ریلز (Reels) اینستاگرام چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم؟

  • تاریخ انتشار:۲۷ شهریور ۱۴۰۲
  • تاریخ به روز رسانی:۱۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تعداد بازدید:۸۴
ریلز (Reels) اینستاگرام چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم؟
ریلز راهی عالی برای کسب و کارها و سازندگان برای دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش دنبال کنندگان آنها است. آنها همچنین یک راه سرگرم کننده و خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود با دوستان و خانواده خود هستند.
 
در این مقاله شما را با ریلز های اینستاگرام آشنا می کنیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه ریلز های خود را بسازید و به اشتراک بگذارید. ما همچنین نکات و ترفندهایی را برای ایجاد ریلزهایی که مخاطبان شما را درگیر می‌کند و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند، پوشش می‌دهیم.
 

ریلز چیست؟

 
ریلز ویدیوهای کوتاه و عمودی در اینستاگرام هستند که می توانند تا 90 ثانیه طول بکشند. آنها شبیه ویدیوهای TikTok هستند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که خلاقانه، جذاب و سرگرم کننده باشند. از ریلز می توان برای به اشتراک گذاشتن هر چیزی از روتین های رقص و طرح های کمدی گرفته تا دستور العمل ها و محتوای آموزشی استفاده کرد.
 
ریلز چیست؟

 

محبوبیت ریلز بخاطر چیست؟

 
ریلز در سال های اخیر به دلیل تعدادی از عوامل محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده اند. اولا، آنها یک راه عالی برای دستیابی به یک مخاطب جدید هستند. ریلزها در تب خود در صفحه کاوش اینستاگرام نشان داده می‌شوند، به این معنی که حتی افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند می‌توانند محتوای شما را ببینند.
 
دوم، Reels یک راه سرگرم کننده و آسان برای ایجاد محتوای خلاقانه در گوشی موبایل است. اینستاگرام ابزارهای ویرایشی و افکت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها برای متمایز کردن ریلزهای خود استفاده کنید.
 
در نهایت، Reels یک راه عالی برای ارتباط با فالوورهای خود در سطح شخصی تر است. ریلز به شما این امکان را می دهند که شخصیت و خلاقیت خود را به رخ بکشید و می توانند راهی عالی برای شروع گفتگو با مخاطبان باشند.
 
محبوبیت ریلز بخاطر چیست؟

 

نحوه ایجاد ریلز

 
ایجاد یک ریلز ساده است. کافیست اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و روی نماد Reels در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس، می توانید یک ویدیوی جدید ضبط کنید یا یک ویدیوی موجود را آپلود کنید.
 
هنگامی که ویدیوی خود را ضبط یا آپلود کردید، می توانید شروع به ویرایش کنید. می توانید موسیقی، افکت، متن و استیکر اضافه کنید. همچنین می‌توانید ویدیوی خود را کوتاه کنید، سرعت را تنظیم کنید و انتقال‌ها را اضافه کنید.
 
پس از اتمام ویرایش، می‌توانید ریلز خود را در فید، داستان‌ها یا صفحه کاوش پست کنید. همچنین می توانید ریلز خود را با برنامه های دیگر مانند TikTok و Snapchat به اشتراک بگذارید.
 
نحوه ایجاد ریلز

 

نکاتی که برای ایجاد ریلز باید بدانید

در اینجا چند نکته برای ایجاد ریلزی جذاب وجود دارد:
 
  • از تصاویر چشم نواز استفاده کنید. ریلز یک رسانه بصری هستند، بنابراین استفاده از فیلم ها و عکس های با کیفیت بسیار مهم است. همچنین می‌توانید از فیلترها و افکت‌ها استفاده کنید تا ریلزهای خود را از نظر بصری جذاب‌تر کنید.
  • موسیقی اضافه کنید. موسیقی می تواند انرژی و هیجان زیادی به ریلز های شما بیافزاید. اینستاگرام کتابخانه بزرگی از موسیقی برای انتخاب دارد، یا می توانید موسیقی خود را آپلود کنید.
  • خلاق باشید و لذت ببرید. بهترین ریلز آنهایی هستند که خلاقانه و بدیع هستند. از تجربه کردن و امتحان کردن چیزهای جدید نترسید.
  • با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. سوال بپرسید، مسابقه اجرا کنید و به نظرات پاسخ دهید. هر چه بیشتر با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که با ریلز های شما درگیر شوند.
 
نکاتی که برای ایجاد ریلز باید بدانید

 

انواع ریلز

در اینجا چند نمونه از ریلزی جذاب آورده شده است:
 
  • روتین های رقص: روتین های رقص یکی از محبوب ترین انواع ریلز هستند. آنها یک راه عالی برای نشان دادن خلاقیت و شخصیت شما هستند.
  • طرح های کمدی: طرح های کمدی یکی دیگر از انواع محبوب ریلز هستند. آنها یک راه عالی برای خنداندن دنبال کنندگان شما هستند.
  • دستور العمل ها: ریلزی دستور غذا راه بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل های مورد علاقه خود با دنبال کنندگان خود هستند. می توانید به آنها نشان دهید که چگونه همه چیز را از میان وعده های ساده گرفته تا وعده های غذایی مفصل درست کنند.
  • محتوای آموزشی: ریلزی آموزشی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود با فالوورهایتان است. شما می توانید در مورد هر چیزی از تاریخ و علم گرفته تا آشپزی و پروژه های DIY به آنها آموزش دهید.
 
حقایق جالب در مورد Reels:
 
  • در آگوست 2020 راه اندازی شد.
  • ریلز در بیش از 200 کشور و منطقه موجود هستند.
  • بیش از 200 میلیون نفر هر روز از Reels استفاده می کنند.
  • ریلزها سریع‌ترین فرمت محتوایی در اینستاگرام هستند که رشد می‌کنند.
 
انواع ریلز

 

جمع بندی نکات ریلز

 
ریلز ابزار قدرتمندی هستند که می توانند برای دستیابی به مخاطبان جدید، ایجاد محتوای جذاب و ارتباط با فالوورهای خود در سطح شخصی تر استفاده شوند. اگر قبلاً از Reels استفاده نمی‌کنید، توصیه می‌کنم آنها را امتحان کنید. ممکن است از میزان لذت و عملکرد آنها شگفت زده شوید.
 

سوالات متداول

 

تفاوت بین Reels و Stories چیست؟

استوری ها فیلم ها و عکس هایی با فرم کوتاه هستند که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. ریلز نیز ویدئوهای کوتاهی هستند، اما می توانند تا 90 ثانیه طول بکشند و تا زمانی که آنها را حذف نکنید در نمایه شما باقی می مانند.
 

آیا می توانم از Reels برای تجارت خود استفاده کنم؟

بله، Reels یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما در اینستاگرام است. می‌توانید از Reels برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای محصول، توصیفات مشتری و سایر محتوای پشت صحنه استفاده کنید.
 

چگونه می توانم بازدیدهای بیشتری از ریلزی خود داشته باشم؟

چند کار وجود دارد که می توانید برای مشاهده بیشتر در ریلز های خود انجام دهید:
* از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
* در زمان هایی که مخاطبان شما فعال ترین هستند، ریلز ها را ارسال کنید.
* با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.
* از فیلم ها و عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید.
* خلاق باشید و لذت ببرید.
 


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت