دانلود استوری اینستاگرام به آسانی! - ذخیره استوری ها با چند کلیک

  • تاریخ انتشار:۳۰ بهمن ۱۴۰۲
  • تاریخ به روز رسانی:۳۰ بهمن ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۱۵
دانلود استوری اینستاگرام به آسانی! - ذخیره استوری ها با چند کلیک
استوری های اینستاگرام به دلیل ماهیت موقتی خود، تنها ۲۴ ساعت قابل مشاهده هستند. گاهی پیش می آید که با دیدن استوری جذاب یا آموزنده ای، دوست داشته باشیم آن را برای مرور دوباره یا به اشتراک گذاری با دیگران ذخیره کنیم. در این مقاله، همراه ما باشید تا با روش های کارآمدِ دانلود استوری اینستاگرام آشنا شوید.
 

استفاده از اپلیکیشن ها

 
این روش یکی از سریع ترین و راحت ترین راه های دانلود استوری است. اپلیکیشن های متعددی برای این منظور وجود دارند که کار را برای شما آسان می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از برخی از این ابزارها ممکن است با شرایط و ضوابط اینستاگرام مغایرت داشته باشد. برخی از محبوب ترین اپلیکیشن ها عبارتند از:
 

Story Saver

 
این اپلیکیشن محبوب و رایگان، امکان دانلود استوری های عکس و ویدیو را به صورت چندتایی و با کیفیت بالا فراهم می کند. همچنین می توانید هایلایت ها و حتی عکس پروفایل کاربران را هم دانلود کنید. نحوه استفاده از Story Saver بسیار آسان و به شکل زیر است:
 
  1. برنامه Story Saver را از Google Play Store یا App Store دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه را باز کنید و به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.
  3. کاربری که می خواهید استوری های او را دانلود کنید پیدا کنید.
  4. روی استوری مورد نظر خود کلیک کنید.
  5. دکمه دانلود را بزنید.
  6. استوری دانلود شده در گالری گوشی موبایل شما ذخیره خواهد شد.
 
Story Saver

 

Repost for Instagram

 
این اپلیکیشن با امکانات متنوعی مانند دانلود استوری و پست، ویرایش عکس و ویدیو، برنامه ریزی انتشار و تحلیل عملکرد به کاربران کمک می کند تا مدیریت بهتری در اینستاگرام داشته باشند. نحوه استفادهاز این برنامه برای دانلود استوری از اینستاگرام به شکل زیر است:
 
  1. برنامه را دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه را باز کنید و وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.
  3. به استوری مورد نظر که می خواهید دانلود کنید بروید.
  4. روی آیکن "دانلود" در گوشه پایین سمت راست استوری کلیک کنید.
  5. استوری به طور خودکار در گالری گوشی شما ذخیره می شود.
 
Repost for Instagram

 

Regrann

 
این برنامه به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام را به طور مستقیم در دستگاه خود ذخیره کنید. همچنین Regrann یک برنامه محبوب برای اینستاگرام است که به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوهای دیگران را بدون واترمارک به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای ویژگی های مختلفی است که آن را به ابزاری عالی برای مدیریت حساب اینستاگرام شما تبدیل می کند. روش استفاده از آن برای دانلود استوری های اینستاگرام به شکلزیر است:
 
  1. استوری مورد نظر خود را باز کنید.
  2. روی سه نقطه که در بالای ضفحه سمت کلیک کنید.
  3. گزینه share to را انتخاب کنید.
  4. از میان گزینه های موجود regrann را انتخاب کنید.
  5. حالا استوری در این اپلیکیشن برای شما باز می شود
  6. دکمه save  را بزنید.
 
Regrann

 
 

استفاده از وب سایت ها

 
استفاده از وب سایت ها نیز مانند اپلیکیشن ها برای دانلود استوری اینستاگرام بسیار آسان است که در ادامه به معرفی چند نمونه از آن ها و نحوه استفاده آن ها می پردازیم:
 

SnapInsta

 
این یک ابزار آنلاین رایگان برای دانلود محتوای اینستاگرام است که به شما امکان می دهد استوری های اینستاگرام را به صورت عکس یا ویدئو، چه از حساب های عمومی و چه خصوصی، دانلود کنید. استفاده از این سایت بسیار آسان است و نیازی به ثبت نام یا ورود به حساب کاربری اینستاگرام شما ندارد. نحوه استفاده از SnapInsta برای دانلود استوری اینستاگرام به این شکل است:
 
  1. url استوری مورد نظرتان را کپی کنید و به وب سایت SnapInsta بروید
  2. حالا لینک استوری که می خواهید دانلود کنید را در کادر جستجو وارد کنید.
  3. نمام استوری های آن صفحه برای شما نمایش داده می شود.
  4. استوری هایی که می خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید.
  5. روی دکمه "دانلود" کلیک کنید.
 
SnapInsta

 

InSaver

 
این وب سایت گزینه ای عالی برای کاربرانی است که به دنبال دانلود چندین استوری به طور همزمان هستند. InSaver به شما امکان می دهد لینک چندین پروفایل مختلف را وارد کرده و استوری های همه آن ها را با یک کلیک دانلود کنید. روش کار با این وب سایت نیز مانند مورد قبلی به این شکل است:
 
  1. به وب سایت insaver  بروید و روی تب stories کلیک کنید.
  2. لینک استوری مورد نظر را در کادر مربوطه وارد کنید.
  3. استوری مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه download  را بزنید.
 
InSaver

 

Downloadgram

 
این وب سایت در زمینه دانلود از اینستاگرام شهرت دارد و علاوه بر استوری، دانلود پست ها، ویدیوها و هایلایت ها را نیز پشتیبانی می کند. Downloadgram دارای امکانات جانبی جذابی مانند تبدیل فرمت فایل ها و دانلود استوری های خصوصی (با دریافت مجوز از صاحب پروفایل) می باشد. برای دانلود از این وب سایت کافی است مانند وب سایت های دیگر مراحل زیر را دنبال کنید:
 
  1. لینک پست یا استوری مورد نظر را کپی کنید.
  2. وارد وب سایت شوید.
  3. لینک را در کادر مربوطه وارد کنید.
  4. پس از لود شدن ویدیو گزینه دانلود را بزنید.
 
Downloadgram

 

استفاده از ربات های تلگرام

 
ربات های تلگرام به سادگی دانلود استوری را برای شما انجام می دهند. این ربات ها با استفاده از دستورات ساده، امکان دانلود استوری های عمومی و بعضی از آن ها حتی خصوصی (با داشتن آدرس استوری) را برایتان فراهم می کنند. روش کار با آن ها بسیار ساده و به یک شکل است؛ به این صورت که وارد ربات می شوید و دکه استارت را میزنید سپس لینک صفحه مورد نظر را وارد می کنید. و از بین اسوری ها استوری مورد نظزتان ر انتخاب می کنید. ربات استوری های مد نظر شما را برایتان ارسال میکند و شما می توانید آن را دانلود کنید. برخی از محبوب ترین ربات های تلگامی برای این کار عبارتند از:
 
  • WeFollow: این ربات محبوب و پرطرفدار، امکان دانلود استوری های عمومی و خصوصی، دانلود پست ها، هایلایت ها و حتی لایوهای اینستاگرام را به شما می دهد. استفاده از WeFollow ساده است و تنها نیاز به ارسال لینک استوری یا نام کاربری فرد مورد نظر به ربات دارد.
  • InstaSaver: این ربات ساده و کارآمد، به شما امکان دانلود استوری های عمومی و دانلود ویدیوهای IGTV را می دهد. برای استفاده از InstaSave، کافی است لینک استوری یا ویدیو را به ربات ارسال کنید.
  • Instagram Downloader toolbox Bot: این ربات پرکاربرد، علاوه بر دانلود استوری ها، گزینه هایی مانند دانلود چندین استوری به طور همزمان، انتخاب کیفیت مورد نظر برای دانلود و دانلود از حساب های خصوصی (در صورت داشتن آدرس استوری) را در اختیار شما قرار می دهد.
 

ذخیره اسکرین شات و ضبط ویدیو از صفحه

 
شما می توانید با استفاده از امکانات خود گوشی یا استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث از صفحه استوری مد نظر خود عکس یا فیلم بگیرید. این روش ساده ترین و بی درد سرترین راه برای دانلود استوری است، اما کیفیت نهایی عکس یا ویدیو پایین تر خواهد بود. همچنین، ذخیره تمام بخش های یک استوری به صورت مجزا، می تواند زمان بر باشد.
 

نتیجه گیری

 
 با روش هایی که در این مقاله معرفی کردیم، می توانید به راحتی استوری های جذاب و آموزنده ی اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از این روش ها باید با رعایت احترام به حریم خصوصی دیگران و قوانین اینستاگرام همراه باشد.
 
بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت