نصب اینستاگرام: آموزش نحوه نصب اینستاگرام برای اندروید و آیفون

  • تاریخ انتشار:۰۷ بهمن ۱۴۰۲
  • تاریخ به روز رسانی:۲۳ بهمن ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید:۴۲۵
نصب اینستاگرام: آموزش نحوه نصب اینستاگرام برای اندروید و آیفون
اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب میلیون ها نفر، دنیایی از عکس ها و ویدیوهای جذاب را در اختیار شما قرار می دهد. از به اشتراک گذاشتن لحظات روزمره با دوستان و خانواده گرفته تا کشف محتواهای خلاقانه و الهام بخش از سراسر جهان، اینستاگرام برای هر سلیقه ای چیزی دارد. اما اگر تا به حال از این پلتفرم استفاده نکرده اید، ممکن است هنگام نصب آن به مشکل بخورید. نگران نباشید! در این راهنمای جامع، قدم به قدم با شما همراه می شویم تا نصب اینستاگرام و ساخت اکانت را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.
 

مراحل نصب اینستاگرام

در این جا قصد داریم که قدم به قدم، با نحوه ی نصب و راه اندازی این شبکه ی اجتماعی محبوب آشنا شویم:
 

نصب اپلیکیشن

 اینستاگرام روی دو سیستم عامل اندروید iOS قابل نصب است. برای سیستم عامل اندروید با مراجعه به گوگل پلی استور، اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. و برای ios  آن را از اپ استور دانلود کنید. برای نصب اینستاگرام روی ویندوز می توانید با استفاده از مرورگر وب، وارد وب سایت اینستاگرام شوید و از آن استفاده کنید.
 

 

اجرای برنامه و ورود به حساب

 پس از دانلود، آیکون اینستاگرام روی صفحه اصلی گوشی شما ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید تا برنامه اجرا شود. پس از باز کردن برنامه اینستاگرام گزینه create new account را انتخاب کنید. در این مرحله دو گزینه پیش رو دارید:
ورود با حساب فیسبوک: اگر عضو فیسبوک هستید، می توانید با استفاده از همین حساب وارد اینستاگرام شوید. این روش باعث صرفه جویی در زمان ایجاد حساب جدید و همگام سازی سریع تر با افراد آشنا می شود.
ثبت نام با ایمیل یا شماره تلفن: این روش نیازی به حساب فیسبوک ندارد. کافیست آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید و منتظر کد تاییدی که برای شما ایمیل یا پیامک می شود باشید و بعد از دریافت کد آن را در کادر مربوطه وارد کنید.
 



 

تکمیل پروفایل

پس از ثبت نام، صفحه ای برای تکمیل پروفایل شما باز می شود. که ابتدا باید نام کامل خود را وارد کنید و سپس یک رمز عبور قوی انتخاب کنید.
 


 
 مرحله بعدی اینستاگرام از شما تاریخ تولدتان را می پرسد که باید تاریخ را به میلادی وارد کنید.
 


 
 حالا نوبت نام کاربری یا همان username  است، که افراد با جست و جوی آن می توانند اکانت شما را در اینستا بیابند، بنابراین این نام باید یونیک باشد. اگر نام کاربری وارد کردید و اینستاگرام آن را نپذیرفت به این معناست که این نام تکراری است و شخص دیگری با این نام کاربری اکانت دارد. در صورتی که نام کاربری شما پذیرفته شود یک تیک سبز کنار آن نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که نام کابری می تواند شامل حروف انگلیسی، اعداد انگلیسی، _ و . باشد.
 
این اطلاعاتی که در ابتدا وارد کردید را می توانید بعدا در قسمت تنظیمات پروفایل تغییر دهید.


 

انجام تنظیمات اولیه

پس از مراحل بالا لازم است گزینه های زیر را انجام دهید:
  • با زدن دکمه I agree با قوانین و ضوابط اینستاگرام موافقت کنید.
  • حالا عکسی را به عنوان عکس نمایه یا همان پروفایل خود انتخاب کنید تا تعامل افراد با شما بیشتر شود.
  • در مرحله بعدی اینستاگرام از شما میخواهد که مشخص کنید پیج شما شخصی (private) باشد یا عمومی (public). پیج های پابلیک پیج هایی هستند که همه می توانند به پست و استوری های  آن دسترسی داشته باشند، اما پیج های شخصی تا زمانی که درخواست توسط صاحب اکانت تایید نشود امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد.
  • اکنون اکانت شما با موفقیت ایجاد شد. حالا می توانید از قسمت سرچ افرادی که میخواهید با نام کاربری آن ها بیابید و دنبال کنید و در اکسپلور پست های مختلف را مشاهده کنید و پست و استوری های خود را به اشتراک بگذارید.
 

نتیجه گیری

اینستاگرام یک پلتفرم محبوب و جامع برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیو است که می تواند به شما کمک کند تا با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنید، از لحظات زندگی خود لذت ببرید و حتی کسب و کار خود را رونق دهید. اگر شما هم به دنبال پیوستن به این جامعه پررونق هستید، با دنبال کردن مراحل ساده ای که در این مقاله توضیح داده شد، می توانید به سرعت حساب کاربری خود را ایجاد کنید و شروع به فعالیت در اینستاگرام کنید.
 

سوالات متداول

1. چگونه می توانم افراد دیگر را در اینستاگرام فالو کنم؟

برای فالو کردن افراد دیگر در اینستاگرام، نام کاربری آن ها را جست و جو کنید و صفحه آن ها را انتخاب کنید. روی گزینه "دنبال کردن"  یا followکلیک کنید.
 

2. چگونه می توانم عکس یا ویدیو در اینستاگرام به اشتراک بگذارم؟

برای به اشتراک گذاشتن عکس یا ویدیو در اینستاگرام، روی آیکون + در وسط پایین صفحه اصلی کلیک کنید.  حالا انتخاب کنید که عکس یا فیلم شما به صورت پست یا استوری یا ریلز باشد. سپس عکس یا ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی "اشتراک گذاری"  یا share کلیک کنید. می توانید توضیحی برای پست خود بنویسید و هشتگ ها را نیز اضافه کنید.


مقالات مرتبط:
نصب اینستاگرام
لوکیشن اینستاگرام
دیلیت اکانت اینستاگرام
برگرداندن پیج اینستاگرام
ریلز (Reels) اینستاگرام
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
محبوب ترین فیلترهای اینستاگرام
دی اکتیو اینستاگرام
پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام
ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام
دانلود فیلم از اینستاگرام
اضافه کردن فونت به اینستاگرام
ریپلای دایرکت اینستاگرام
کلاب هاوس چیست؟

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
ذخیره شماره مشتری بدون دستگاه و اینترنت