیر را دلخواه خود تنظیم کنید. NCM-128EXPS به صفحه کنترل با دکمه و پیچ مجهز است که استفاده از آن بسیار ساده و آسان می باشد.
این دستگاه دارای نشانگر سطح آب، سینی چکه گیر، سیستم نظافت دستی، خاموش کننده خودکار، تایمر و نشانگر روشن بودن دستگاه نیز می باشد. NCM-128EXPS از بدنه استیل و پلاستیک ساخته شده و دارای طراحی مدرن و شیک می باشد. این دستگاه با وزن 4.8 کیلوگرم و ابعاد 315 × 257 × 285 میلی متر فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی می توان آن را در آشپزخانه یا کافه قرار داد. این دستگاه به همراه دو عدد پرتا فیلتر سایز 58 صنعتی (سینگل و دوبل)ارائه می شود.

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

 
اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 با ظاهر زیبا و کارایی بالا، یک انتخاب ایده آل برای علاقمندان به قهوه است. این دستگاه با توان 1100 وات و فشار بخار 20 بار، از قدرتی مثال زدنی برای عصاره گیری کامل قهوه و تهیه اسپرسویی غنی و با خامه برخوردار است. مباشی ECM2010 مجهز به دو عدد نازل قهوه و مخزن پودر قهوه مجزا است که امکان تهیه همزمان دو فنجان اسپرسو را فراهم می کند.
همچنین، سیستم کاپوچینوساز اتوماتیک این دستگاه به شما کمک می کند تا به آسانی و در کمترین زمان، کاپوچینو، کافه لاته و دیگر نوشیدنی های بر پایه قهوه را تهیه کنید. علاوه بر این، این اسپرسو ساز دارای مخزن آب 1.25 لیتری جداشدنی، سینی چکه گیر، سیستم خاموش شدن خودکار و سیستم ایمنی برای محافظت از فشار و حرارت بالا است. اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010 با ارائه طیف وسیعی از امکانات و قابلیت ها، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال تهیه قهوه ای با کیفیت در منزل یا محل کار خود هستند. این دستگاه با قدرت بالا، طراحی زیبا و قیمت مناسب، می تواند به یکی از لوازم ضروری آشپزخانه شما تبدیل شود.
 

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220

 
اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2220 با طراحی شیک و مدرن، به شما امکان می دهد در منزل خود قهوه ای با کیفیت و طعم دلخواهتان را تهیه کنید. این دستگاه با توان مصرفی 1500 وات و فشار بخار 15 بار، عصاره ای غنی و پرکافئین از قهوه را استخراج می کند و به شما امکان می دهد از نوشیدنی های گرم مانند اسپرسو، قهوه و آب داغ لذت ببرید. سیستم Aroma Extract در این دستگاه با تنظیم دقیق دما بین 90 تا 98 درجه سانتیگراد، عطر و طعم واقعی قهوه را حفظ می کند و به شما تجربه ای اصیل از نوشیدن قهوه را ارائه می دهد.
علاوه بر این، تنظیمات مختلف دما، سختی آب و میزان قهوه به شما این امکان را می دهد که قهوه خود را مطابق با سلیقه تان دم آوری کنید. مخزن آب 1.8 لیتری و مخزن پودر قهوه 275 گرمی نیاز به پر کردن مجدد مخازن را در فواصل کوتاه از بین می برد و استفاده از دستگاه را برای مصارف خانگی آسان می کند. سیستم کاپوچینوساز این دستگاه به شما امکان می دهد کف شیر غلیظ و بافتی برای تهیه کاپوچینو، لاته و ماکیاتو تولید کنید.
قابلیت تنظیم ارتفاع خروجی قهوه تا 15 سانتی متر به شما امکان می دهد از فنجان ها و لیوان های مختلف با ارتفاع های گوناگون استفاده کنید. همچنین کنترل پنل لمسی و نمایشگر دیجیتال استفاده از دستگاه را آسان و لذت بخش می کند. سیستم نظافت خودکار و برنامه رسوب زدایی نگهداری از دستگاه را آسان می کند و طول عمر آن را افزایش می دهد. قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی نیز نظافت دستگاه را آسان تر می کند.

اسپرسو ساز اسمگ مدل ECF01

 
این نوع اسپرس ساز اسمگ ، با طراحی شیک و کلاسیک و رنگ  های جذاب، علاوه بر زیبایی ظاهری، کارایی قابل توجهی نیز ارائه می دهد. این دستگاه با توان 1350 وات و فشار بخار 15 بار، اسپرسویی با کیفیت و غلیظ برای شما تهیه می کند. ECF01 از نوع اسپرسوسازهای دستی است و می توان از قهوه پودر (برای یک یا دو فنجان) و پد قهوه در آن استفاده کرد. این دستگاه قابلیت تهیه نوشیدنی های متنوعی مانند لاته ماکیاتو، کافه لاته، اسپرسو، اسپرسو لانگو، دبل اسپرسو، کاپوچینو، شیر داغ و چای را دارد.
سیستم دم آوری این اسپرسوساز از نوع Thermoblock است که با گرم کردن سریع آب، اسپرسویی با طعم و عطر دلنشین به شما ارائه می دهد. مخزن آب دستگاه 1 لیتر ظرفیت دارد و قابلیت جداشدن نیز دارد. ECF01 دارای سیستم کاپوچینوساز است و با تولید کف شیر باکیفیت، امکان تهیه کاپوچینو و دیگر نوشیدنی های مشابه را فراهم می کند. تنظیم میزان بخار به صورت دستی انجام می شود و می توانید غلظت کف شیر را طبق سلیقه خود تنظیم کنید.
این دستگاه قابلیت تنظیم دمای نوشیدنی در 3 سطح را دارد و می توانید دمای اسپرسو را طبق میل خود تنظیم کنید. از دیگر قابلیت های این اسپرسوساز می توان به دسترسی جداگانه به آب جوش و کف شیر، کاهش زمان گرم شدن و آماده شدن سریع نوشیدنی، سینی چکه گیر، قابلیت رسوب زدایی و شستشو، خاموش شدن خودکار، دسترسی آسان به تنظیمات، نوردهی کلیدها، کلید روشن/خاموش، بدنه از جنس پلاستیک و استیل، تامپر پودر قهوه، دو عدد سبد پرتافیلتر (تک شات و دو شات) و گرم نگهدارنده فنجان اشاره کرد.

بهترین اسپرسوساز ساز کپسولی (نسپرسو)

 
نوع دیگر قهوه ساز ها قهوه ساز های کپسولی هستند. قهوه ساز کپسولی دستگاهی برقی است که از کپسول های قهوه از پیش اندازه گیری شده برای تهیه ی یک فنجان قهوه (معمولا اسپرسو) استفاده می کند. این کپسول ها حاوی قهوه آسیاب شده و فشرده هستند که به طور ویژه برای استفاده در دستگاه های خاص طراحی شده اند. با قرار دادن کپسول در جایگاه مخصوص و فشار دادن یک دکمه، آب داغ با فشار از میان قهوه عبور کرده و یک فنجان قهوه خوش عطر و طعم را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه به معرفی بهترین قهوه ساز های کپسولی می پردازیم:
 

اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima One

 
Lattissima One یک اسپرسوساز کپسولی است که برای علاقمندان به قهوه که به دنبال تهیه آسان کاپوچینو، لاته و ماکیاتو در خانه هستند، ایده آل است. این دستگاه با طراحی جمع و جور و شیک، کاربری آسان و قابلیت های متنوع، به شما کمک می کند تا در عرض چند ثانیه قهوه های خوشمزه کافه ای را در منزل خود تهیه کنید.
مخزن آب این دستگاه 1 لیتر ظرفیت دارد که برای تهیه چندین فنجان قهوه کافی است. توان مصرفی آن نیز 1400 وات است که نشان دهنده قدرت بالای دستگاه برای تهیه قهوه ای با کیفیت است. این قهوه ساز از کپسول های قهوه Nespresso استفاده می کند که تنوع بالایی از طعم ها را برای شما به ارمغان می آورد.
با این دستگاه می توانید اسپرسو، کاپوچینو، لاته و ماکیاتو را به راحتی و با تنظیمات دلخواه خود تهیه کنید. این دستگاه مجهز به سیستم کاپوچینوساز خودکار است که به شما امکان می دهد با فشردن یک دکمه، کاپوچینو و لاته با کف شیر غنی و باکیفیت تهیه کنید. همچنین نازل بخار جداگانه ای نیز برای تهیه فوم شیر دستی و نوشیدنی های گرم دیگر مانند هات چاکلت وجود دارد. Lattissima One دارای پنل کنترلی ساده با دکمه های فشاری است که استفاده از آن بسیار آسان است.
نشانگر سطح آب به شما کمک می کند تا از کمبود آب مخزن آگاه باشید. این دستگاه دارای سیستم نظافت خودکار است که به طور اتوماتیک رسوبات را از دستگاه پاک می کند. همچنین می توانید قطعات قابل جدا شدن آن را به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید. ایندستگاه  با بدنه پلاستیکی مشکی و طراحی جمع و جور، فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می کند.

اسپرسوساز نسپرسو مدل Inissia

 
Nespresso Inissia یک اسپرسوساز جمع و جور و کارآمد است که با طراحی شیک و رنگ های جذاب، به زیبایی در هر آشپزخانه ای جای می گیرد. این اسپرسوساز نسپرسو با ظرفیت مخزن آب 0.7 لیتر و توان مصرفی 1260 وات، برای مصارف خانگی و تهیه سریع و آسان اسپرسو و اسپرسو لانگوی باکیفیت، ایده آل است. Inissiaبه سیستم گرمایش بلوک حرارتی (Thermoblock) مجهز شده که در عرض 25 ثانیه دستگاه را گرم می کند و به سرعت آماده دم کردن قهوه می شود.
فشار بخار 19 بار این دستگاه، عصاره قهوه ای غنی و باکیفیت با کرمای متراکم را تضمین می کند. کنترل Inissia به سادگی از طریق دو دکمه برای تهیه اسپرسو و اسپرسو لانگو انجام می شود. قابلیت FLOW STOP به شما امکان می دهد تا مقدار قهوه مورد نظر خود را به راحتی تنظیم کنید و دستگاه بعد از دم کردن قهوه در سطح تنظیم شده به طور خودکار متوقف می شود. Inissia از کپسول های Nespresso استفاده می کند و نیازی به آسیاب کردن قهوه یا شستشوی تفاله قهوه بعد از هر بار استفاده نیست. مخزن جمع آوری قطرات قابل جدا شدن، نظافت دستگاه را آسان می کند.

اسپرسوساز نسپرسو en750 Lattissima Pro

 
این دستگاه، با ظاهری شیک و مدرن و کارایی فوق العاده، به شما امکان می دهد در کوتاه ترین زمان، قهوه ای باکیفیت و خوشمزه در منزل خود تهیه کنید. این دستگاه با برخورداری از مخزن آب 1.3 لیتری، توان مصرفی 1300 وات و فشار بخار 19 بار، طعمی اصیل و غنی از قهوه را به ارمغان می آورد.
علاوه بر تهیه اسپرسو و ریسترتو، این دستگاه به شما امکان می دهد تا با استفاده از سیستم کاپوچینوساز و نازل بخار، نوشیدنی های گرم و دلچسبی مانند کاپوچینو، لاته و لانگو را نیز به سادگی در منزل تهیه کنید. مخزن شیر تعبیه شده در این دستگاه، تهیه کف شیر با تراکم بالا را برایتان آسان می کند. کنترل پنل لمسی و نمایشگر LED این دستگاه، استفاده از آن را بسیار آسان کرده و به شما امکان می دهد تا به راحتی تنظیمات مختلف مانند میزان غلظت قهوه، دمای نوشیدنی و … را مطابق با سلیقه خودتان تنظیم کنید.
 Lattissima Pro مجهز به سیستم شستشوی خودکار و خاموش شدن خودکار است که علاوه بر سهولت در نگهداری، ایمنی دستگاه را نیز تضمین می کند. جنس بدنه این دستگاه از استیل و پلاستیک مرغوب بوده و با طراحی زیبا و مدرنی که دارد، به دکوراسیون آشپزخانه شما جلوه ای خاص می بخشد.

اسپرسوساز نسپرسو اسنزا مینی کروپس مدل XN110

 
اسپرسوساز نسپرسو اسنزا مینی کروپس مدل XN110، یکی از جمع و جورترین و خوش قیمت ترین دستگاه های نسپرسو در بازار است که برای مصارف خانگی و تهیه قهوه های اسپرسو و لانگو ایده آل به نظر می رسد. این دستگاه با طراحی مدرن و شیک، ابعاد کوچک (84x200x330 میلی متر) و وزن کم (2.3 کیلوگرم) به آسانی بر روی کابینت یا پیشخوان آشپزخانه شما جای می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.
اسنزا مینی از سیستم کپسولی نسپرسو بهره می برد و برای استفاده از آن باید از کپسول های قهوه Nespresso Original استفاده کنید. این دستگاه با فشار بخار 19 بار، عصاره قهوه ای غنی و باکیفیت را از کپسول ها استخراج می کند و می توانید دو حجم مختلف اسپرسو (25 میلی لیتر) و لانگو (50 میلی لیتر) را با آن تهیه کنید.
از دیگر مزایای این دستگاه می توان به مخزن آب 0.7 لیتری، سینی چکه گیر قابل جدا شدن، سیستم خاموشی خودکار و حالت آماده به کار اشاره کرد. با این حال، توجه داشته باشید که اسنزا مینی فاقد برخی از امکانات مدل های رده بالای نسپرسو مانند سیستم کاپوچینو ساز، تنظیم میزان غلظت قهوه، تمپر قهوه، آسیاب قهوه، صفحه نمایش، گرم کن فنجان و قابلیت برنامه ریزی است.

 اسپرسوساز نسپرسو مدل Creatista Plus

 
اسپرسوساز نسپرسو مدل کریتیستا پلاس، محصولی ایده آل برای علاقمندان به قهوه است که به دنبال خلق نوشیدنی های کافئین دار باکیفیت و متنوع در خانه هستند. این دستگاه با طراحی شیک و مدرن و بدنه استیل ضد زنگ، به زیبایی در هر آشپزخانه ای جای می گیرد و با توان مصرفی 1600 وات و فشار بخار 19 بار، قهوه ای غلیظ و باکیفیت را برای شما آماده می کند.
کریتیستا پلاس به شما امکان می دهد تا انواع نوشیدنی های گرم و سرد مبتنی بر قهوه از جمله اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، آیس کافی و کافه نسپرسو را به سادگی و با استفاده از کپسول های نسپرسو تهیه کنید. مخزن آب 1.4 لیتری و مخزن شیر جداگانه، استفاده آسان و لذت بخش از دستگاه را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، سیستم گرم کن داخلی، دمای قهوه را در حالت ایده آل نگه می دارد و سینی چکه گیر قابل جدا شدن، نظافت دستگاه را آسان می کند.
کریتیستا پلاس مجهز به سیستم شستشوی خودکار نیز هست که به طور اتوماتیک رسوبات و شیر باقی مانده را از داخل لوله ها پاک می کند. با استفاده از نازل بخار قدرتمند این دستگاه، می توانید به راحتی کف شیر با تراکم و دمای دلخواه را برای کاپوچینو، لاته و ماکیاتوی خود تهیه کنید. کریتیستا پلاس با تنظیمات مختلف برای حجم و غلظت شیر، به شما امکان می دهد تا نوشیدنی های خود را مطابق با سلیقه تان شخصی سازی کنید. کریتیستا پلاس با قابلیت های متنوع و عملکردی قدرتمند، انتخابی ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک اسپرسوساز حرفه ای و کارآمد برای منزل یا محل کار خود هستند.

نتیجه گیری

 
انتخاب بهترین قهوه ساز، می تواند تجربه نوشیدن قهوه شما را به کلی دگرگون کند. با در نظر گرفتن انواع قهوه ساز و اطلاعات ارائه شده درباره بهترین مدل ها در  این مقاله، می توانید قهوه سازی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین اسپرسوساز خانگی


اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت