راه‌های برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده یا حذف شده

  • انتشار:۱۹ مهر ۱۴۰۲
  • به روز رسانی:۱۹ فروردین ۱۴۰۳
  • بازدید:۱۰۲
راه‌های برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده یا حذف شده
از دست دادن صفحه اینستاگرام خود می تواند یک تجربه ویرانگر باشد. ممکن است سال‌ها برای ایجاد دنبال‌کنندگان، مدیریت محتوای خود و رشد برند خود سرمایه‌گذاری کرده باشید. اگر صفحه شما غیرفعال یا حذف شده باشد، ممکن است احساس کنید که تمام آن کار به پایان رسیده است.
 
اما نگران نباشید، امیدی وجود دارد! در این مقاله، شما را با مراحل برگرداندن پیج اینستاگرام خود، خواه غیرفعال، حذف یا هک شده، آشنا خواهیم کرد. ما همچنین نکاتی را در مورد چگونگی جلوگیری از غیرفعال شدن صفحه خود در وهله اول ارائه خواهیم داد.
 

دو روش برگرداندن پیج اینستاگرام


در اینجا دو راه برای بازگرداندن پیج اینستاگرام وجود دارد:

  • بازگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام
  • بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده
 
دو روش برگرداندن پیج اینستاگرام

 

بازگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام

 
برای بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام، باید ظرف 30 روز پس از حذف این کار را انجام دهید. پس از 30 روز، حساب شما برای همیشه حذف می شود و قابل بازیابی نیست.
 
برای بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام:
 
  • به وب سایت یا اپلیکیشن اینستا گرام در گوشی موبایل خود بروید.
  • نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • اگر حساب شما واجد شرایط بازیابی باشد، یک پیام پاپ آپ مشاهده می کنید که از شما می پرسد آیا می خواهید حساب خود را حفظ کنید یا خیر.
  • برای بازیابی حساب خود روی Keep account ضربه بزنید.
اگر پیام پاپ آپ را نمی بینید یا اگر بعد از 30 روز سعی کنید حساب خود را بازیابی کنید، نمی توانید آن را بازیابی کنید. شما باید یک اکانت اینستاگرام جدید بسازید.
 
بازگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام

 
در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:
 
  • فقط یک بار می توانید اکانت حذف شده اینستاگرام را بازیابی کنید.
  • اگر اکانت شما توسط اینستاگرام غیرفعال شده است، باید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا درخواست بازگردانی آن را بدهید.
  • اگر حساب شما توسط شخص دیگری با رمز عبور شما حذف شده است، باید رمز عبور خود را تغییر دهید و احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید تا از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.
اگر نمی توانید اکانت حذف شده اینستاگرام خود را بازیابی کنید، می توانید با استفاده از همان آدرس ایمیلی که قبلا استفاده می کردید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. با این حال، ممکن است نتوانید همان نام کاربری را دریافت کنید.
 

بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده

 
برای بازگرداندن صفحه هک شده اینستاگرام، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید:
 
  • سعی کنید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر همچنان می توانید وارد حساب کاربری خود شوید، رمز عبور خود را تغییر دهید و فوراً احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.
  • اگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید، سعی کنید رمز عبور خود را بازنشانی کنید. برای انجام این کار می توانید به صفحه لاگین اینستاگرام بروید و رمز عبور را فراموش کرده اید؟ ضربه بزنید. نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
  • اگر نمی توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید زیرا هکر آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما را تغییر داده است، می توانید حساب خود را به اینستاگرام گزارش دهید. برای انجام این کار، به مرکز راهنمایی اینستاگرام بروید و روی گزارش مشکل ضربه بزنید. سپس روی اکانت هک شده ضربه بزنید.
  • اینستاگرام از شما می‌خواهد اطلاعاتی مانند نام کاربری، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را در مورد حساب کاربری خود ارائه دهید. آنها همچنین ممکن است از شما بخواهند که عکسی از خودتان ارائه دهید تا بتوانند هویت شما را تأیید کنند.
  • هنگامی که گزارش خود را ارسال کردید، اینستاگرام آن را بررسی می کند و سعی می کند به شما در بازیابی حساب شما کمک کند. این فرآیند ممکن است چند روز یا حتی چند هفته طول بکشد، بسته به حجم گزارش‌ها.


برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده
 
اگر قادر به بازیابی حساب خود از طریق هر یک از مراحل بالا نیستید، ممکن است نیاز به ایجاد یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام داشته باشید.
 
در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که به شما کمک می کند از اکانت اینستاگرام خود در برابر هک شدن محافظت کنید:
 
  • از یک رمز عبور قوی استفاده کنید و احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.
  • مراقب باشید که روی چه پیوندهایی کلیک می کنید و چه اطلاعاتی در اختیار برنامه های شخص ثالث قرار می دهید.
  • مراقب پیام‌های مستقیم افرادی باشید که نمی‌شناسید.
  • نرم افزار خود را به روز نگه دارید.
 
اگر مشکوک هستید که اکانت اینستاگرام شما هک شده است، سریعا برای تغییر رمز عبور خود اقدام کنید و احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید. همچنین باید حساب کاربری خود را به اینستاگرام گزارش دهید تا آنها بتوانند آن را بررسی کرده و به شما در بازیابی آن کمک کنند.
 

غیر فعال شدن پیج اینستاگرام

 
اگر اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده باشد، هنگام تلاش برای ورود پیامی خواهید دید. این پیام به شما می گوید که چرا اکانت شما غیرفعال شده است و برای فعال سازی مجدد آن چه کاری باید انجام دهید.
 
غیر فعال شدن پیج اینستاگرام

 

دلایل غیر فعال شدن پیج اینستاگرام

 
رایج ترین دلایل غیرفعال شدن اکانت های اینستاگرام عبارتند از:
 
  • نقض دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام: این شامل ارسال محتوای خشونت‌آمیز، نفرت‌انگیز یا وسوسه‌انگیز جنسی است.
  • استفاده از یک برنامه شخص ثالث برای خودکار کردن فعالیت اینستاگرام: اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد از برنامه های شخص ثالث برای لایک کردن، دنبال کردن یا اظهار نظر در سایر حساب ها استفاده کنند.
  • داشتن گزارش های بسیار زیاد علیه حساب شما: اگر افراد زیادی حساب شما را به دلیل هرزنامه یا سایر تخلفات گزارش کنند، ممکن است غیرفعال شود.
 
برای فعال‌سازی مجدد حساب غیرفعال شده اینستاگرام، باید مراحل مشخص شده در پیامی را که هنگام تلاش برای ورود به سیستم دریافت می‌کنید، دنبال کنید. این ممکن است شامل ارسال فرم، ارائه اطلاعات اضافی یا حذف محتوای خاصی از حساب شما باشد.
 
دلایل غیر فعال شدن پیج اینستاگرام

 

نکاتی برای جلوگیری از غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام

 
بهترین راه برای جلوگیری از غیرفعال شدن حساب اینستاگرام خود، پیروی از دستورالعمل‌های انجمن و شرایط خدمات اینستاگرام است. این بدان معنی است که فقط محتوای مناسب را پست کنید و از برنامه های شخص ثالث برای خودکار کردن فعالیت اینستاگرام خود استفاده نکنید.
 

جمع بندی نکات 

 
غیرفعال کردن، حذف شدن یا هک شدن اکانت اینستاگرام شما می تواند یک تجربه خسته کننده باشد. اما با رعایت نکات این مقاله می توانید شانس خود را برای برگرداندن پیج اینستاگرام افزایش دهید.
 

سوالات متداول

 
در اینجا چند سوال متداول درباره بازیابی اکانت اینستاگرام وجود دارد:
 

اگر اکانت اینستاگرام من بدون دلیل غیرفعال شده باشد، چه کار کنم؟

 
اگر فکر می‌کنید اکانت اینستاگرام شما بدون دلیل غیرفعال شده است، می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا راهنمایی شود. می توانید این کار را با مراجعه به وب سایت اینستاگرام و کلیک بر روی لینک مرکز راهنمایی انجام دهید. سپس روی دکمه تماس با ما کلیک کرده و گزینه Account را انتخاب کنید.
 

چه مدت طول می کشد تا اکانت اینستاگرام من برگردد؟

 
مدت زمانی که طول می کشد تا اکانت اینستاگرام شما بازگردانده شود به دلیل غیرفعال شدن، حذف شدن یا هک شدن آن بستگی دارد. اگر بتوانید خودتان مشکل را حل کنید، ممکن است بتوانید حساب خود را ظرف چند ساعت یا چند روز پس بگیرید. با این حال، اگر نیاز به تماس با پشتیبانی اینستاگرام داشته باشید، ممکن است مدت بیشتری طول بکشد.
 

اگر نتوانم به اکانت اینستاگرام خود وارد شوم چه کار کنم؟

 
اگر نمی توانید وارد حساب اینستاگرام خود شوید، می توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید. با مراجعه به وب سایت اینستاگرام و کلیک بر روی Forgot Password می توانید این کار را انجام دهید؟ ارتباط دادن. آدرس ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با حساب خود را وارد کنید و روی ارسال لینک ورود به سیستم کلیک کنید. یک ایمیل یا پیامک با پیوندی برای بازنشانی رمز عبور خود دریافت خواهید کرد.
 
اگر نمی توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید، ممکن است لازم باشد برای دریافت راهنمایی با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
 

اگر اکانت اینستاگرام من هک شد چه کار کنم؟

 
اگر فکر می کنید اکانت اینستاگرام شما هک شده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که رمز عبور خود را تغییر دهید. با مراجعه به وب سایت اینستاگرام و کلیک بر روی Forgot Password می توانید این کار را انجام دهید؟ ارتباط دادن.
 
هنگامی که رمز عبور خود را تغییر دادید، باید با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای، حساب خود را ایمن کنید. احراز هویت دو مرحله‌ای یک لایه امنیتی اضافی به حساب شما اضافه می‌کند و از شما می‌خواهد هنگام ورود به سیستم علاوه بر رمز عبور، یک کد از تلفن خود وارد کنید.
 
اگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید یا فکر می کنید هکر ممکن است آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما را تغییر داده باشد، می توانید برای دریافت راهنمایی با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
 

اگر اکانت اینستاگرامم حذف شده باشد چه کار کنم؟

 
اگر حساب اینستاگرام شما حذف شده باشد، اگر بیش از 30 روز آن را حذف نکرده باشید، ممکن است بتوانید آن را بازیابی کنید. برای بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام، به وب سایت اینستاگرام بروید و روی Forgot Password؟ ارتباط دادن. آدرس ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با حساب خود را وارد کنید و روی ارسال لینک ورود به سیستم کلیک کنید. یک ایمیل یا پیامک با پیوندی برای بازنشانی رمز عبور خود دریافت خواهید کرد.
 
اگر پیوند ورود دریافت نکردید، ممکن است حساب شما برای بیش از 30 روز حذف شده باشد. در این صورت باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
 
بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت