مشخصات مجموعه آموزشی مدلسازی طراحی خارجی با 3DsMax نشر شورت کات
برند
miscellaneous متفرقه
تعداد
دو
سایر توضیحات
آموزش کاربردی و گام به گام و پروژه محور مدلسازی طراحی خارجی با ۳DsMax، توسط اساتید شرکت Evermotion به زبان فارسیبخش مقدماتی
۱٫ آشنایی با محیط ۳Ds Max، منوها و ابزارها
۲٫ ترسیم احجام اولیه، ترسیم پارامتریک، تعیین واحد در محیط کار، معرفی Segment و Vertex ها (بخش اول)
۳٫ ترسیم احجام اولیه (بخش دوم)، جابجایی، چرخش و تغییر اندازه اشیاء
۴٫ کنترل نماهای دید، تغییر چیدمان نماها، ابزارهای کنترل نماهای دید
۵٫ روشهای تکثیر اشیاء (بخش اول)
۶٫ روشهای تکثیر اشیاء (بخش دوم) استفاده از Array
۷٫ روشهای تکثیر اشیاء (بخش سوم) استفاده از Mirror
۸٫ انتخاب اشیاء
۹٫ استفاده از ابزار Align برای ترازبندی اشیاء
۱۰٫ مدلسازی با ترسیم های دوبعدی (Spline)
بخش پیشرفته
۱۱٫ ترسیم یک فضای معماری با Wall و Spline – ویرایش Spline ها
۱۲٫ آشنایی با اصلاحگر Boolean جهت ترسیم اشیاء پیچیده
۱۳٫ استفاده از اصلاحگر Mesh جهت ترسیم اشیاء سه بعدی پیچیده
۱۴٫ استفاده از اصلاحگر Poly جهت ترسیم اشیاء سه بعدی و طراحی یک ساختمان
بخش تخصصی
۱۵٫ مدلسازی نما از روی عکس و تصاویر دوبعدی
۱۶٫ مدلسازی فضای خارجی از روی پلان – بخش اول
۱۷٫ مدلسازی فضای خارجی از روی پلان – بخش دوم
۱۸٫ مدلسازی فضای خارجی از روی پلان – بخش سوم
۱۹٫ مدلسازی آسمانخراش، ایجاد نور Skylight و رندر با Light Tracer
۲۰٫ مدلسازی فضای خارجی ویلا از روی پلان دوبعدی
۲۱٫ مدلسازی پوسته های معماری و اشیاء انتزاعی
۲۲٫ آموزش استفاده از آبجکت های آماده در پروژه
۲۳٫ مدلسازی Landscape، کوه و Terrain
۲۴٫ مدلسازی ستون و کار با اسکریپت Pillar
۱٫ آشنایی با محیط ۳Ds Max، منوها و ابزارها
۲٫ ترسیم احجام اولیه، ترسیم پارامتریک، تعیین واحد در محیط کار، معرفی Segment و Vertex ها (بخش اول)
۳٫ ترسیم احجام اولیه (بخش دوم)، جابجایی، چرخش و تغییر اندازه اشیاء
۴٫ کنترل نماهای دید، تغییر چیدمان نماها، ابزارهای کنترل نماهای دید
۵٫ روشهای تکثیر اشیاء (بخش اول)
۶٫ روشهای تکثیر اشیاء (بخش دوم) استفاده از Array
۷٫ روشهای تکثیر اشیاء (بخش سوم) استفاده از Mirror
۸٫ انتخاب اشیاء
۹٫ استفاده از ابزار Align برای ترازبندی اشیاء
۱۰٫ مدلسازی با ترسیم های دوبعدی (Spline)
بخش پیشرفته
۱۱٫ ترسیم یک فضای معماری با Wall و Spline – ویرایش Spline ها
۱۲٫ آشنایی با اصلاحگر Boolean جهت ترسیم اشیاء پیچیده
۱۳٫ استفاده از اصلاحگر Mesh جهت ترسیم اشیاء سه بعدی پیچیده
۱۴٫ استفاده از اصلاحگر Poly جهت ترسیم اشیاء سه بعدی و طراحی یک ساختمان
بخش تخصصی
۱۵٫ مدلسازی نما از روی عکس و تصاویر دوبعدی
۱۶٫ مدلسازی فضای خارجی از روی پلان – بخش اول
۱۷٫ مدلسازی فضای خارجی از روی پلان – بخش دوم
۱۸٫ مدلسازی فضای خارجی از روی پلان – بخش سوم
۱۹٫ مدلسازی آسمانخراش، ایجاد نور Skylight و رندر با Light Tracer
۲۰٫ مدلسازی فضای خارجی ویلا از روی پلان دوبعدی
۲۱٫ مدلسازی پوسته های معماری و اشیاء انتزاعی
۲۲٫ آموزش استفاده از آبجکت های آماده در پروژه
۲۳٫ مدلسازی Landscape، کوه و Terrain
۲۴٫ مدلسازی ستون و کار با اسکریپت Pillar
شماره پروانه یا مجوز
۸۱۳۷۵۶۰۵۰۹۵۷
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
متد آموزشی
چند رسانهای
مرجع صادر کننده
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
نوع
DVD
نظرات کاربران 2 ( از 30 نظر )